Ankie Björk Harris
Registrerad mäklare sedan 2000
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mötet med människor och att få bistå vid deras bostadsförändringar. Jag har arbetat närmare 20 år som mäklare och känner fortfarande samma glädje inför varje kundmöte som jag gjorde första gången.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är den plats som passar familjen bäst och fungerar för barnen. Tycker så mycket om min lägenhet invid Helgalunden då jag älskar Södermalm som stadsdel.

Vad vet vi inte om dig?
Blir upprörd av klimatfrågan och retur återvinner allt som bara går. Läs mer

Läs vad 41 Läs vad Ankie Björk Harris

• Patrik v
    Patrik v köpte sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-02-29

Sofia
    Jag köpte en lägenhet via Ankie och Svensk Fastighetsförmedling. Tryggt och proffsigt. Mycket trevligt bemötande. Jag kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
    2020-03-11 Ankie B svarar Patrik v
    Varmt tack för ert omdöme. Roligt att höra. Vi ses snart igen. Allt gott !
  • Karl Sten Simon E sålde sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-02-24

Högalid
    Ankie hjälpte oss sälja vår lgh och vi är väldigt nöjda med med samarbetet.
    En proffsig inställning, avkännande och lyhörd samt mycket bra energi.
    Under själva budgivningen visade hon stor styrka med att hantera budgivare med som till en början inte ville mötas på kringliggande villkor som tillträdesdatum etc. Läs mer
    2020-02-24 Ankie B svarar Karl Sten Simon E
    Varmt tack för ditt omdöme. Så roligt att få samarbeta med er . Allt gott
  • Ebba C sålde sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-02-22

Högalid
    Sålde vår 3a på söder, mycket trevligt bemötande, alltid snabb i återkoppling och mycket kunnig mäklare. Det märks att hon har många års erfarenhet och vi är mycket nöjda med affären och processen. Läs mer
    2020-02-23 Ankie B svarar Ebba C
    Varmt tack för omdömet. Vad roligt att höra. Så roligt och trevligt att få samarbeta med er. Allt gott
  • Andreas H köpte sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-02-12

Stockholm
    Ankie gjorde ett superbra jobb som mäklare av mitt bostadsköp, kan rekommendera henne starkt! Läs mer
    2020-02-12 Ankie B svarar Andreas H
    Tack Andreas. Vad roligt att höra. Det värmer. Finns här för er om det är något jag kan hjälpa till med framöver. Njut av er nya hem. Bästa hälsningar Ankie
  • Henrik C sålde sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-02-02

Högalid
    Mycket bra. Mycket kunnig. Väl insatt i marknaden på Södermalm. Engagerad. Det har verkligen känts som om vi har en mäklare som jobbar för oss. Våra förväntningar infriades till fullo! Läs mer
    2020-02-02 Ankie B svarar Henrik C
    Stort tack för ditt fina omdöme. Det värmer. Vi hörs snart igen. Allt gott!
  • Anna C sålde sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-01-31

Högalid
    Sålt en 3a på söder. Ankie väckte förtroende från första start och har varit mycket tydlig och generös med information gällande försäljningen. Vi är jätte nöjda och skulle kunna tänka oss att jobba med Ankie igen vid tillfälle. Läs mer
    2020-02-01 Ankie B svarar Anna C
    Varmt tack för ditt trevliga och varna omdömet. Det är jätteroligt att samarbeta med er. Allt gott!
  • Gustav H sålde sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-12-14

Sofia
    Sålde en lgh efter arv. Ankie hjälpte till så vi kom i kontakt med den hjälp vi behövde för att ta hand om dödsboets bohag. Ankie koordinerade på bra sätt med andra parter under försäljning så vi kunde avsluta försäljningen. Läs mer
    2019-12-14 Ankie B svarar Gustav H
    Tack för trevligt omdöme och fint samarbete . Allt gott!
  • John Hongbin H
    John Hongbin H köpte sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-12-03

Vasastan
    Vi köpte en lgh via Anki, hon är vänlig o informative, ställer upp för alla frågor o ta fram svar. Det känns tryggt hela tiden. Läs mer
    2019-12-03 Ankie B svarar John Hongbin H
    Varmt tack för ert omdöme. Roligt att ni är nöjda. Allt gott!
  • Anders L köpte sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-11-05

Hammarby Sjöstad
    Har köpt en underbar lägenhet i sjöstaden av en Mycket trevlig mäklare.
    Informativt och trevligt bemötande i en av livets viktigaste affärer. Läs mer
    2019-11-05 Ankie B svarar Anders L
    Tack för ditt trevliga omdöme. Det värmer. Roligt att du är nöjd med din nya bostad. Vi ses snart igen. Allt gott!
  • Viktor R sålde sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-10-30

Hammarby Sjöstad
    Fick hjälp att sälja en två i Hammarby Sjöstad och vi är mycket nöjda med resultatet. Ankie arbetade hårt och hade dagliga statusuppdateringar som vi uppskattade mycket. Vi kände stort förtroende och man kände verkligen engagemanget från Ankie.
    Hon lyssnade också på våra önskemål samt kom även med egna idéer om taktik.

Vi är överlag väldigt nöjda! Läs mer
    2019-10-30 Ankie B svarar Viktor R
    Varmt tack för ert fina och trevliga omdöme. Varit väldigt roligt att samarbeta och extra kul med ert stora intresse och engagemang så jag fick så fint bollplank och tillsammans nådde vi ett bra resultat. Allt gott!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Elin Bellander