en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Timmermansgatan 31, 118 55 Stockholm — Visa karta

4.6 / 5 i betyg — 39 rekommendationer

Läs vad 39 användare tycker om Elin Bellander

• Mattias W
    Mattias W skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander jobbar hårdare än någon annan mäklare jag haft, och det är en hel del vid detta laget. Hon är dessutom väldigt skicklig, energisk, charmig och kunnig i sitt arbete. Det går att hitta andra duktiga mäklare men ingen kan riktigt mäta sig i slutändan med Elins prestation. Imponerande och skönt att ha hittat rätt mäklare för att aldrig mer behöva träffa flera stycken.

Önskar Elin all lycka tills det är dags för oss att sälja igen. Väl mött / Mattias
  • Håkan S
    Håkan S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander
    Jag vill verkligen rekommendera Elin som mäklare. Hon har sålt 2 lägenheter åt mig och båda gångerna har allt fungerat perfekt. Elin är kunnig och professionell och expert på Södermalm. Det som framförallt imponerar är att hon är villig att lägga ner extra tid och energi för att säljaren ska bli nöjd. Jag kommer självklart anlita Elin vid min nästa fastighetsförsäljning.
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi anlitade Elin Bellander från ett urval av flera mäklare. Elin var väl förberedd, påläst och strukturerad från första mötet och framåt. Hon lyckades med charm och driv avsluta affären med bästa möjliga utgång. Kan varmt rekommendera henne! /Fredrik
    2017-08-09 Elin B svarar Fredrik T
    Tusen tack Fredrik! Det var en rolig affär samt en mycket tjusig lägenhet och jag skulle gladeligen även i framtiden arbeta med er. Att ha koll på läget, ordning och reda, mycket drivkraft samt glädje till sitt jobb leder alltid till riktigt lyckade affärer :-). Tack för att ni anlitade mig till er viktiga försäljning! Ha det så bra! Mvh Elin Bellander
  • Anette K
    Anette K skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi var som köpare väldigt nöjda med hur Elin Bellander, som representant för säljaren, handlade köpet av bostad för vår dotter och oss. Vi hade ett par misslyckade budgivningstillfällen i bagaget och vi fick privat visning ordnad med mycket kort varsel. Vi upplevde också att Elin väl förmedlade säljarens förväntningar och även om vi aningen överskred vår budget var det värt att komma till skott snabbt. All byråkrati har också ordnats smidigt och vänligt med ytterligare hjälp av assistenten Annie Gustafsson.
    2017-08-09 Elin B svarar Anette K
    Tack snälla för de trevliga orden och det är så roligt att höra att du som köpare uppfattar affären på ett så bra sätt. Tydlighet och flexibilitet är viktiga egenskaper hos en mäklare och att kunna göra både säljare och köpare mer än nöjda är precis det vi önskar göra. Både jag och Annie tar till oss av detta och önskar er allt gott! Vi hörs igen! Mvh Elin Bellander
  • Tommy O
    Tommy O skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin har tagit hand om två av mina bostadsförsäljningar och jag har bara bra erfarenheter från att jobba med henne. Hon är otroligt tydlig och proffsig i sin kommunikation, kunnig inom det områden hon jobbar inom, duktig strateg inför försäljning och även väldigt tillgänglig för tjatiga frågor från mig som säljare =).

