Elin Bellander
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 106 kunder tycker om Elin Bellander

• Anni A
    Anni A skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin är glad, trevlig och lyhörd!
    Var alltid tillgänglig och höll mig uppdaterad under hela försäljningsprocessen.
    Kan verkligen rekommendera Elin! Läs mer
    2018-11-27 Elin B svarar Anni A
    Tack Anni för rekommendationen! Ett mycket trevligt samarbete med bra resultat! Vi hörs och ses snart igen :-)! //MVH Elin Bellander
  • Paula G skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin hjälpte oss att sälja våran lägenhet. Elin var jättepositiv, lugn och professionell hela vägen. Snabb på återkoppling och flexibel gällande tider, visningar mm. Var aldrig några problem med någonting. Lyssnade på oss och våra önskemål vilket va jätteskönt. Rekommendera verkligen Elin om man vill ha en trygg, ödmjuk och hårt arbetande mäklare. Tack Elin! Läs mer
    2018-11-22 Elin B svarar Paula G
    Tack Paula! Vilken härlig rekommendation! Måste säga att det varit ett ytterst trevligt samarbete med ett kanonpris som belöning :-) Vi hörs och ses igen inför tillträdet! //MVH Elin Bellander
  • Anna G
    Anna G skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi köpte häromveckan lägenhet via Elin Bellander på Svensk Fastighetsförmedling Södermalm. Processen gick snabbt och smidigt, och jag upplevde Elin som tydlig, trevlig att ha att göra med och mån om att både säljarna och vi som köpare skulle bli nöjda med affären. Läs mer
    2018-11-15 Elin B svarar Anna G
    Tusen tack för fina ord Anna! Jag vill verkligen att alla parter i en affär ska vara trygga, nöjda och glada så detta värmer gott! Vi hörs snart igen! //MVH Elin Bellander
  • Elin Bellander på Svensk Fastighetsförmedling företrädde mig som köpare i samband med mitt bostadsköp och skötte uppgiften exemplariskt. Hon var tydlig, transparent och tillgänglig under budprocessen och generellt förtroendeingivande och lätt att ha att göra med. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Från första rådgivningen och genom hela försäljningsprocessen har Elin varit mycket professionell. Utifrån vårt perspektiv är Elin en skicklig säljare, lösningsorienterad, har en genuin allt-är-möjligt-attityd och vårdar sannerligen samarbetet kund-mäklare emellan. Dessutom är Elin är enkel person att ha att göra med, lyssnar, är noga med att hålla kunderna uppdaterade och är alltid kontaktbar - kanske lite för kontaktbar! Skämt åsido, för oss var detta en trevlig upplevelse mitt i all stress och oro som kommer med att sälja en bostad. Kan varmt rekommendera Elin. Läs mer
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Har köpt bostadsrätt via Svensk Fastighetsförmedlig / Elin Bellander hösten 2018.

Mäklaren var ointresserad, dålig på att återkomma men framför allt okunnig och lovade mig som köpare saker som inte var förankrade med säljaren. När detta uppdagades tog hon väldigt lite ansvar för att lösa situationen utan detta fick lösas direkt mellan säljare och köpare.

När sen kontraktet väl var påskrivet upphörde allt engagemeng och hon svarade inte ens på frågor.

Den sämsta mäklaren jag mött under 30 år på Stockholms bostadsmarknad! Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Niklas J
    Hej Niklas! Vad tråkigt att du upplever ditt köp så som du beskriver, jag är alltid intresserad av mina köpare och säljares synpunkter och vill veta om något inte upplevs på bästa sätt. Jag är mycket engagerad i mina kunder under hela processen och är alltid snabb på att svara på frågor som dyker upp per samtal, mail och sms. Om fördjupning krävs inom någon fråga ser jag till att ta reda på svaret eller se till att kunden kommer i kontakt med rätt personer som är extra kunniga inom området - det skedde även vid denna försäljning för att du skulle få extra hjälp. Mitt jobb som mäklare/förmedlare av en bostad är just att medla mellan köpare och säljare så att en överenskommelse kan komma till stånd - den vägen är inte alltid spikrak utan ibland krävs förhandlingar fram och tillbaka mellan parterna. Jag förmedlar fakta, önskemål och bud och sådant som ni själva uttrycker, ingenting utanför dessa ramar.
    Efter kontrakt är skrivet så hjälper en kompetent assistent till med medlemskapsansökningar till föreningen och bokningar inför tillträde med bank, allt för att det ska vara god ordning och reda genom hela processen för både köpare, säljare och mäklare. Men både köpare och säljare är alltid välkomna att höra av sig vid funderingar till mig som är ansvarig mäklare, precis som du gjorde och fick kontaktuppgifter för mer hjälp i ditt ärende. Hoppas att din dotter ska trivas i den fina bostaden och önskar allt gott! // Mvh Elin Bellander
  • Björn E skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Med största proffessionalitet och entusiasm genomförde Elin Bellander, och hennes assistent Annie Gustafsson, vår försäljning på Söder. Lyhörda, snabba, korrekta och alltid med ett leende!.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Björn E
    Tusen tack Björn för så fina ord, värmer verkligen! Annie hälsar och tackar så gott hon med. Det är viktigt att både vara lyhörd och kunna agera snabbt i försäljningsprocessen och vi är så glada att detta uppskattas, dessutom finner vi våra arbetsuppgifter roliga så då är det lätt att vara glad :-). Ha det bra så hörs vi snart igen! // Mvh Elin Bellander och Annie Gustafsson
  • Anna S
    Anna S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander sålde vår lägenhet. Elin är genuin och väldigt professionell. Hon gjorde ett superbrajobb och allt fungerade utomordentligt! Vi kan varmt rekommendera Elin till andra som ska sälja. Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Anna S
    Tackar Anna! Vilken härlig och spännande affär! Varma fina ord som jag tackar gott för, skulle gärna samarbeta igen. Ha det bra, vi hörs inför tillträdet/frånträdet. //Mvh Elin Bellander
  • Erik P
    Erik P skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har köpt genom Elin Bellander och upplever att hon höll hög kvalité under både visning och budgivning. Processen gick snabbt och smidigt med gott bemötande.
    Under mötet på kontoret upplevde jag henne tydlig, transparent och väldigt trevlig. Jag skulle rekommendera henne till andra som går i tankarna att sälja från en köpares perspektiv. Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Erik P
    Tack Erik! En nöjd köpare är alltid mycket värt och jag hoppas att du kommer trivas utmärkt i din nya, fina bostad. Jag vill att alla parter ska uppleva processen positiv och tydlig så denna feedback är viktig för mig. Jag suger åt mig av dina vänliga ord och vi hörs snart igen! Ha det så bra! //Mvh Elin Bellander
  • Adam T
    Adam T skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    En väldigt duktig mäklare och fick alla mina krav på ett högt bra pris och snabb affär igenom! Läs mer
    2018-10-24 Elin B svarar Adam T
    Tack Adam! Det gick både snabbt och smidigt och ett bra pris på det :-) Vi ses igen! Tack för din fina rekommendation! //Mvh Elin Bellander

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Elin Bellander