Hannah Eriksson
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 20 kunder tycker om Hannah Eriksson

• Fredrik C skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Proffsig, lugn, informativ och förtroendeingivande. Hannah såg till att driva igenom mitt köp på ett smidigt sätt. Rekommenderas! Läs mer
  • Hans R skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag upplevde Hannah som mycket professionell och målinriktad, som utan eftertanke var beredd att lägga ner extra arbete (extra visningar etc.) för att se till att det en blev en bra affär (något som krävdes i försäljningen av min lägenhet). Läs mer
    2017-11-22 Hannah E svarar Hans R
    Tack Hans för den fina rekommendationen. Har varit jättekul att få hjälpa dig med försäljningen. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er ny bostad i Vasastan. Ha det fint! //Hannah
  • Kevin L skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Hannah was excellent. She is professional, works very quickly, responded to any questions I had very quickly and made sure everything was done properly. Her English skills are excellent and I highly recommend Hannah. Läs mer
    2017-11-22 Hannah E svarar Kevin L
    Thanks Kevin for the nice recommendation. I hope you will enjoy your new apartment. Just let me know if there would be anything. //Hannah
  • Karin E skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Hannah kändes mycket professionell som mäklare Läs mer
    2017-11-28 Hannah E svarar Karin E
    Tack Karin för ditt fina rekommendation. Har varit jättekul att få hjälpa er med försäljningen. Allt gott! //Hannah
  • Oskar G skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Första mötet var väldigt positivt och jag fick intryck av att Hannah var professionell, tydlig, och effektiv. Allt det visade sig stämma och jag är väldigt nöjd och glad att Hannah var den som genomförde min försäljning. Läs mer
    2017-06-20 Hannah E svarar Oskar G
    Tack snälla Oskar för den finna rekommendation och förtroendet! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Allt gott! //Hannah
  • Henrik L skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Toppen! Jag proffsig och kunnig. Inger förtroende. Läs mer
    Toppen! Jag proffsig och kunnig. Inger förtroende. Läs mer
    2017-06-20 Hannah E svarar Henrik L
    Tack snälla Henrik för den fina rekommendationen och förtroendet vid försäljningen utav din och Kajsas fina lägenhet. Hoppas på att ni kommer trivas bra i nya lägenheten sen. Ha det fint! //Hannah
  • Emma W skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Otroligt proffsig och seriös med en fin känsla för kunden Läs mer
    2017-06-20 Hannah E svarar Emma W
    Tussen tack Emma för den fina rekommendationen. Hoppas ni trivs bra i er nya söderpärla. Bara att ni hör av er längre fram om ni behöver hjälp. Allt gott ! //Hannah
  • En fantastisk mäklare!
    Har alltid svarat snabbt på mina e-post och varit hjälpsam! Läs mer
    2017-06-20 Hannah E svarar Magdalena K
    Tack Magdalena för de fina orden. Hoppas du kommer trivas bra i nya lägenheten. Behöver du hjälp längre fram är du varmt välkommen att höra av dig. Allt gott! //Hannah
  • Petter C skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Kommunikationen vid budgivningen var bristfällig, på ett sätt som gjorde mig som slutgiltig köpare frustrerad och gav en mindre bra känsla. Läs mer
    2017-06-20 Hannah E svarar Petter C
    Hej Lina och Petter

Såg att ni både hade gett mig feedback från ert köp. Det är tråkigt att ni upplevde budgivningen som bristfällig.
    Vi är alltid tydliga med att ingenting är klart förrän kontraktet är skrivet och i det här fallet kom det in ytterligare bud innan kontraktsskrivning. Jag arbetar utifrån mina skyldigheter enligt mäklarlagen att framföra alla bud till säljaren som kommer in ända fram till dess kontraktsskrivningen är genomförd. Det är sedan säljaren som avgör när budgivningen är klar.

Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet! // Hannah

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södermalm