87 rekommendationer

en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Timmermansgatan 31
118 55 Stockholm — Visa karta

Vad tror Elin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 87 kunder tycker om Elin Bellander

• Erik G
    Erik G skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har varit i kontakt med många mäklare genom åren och det finns ingen jag hellre skulle rekommendera till en vän inför en försäljning än Elin.
    Hon är oerhört driven och kunnig samt hjälper dig som säljare igenom hela processen på ett perfekt sätt. Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin tog från en kollega över en försäljningsprocess som hade kört fast. Hon lyckades till slut få vår lägenhet såld på en trög marknad. Elin har bra driv och energi och har varit lyhörd och hjälpsam vad avser våra frågor. Elin rekommenderas varmt. Läs mer
  • Jolanta M
    Jolanta M skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander är väldig proffsig och noggrann. Jag sålde min bostadsrätt snabbare än förväntat tack vare henne. Jag blev supernöjd från första kontakt till försäljningen. Kommunikationen var väldigt bra, hon var snabb på att återkoppla och var tydlig med alla stegen. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • John P
    John P skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har genomfört en kontraktsskrivning för att köpa en bostadsrätt via Elin, och är mycket nöjd med hennes arbete. Hon visade vilja att få till ett avslut som både jag som köpare och säljaren kunde vara nöjda med. Hon var saklig, driven och visade omtanke om parterna. Jag kan varmt rekommendera Elin! Läs mer
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag anlitade Elin Bellander vid min viktiga försäljning och hon överträffade alla mina förväntningar! Påläst och proffsig med tydliga och goda råd vilket resulterade i ett toppenresultat. Jag kommer garanterat anlita henne och Svensk Fastighetsförmedling Södermalm igen när jag ska sälja nästa gång - utan tvekan. Tycker ni borde göra detsamma, hon kan sin sak! Läs mer
  • Vestigia D
    Vestigia D skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Bra, påläst, informativ och rak i kommunikation samt driven för att komma till avslut för mig som köpare. Läs mer
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin har varit oerhört hjälpsam, tydlig och aktiv i försäljningen av vår lägenhet på Södermalm i Stockholm. Jag som säljare och min köpare är väldigt nöjda och tacksamma för den snabba och välordnade affären. Blir definitivt Elin som får uppdraget även nästa gång! Tack! Läs mer
  • Marie
    Marie skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Väldigt nöjd! Elin skötte allt på bästa sätt och vi hade en smidig och bra kommunikation genom hela processen. Läs mer
  • Joel E
    Joel E skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Kan verkligen rekommendera Elin!!

Hon är informativ och kompetent utan att vara typiskt mäklar-säljig.
    Hon tog in våra önskemål och tankar på ett bra sätt så att vi kände oss trygga inför försäljning.

Hela försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt då Elin skötte kontakten med föreningen och tog fram all info och hade även kontakt med bra fotograf och stylist, så det enda vi behövde göra var att städa undan inför styling och visning.

Om ni tvekar på vem ni ska välja borde ni bara boka ett möte, så fattar ni:) Läs mer
  • Peter M
    Peter M skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Välj henne! En mäklare som säljer sina objekt. Seriös och trevlig, ingen skojare. Kan inte säga annat än en toppen mäklare! Läs mer
  • Leo F
    Leo F skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi träffade 5 olika mäklare inför valet av Elin Bellander. Hon framstod som mest professionell och villig att lägga ned tiden för en lyckad försäljning. Hon var väl förberedd före, under och efter försäljningen. Vi rekommenderar Elin.

Varma hälsningar

Leo & Chantel Läs mer
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte vår lägenhet via Elin och när vi nu skulle sälja kändes det självklart att ta kontakt med henne igen för att be om hjälp med försäljningen. Elin är mycket professionell och affärsmässig men kan också på ett förtroligt sätt ge råd och rekommendationer när det behövs. Vi kan varmt rekommendera Elin och skulle vi sälja någon gång framöver är det garanterat till henne vi skulle vända oss igen! Läs mer
  • Fatou H
    Fatou H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Rekommenderar varmt Elin. Hon fick mig att känna mig trygg under hela säljprocessen med sitt proffsiga och förtroendeingivande sätt. Kommunikationen med henne var smidig, snabb återkoppling och svar på frågor Läs mer
    2018-06-11 Elin B svarar Fatou H
    Tusen tack för fin rekommendation, så glad att du upplevt vårt samarbete så positivt! Ha en fin sommar!
