Ankie Björk Harris
Registrerad mäklare sedan 2000
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mötet med människor och att få bistå vid deras bostadsförändringar. Jag har arbetat närmare 20 år som mäklare och känner fortfarande samma glädje inför varje kundmöte som jag gjorde första gången.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är den plats som passar familjen bäst och fungerar för barnen. Tycker så mycket om min lägenhet invid Helgalunden då jag älskar Södermalm som stadsdel.

Vad vet vi inte om dig?
Blir upprörd av klimatfrågan och retur återvinner allt som bara går. Läs mer

Läs vad 6 kunder tycker om Ankie Björk Harris

• Catarina C skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Bra bemötande av samtliga. Hadevaritbättre att tidigt ha påpekat synpunkter på att jag hade många möbler.
    Jag är nöjd kund. Läs mer
    2018-12-02 Ankie B svarar Catarina C
    Tack för ditt omdöme och vårt trevliga samarbete. Roligt att det brev bra till slut och att du är nöjd. Det är det viktigaste. Allt gott. Hälsningar Ankie
  • Olle W skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sålde bostad under våren 2018.

Träffade flera mäklare inför min försäljning och mitt val föll på Ankie. Hon är alltid glad och trevlig, dessutom ruggigt kompetent. Hon visste exempelvis mycket mer om min förening än jag själv och har bra koll på Södermalm. Hon har ett genuint intresse för de bostäder hon säljer och upplever inte henne som ”krängig”.

Sålde under en skakig period präglad av nya amorteringskrav och allmän oro på marknaden. Ankie blev ett bra bollplank och hade god koll på hur marknaden utvecklade sig. Upplevde henne som duktig på att få köpare till lägenheten och efter ett par visningsomgångar sålde jag lägenheten till ett pris jag blev nöjd med.

Rekommenderar absolut Ankie. Läs mer
    2018-06-02 Ankie B svarar Olle W
    Tack för de varma orden Olle. Det var väldigt roligt att få samarbeta med dig och sälja din fina bostad. Allt gott! Hälsningar Ankie
  • Mariam H skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    - Köpte bostad
    - Bra och ärligt bemötande
    - Uppfyllde mina förväntningar
    - Bra upplevelse! Läs mer
    2018-05-29 Ankie B svarar Mariam H
    Hej Mariam. Varmt tack för ditt trevliga omdöme, det värmer. Allt gott. Hälsningar Ankie
  • Paula L skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    En mycket kompetent mäklare. Sålde bostaden (bostadsrätt) till ett högt pris. Hon var mycket hjälpsam, jag fick låna möbler för att slippa kostnaden för "styiling". Alltid vänlig och utan bråttom. Hon är både ekonom och mäklare så jag fick kvalificerad hjälp med deklarationen.

Hon uppfyller alla kriterierna för en bra mäklare. Läs mer
    2018-05-29 Ankie B svarar Paula L
    Tack Paula för ditt värmande omdöme. Det har varit ett nöje att få bistå dig i försäljningen. Allt gott! Hälsningar Ankie
  • Emelie S skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Ankie har varit väldigt kommunikativ och bra på återkoppling vilket verkligen har uppskattas. Hon hjälpte oss, som bostadsrättsförening, och upplåta en hyresrätt och vi är väldigt nöjda med hennes arbete. Rekommenderas! Läs mer
    2017-09-25 Ankie B svarar Emelie S
    Tack så mycket för fint samarbete.. Det var ett nöje att få bistå er. Hälsningar Ankie
  • Ullabritt N skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mycket bra bemötande och god information.Vi är ännu inte klara eftersom hon ska hjälpa mig med deklarationen kring försäljningen, vilken sker 2018. Hoppas och tror att det blir med samma serviceanda som vid försäljningen. Läs mer
    2017-09-25 Ankie B svarar Ullabritt N
    Hej. Varmt tack! Självklart ska ni få samma service och vägledning när det blir dags att deklarera. Jag hör av mig i tid. Ser fram emot att ses igen. Hälsningar Ankie

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Elin Bellander