Hon har lyckats leverera väldigt bra resultat vid båda mina försäljningar så jag kan inte annat än att varmt rekommendera Elin som mäklare.
    2017-08-09 Elin B svarar Tommy O
    Tusen tack för en mycket fin rekommendation som värmer gott! Jag skulle med glädje jobba med dig och frugan igen hur mycket du än "tjatar" ;-). Vid en så stor och viktig affär som en försäljning av sitt hem finns det inga dumma frågor, som säljare gör man kanske inte så många försäljningar under en livstid och då måste man få chans att förstå och vara delaktig i processen. Vi ses igen och ha det toppenbra! MVH Elin Bellander
  • Eva H
    Eva H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin uppfyllde alla mina krav när jag sålde min lägenhet i Sofo, Södermalm. Hon agerade seriöst, pålitligt och tillmötesgående i alla lägen. Hon gav mig råd liksom att hon lyssnade på mig och hur jag ville ha det. Hon hade genom hela affären genomgående inte bara en mycket professionell attityd utan ett mycket gott humör som smittade av sig både på mig och spekulanter.
    2017-06-13 Elin B svarar Eva H
    Hej Eva! Vilka fina ord och tack för en riktigt bra rekommendation!! Jag känner mycket glädje i mitt jobb och tycker verkligen att det är spännande och roligt med bostadsaffärer samt att jag är nyfiken på de människor jag möter. Att det glada humöret smittar av sig är verkligen en superbra bonus:-).
    Det är viktigt att jag ger er kunder rätt råd så er försäljning blir så bra som möjligt men det är också viktigt att samtidigt kunna vara lyhörd för kundens önskemål och behov - får man ihop det blir det ett riktigt bra samarbete, vi har roligt på vägen och får dessutom ett himla bra slutpris som belöning. Ser fram emot fler samarbeten i framtiden! Ha en underbar och solig sommar! Mvh Elin Bellander
  • Shanaz T
    Shanaz T skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin gav väldigt bra intryck vid första mötet vid kontraktskrivningen.
    Hon verkade ambitiös och ärlig och hon representerade svensk fastighetsförmedling på ett positiv sätt.

Tyvärr var det långt ifrån verkligheten. Det skedde tvåa stora fel under min försäljning som gjorde att jag var totalt missnöjd med Elin som mäklare.

1. När annonsen kom upp på hemnet kunde man se endast 1 bild på min lägenhet+ beskrivning.
    När man skulle trycka på annonsen för att komma in på svensk fastighetsförmedling så kom inte min annons fram. När jag skickade medelande till Elin och berättade det så sa hon "det är inget fel på annonsen, det är säkert fel på din mobil för jag kommer in". Då tänkte jag att hon har kontrollerat och det verkar vara felfri.
    På kvällen försökte jag komma in på annonsen från datorn hemma och det var samma sak där. Jag kunde inte komma in på annonsen. När jag smsade Elin igen då påstod hon IGEN att det inte är något fel på annonsen men att hon var på middag och kunde inte kontrollera igen.

Hon återkom dagen efter för att säga det var något fel på annonsen och hon har nu rättat till felet. Nu hade det gått mer än 24 timmar sedan annonsen hade publicerats. Med tanke på att visningen var helgen efter så var det dåligt av Elin att inte kontrollera på RIKTIG vad felet var när jag skickade sms första gången.

2. Jag och Elin kom överens om att vi ska ha privatvisningar om kunder kräver det. Tillslut kom det fram att en bekant hade faktiskt varit intresserad av min lägenhet, ringt Elin för privatvisning men Elin hade då sagt att vi inte har några privatvisningar.
    Den bekanta såg senare att jag har lagt ut annonsen på facebook och skrev då direkt till mig och berättade.

Hade jag inte köpt en annan lägenhet och inte behövt pengarna så fort som möjligt hade jag ALDRIG sålt den lägenheten.

Jag skulle inte rekomendera Elin som mäklare till någon jag känner. Bostadsförsäljning är en stor affär och hon borde göra det man kommer överens med henne vid första mötet. Slutpriset på min lägenhet blev cirka 200-250 tskr ifrån förväntat.
    2017-06-08 Elin B svarar Shanaz T
    Hej Shanaz! Vad tråkigt att höra att du är missnöjd med processen, önskar det vore tvärt om och att du hade varit mer än nöjd. Jag tänkte här svara på dina synpunkter så du får höra hur jag ser på saken.

1: Precis som du säger så kollade jag annonsen både via mobilversionen och via dator att allt var korrekt, det gjorde jag direkt du nämnde det. Jag uppdaterad annonsen och allt såg korrekt ut i systemet, uppdateringen hos Hemnet kan då släpa en en stund (ibland flera timmar) när det är mycket trafik på deras sida. Det är heller inte ovanligt att kunden har tittat på annonsförslaget medan vi gjort justeringar av informationen tillsammans och därefter inte uppdaterat sidan när de vill dubbelkolla att allt ser korrekt ut. Därav bad jag dig att uppdatera samt kolla från en annan mobil/dator för säkerhets skull. Vi arbetar på dagtid precis som så många andra människor och när du ringde mig på kvällen så satt jag mycket riktigt med vänner på middag och kunde just då inte kontrollera annonsen där jag satt, dessutom har även Hemnet stängt på kvällarna. Morgonen efter kontaktade jag Hemnet som hade en felande länk mellan deras sida och vår hemsida vilket de rättade till snabbt och annonsen kom ut på direkten.

