Elin Bellander
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 118 kunder tycker om Elin Bellander

• Hugo Bergström skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-02-14

Elin Bellander bistod mig i köpandet av min lägenhet på söder. Hon var genomgående i processen väldigt enkelt och tydlig vilket gjort att det hela gick smärtfritt. Jag kan absolut rekommendera Elin som mäklare för en enkel och bra process! Läs mer
    2019-02-14 Elin B svarar Hugo Bergström
    Tackar Hugo, roligt att göra affärer med dig med :-) Mycket glad för din rekommendation! //MVH Elin Bellander
  • Lotta S skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-02-13

Toppbetyg. Bästa mäklaren jag nånsin stött på och jag har även stött på en del via mitt jobb. Rapp, tydlig, påläst, förekommande om alla saker man kan undra om, och ärlig. Även ärlig om sådant man som köpare kanske inte vill höra men, det underlättade enormt och hela processen från början till slut gick tack vare Elins rapphet och kunskap mycket smidigare än jag trott var möjligt. Läs mer
    2019-02-13 Elin B svarar Lotta S
    Tusen tack Lotta, ett nöje att samarbeta! Så tacksam för din varma rekommendation, rapp och påläst är viktiga ingredienser i mitt dagliga arbete som mäklare :-). Vi hörs och ses igen! MVH Elin Bellander
  • Jakob Larsson skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-02-08

Jag köpte lägenhet på Söder med Elin som mäklare och hon var väldigt trevlig och professionell genom hela processen. Allt gick smidigt och lätt ända från visningen till kontraktskrivandet. Rekommenderas! Läs mer
    2019-02-13 Elin B svarar Jakob Larsson
    Tackar Jakob! Jag blir superglad att höra att även du som köpare upplever processen väl fungerande och proffsigt utförd :-) Nöjda kunder (både köpare och säljare) är precis det jag önskar mig! //MVH Elin Bellander
  • Morris Halling skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-02-07

Elin var från början till slut mycket professionell, lyhörd och engagerad. Vilket ledde till en fantastiskt snabb och smidig försäljningsprocess. Stort tack Elin! Läs mer
    2019-02-13 Elin B svarar Morris Halling
    Tusen tack Morris! Roligt att göra affärer ihop! Vi hörs och ses :-) //MVH Elin Bellander
  • Christer T
    Christer T skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-02-03

Vi köpte en lägenhet där Elin Bellander var mäklare och Annie Gustavsson var mäklarassistent. Dessa två personer gjorde köpet till en enkel sak. Visning, förhandling och genomförande fungerade för oss mycket bra. Även om Elin var den ”synlige” var Annie fantastisk och genomföra delarna så alla papper blev rätt. Snabb och rak kommunikation med ett gediget bakgrundsarbete. Allt detta gör att vi varmt kan rekommendera denna duo. Läs mer
    2019-02-04 Elin B svarar Christer T
    Tusen tack Christer! Vilken fin rekommendation, jag och Annie är jätteglada för att ni upplevde samarbetet med oss så bra :-) Jag och Annie kompletterar varandra och behövs båda i processen kring att köpa och sälja bostad så det ska bli så smidigt och tydligt som möjligt mot alla inblandade. Hoppas ni ska trivas i den nya bostaden som ni just köpte genom oss! //MVH Elin Bellander
  • Louise B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-02-02

Elin är mycket trevlig och professionell, det märks att hon gillar sitt jobb! Läs mer
    2019-02-03 Elin B svarar Louise B
    Tack så mycket Louise! Vad roligt att det blev ni som köpte bostaden :-) Vi hörs igen inför ert tillträde! //Mvh Elin Bellander
  • Tom B
    Tom B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-02-01

Vi sålde vår 2:a med Elin som från början till slut agerade mycket professionellt samt uppvisade en stor kunskap i alla moment av försäljningen. Elin var väldigt närvarande under hela vår process vilket uppskattades väldigt mycket och gav en bra trygg känsla under försäljningen.

Vi kommer absolut använda oss av Elin i framtiden. Vi skulle utan tvekan rekommendera Elin till andra potentiella säljare. Läs mer
    2019-02-03 Elin B svarar Tom B
    Tack för fin rekommendation! På dagens marknad gäller det att vara på tå :-) Jag ser fram emot att göra detta tillsammans med er i framtiden igen! Ha det fint, vi hörs framöver inför frånträdet på er bostad. //MVH Elin Bellander
  • Hans B skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-01-28

Köpt tvåa på Södermalm. Väldigt vänligt, klart och kompetent bemötande och handhavande från början till slut. Alltid snabb på svar och hjälpsam med alla frågor jag hade. Läs mer
    2019-02-03 Elin B svarar Hans B
    Tackar Hans! Att även ha nöjda köpare är viktigt för mig så din rekommendation värmer gott! Hoppas verkligen du ska trivas i din nya kalaslägenhet :-) //Mvh Elin Bellander
  • Anne Kääramees skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-01-28

Trevligt bemötande, proffesionell, kunnig, påläst. Allt man kan önska sig av en mäklare, både som säljare o köpare. Inget fattades! Varmaste rekommendationer. Läs mer
    2019-02-03 Elin B svarar Anne Kääramees
    Tack Anne! Ett sant nöje att samarbeta och tack så mycket för rekommendationen! Vi ses och hörs längre fram :-) //Elin Bellander
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-01-22

Vi är väldigt nöjda med vår mäklare, Elin Bellander, som ansvarade att sälja vår bostadsrätt i Hornstull. Vi kom i kontakt med Elin via andras rekommendationer och vi blev inte besvikna. Elin har en väldig stark och positiv energi med sig och hon gjorde hela processen från start till slut enkel och trygg för oss som säljare. Elin är en skarp förhandlare och hon sköter sitt arbete snyggt med hänsyn till både säljare och köpare. Vi är mer än nöjda och tacksam för allt Elin har gjort i samband med vår försäljning. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-02-03 Elin B svarar Madeleine L
    Tack så mycket Madeleine, blir verkligen glad av att läsa detta och det värmer gott att höra att man är uppskattad! Vi hörs framöver :-) //Mvh Elin Bellander

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Elin Bellander