Elin Bellander

Läs vad 136 Läs vad Elin Bellander

• DAVID E
    DAVID E skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-07-04

Elin sålde min 2:a på Folkungagatan under juni 2019 och jag kan verkligen rekommendera henne. Elin var under hela processen väldigt engagerad, professionell, trevlig och positiv. Hon höll mig välinformerad och var snabb att svara på frågor och bolla idéer. Jag kände mig väldigt trygg och fick stort förtroende för henne. Trots att lägenheten visades efter midsommar under en lite lugnare period såldes den till ett pris som överträffade min mest positiva uppskattning med 5% så var supernöjd med utfallet! Läs mer
  • PÄR N
    PÄR N skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-06-28

Vi hade kontakt med Elin under en längre tid eftersom det dröjde för oss innan vi bestämde oss för att flytta. När det väl blev dags gick det dock fort och under hela tiden har Elin varit proffsig och snabb att svara på frågor och funderingar. När försäljningen i slutskedet skakade till en smula visade Elin prov på skicklighet och fingertoppskänsla - och vi kunde skriva kontrakt med en bra känsla. Vi kan verkligen rekommendera Elin. Läs mer
  • Ann-Chatrine N skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-06-14

Vi har sålt en 3,5 påsödermalm.
    Bemötandet från Elin har varit utmärkt. Mycket bra återkoppling från start till försäljning.
    Försäljningen blev över förväntan.
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare.
    Vi kommer varm rekommendera Elin.
    Med vänlig hälsning,
    Ann-Chatrine Nordstedt
    Clyde Örnberg Läs mer
  • Leefee L
    Leefee L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-06-10

Vi köpte en bostadsrätt på Södermalm i Stockholm till vilken Elin var mäklare. Elin var snabb i sin kommunikation, tillgänglig och väldigt professionell. Hela processen förflöt smidigt och vi kände oss trygga i hennes händer. Rekommenderar Elin varmt. Läs mer
  • Johannes W
    Johannes W skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-06-07

Jag och min Sambo köpte en bostad i Södermalm där Elin Bellander var mäklaren. Hon gav ett proffsigt intryck och svarade alltid snabbt. Bra upplevelse helt enkelt! Läs mer
  • Tove H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-05-16

Vi sålde en trea på södermalm, 70 kvm.
    Elin har genom hela processen varit mycket trevlig, proffsig och väldigt enkel att ha kontakt med. Hon har varit extremt tillgänglig för att tex svara på frågor, ta emot synpunkter eller bolla idéer. Vi hade ett snabbt förlopp som krävde att Elin agerade snabbt vilket hon verkligen gjorde. Det har känts tryggt att ha Elin som mäklare och slutresultatet överträffade våra förväntningar! Läs mer
    2019-05-16 Elin B svarar Tove H
    Hej Tove! Tack så mycket för en riktigt fin rekommendation och ett mycket trevligt och bra samarbete! Blir så glad av att höra att ni är nöjda och att ni tycker att slutresultatet blev så bra. Tar jag mig an ett så viktigt uppdrag som att sälja någons bostad så vill jag verkligen vara tillgänglig och ge mitt yttersta - och det ger ju resultat :-). Vi hörs igen inför tillträdet MVH /Elin Bellander
  • MAGNUS S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-05-12

Försäljningen gick mycket smidigt och helt enligt plan. Elin är mycket trevlig och proffsig, och det gäller även alla som hon jobbar med (stylist, flyttfirma, osv - det rekommenderas starkt att använda sig av hennes kontakter!). Vi är supernöjda med Elin och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-05-12 Elin B svarar MAGNUS S
    Tack till er båda! Det var mycket trevligt att göra affärer med er och jag blir glad av att höra att allt gått så smidigt kring alla delar av försäljningen. Jag har ett bra samarbete med både stylist och flyttfirma och ska föra denna fina feedback vidare även till dem :-) Vi hörs igen! MVH//Elin Bellander
  • CAROLINA S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-05-09

Elin hjälpte oss att sälja vår lägenhet, en process som drog ut på tiden eftersom vi var segstartade, men när vi väl var igång gick allt som en dans och vi fick absolut det pris vi var ute efter. Elin var proffsig, trevlig och mycket kunnig. Ska snart använda henne igen :) Läs mer
    2019-05-12 Elin B svarar CAROLINA S
    Tackar, tackar! Ser fram emot att snart dansa igen med nästa bostadsförsäljning ;-). Ha det fint så hörs vi snart! Mvh //Elin Bellander
  • Mathias L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-05-02

Nyköpt lägenhet på söder. Riktigt trevlig mäklare som gjorde allt för att processen skulle bli så bra som möjligt. Läs mer
    2019-05-12 Elin B svarar Mathias L
    Tackar Mathias - jätteglad för din rekommendation! Vad roligt att höra att du du är nöjd med hur allt gått till vid ditt köp :-) Ha det fint, vi ses och hörs igen inför tillträdet. Mvh //Elin Bellander
  • Meneca Åsa B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-05-02

Jag både köpte och sålde lägenhet via Elin. Med hennes varma personlighet inger hon trygghet för både köpare och säljare. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2019-05-12 Elin B svarar Meneca Åsa B
    Tusen tack för den fina rekommendationen Meneca, ett sant nöje att ha med dig och Mikael att göra! Vi ses och hörs igen om båda bostäderna :-) //MVH Elin Bellander

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Elin Bellander