En bostadsannons ligger i snitt ute 7-10 dagar på Hemnet innan första visningen. Detta var på fredagen och din annons kom ut på lördagen. Då var det fortfarande 9 dagar kvar till första visningen och jag kan garantera att detta inte på något sätt skadade din försäljning. Bostaden hade en snygg och proffsig annons, låg ute i 9 dagar innan första visningen + några dagar till medan jag hade fler visningar, pratade med spekulanter om bud och jobbade hårt för att du skulle få så bra betalt som möjligt.

2: Om en kund ej kan komma på de ordinarie visningarna (som alltid äger rum vid minst 2 tillfällen) ordnar jag ALLTID en extravisning för denne när de uttrycker sitt intresse, antingen innan de planerade öppna visningarna eller efter. Vi kan också ordna extra förhandsvisning om en spekulant vill lägga fram ett bra bud till säljaren för bostaden mot att få avsluta innan de öppna visningarna. När jag pratade med din vän så kunde hon komma på de öppna visningarna (hon var inte bortrest eller upptagen på något vis) och hon framförde heller inget bud på förhand som jag i min tur kunde lägga fram till dig som säljare. Därmed fanns ingen anledning att ordna en extravisning, hon kunde ju komma på de planerade visningarna - annars hade jag garanterat erbjudit henne ett annat tillfälle.

Vad gäller slutpriset så landade vi där jag värderat din bostad. Att du hade högre önskemål kan jag inte låta påverka min värdering och vi pratade om detta redan vid vårt första möte, även senare i telefon när du kontaktade mig och ville inleda samarbete. Du valde att anlita mig och jag levererade det jag utlovat, vad statistiken säger och där jag lagt min värdering. Din bostad ligger på markplan och har ingen balkong och det har jag tagit hänsyn till vid värderingen eftersom många spekulanter önskar detta, den är dock mycket mysig och fint planerad och vi hittade en köpare som verkligen uppskattade din bostad. Jag minns att du berättade att du träffade en annan mäklare som satt en felaktig värdering sett till hur marknaden ser ut (vilket vi också pratade om innan vi påbörjade samarbetet). Jag kan tänka mig att denna förhoppning levde kvar i dig under vår försäljningsprocess. Givetvis önskar jag att du kunde ha fått hur mycket pengar som helst vid försäljningen men det är fortfarande köparna där ute, parallellt med konkurrensen av liknande bostäder till salu, som kommer fram till slutpriset efter avslutad budgivning.

Jag önskar att jag kunde skapa en härligare känsla kring detta hos dig men det är svårt att göra ogjort i efterhand, dock fick jag här chans att bemöta iaf och ge svar. Jag har lång erfarenhet av bostadsmarknaden på Söder och gör alltid mitt yttersta för mina kunder och håller det jag lovar och kommer överens om med mina kunder. Önskar dig allt gott i framtiden och hoppas att du trivs där du bor nu! Mvh Elin Bellander
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag tycker att Elin gav ett bra och proffsigt intryck från början. Gav en realistisk bild av min lägenhet kunde vara värd. Funkade även bra då vi stötte på bekymmer i första rundan av försäljning, men det redde ut sig bra och slutade med ett väldigt bra försäljningspris
    2017-06-08 Elin B svarar Stefan B
    Tack Stefan för den fina rekommendationen! Det var roligt att jobba ihop med dig :-). Bekymmer med högt utbud av liknande bostäder och avvaktande köpare i samband med amorteringskravet som trädde i kraft 1 juni förra året gjorde det tufft på marknaden men när vi gjorde ett nytt försök i juli månad och hade tagit hjälp av vår duktiga stylist så blev det ju verkligen kanonbra! Var rädd om dig och ha det bra! Mvh Elin Bellander
  • Tony G
    Tony G skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Grymt bra!
    Engagerad, driven och ett väldigt bra bemötande.
    2017-06-08 Elin B svarar Tony G
    Tusen tack Tony! Det var ett nöje att ha med er att göra på mina visningar! Hoppas ni trivs utmärkt er er nya, fantastiska takvåning som ni köpte genom mig och att Södermalm kommer kännas som "the place to be" :-) Vi hörs och ses! Mvh Elin Bellander
  • Dolores J
    Dolores J skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har fått mycket bra hjälp av Elin som är en superduktiga mäklare!
    2017-06-08 Elin B svarar Dolores J
    Tack Dolores, vad snällt skrivet! Det var roligt och trevligt att göra affärer med er! Hoppas att bostaden som ni köpte genom mig känns toppen :-) Ha det bra och trevlig sommar! Mvh Elin Bellander
  • Per T
    Per T skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Bra införsäljning till oss som säljare, gott intryck och bra energi. Under själva försäljningen visades mindre än bra samarbetsförmåga, nyansering av vad uppdraget innebar, sanningsenlighet och förmåga att vara lyhörd.

