19 rekommendationer

Hannah Eriksson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Timmermansgatan 31
118 55 Stockholm — Visa karta

Vad tror Hannah att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 19 kunder tycker om Hannah Eriksson

• Hans R
    Hans R skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag upplevde Hannah som mycket professionell och målinriktad, som utan eftertanke var beredd att lägga ner extra arbete (extra visningar etc.) för att se till att det en blev en bra affär (något som krävdes i försäljningen av min lägenhet). Läs mer
    2017-11-22 Hannah E svarar Hans R
    Tack Hans för den fina rekommendationen. Har varit jättekul att få hjälpa dig med försäljningen. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er ny bostad i Vasastan. Ha det fint! //Hannah
  • Kevin L
    Kevin L skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Hannah was excellent. She is professional, works very quickly, responded to any questions I had very quickly and made sure everything was done properly. Her English skills are excellent and I highly recommend Hannah. Läs mer
    2017-11-22 Hannah E svarar Kevin L
    Thanks Kevin for the nice recommendation. I hope you will enjoy your new apartment. Just let me know if there would be anything. //Hannah
  • Karin E
    Karin E skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Hannah kändes mycket professionell som mäklare Läs mer
    2017-11-28 Hannah E svarar Karin E
    Tack Karin för ditt fina rekommendation. Har varit jättekul att få hjälpa er med försäljningen. Allt gott! //Hannah
  • Oskar G
    Oskar G skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Första mötet var väldigt positivt och jag fick intryck av att Hannah var professionell, tydlig, och effektiv. Allt det visade sig stämma och jag är väldigt nöjd och glad att Hannah var den som genomförde min försäljning. Läs mer
    2017-06-20 Hannah E svarar Oskar G
    Tack snälla Oskar för den finna rekommendation och förtroendet! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Allt gott! //Hannah
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Toppen! Jag proffsig och kunnig. Inger förtroende. Läs mer
  • Henrik L
    Toppen! Jag proffsig och kunnig. Inger förtroende. Läs mer
    2017-06-20 Hannah E svarar Henrik L
    Tack snälla Henrik för den fina rekommendationen och förtroendet vid försäljningen utav din och Kajsas fina lägenhet. Hoppas på att ni kommer trivas bra i nya lägenheten sen. Ha det fint! //Hannah
  • Emma W
    Emma W skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Otroligt proffsig och seriös med en fin känsla för kunden Läs mer
    2017-06-20 Hannah E svarar Emma W
    Tussen tack Emma för den fina rekommendationen. Hoppas ni trivs bra i er nya söderpärla. Bara att ni hör av er längre fram om ni behöver hjälp. Allt gott ! //Hannah
  • Magdalena K
    Magdalena K skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    En fantastisk mäklare!
    Har alltid svarat snabbt på mina e-post och varit hjälpsam! Läs mer
    2017-06-20 Hannah E svarar Magdalena K
    Tack Magdalena för de fina orden. Hoppas du kommer trivas bra i nya lägenheten. Behöver du hjälp längre fram är du varmt välkommen att höra av dig. Allt gott! //Hannah
  • Petter C
    Petter C skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Kommunikationen vid budgivningen var bristfällig, på ett sätt som gjorde mig som slutgiltig köpare frustrerad och gav en mindre bra känsla. Läs mer
    2017-06-20 Hannah E svarar Petter C
    Hej Lina och Petter

Såg att ni både hade gett mig feedback från ert köp. Det är tråkigt att ni upplevde budgivningen som bristfällig.
    Vi är alltid tydliga med att ingenting är klart förrän kontraktet är skrivet och i det här fallet kom det in ytterligare bud innan kontraktsskrivning. Jag arbetar utifrån mina skyldigheter enligt mäklarlagen att framföra alla bud till säljaren som kommer in ända fram till dess kontraktsskrivningen är genomförd. Det är sedan säljaren som avgör när budgivningen är klar.

Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet! // Hannah
  • Erica N
    Erica N skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag upplevde Hannah Eriksson som kunnig, professionell, tillgänglig och trevlig. Jag upplevde inga problem alls under försäljningen av min mammas lägenhet. Läs mer
    2017-06-20 Hannah E svarar Erica N
    Stort tack Erika för både förtroendet och det fina omdömet. Var jättekul att få hjälpa er med försäljningen utav din mammas bostad. Ha det fint! Mvh Hannah Eriksson
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mycket trevlig och förståelsefull mäklare. Proffsigt bemötande! Läs mer
    2017-06-20 Hannah E svarar Andreas E
    Tack snälla Andreas för den fina rekommendationen och förtroendet vid försäljningen utav din fina lägenhet. Ha det fint! //Hannah
  • Lina L
    Lina L skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    ok, men skötte inte budgiviningen på ett ok vis. Läs mer
    2017-06-20 Hannah E svarar Lina L
    Hej Lina och Petter

Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet! // Hannah
  • Andersson A
    Andersson A skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Trevligt och proffsigt omhändertagande av Vår mäklare Hannah vid vår försäljning. Läs mer
    2017-06-20 Hannah E svarar Andersson A
    Tusen tack Åsa för den fina omdömet. Det var väldigt roligt att få hjälpa er vid försäljningen utav er fantastiska vindsvåning. Önskar er stor lycka till med den nya lägenheten. Allt gott!! /Hannah
  • Josephine W
    Josephine W skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jättebra. Trygg, trevlig och kunnig. Läs mer
    2017-06-20 Hannah E svarar Josephine W
    Tussen tack Josephine för den fina rekommendationen. Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten. Bara att ni hör av er längre fram om ni behöver hjälp. Allt gott ! //Hannah
  • Karin K
    Karin K skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag valde "Hannah Eriksson" på Svensk Fastighetsförmedling då Hannah redan vid första kontakten gav ett mycket personligt och proffsigt intryck. Hon har från början till slut varit otroligt kundfokuserad, flexibel och engagerad och mån om att försäljningen ska gå så smidigt som möjligt och bli så lyckad som möjligt. Jag kan varmt rekommendera Hannah! Läs mer
    2017-04-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karin K
    Tack snälla Karin för den fina rekommendationen och förtroendet vid försäljningen utav din fina söderpärla. Hoppas ni trivs bra i huset. Ha det fint! //Hannah
  • Malin d
    Malin d skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi vände oss till Svensk fast för att sälja min mammas lägenhet och kom i kontakt med Hannah Eriksson. Hon hjälpte oss hela vägen från första kontakten till dess att lägenheten var såld. Proffsigt bemötande, dedikerad uppgiften och med kunden i fokus. Läs mer
    2017-03-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Malin d
    Stort tack Malin för både förtroendet och det fina omdömet. Var jättekul att få hjälpa er med försäljningen utav din mammas bostad. Hoppas allt går bra med flytten ner till Skåne. Ha det fint! Mvh Hannah Eriksson
  • Clara L
    Clara L skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi sålde vår lägenhet på Renstiernas gata 30 vid nytorget söder med hjälp av Hannah Eriksson Vi är väldigt nöjda med hennes arbete och har ett stort förtroende för henne som professionell mäklare. Hon var väldigt lätt att samarbeta med, rak i sin kommunikation och var väldigt mån om att allt skulle kännas och bli så bra so möjligt för oss. Vi rekommenderar verkligen henne om man går i säljtankar! Läs mer
    2017-03-13 Svensk Fastighetsförmedling svarar Clara L
    Tack snälla Clara för den finna rekommendation! Det var väldigt roligt att få hjälpa er att sälja er finna Söderpärlan och önskar er stort lycka till med den nya bostaden. Ha det fint! /Hannah
  • Pär K
    Pär K skrev om Hannah Eriksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Hannah Eriksson hjälpte oss att sälja vår vindsvåning om 7 rum i centrala Stockholmen. Hannah var professionell, korrekt och gav ett mycket kompetent intryck. Hon var behjälplig på ett strålande sätt med såväl utformning av prospekten som vid fotografering då hon verkligen bidrog till att lyfta fram de bästa sidorna av vår lägenhet. Budgivningen sköttes klanderfritt och vi är verkligen mycket nöjda med priset. Läs mer
    2017-02-28 Eddy L svarar Pär K
    Tusen tack Pär för den fina omdömet. Det var väldigt roligt att få hjälpa dig och Åsa att sälja er fantastiska våning. Önskar er stor lycka till med den nya lägenheten. Allt gott!! /Hannah
  • Erica N
    Professionellt bemötande. Kände mig trygg som kund. Läs mer
    2017-06-20 Hannah E svarar Erica N
    Tack snälla Erika för den fina rekommendationen och förtroendet vid försäljningen. Allt gott! //Hannah
Elin Bellander
Jessica Skogman