Elin Bellander
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-01 - 2019-12

Läs vad 171 Läs vad Elin Bellander

• Linda L sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-01-28

Katarina
    Jag har anlitat Elin vid flera tillfällen och varenda gång har hon överträffat mina förväntningar. Jag har verkligen uppskattat hennes lugn, positiva inställning, snabbhet och professionalism och rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Victor F sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-01-28

Sofia
    Sålt lya på 58 kvm. Mycket proffsigt hanterat. Effektiv och snabb gällande återkoppling på frågor och funderingar m.m. Smidigt rakt igenom. Rekommenderar! Läs mer
  • Edwin B
    Edwin B köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-01-21

Sofia
    Vi har precis köpt en lägenhet genom Elin Bellander som varit professionell, tillgänglig och som med bra bemötande tagit oss genom en väldigt snabb men trygg köpprocess! Läs mer
  • Louise Z köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-12-16

Högalid
    Elin är väldigt proffsig och tillmötesgående, hon hjälpte oss att göra två snabba och bra affärer på kort tid, hur smidigt som helst. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-12-17 Elin B svarar Louise Z
    Tusen tack Louise! Så kul att ha er både som köpare och säljare på kort tid :-) God jul och gott nytt år, vi hörs och ses framöver! MVH// Elin Bellander
  • Mikael L sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-12-16

Högalid
    Effektiv, proffsig och trevlig. Och försäljningen av min lägenhet gick riktigt bra. :) Läs mer
    2019-12-16 Elin B svarar Mikael L
    Tusen tack! Mycket roligt att göra affärer ihop och tack för förtroendet än en gång :-) Vi hörs och ses //MVH Elin Bellander
  • Lena S köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-12-15

Sofia
    Köpt en bostadsrätt på Södermalm.
    Blev bra bemött! Läs mer
    2019-12-16 Elin B svarar Lena S
    Tusen tack för din rekommendation, hoppas ni ska trivas i den nya bostaden! //MVH Elin Bellander
  • Lena H sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-12-12

Sålt lägenhet
    Mycket professionell mäklare med ett bra kundbemötande.
    Medelhöga förväntningar där jag under någon vecka var orolig. Det behövde jag inte alls ha varit. Elin Bellander levde mer än väl upp till given uppgift.
    Jag är mycket positiv så här långt till Svensk Fastighetsförmedling och så länge som firman har så proffsiga mäklare. Läs mer
    2019-12-12 Elin B svarar Lena H
    Tusen tack Lena, blev ju hur bra som helst :-) Mycket trevligt samarbete och vi hörs och ses snart igen! God Jul! //MVH Elin Bellander
  • Martin P
    Martin P köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-12-09

Katarina
    Noggrann och professionell i varje steg gör en köpare glad. Precis så var Elin i processen när vi köpte vår lägenhet. Läs mer
    2019-12-09 Elin B svarar Martin P
    Tusen tack Martin, härligt att höra! Även mäklaren är glad :-) Vi hörs och ses igen inför tillträdet. //MVH Elin Bellander
  • Marco T köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-12-09

Stockholm
    Vi köpte en 2.5a på Söder genom Elin, och möttes av en ärlig kompetent person. Hon var även vänlig, tillmötesgående och flexibel, och svarade snabbt på frågor. Efter att ha besökt en del visningar med andra mäklare, upplevde vi mötet med Elin som mer uppriktigt och professionellt. Även hennes kollegor som assisterade vid köp ger vi högsta betyg. Läs mer
    2019-12-09 Elin B svarar Marco T
    Tusen tack för dessa vänliga ord, så glad att ni uppskattade min hjälp i ert viktiga köp! Allt gott och jag hoppas vi ses ute på Södermalm framöver :-) // MVH Elin Bellander
  • Lisa A sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Bellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-11-29

Katarina
    Sålde min lägenhet. Elin var saklig och kunnig och fick mig att känna att hon hade koll på läget. Kändes tryggt att låta henne vara ansiktet utåt mot köpare. Läs mer
    2019-12-02 Elin B svarar Lisa A
    Tack för fina ord Lisa! Ett sant nöje att samarbeta och vi hörs och ses igen! //MVH Elin Bellander

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Elin Bellander