Från aggressiva SMS och samtal till direkt falska påståenden till potentiella köpare och väldigt otrevlig ton gentemot andra involverade parter kan jag inte annat än inte rekommendera Elin.
    2017-06-13 Elin B svarar Per T
    Hej Per! Jag upplevde vårt samarbete för något år sedan som trevligt och önskar att du gjort detsamma, att ha en besviken kund är aldrig roligt och det är jag såklart ledsen för. Jag har jobbat som mäklare i många år och är väldigt tydlig och rak på sak i min yrkesroll och det går ofta fort i svängarna i dialogen mellan spekulanter, mäklare och säljare, ofta blir det snabba beslut att fatta för alla inblandade på den bostadsmarknad som vi har i Stockholm. Det innebär också att jag ska ge er de råd som ni BEHÖVER höra, inte bara de råd ni VILL höra. Om detta på något sätt kunde upplevas som aggressivt så var inte det inte min mening. Jag är ute efter att ni ska göra en så bra affär som möjligt och att det dessutom ska kännas trevligt när vi gör affären ihop. Att lämna falska påstående tjänar jag som mäklare ingenting på och låter därför bli, jag är mån om att alla köpare ska kunna ta del av samma, korrekta information - information som vi inför försäljningar inhämtar från säljare, samtal med bostadsrättsföreningen samt stadsbyggnadskontoret. Jag är tacksam för att du tog dig tid att skriva denna feedback som påverkar mig som mäklare positivt i den bemärkelse att jag har möjlighet att utvecklas och vara mer tydlig i kommunikationen. Önskar dig allt gott i framtiden och hoppas att ni trivs utmärkt i ert nuvarande boende, trevlig sommar! Mvh Elin Bellander
  • Anna E
    Anna E skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander är en mycket professionell mäklare. Pålitlig, snabb och serviceinriktad, med god känsla för individen och sammanhanget. Elin har sålt två av mina lägenheter och affärerna har gått långt över förväntningarna vid båda tillfällena.
    Jag ger Elin de bästa rekommendationerna.
    2017-06-13 Elin B svarar Anna E
    Hej och tusen tack för den fina rekommendationen, det har varit ett nöje varje gång vi samarbetat och jag ser fram emot en 3:e gång i framtiden :-). Härligt teamwork, bra kommunikation och två riktigt bra resultat - det får jag verkligen hålla med om! Var rädd om dig och ha en fin sommar! Mvh Elin Bellander
  • Lilli P
    Lilli P skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag måste tyvärr säga att jag blev väldigt besviken och ledsen pga hur jag blev behandlat av Elin och kan inte rekommendera henne för någon. Jag hade förhöjt mitt bud och vi hade ett muntligt avtal att säljaren säljer till det priset. När jag väntade på att skriva kontraktet jobbade hon bakom min rygg och fiskade nya bud och var väldigt ovänlig när jag nämnde det till henne. Till slut gick priset upp cirka 200 000 kr under den sista timmen. Såklart förstår jag att det var bra för säljaren, men hon betedde sig väldigt oetiskt mot mig och jag kommer aldrig att komma rekommendera henne till nån.
    2017-06-13 Elin B svarar Lilli P
    Hej Lilli! Vad tråkigt att höra att du är besviken, det var det sista jag ville då jag är mån om dig som köpare och att du ska vara nöjd efter att ha gjort affärer ihop med mig och Svensk Fastighetsförmedling. Jag vill dock gärna vara tydlig med en sak - jag har absolut inte jobbat bakom ryggen på dig. Som mäklare är jag skyldig både gentemot mina säljare och enligt lag att framföra ALLA bud som kommer in, ända fram till kontakt är skrivet. Inga muntliga avtal är bindande dessvärre och vi lämnar därför inga sådana. När vi - du, jag och säljaren - planerade för kontrakt trodde vi alla att det sista budet var lagt men då det dröjde några timmar innan ni kunde komma in på kontoret och skriva så hann nya bud inkomma och dessa är jag i egenskap av mäklare skyldig att framföra till säljaren som då har valet att låta bli att ta buden eller att anta dem - hon valde då att tacka ja och fick därmed ett högre slutpris. Jag har i mitt jobb hög moral, yrkesstolthet och alltid ambitionen att jobba på ett korrekt sätt både gentemot kunder och enligt lag. Tack för att du tog dig tid att skriva detta, feedback är viktigt i vårt dagliga arbete och kan hjälpa oss till att informera köpare och säljare om försäljningsprocessen än mer tydligt.
    Jag hoppas i alla fall att du är nöjd med den otroligt fina bostad som du köpt och att du trivs hur bra som helst där! Vill också passa på att hälsa dig en trevlig sommar! Mvh Elin Bellander
  • Moa G
    Moa G skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Otroligt trevlig & genuin mäklare!
    2017-05-29 Elin B svarar Moa G
    Hej Moa! Tack snälla för dina fina ord, jag blir mycket glad för din rekommendation :-) Ha det så bra! Med vänlig hälsning Elin Bellander