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Professionell, transparent och driven. Elin driver affären självsäkert med sin erfarenhet och kunskap, vågade ge råd och ta beslut när jag som säljare kände mig osäker kring marknad och strategi. I en skakig marknad levererade hon fantastiskt resultat långt över min förväntan. Rekommenderar varmt Elin till din försäljning! Läs mer
    2018-06-11 Elin B svarar Daniel L
    Tack Daniel, ett sant nöje att få hjälpa till vid er försäljning! En tydlig och rak kommunikation med goda råd är mycket viktigt vid en bostadsaffär på skakig marknad - sådant är jag inte rädd för och det är det som ger resultat :-) Ha en fin sommar!
  • Ylva B
    Ylva B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har blivit vänligt och professionellt bemött! Läs mer
    2018-06-11 Elin B svarar Ylva B
    Tack Ylva, hoppas ni ska trivas i bostaden ni just köpte av mig. Vi ses igen hoppas jag!
  • Mattias  C
    Mattias C skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Väldigt nöjd med både bemötande, kommunikation, foto, annons! Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt med Elins stora kontaktnät. Läs mer
    2018-06-11 Elin B svarar Mattias C
    Tackar för förtroendet! Hoppas vi möts igen!
  • Johanna U
    Johanna U skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag rekommenderar Elin varmt. Hon är en mycket professionell och kunnig mäklare med starkt driv och engagemang som jag fick stort förtroende för redan vid första mötet. Jag hade en mycket lyckad försäljning med henne! Läs mer
    2018-06-11 Elin B svarar Johanna U
    Tack Johanna för dina fina ord! Så roligt att höra att mitt engagemang är så tydligt - bostadsaffärer är viktiga saker så det är ytterst noga att hitta en mäklare med driv. Detta var en mycket trevlig försäljning och ett härligt samarbete :-)
  • Emelie C
    Emelie C skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag kan varmt rekommendera Elin Bellander, väldigt proffsig och förtroendeingivande, varm och trevlig.
    Jag kände mig väldigt trygg genom min försäljning via Elin. Läs mer
    2018-06-11 Elin B svarar Emelie C
    Tack Emelie! Så glad att ha fått jobba med dig, hoppas ni hittar ett riktigt kanonboende nu :-)
  • Malin G
    Malin G skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag kan varmt rekommendera Elin, jag köpte min förra lägenhet av henne och slogs av hur otroligt proffsig, driven och kunnig hon är.
    Nu har jag både köpt och sålt via Elin och jag har aldrig känt mig så trygg i en bostadsaffärer som med henne.
    När jag säljer min nuvarande lägenhet så kommer Elin vara det självklara valet av mäklare. Läs mer
    2018-06-11 Elin B svarar Malin G
    Ser fram emot vårt nästa samarbete redan nu :-) Ett nöje att göra affärer med dig, tusen tack för förtroendet - du som både köpt och sålt med mig vet verkligen hur jag jobbar som mäklare. Vi ses igen!
  • Dennis H
    Dennis H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Snabb återkoppling, snabb process, kanon helt enkelt :-) Läs mer
    2018-06-11 Elin B svarar Dennis H
    Tusen tack Dennis! Roligt att ha dig och familjen som köpare, ett trevligt gäng att ha att göra med! :-) Hoppas dottern ska trivas i sin nya bostad!
  • Carl L
    Carl L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin håller kontakten genom hela säljprocessen och även efteråt, skapar trygghet hos såväl köpare som säljare samt är professionell i sin rådgivning. Jag kan starkt rekommendera Elin åt både köpare och säljare. Läs mer
    2018-06-11 Elin B svarar Carl L
    Tusen tack Carl! Ett nöje att få hjälpa er fina förening att förmedla en av era hyresrätter som nu blev bostadsrätt - vi ses igen när det är dags nästa gång :-) Ha det bra!
  • Emma U
    Emma U skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mycket bra! Trevlig, tydlig, kunnig, hjälpsam.. Läs mer
    2018-06-11 Elin B svarar Emma U
    Tack Emma! Hoppas vi möts igen i framtiden!
  • Christian F
    Christian F skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Fantastiskt bemötande som även genomsyrades av en enorm proffsighet under hela processen. Jobbar hårt och är väldigt driven. Läs mer
    2018-06-11 Elin B svarar Christian F
    Tusen tack för att du lät mig ta hand om din viktiga affär - så roligt att det blev så bra! Och dessutom ett trevligt samarbete :-) Var rädd om dig!
