Jessica Skogman
en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Timmermansgatan 31
118 55 Stockholm — Visa karta

Vad tror Jessica att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 45 kunder tycker om Jessica Skogman

• Gabriella K skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica är en superproffsig mäklare. Alltid tydlig i sin kommunikation, driven och engagerad. Jag kan varmt rekommendera henne!
    Hälsningar Gabriella Läs mer
    2018-10-08 Jessica S svarar Gabriella K
    Tusen tack Gabriella för ett jättebra samarbete och en fin rekommendation! Vi ses på tillträdet! Ha en fin vecka! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Weifeng L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har köpt för en lägenhet, och för först gång i mitt liv. Jessica är professionell och tålamod, en jätte bra upplevelse. Stort tack! Läs mer
    2018-10-08 Jessica S svarar Weifeng L
    Thank you som much for your review, it makes me so happy that you are pleased with my help and that you have had a good first time buying experience! Hope you will enjoy your new apartment!!! Have a nice week! Best Regards Jessica Skogman
  • Mikael S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica hjälpte mig sälja min lägenhet på Hallandsgatan och hon gjorde det med bravur. Hon nådde upp till mina förväntningar och sålde min lägenhet till ett pris som alla inblandade parter tyckte var bra.

Jag rekommenderar Jessica varmt! Läs mer
    2018-10-04 Jessica S svarar Mikael S
    Vad roligt att du känner dig nöjd med både slutpriset och den hjälp du har fått av mig! Det var superkul att få hjälpa dig med försäljningen!!! Tack för en fin rekommendation! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Ha en fortsatt fin vecka! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi kan varmt rekommendera Jessica Skogman! Vi är mycket nöjda med resultatet av försäljningen, Jessica är mycket kunnig, tydlig och förtroendeingivande. Dessutom är Jessica väldigt trevlig att samarbeta med. Tack Jessica! Läs mer
    2018-09-05 Jessica S svarar Johanna S
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med den hjälp ni har fått av mig! Det var väldigt trevligt att samarbeta med er i föreningen också och jag är övertygad om att er nya medlem kommer att trivas kanonfint i sin nya bostad! Ha en fortsatt fin vecka och hälsa övriga styrelsen så gott och tacka för förtroendet!! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Martina K skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica är helt enkelt den bästa mäklare på Södermalm! Hon är kunnig och man känner sig trygg med henne under hela försäljningsprocessen!/I can only warmly recommend Jessica to anyone who is thinking about selling their apartment on Södermalm! Jessica is extremely professional and knowledgeable about the whole selling process and one can really trust her to make the best recommendations! Do not look any further, she is the best real estate agent on Södermalm! Läs mer
    2018-09-03 Jessica S svarar Martina K
    Thank you so much Martina!!! It has been a pleasure to help you sell twice now! It makes me really happy that you are pleased with the the help and advice that I have given you, and it has been so fun to cooperate with you! I wish you the best of luck and hope you will feel at home at your new place!! Have a great week!!! Best wishes Jessica Skogman
  • Gun J
    Gun J skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica var vänlig, lätt att få tag på och proffsig. När vi trodde försäljningen gått åt skogen vände hon situationen till en lyckad affär för alla. Läs mer
    2018-05-28 Jessica S svarar Gun J
    Hejsan Gun och Calle!! Tusen tack för er fina rekommendation, vad glad jag blir att ni känner er nöjda med den hjälp ni har fått!! Det var verkligen kul att få hjälpa er med försäljningen! Stort grattis till er nya lägenhet, hoppas ni kommer trivas kanonbra! Ha nu en fin sommar! Vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Rikard E skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Trevlig kunnig snabb och professionell Läs mer
    2018-04-16 Jessica S svarar Rikard E
    Hejsan Rikard! Det glädjer mig att du känner att du fått ett bra bemötande, tusen tack för en fin rekommendation!! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Lena I skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag fick ett trevligt bemötande. Läs mer
    2018-04-03 Jessica S svarar Lena I
    Hejsan Lena! Hoppas påsken varit fin! Vad roligt att höra att du känner att du fått ett trevligt bemötande vid köpet av din nya lägenhet, det glädjer mig! Grattis igen till köp av en fin lägenhet! Vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Christian B
    Christian B skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jättebra skött trotts nedåtgående bostadsmarknad. Jag kan verkligen rekommendera Jessica. Läs mer
    2018-03-14 Jessica S svarar Christian B
    Tusen tack för en fin rekommendation och vad bra att ni känner er nöjda med den hjälp ni fick!! Det var verkligen kul att få hjälpa er med försäljningen! Ha en fortsatt fin vecka! Vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Rebecca M
    Rebecca M skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Trygg, engagerad och med vinnarskalle! Vi kan varmt rekommendera Jessica Skogman som er mäklare. Läs mer
    2018-02-27 Jessica S svarar Rebecca M
    Tusen tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! Och stort tack för en fin rekommendation! Jag hoppas att ni kommer trivas kanon i er nya fina lägenhet! Vi ses på tillträdet! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Felix E skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica är smart, lugn, kunnig och proffsig. Vi var mycket nöjda med hela processen från början till slut och kan varmt rekommendera Jessica!

