Ankie Björk Harris
Registrerad mäklare sedan 2000
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mötet med människor och att få bistå vid deras bostadsförändringar. Jag har arbetat närmare 20 år som mäklare och känner fortfarande samma glädje inför varje kundmöte som jag gjorde första gången.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är den plats som passar familjen bäst och fungerar för barnen. Tycker så mycket om min lägenhet invid Helgalunden då jag älskar Södermalm som stadsdel.

Vad vet vi inte om dig?
Blir upprörd av klimatfrågan och retur återvinner allt som bara går. Läs mer

Läs vad 15 Läs vad Ankie Björk Harris

• Marcus Ho Tung C skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-05-16

I ran into a situation where I have to sell my flat while I am abroad, and the whole process was very smooth and hassle free. I am very happy with the experience, and got a price that I wanted. Läs mer
    2019-05-16 Ankie B svarar Marcus Ho Tung C
    Thank you for kind words. It has been a pleasure to co-operate with you. Best regards Ankie
  • Ragnar O skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-05-06

Seriös, hårt arbetande, duktig på att sälja samt organiserat med allt det praktiska. Läs mer
    2019-05-06 Ankie B svarar Ragnar O
    Tack Ragnar för omdömet, vad roligt att ni är nöjda. Det har varit väldigt roligt att samarbeta och få visa ert fina hem. Vi ses och hörs snart igen. Allt gott!
  • Maria W skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-04-26

Ankie Björk Harris är en mycket bra mäklare med koll på marknaden och med stort fokus din försäljning. Om jag skulle sälja igen så kommer jag anlita Ankie Björk Harris. Läs mer
    2019-04-28 Ankie B svarar Maria W
    Varmt tack för ert omdöme och trevliga samarbete. Det har varit ett nöje att få bistå er. Vi hörs och ses snart igen. Allt gott!
  • Annika L skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-04-08

Jag sålde min lägenhet på södermalm och valde Svensk Fastighetsförmedling och Ankie Björk Harris som gav ett tryggt och professionellt intryck men ändå personligt med själ och hjärta. Under hela processen har jag varit mer en nöjd. Under en period när affären var trög ingav hon energi och jag kände mej lugn att affären skulle sluta bra. Hon har ingjutit energi och vänlighet under hela affären och hela tiden hållit mej uppdaterad om vad som händer. Skulle jag göra en ny bostadsaffär så skulle jag utan tvivel välja Ankie Björk Harris igen. Läs mer
    2019-04-08 Ankie B svarar Annika L
    Varmt tack Annika för dina fina ord. Det har varit ett nöje att samarbeta och få visa din fina bostad. Roligt att du är nöjd med Svensk Fastighetsförmedling och mig som din mäklare. Vi ses snart igen. Allt gott!
  • Kalle N skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-03-26

Ankie var engagerad och mycket väl påläst inför första mötet. Hon var även väldigt duktig på att identifiera lägenhetens värdegrunder för att på bästa sätt framhäva dem och locka köpare till visningen. Läs mer
    2019-04-08 Ankie B svarar Kalle N
    Tusen tack Kalle för ditt fina samarbete och varma ord. Det var så roligt och extra kul att din fina bostad attraherade så många besökare.
  • Margareta J skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-02-12

Vi sålde en trea på Södermalm och är extremt nöjda med bemötande och hantering av hela processen, från första besöket till försäljning och kontraktskrivning. Lugnt, professionellt och ärligt bemötande i alla steg. Läs mer
    2019-02-12 Ankie B svarar Margareta J
    Varmt tack för omdömet och trevligt samarbete och ert egna engagemang. Allt gott
  • Kristina H skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-02-05

Mycket nöjd med mäklarens insats, engagerad, kunnig och som helt ett professionellt bemötande. Läs mer
    2019-02-05 Ankie B svarar Kristina H
    Varmt tack för ditt omdöme Kristina.
  • Carina G skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-01-28

Mycket proffesionell, förtroendeingivande och väldigt trevlig. Jag är mycket nöjd med försäljningen av min lgh vid Södra station. Läs mer
    2019-01-28 Ankie B svarar Carina G
    Varmt tack Carina för ditt omdöme. Det har varit ett nöje att få samarbeta med dig. Vi ses snart igen.
  • Ted G skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-01-21

Sålt bostadsrätt på ett välskött sätt! Läs mer
    2019-01-21 Ankie B svarar Ted G
    Hej Ted. Varmt tack för ditt omdöme och vårt trevliga samarbete.
  • Catarina C skrev om Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2018-12-02

Bra bemötande av samtliga. Hadevaritbättre att tidigt ha påpekat synpunkter på att jag hade många möbler.
    Jag är nöjd kund. Läs mer
    2018-12-02 Ankie B svarar Catarina C
    Tack för ditt omdöme och vårt trevliga samarbete. Roligt att det brev bra till slut och att du är nöjd. Det är det viktigaste. Allt gott. Hälsningar Ankie

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Elin Bellander