  • Mia S
    Mia S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi är supernöjda med Elins insats och kommer garanterat välja Elin som mäklare igen! Elin var alltid anträffbar, svarade på frågor, mycket proffsig! Hela affären gick så otroligt snabbt och smidigt trots rådande kaosartade läge på bostadsmarknaden! Medan vi var på semester och låg på stranden så sålde Elin vår lägenhet, bättre kan det inte bli! Det kändes jättetryggt och jag är så glad att jag valde Elin. Tusen tack Elin för din hjälp med vår största affär! Läs mer
    2018-06-11 Elin B svarar Mia S
    Tack för denna fina rekommendation! Härligt att ni kunde njuta på stranden medan jag rodde affären i hamn ;-) Vi ses igen nästa gång det ska säljas!
  • Mats B
    Mats B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    I ett tufft marknadsläge med många objekt ute och tvekande köpare såg Elin till att vi kom till avslut på 1½ vecka. Proffsigt och trevligt bemötande samt rak och tydlig kommunikation var vad jag sökte när jag valde mäklare och det fick jag hos Elin. Läs mer
    2018-03-01 Elin B svarar Mats B
    Tusen tack för rekommendationen Mats, jag är glad att du gav mig detta viktiga uppdrag! :-) Vi hörs och ses igen, ha det fint!
  • Viktor Ä
    Viktor Ä skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi valde att låta Elin sälja vår lägenhet då hon gett ett mycket professionellt första intryck och därtill visade ett stort engagemang och vilja att jobba hårt. Allt detta visade sig även stämma. Elin arbetade stenhårt, var nåbar på telefon från morgon till kväll och arbetade med en målmedvetenhet och envishet som gjorde att vår försäljning gick snabbt, samtidigt som vi var nöjda med utfallet av affären. Vi har enbart positiva saker att säga om Elins arbetsinsats och skulle inte tveka över att anlita henne igen. Läs mer
    2018-03-01 Elin B svarar Viktor Ä
    Hej och tack för fina ord! Jag uppskattar rekommendationen och tackar för förtroendet att få sälja er fina bostad, att vara målmedveten och envis (som du skriver) kännetecknar nog mig väldigt bra ;-) Jag skulle gladeligen jobba med er igen, lycka till med bostadsköpet nu!
  • Emma W
    Emma W skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin är otroligt positiv i både mot- och medgångar och ser inga problem utan bara lösningar. Smidig och snabb att ha kontakt med och försäljningen av bostad blev en snabb och enkel affär. Läs mer
    2018-03-01 Elin B svarar Emma W
    Tack för rekommendationen Emma! För mig är detta mycket värt och jag är tacksam varje gång mina säljare och köpare vill rekommendera mig vidare. I tuffa försäljningstider är det viktigt att vara på tårna för att komma till avslut. Vi hörs snart igen :-)
  • Luciana S
    Luciana S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin was very responsive and engaged in the communication. And also showed sensitivity to the stakeholder's interests and level of anxiety. Läs mer
    2018-03-01 Elin B svarar Luciana S
    Thanx Luciana! I´m so happy for you and I hope that you will enjoy the apartment you bought from me! Have a god day and see you soon again :-)
  • Eva K
    Eva K skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jättebra och proffesionellt hanterande i vår kontakt. Läs mer
    2018-03-01 Elin B svarar Eva K
    Tusen tack Eva! Hoppas ni är nöjda med köpet :-) Ha det så bra!
  • Johan B
    Johan B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi valde att låta Elin sköta försäljningen av vår lägenhet på Södermalm. Detta primärt då Elin ger ett bra intryck vid första mötet, har bra trackrecord och har god kännedom om området. Efter våra första möten började de negativa skriverierna om bostadsmarknaden dugga tätt i media varför vi förde intensiva diskussioner med Elin om strategier. Vi valde att hoppa ut i det okända med mycket kort varsel där Elin fick jobba snabbt, smart och effektivt, både på planerad visning men även på oplanerad extra visning. Utfallet blev bra givet det allmänna läget och jag tycker att Elin visade upp både skicklighet och smartness under budgivningsprocessen. Sammantaget tycker jag det förtjänar ett högt betyg. Läs mer
    2018-03-01 Elin B svarar Johan B
    Tusen tack för fina ord Johan! Jag är mycket tacksam för rekommendationen och skulle gärna göra detta med dig och din syster igen i framtiden. Det är ett tufft maknadsläge nu precis som du beskriver men det är bara att kavla upp ärmarna ;-). Vi hörs och ses igen!
