6 rekommendationer

Fredrik Hellman
en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Timmermansgatan 31
118 55 Stockholm — Visa karta

Vad tror Fredrik att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 6 kunder tycker om Fredrik Hellman

• Ingrid G
    Ingrid G skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Alltid positiv, visade aldrig irritation. Bra i budgivning. Realistisk.
    2017-10-19 Fredrik H svarar Ingrid G
    Hej Ingrid och tack för det fina omdömet! Tackar för ett trevligt samarbete och att jag fick förtroendet för din försäljning. Hoppas ni kommer stortrivas i den nya bostaden. Med vänlig hälsning Fredrik
  • Maria T
    Maria T skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi blev väldigt väl bemötta av Fredrik och fick alltid snabba svar och mycket stöd, både gällande vår försäljning och vårt nya köp.
    2017-09-18 Fredrik H svarar Maria T
    Tack Maria och Simon för det fina omdömet. Tackar för att jag fick förtroendet att genomföra er försäljning och önskar er varmt lycka till med nya bostaden! Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
  • Mona H
    Mona H skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Fredrik Hellman har gett oss ett fantastiskt bemötande från dag 1, kan verkligen rekommendera honom som Mäklare! Han får högsta betyg av mig och min familj.
    Mona o Kenneth Granér Harju
    2017-09-18 Fredrik H svarar Mona H
    Hej Mona, stort tack för den fina rekommendationen. Tackar för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Mvh Fredrik Hellman
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Som kund fick jag ett professionelt hanterade av lägenhetsförsäljningen. Fredrik var även mycket lätt att samarbeta med då han är tjänstvillig och smidig i sitt bemötandde.
    2017-08-31 Fredrik H svarar Kristina L
    Tack Kristina för den fina rekommendationen! Det var ett nöje att få hjälpa er vid försäljningen! Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
  • Laila K
    Laila K skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vänlig, hjälpsam, tillmötesgående och jättetrevlig.
    2017-05-22 Fredrik H svarar Laila K
    Tack för det fina omdömet Laila! Hoppas att du kommer trivas bra i din nya lägenhet! Mvh Fredrik Hellman
  • Karl J
    Karl J skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mycket bra jobb av Fredrik Hellman. Väl förberedd från första mötet till visning och avslut.
    2017-02-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karl J
    Tack Karl för det fina omdömet! Det var ett nöje att få bistå er vid försäljningen! Varmt lycka till med nya bostaden. Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
Elin Bellander
Jessica Skogman