Fredrik Hellman
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 15 kunder tycker om Fredrik Hellman

• Jim E
    Jim E skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Fredrik hjälpte oss med försäljningen av vår bostadsrätt och vi har fått väldigt många goda råd längs vägen och bra guidning på en lurig marknad. Kan varmt rekommendera Fredrik som jag upplevde som ärlig, rakt på sak och lätt att ha och göra med! Läs mer
    2018-06-21 Fredrik H svarar Jim E
    Tack Jim för det fina omdömet och förtroendet vid försäljningen. Hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad! Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
  • Jakob W
    Jakob W skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Fredrik sålde en lägenhet till oss våren 2018.
    Mycket professionell visning och all information man rimligen kunde förvänta sig fanns tillgänglig.
    Trevligt och proffsigt bemötande och lätt att få allt papers arbete gjort. Läs mer
    2018-05-31 Fredrik H svarar Jakob W
    Hej Jakob, tack för det fina omdömet. Jag hoppas ni kommer stor trivas i ert nya boende och ser fram emot och komma på återbesök när allt står klart! Med vänlig hälsning, Fredrik Hellman
  • Simon P skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag sålde nyligen min 2:a med hjälp av Fredrik. Fredrik är en skicklig och seriös mäklare med ett mycket proffesionellt och kundorienterat bemötande. Med hjälp av Fredriks goda bemötande fick vi en väldigt bra budgivning. Läs mer
    2018-05-07 Fredrik H svarar Simon P
    Hej Simon, tack för den fina rekommendation och att jag fick förtroendet för din försäljning. Hoppas ni kommer trivas bra i den nya bostaden. Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
  • Hans T skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Köpt en två på Södermalm. Saklig korrekt och vänligt bemötande. Mäklaren levde fullt ut upp till förväntningarna. Mäklaren gjorde det en bra mäklare skall göra och jag fick förtroende för honom och litade på det han sa. Således en bra mäklare, som klanderfritt skötte sitt jobb och det finns inget att anmärka på. Kan varmt rekommendera honom. Gav dock betyget rekommenderas, då jag reserverar betyget utmärkt till något alldeles extra, som det är svårt att sätta fingret på vad det är. Läs mer
    2018-04-24 Fredrik H svarar Hans T
    Tack Hans för den fina rekommendation. Hoppas du kommer trivas mycket bra i den nya lägenheten. Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
  • Johan D skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Anledningen till att Fredrik fick uppdraget från början var att vi uppfattade honom som sympatisk, lyhörd och trovärdig. Längs affären har den bilden bara förstärkts. Vi uppskattade dessutom att Fredrik är lätt att sammarbeta med, en viktig del som gör det både effektivare och roligare. Kan verkligen rekommendera Fredrik! Läs mer
    2018-04-12 Fredrik H svarar Johan D
    Tack Johan för den fina rekommendationen! Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende! Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
  • Ingrid G
    Det finns inga problem för Fredrik, bara lösningar. Arbetsam, konstruktiv och kunnig. Och glad. Jag har anlitat honom två gånger och det säger väl egentligen en hel del. En bra mäklare att ha med sig genom en försäljning och jag kan varmt rekommendera honom för försäljning av bostad på Söder. Läs mer
    2018-02-19 Fredrik H svarar Ingrid G
    Hej Ingrid, stort tack för det fina omdömet och förtroendet vid dina försäljningar! Hoppas du nu kommer stor trivas i din nya bostad. Med vänlig hälsning, Fredrik
  • Tove L skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Fredrik är hjälpsam och professionell. Läs mer
    2018-02-15 Fredrik H svarar Tove L
    Hej Tove, tack för det fina omdömet. Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende! Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
  • Lina L skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Fredrik var vänlig tillmötesgående och professionell. Han var även lätt att få tag på och prata med. Jag uppskattar att han var flexibel och det var tack vare det och hans ihärdiga arbete som vi fick lägenheten såld till slut. Läs mer
    2018-01-09 Fredrik H svarar Lina L
    Stort tack Lina för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen och de fina orden! Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende! Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
  • Leo R skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Proffsig, uthållig, vänlig, kunnig, engagerad. Läs mer
    2017-12-11 Fredrik H svarar Leo R
    Hej Leo tack för det fina omdömet och förtroendet. Tackar för att jag fick genomföra er försäljning och hoppas ni kommer trivas bra i er nya bostad! Med vänlig hälsning Fredrik Hellman
  • Ingrid G skrev om Fredrik Hellman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Alltid positiv, visade aldrig irritation. Bra i budgivning. Realistisk. Läs mer
    2017-10-19 Fredrik H svarar Ingrid G
    Hej Ingrid och tack för det fina omdömet! Tackar för ett trevligt samarbete och att jag fick förtroendet för din försäljning. Hoppas ni kommer stortrivas i den nya bostaden. Med vänlig hälsning Fredrik

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Elin Bellander