  • Filippa B
    Filippa B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har anlitat Elin flera gånger, och sett henne både som köpare och säljare. Elin jobbar stenhårt, proffsigt, med stort tålamod och omsorg om alla inblandade. Skulle lätt anlita Elin igen. Läs mer
    2018-03-01 Elin B svarar Filippa B
    Tack Filippa! Det är roligt att samarbeta varje gång! Vi gör det snart igen hoppas jag :-) Ha det så bra så ses vi igen!
  • Pascaline S
    Pascaline S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi valde Elin som mäklare eftersom hon verkade väldig proffsig och ambitiös när jag träffade henne för första gången. Just när vi skulle sälja vår lägenhet började nedgången på bostadsmarknaden, alla blev oroliga och ingen vågade buda på något. Elin stod fast vid att vi skulle sälja lägenheten för det priset vi behövde och så blev det också. Det gäller att mäklaren jobbar lite extra och är riktigt envis just när marknaden svajar. Det fixade Elin! Läs mer
    2018-03-01 Elin B svarar Pascaline S
    Tusen tack Pascaline! Tur man är envis och har mycket pannben på en tuff marknad ;-). Om man adderar några års erfarenhet på det så blir det som man tänkt sig! Tack för uppdraget att få hjälpa er med er viktiga affär, hoppas ni trivs bra i det nya boendet. Vi hörs i framtiden hoppas jag!
  • Karin D
    Karin D skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har anlitat Elin ett flertal gånger som mäklare, och blir alltid lika nöjd – proffsig, förtroendeingivande och ger ett mycket trevligt intryck! Läs mer
    2018-03-01 Elin B svarar Karin D
    Tackar och bockar Karin! Vi gör det snart igen ;-) Tack för att du ger mig förtroendet gång på gång! Vi ses!
  • Michael V
    Michael V skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag träffade flera bostadsmäklare och ur denna urval valde jag Elin eftersom hon gav det mest professionella intrycket av dem alla. Jag blev inte besviken. Elin levererade. Proffsig, kommunikativ, nåbar, och förtroendeskapande.
    Jag kände mig väl omhändertagen under mitt livs största bostadsaffär och kan rekommendera Elin Bellander till de som vill ha en rak säljprocess från start till mål oavsett marknadens turbulens. /Michael Viberg Läs mer
    2018-03-01 Elin B svarar Michael V
    Tack Micke! Jag gillar att vara rak på sak och ha ordning och reda vilket du märkte och jag är glad att du uppskattade det i din viktiga affär. Hör av dig när du saknar Söder så hjälps vi åt att hitta en lägenhet till dig ;-) Ha det så bra och tack för den här tiden!
  • Per H
    Per H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Proffsig, passar tider, svarar i telefon,
    Pedagogisk, noggrann, Läs mer
    2018-03-01 Elin B svarar Per H
    Tack Per! Det var roligt att arbeta med er! Vi ses!
  • Anette
    Anette skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Valet av Elin Bellander vid Svensk Fastigghetsförmedling på Södermalm gjordes efter ett besök på en av hennes visningar. Hon är en engagerad mäklare med driv och arbetsglädje. Alltid anträffbar, kände aldrig att vi störde, våra åsikter och ”petimeter”idéer bemöttes så positivt och med respekt, det gav en känsla av att vi skapade förutsättningen till försäljningen tillsammans. Hon är envis till tusan, peppande, positiv och snabb att ge återkoppling. Elin är ett triumfkort i Stockholms mäklartäta konkurrens.. Läs mer
    2018-03-01 Elin B svarar Anette
    Tusen tack Anette - vilken härlig rekommendation! Så tacksam för detta och för att ni gav mig förtroende att förmedla er fina bostad. Kundernas åsikter är viktiga och det ska vi väga ihop med att arbeta korrekt och taktiskt riktigt med en tydlig målbild samt glädje vid försäljningarna. Vi ses igen, ni bor ju inte långt bort ;-) Ha det så bra!
  • Jimmy R
    Jimmy R skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    En trygg mäklare att luta sig mot i lite blåsigare tider. Målmedveten, envis och proffsig. Läs mer
    2018-03-01 Elin B svarar Jimmy R
    Tusen tack Jimmy! Det var roligt att ni både köpte av mig och tog min hjälp vid försäljningen, var rädd om er och hör av er vid funderingar i framtiden!