  • Lars B
    Lars B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Toppen!
    Mycket proffsig.
    Snabb försäljning.
    Elin B lätt att komma i ko takt med när vi så ö skade
    2017-05-29 Elin B svarar Lars B
    Tack så mycket Lars! Härligt att höra att du är så nöjd, det gör mig så glad :-) Precis så ska det kännas när man valt mäklare och gjort en så viktig affär. Ha det så bra! Med vänlig hälsning Elin Bellander
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mycket proffsig, trevlig och kompetent. En mäklare jag varmt rekommenderar.
    2017-05-29 Elin B svarar Cecilia E
    Hej Cecilia, tack för de fina orden! Jag tackar och bockar och är jätteglad över att ni upplevt mig på detta sätt! Ha det så fint och hälsa familjen så gott! :-) Med vänlig hälsning Elin Bellander
  • Annika M
    Annika M skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin var en mycket trevlig och bra person att ha att göra med vid köp av vår lägenhet. Hon har ett naturligt och väl avvägt säljande sätt, som bidrog till att skapa en positiv känsla för objektet.
    2017-05-29 Elin B svarar Annika M
    Tusen tack Annika, vad härligt att höra! Hoppas ni trivs bra i den fina lägenheten. Det var ett nöje att ha att göra med er också, trevligt och positivt på alla sätt :-). Ha det så fint och njut av sommaren! Med vänlig hälsning Elin Bellander
  • My S
    My S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander var professionell och trevlig att ha och göra med.
    2017-05-29 Elin B svarar My S
    Tack detsamma My, du är väldigt trevlig du med :-) Tack för rekommendationen, det värmer gott! Vi hörs och ses snart igen! Med vänlig hälsning Elin Bellander
  • Helen W
    Helen W skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jättebra, allt toppen! Vi fick all tänkbar service vi hade hoppats på.
    2017-05-29 Elin B svarar Helen W
    Hej Helen, tusen tack för dina vänliga ord! Skönt att höra att ni är så nöjda :-) Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Elin Bellander
  • Kristina G
    Kristina G skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander var vår mäklare som vi fick på rekommendation från vänner vars lägenhet hon sålt på Söder. Vi har varit minst lika nöjda med Elins snabba och trevlig kontakt, bra dialog och framförallt en fin försäljning med ett snabbt avslut. Vi kan absolut rekommendera Elin!
    2017-05-29 Elin B svarar Kristina G
    Tack snälla ni för rekommendationen! Skulle jag få chansen skulle jag gärna jobba ihop med er igen, det har varit mycket trevligt och med ett riktigt, riktigt bra resultat. Att välja mäklare på rekommendation visade sig vara väldigt bra ;-) Ha det fin så länge så hörs vi snart igen! MVH Elin Bellander
  • Ewa G
    Ewa G skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin utstrålar glädje och engagemang i sin yrkesroll. Hon har varit ett stort stöd i försäljningen av min lägenhet, bra annons med fina bilder, information om huset och närmiljön och under hela processen varit tillgänglig. Jag rekommenderar henne mer än gärna här och till grannar och vänner som går i säljtankar.
    2017-05-29 Elin B svarar Ewa G
    Tack Ewa! Vilken fin rekommendation!! Gillar man det man gör och har roligt på jobbet så är det lätt att vara glad och entusiastisk om dagarna :-) Dessutom är bostadsförsäljningen en stor affär och otroligt viktig för er och då gäller det att som mäklare vara på tårna och prestera sitt yttersta. Ha det fint Ewa så ses vi snart igen! MVH Elin Bellander
  • David P
    David P skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    .......................................
  • Jörgen N
    Jörgen N skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag upplevde Elin Bellander som professionell och kompetent redan vid första mötet (visning). Sedan var hon även förstående för min upplevelse att jag inte kände till hur lägenhetsköp/försäljning går till i Stockholm. Jag kommer från dalarna och upplevde hela processen som "hysterisk". Elin hjälpte mig igenom detta.
    2017-05-24 Elin B svarar Jörgen N
    Hej Jörgen och tusen tack för rekommendationen! Att ha en nöjd köpare är så roligt och ett kvitto på att man utfört affären på ett riktigt bra och tryggt sätt för alla inblandade. Stockholmsmarknaden är ganska hetsig, det kan även jag som f.d Luleåbo hålla med om men efter 5 år på Södermalmsmarknaden har jag vant mig ;-) Ha det så bra! //MVH Elin Bellander
  • Bassam S
    Bassam S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi är mycket nöjda med hjälpen gällande försäljningen av våran lägenhet på brännkyrkagatan i Stockholm. Elin bellander på svensk fastighetsförmedling var våran stjärnmäklare Och satte även försäljningsrekord i föreningen..