  • Elisabeth
    Elisabeth skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin hjälpte mig att sälja min lägenhet i slutet av oktober 2017, dvs när det var som svårast att sälja och när priserna på bostäder föll 10-15%. Hon gjorde trots det ett utmärkt jobb och jag är jättenöjd, trots att slutpriset hamnade under värderingen som gjordes tidigare på hösten. Elin är lyhörd, professionell och väldigt trevlig. Jag rekommenderar henne till alla som vill sälja! Läs mer
    2018-03-01 Elin B svarar Elisabeth
    Tack Elisabeth! Detta värmer gott och jag hjälper dig gärna i framtiden om ni blir sugen på att flytta från Sjöstan :-) Var rädd om er så hörs vi igen!
  • Denise
    Denise skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander är driftig, engagerad, professionell och tillmötesgående. Allt gick smidigt genom hela säljprocessen. Jag är jättenöjd med Elin som mäklare och rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2017-11-13 Elin B svarar Denise
    Tusen tack Denise! Härligt att göra dig så nöjd - en trevlig och riktigt bra affär enligt mig och detta skulle jag gärna se att vi gjorde ihop i framtiden igen :-) Ha det bra! Mvh Elin Bellander
    Denise gillar detta
  • Eric F
    Eric F skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander är en mycket driven och hårt arbetande mäklare som på ett tryggt sätt lotsade oss igenom försäljningen. Försäljningen tog lite längre tid än vi hoppats på men Elin hade alltid en plan och vi blev väldigt nöjda med slutresultatet. Läs mer
    2017-11-13 Elin B svarar Eric F
    Hej och stort tack för att jag fick uppdraget att hjälpa er i denna viktiga affär! I dessa försäljningstider med högt utbud och mycket skriverier i tidningen om bostadsmarknaden får man ha lite tålamod, kämpa lite extra och ta sig tid för extravisningar och sena samtal - och det gav ju resultat vilket var jättehärligt :-) Allt gott till er - vi ses! Mvh Elin Bellander
  • Jenny  L
    Jenny L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander är en kunnig och engagerad mäklare som proffsigt lotsar en igenom säljprocessen. Att sälja bostad kan vara nervöst i vissa lägen, men med Elin vid rodret känner man sig trygg. Hon har humor och driv och ger gärna värdefulla tips och tar sig alltid tid att svara på frågor.
    Jenny Lindholm, Stockholm Läs mer
    2017-11-13 Elin B svarar Jenny L
    Tack Jenny och tack för de fina orden! Det var härligt att jobba med dig - många glada skratt dessutom :-) Jag hoppas ni ska trivas superbra i ert nya hem och att vi ses framöver igen! Ha det fint! Mvh Elin Bellander
  • Per Karl Johan J
    Per Karl Johan J skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander kan sina saker. Därför har vi anlitat henne vid tre tillfällen. Lägenhetsaffärer kan vara ganska stressande, därför är det skönt med personer som Elin som behåller lugnet men samtidigt skapar resultat. Vi haft höga förväntningar på Elin men hon har överträffat dem vid alla tre tillfällen. När vi vi sälja igen så kommer vi garanterat att anlita Elin, rekommenderar er starkt att göra detsamma. Läs mer
    2017-11-13 Elin B svarar Per Karl Johan J
    Tack Per! 4:e gången gillt i framtiden hoppas jag ;-) Åter igen ett nöje att arbeta med er och jag önskar er allt gott! Vi hörs garanterat igen :-) Stor kram på er/ Mvh Elin
  • Anton L
    Anton L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi både köpte och sålde genom Elin Bellander som i båda processerna var skärpt och kompetent. Elin är att lita på och det tror jag är svårt att ta miste på. Kan verkligen rekommendera henne som mäklare! Läs mer
    2017-11-13 Elin B svarar Anton L
    Tusen tack Anton! Värmande ord - roligt att göra er nöjda, både på köparsidan och säljarsidan :-). Det är precis så jag som mäklare vill arbeta och det är ett bra kvitto på hur väl jag utfört mitt jobb gentemot alla parter i processen. Hoppas ni ska trivas i ert nya hem! Ha det bra, vi hörs igen! Mvh Elin Bellander
  • Seika L
    Seika L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander -
    Kunnig, krävande och med ett sinne för detaljer. Lyhörd och förtroendeingivande, alltid med integritet. Noggrann med alla delar av processen; från inredningsdetaljer till infomaterial till budgivning och kontrakt. Och ska tilläggas, med yrkesetik. Läs mer
    2017-11-13 Elin B svarar Seika L
    Tack Seika! Hoppas på att i framtiden få göra affärer med dig igen, mycket trevligt! Och vilket resultat vi fick dessutom. Detaljer och noggrannhet är oerhört viktigt vid en försäljning - speciellt om man vill ha bäst betalt och detta tar jag mig gärna tid för så allt ska bli så bra som möjligt. Ha det fint så hörs vi snart igen! Mvh Elin Bellander
  • Christer L
    Christer L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Som förstagångssäljare av en bostadsrätt på söder, så kändes det skönt att ha ett proffs som Elin Bellander vid sin sida. Allt sköttes snyggt och prydligt. Med alla fakta på plats och snygg presentation, så flöt visning och försäljning på med ett resultat som gjorde mig väldigt nöjd. En klar rekommendation om du/ni går i säljtankar. Ett professionellt och tillmötesgående stöd i bostadsdjungeln.
    /Christer Läs mer
    2017-11-13 Elin B svarar Christer L
    Tack så mycket Christer! Det var härligt att få lotsa er genom försäljningen på Södermalm :-) och det gick ju smidigt och mycket bra som du beskriver, ett trevligt samarbete! Ha det bra! Mvh Elin Bellander
  • Linda Ö
    Linda Ö skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Redan vid första kontakten kändes det helt självklart med min mäklare Elin Bellander. Hon gav ett lyhört, kompetent, lugnt och förtroendeingivande intryck och resultatet blev också därefter. Min lya var i trygga händer genom hela försäljningen och vårt samarbete fungerade utmärkt. Jag kan varmt rekommendera Elin! Läs mer
    2017-10-02 Elin B svarar Linda Ö
    Tusen tack Linda! Det var ett nöje att arbeta ihop, blev ju både ett riktigt bra resultat och dessutom hade vi mycket roligt på vägen! Ha det så bra i nya hemmet och vi ses och hörs igen! Glöm inte mig på utflyttningsfesten ;-) //Mvh Elin Bellander
  • Henrik Å
    Henrik Å skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander gjorde ett utmärkt jobb med vår lägenhet. Hon jobbar hårt, är proffsig och förtroendeingivande - det gav resultat! Vi skulle gärna anlita Elin igen! Läs mer
    2017-10-02 Elin B svarar Henrik Å
    Hej och tack Henrik! Vilket roligt samarbete vi haft och vilket bra resultat vi fick, kanonpris!! I mitt jobb får man slita om man vill leverera det lilla extra till kunderna ;-). Ser fram emot att jobba ihop igen, var rädd om er och hälsa så gott till familjen! // Mvh Elin Bellander
  • Claes D
    Claes D skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag är mycket nöjd på alla sätt och vis. Läs mer
    2017-10-02 Elin B svarar Claes D
    Tusen tack Claes! Det var trevligt att jobba ihop med din bostad! Hoppas du trivs kalasbra i ditt nya hem :-). Ha det så fint så kanske vi ses i framtiden! //Mvh Elin Bellander
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander jobbar hårdare än någon annan mäklare jag haft, och det är en hel del vid detta laget. Hon är dessutom väldigt skicklig, energisk, charmig och kunnig i sitt arbete. Det går att hitta andra duktiga mäklare men ingen kan riktigt mäta sig i slutändan med Elins prestation. Imponerande och skönt att ha hittat rätt mäklare för att aldrig mer behöva träffa flera stycken.

Önskar Elin all lycka tills det är dags för oss att sälja igen. Väl mött / Mattias Läs mer
    2017-10-02 Elin B svarar Mattias W
    Tusen tack Mattias! Vi möts igen när det är dags att göra en ny kanonförsäljning på Södermalm! Ha det fint! //Mvh Elin Bellander
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander
    Jag vill verkligen rekommendera Elin som mäklare. Hon har sålt 2 lägenheter åt mig och båda gångerna har allt fungerat perfekt. Elin är kunnig och professionell och expert på Södermalm. Det som framförallt imponerar är att hon är villig att lägga ner extra tid och energi för att säljaren ska bli nöjd. Jag kommer självklart anlita Elin vid min nästa fastighetsförsäljning. Läs mer
    2017-10-02 Elin B svarar Håkan S
    Hej och tack för dina vänliga ord! Jag ser fram emot att jobba ihop igen i framtiden i ytterligare en kanonförsäljning :-). Njut i den nya bostaden och ha det toppen framöver! //Mvh Elin Bellander
Jessica Skogman
Torbjörn Andersson