M.v.h
    Bassam /sosso
    2017-05-24 Elin B svarar Bassam S
    Tack fina ni för rekommendationen!! Nu blir jag nästan lite mallig :-) Ser fram emot nästa gång vi ska jobba ihop och sätta nya rekord, kommer bli ett sant nöje! Ha det så fint! //MVH Elin Bellander
  • Carl Johan A
    Carl Johan A skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi hade bokat in flera mäklare till vår lägenhetsförsäljning men efter mötet med Elin behövdes ingen betänketid och vi avboka de andra mäklarhusen direkt.

Elin var lyhörd, lätt att få tag på vid frågor och genomförde allt precis så som vi tänkt och kommit överens om.
    2017-05-23 Elin B svarar Carl Johan A
    Hejsan! Tack för mycket fin rekommendation, det är alltid härligt att få ett kvitto på att man utfört sitt jobb på ett riktigt bra sätt och till belåtenhet för kunden :-). Ha en toppendag! //MVH Elin Bellander
  • Francesca A
    Francesca A skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Professionell, positiv och påläst. Elin hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet och vi kan varmt rekommendera henne.
    2017-05-20 Elin B svarar Francesca A
    Tack snälla Francesca för en fin rekommendation! Det var ett riktigt bra samarbete från båda håll med ett lysande slutpris! Hoppas ni trivs bra i er nya, fina bostad! //mvh Elin Bellander
  • Pierre M
    Pierre M skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Bra hjälp från början till slut. Elin är en mycket duktig säljare.
    2017-05-22 Elin B svarar Pierre M
    Tack Pierre för rekommendationen, det värmer! Vilket fantastiskt slutpris det blev också! Ha det så bra och vi hörs snart igen :-) //Mvh Elin Bellander
  • Richard L
    Richard L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Bra och professionellt bemötande. Kvicka responser också.
    2017-05-22 Elin B svarar Richard L
    Tusen tack Richard! Vänliga ord och härligt att höra att du gillar mitt sätt att arbeta :-) Ha det superfint! //Mvh Elin Bellander
  • Mattias
    Mattias skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander var min mäklare i denna affär. Positiv och optimistisk med rätt attityd. Bra tillgänglighet. Väldigt fokuserad och seriös när det väl gäller vilket ger förtroende och trygghet.
    2017-04-28 Elin B svarar Mattias
    Tack Mattias! Vad roligt det har varit att jobba ihop, och vilket pangpris det resulterade i :-) Vi hörs och ses framöver, hoppas ni ska stortrivas i den nya bostaden! //Elin Bellander
  • Peter R
    Peter R skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har anlitat Elin Bellander två gånger, och vid båda tillfällen imponerats av hennes engagemang och driv. När det gäller en så pass stor affär som en lägenhetsförsäljning vill man känna att mäklaren har full koll på läget. Elin samarbetar också med rätt människor (fotografer och stylister) som gör stor skillnad för hur annons och lägenhet upplevs. Med Elin känner man sig verkligen prioriterad som kund, och kan vara helt lugn med att hon driver affären i lås. Vi kan verkligen rekommendera henne!
    2017-04-28 Elin B svarar Peter R
    Hej Peter! Det värmer verkligen, vilken fin rekommendation! Jag hoppas på 3:e gången gillt framöver ;-) Det har varit mycket roligt att samarbeta igen, ni är både mycket trevliga och är noga med detaljer precis som jag vilket jag verkligen gillar. Vi hörs snart igen ha det fint! //Mvh Elin Bellander
  • Gustaf H
    Gustaf H skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander var genom hela processen av att sälja min lägenhet proffsig, kunnig och driven. Från start till avslut gick allt supersmidigt och försäljningen överträffade mina förväntningar. Sälj med Elin om du ska sälja din lägenhet på Södermalm!
    2017-04-28 Elin B svarar Gustaf H
    Tack Gustaf! Vilken toppenrekommendation :-) Tackar hjärtligt och önskar dig allt gott framöver och hoppas att du ska trivas i den nya bostaden. Jag har också uppskattat vårt samarbete, det har varit både trevligt och riktigt lyckat :-) Ha det bra! //Elin Bellander
  • Thomas C
    Thomas C skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander

Elin sålde min vindsetage på Bondegatan våren 2016.
    Den energi och entusiasm hon förmedlade till mig och även mina spekulanter genomsyrade försäljningen.
    När jag valde mäklarbyrå så gick jag helt på person och hur engagerad och sugen mäklaren var på att ta hand om mitt objekt. Elin vann den kampen överlägset!
    Mina varmaste rekommendationer!
    2017-04-28 Elin B svarar Thomas C
    Tusen tack för dina fina ord Thomas! Säg till när du blir sugen på flytt igen så kommer jag och hälsar på :-) Det var verkligen roligt att jobba ihop med din viktiga försäljning och dessutom blev det ju ett riktigt bra slutpris! Ha det så bra! //Mvh Elin Bellander
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander på Svensk Fastighetsförmedling Södermalm gjorde ett fantastiskt jobb när hon sålde min lägenhet. Jag ände mig rygg genom hela processen, och hon fick till ett bra resultat. Jag rekommenderar henne varmt!
    2017-04-20 Elin B svarar Lisa B
    Tack Lisa! Vad glad jag blir för din rekommendation! Det var verkligen ett lyckat samarbete, hör av dig när det är dags nästa gång ;-). Ha det bra! //Elin Bellander
  • Carina Å
    Carina Å skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vår första kontakt med Elin Bellander var på en lägenhetsvisning på Södermalm. Vid en diskussion med mäklarassistenten nämnde vi att vi skulle sälja vår lägenhet och han tyckte Elin var perfekt för uppdraget. En träff med Elin ordnades omgående och vi fick bra kontakt och gav henne förtroendet att sälja vår lägenhet. Det kändes att hon visste vad hon gjorde.
    Elin tipsade om en styling firma som nästan gjorde ett så bra jobb så vi nästan ångrade att vi skulle sälja.
    Proffsigt och trevligt skött.
    2017-04-28 Elin B svarar Carina Å
    Hej Carina! Tack för den fina rekommendationen! Roligt att ni gillade stylingen så pass mycket också :-). Det var ett sant nöje att arbeta ihop och jag ser redan fram emot nästa gång ni vill röra på er igen ;-) Ha det toppen! // mvh Elin Bellander
  • Lina S
    Lina S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin Bellander är en otroligt dedikerad och kunnig mäklare. Vi kände direkt förtroende för Elins kompetens och härliga person. Elin genomförde vår försäljning med stort engagemang och var mycket proffesionell mot alla inblandade. Vi fick under hela affären bra information, fin vägledning och stöd när det behövdes.
    Affären slutade dessutom med ett suveränt slutpris!
    Vi kan varmt rekommendera Elin och kommer garanterat anlita henne igen!
    2017-01-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lina S
    Tusen tack för den fina rekommendationen Lina och Bjarne! En fartfylld vardag och nöjda kunder är det som gör mitt jobb så roligt! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er i denna viktiga process och jag gör gärna om det igen :-) Vi hörs och ses snart igen! //MVH Elin Bellander
  • Tommy A
    Tommy A skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    När jag skulle sälja min bostad valde jag mäklare med stor omsorg och anlitade Elin Bellander i min viktiga affär. Det samarbetet visade sig vara helt rätt då hon med bravur sålde min bostad, dessutom kände jag mig väl omhändertagen och trygg som säljare. Driven och proffsig med fokus på helt rätt saker. Mina varmaste rekommendationer!
    2016-11-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Tommy A
    Tusen tack Tommy! Det var ett nöje att få hjälpa till med din affär, tack för att du valde mig för det viktiga jobbet! På återseende och lycka till med allt framöver! //MVH Elin Bellander
  • Björn  L
    Björn L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Ett jättetack till min mäklare Elin Bellander som med värme och stort engagemang sålde min bostad till ett helt suveränt slutpris! Kunde inte vara mer nöjd och rekommenderar henne till alla där ute som ska sälja en bostad på Södermalm!!
    2016-11-21 Svensk Fastighetsförmedling svarar Björn L
    Tack Björn! Vad glad jag blir för din fina rekommendation! Det har varit roligt att hjälpa dig och gör det gladeligen i framtiden igen! Med vänlig hälsning Elin Bellander
  • Erica S
    Erica S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag anlitade Elin Bellander för att sälja min "minitvåa" på Södermalm efter attvi träffats för en första värdering - jag fick en bra magkänsla direkt! Elin är trygg, kunnig, erfaren och gjorde ett jättebra intryck på mig. Vi enades om att lägga ut min lägenhet på Läge+, alltså kommande försäljning, då jag inte riktigt var redo att sälja ännu. Fotografering styrdes upp snabbt och smidigt, bilderna blev super, och sedan väntade Elin tålmodigt med ett mejl då och då för att kolla läget, tills jag meddelade att jag var startklar. I slutändan fick jag ut mycket mer än vad jag vågat hoppats på, och detta precis i samband med den dipp som inträffade när de nya amorteringskraven trädde i kraft. Elins stora kontaktnät, glada personlighet och kompetens var ovärderligt och jag kunde inte vara mer nöjd med mitt mäklarval. Alla formaliteter har skötts oklanderligt och jag rekommenderar Elin till alla som ska sälja på Södermalm!
    2016-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Erica S
    Hej Erica och tack för att du valde att anlita mig som din mäklare i din viktiga affär! Det var verkligen ett roligt samarbete som resulterade i ett riktigt kanonpris! Vilken fin rekommendation :-). Med vänlig hälsning Elin Bellander
  • Eva W
    Eva W skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Elin var mycket professionell och effektiv. Dessutom väldigt trevlig och lätt att ha att göra med. Jag kände mig lugn och trygg med att ha lagt försäljningen i hennes händer.
    2016-09-19 Svensk Fastighetsförmedling svarar Eva W
    Tack för de vänliga orden Eva! Det var en fröjd att arbeta ihop och vilket fantastiskt slutpris det blev! Mvh Elin Bellander
    Svensk Fastighetsförmedling gillar detta
Jessica Skogman