Mvh Felix Mannheimer Läs mer
    2018-02-27 Jessica S svarar Felix E
    Det gör mig så glad att ni är nöjda med den hjälp ni fick av mig som mäklare, stort tack för förtroendet! Hoppas att ni kommer trivas bra i er ny lägenhet! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Niclas T
    Niclas T skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Gällande Jessica Skogman. Hon var lyhörd, engagerad och med god allmän kännedom. Läs mer
    2018-02-12 Jessica S svarar Niclas T
    Stort tack Niclas och Lina för att jag fick hjälpa er med försäljningen av er lägenhet, det var väldigt roligt! Och tack för det fina omdömet! Hoppas att flytten har gått bra och att ni trivs bra i ert nya hem!! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Olle K skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mycket bra och seriöst intryck. Förtroendeingivande som gjorde affären snabb och smidig! Läs mer
    2018-02-09 Jessica S svarar Olle K
    Tusen tack Olle för ett fint omdöme! Det glädjer mig att ni som köpare kände er nöjda med mitt bemötande och den hjälp ni fick! Stort grattis till en kanonfin lägenhet! Ha en riktigt skön helg! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Johanna D
    Johanna D skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Med trygg och stabil hand har mäklaren fört affären i hamn, trots lite tuffare bostadsmarknad. Ambitiöst jobbat Jessica! Läs mer
    2018-02-09 Jessica S svarar Johanna D
    Stort tack Johanna för förtroendet att sälja din lägenhet, det har verkligen varit roligt att få hjälpa dig och det känns väldigt bra att du är nöjd med den hjälp du har fått!! Och tusen tack för ett fint omdöme!! Ha en riktigt fin helg! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Oskar B skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Proffsig, trevligt bemötande, påläst och noggrann! Läs mer
    2017-12-18 Jessica S svarar Oskar B
    Stort tack Oskar & Karin för att jag fick hjälpa er med försäljningen av er lägenhet och tack för det fina omdömet! Ha en riktigt fin jul och ett gott nytt! Mvh Jessica Skogman
  • Evelina B skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Otroligt trevlig och kunnig. Bra bemötande och svarade på alla funderingar vi hade om köpet och objektet.
    Snabb återkoppling och informativ. Läs mer
    2017-12-15 Jessica S svarar Evelina B
    Tusen tack Evelina för dina fina ord, det gör mig väldigt glad att ni som köpare kände att ni fick ett fint bemötande och svar på alla era frågor och funderingar! Ha en riktigt fin jul och ett gott nytt så ses vi på tillträdet i vår! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Alexandra J skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica är professionell, trevlig, driven, serviceinriktad och lugn. Hon tar alltid kontakt och uppdaterar kontinuerlig. Vi uppskattade hennes engagemang och sätt att driva förhandlingar vilket var avgörande för försäljningen. Läs mer
    2017-11-28 Jessica S svarar Alexandra J
    Stort tack Alexandra och Per för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen och för era fina ord!! Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende!! Allt gott! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har både köpt och sålt en bostad med Jessica som mäklare (Vi har tidigare sålt 5 bostäder). I våra interaktioner har hon varit tillgänglig och kommunikationen har fungerat väldigt bra. Jessica är professionell, driven och kunnig. Men främst uppskattar vi hennes engagemang som var helt avgörande för att vi fick en väldigt smidig och snabb försäljning.

Ska du sälja på Södermalm ring Jessica! Läs mer
    2017-11-13 Jessica S svarar Magnus L
    Tusen tusen tack Magnus och Annika för era fina ord, det gör mig väldigt glad att ni känner är nöjda!!! Det har varit så roligt att få hjälpa er både att hitta ny bostad och sedan förtroendet att få sälja er nuvarande! Jag hoppas nu att ni kommer trivas riktigt bra i er nya lägenhet!! Vi ses på tillträdet! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Luisa B
    Luisa B skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    En varm, profesionell, førståelsesfull och løsningsorienterad mæklare ær du Jessica! Tusen tack før allt jobb du lagt ner och det fina resultatet!!! Du har verkligen gått utøver vad som førvæntas och bidragit med viktiga kontakter før att gøra visning och førsæljning till en riktig succé!
    Vænligen Luisa Book Läs mer
    2017-10-25 Jessica S svarar Luisa B
    Tusen tusen tack för förtroendet Luisa!!! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen och det glädjer mig att du är nöjd med både resultatet och mitt jobb! Önskar dig allt gott och hoppas att du hittar en ny mysigt lägenhet i din nya hemstad! Bästa hälsningar Jessica Skogman
    Luisa B gillar detta
  • Lisa skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag kan varmt rekommendera Jessica Skogman som mäklare. Hon är lugn, pålitlig, proffsig och jobbar hårt! Läs mer
    2017-08-31 Jessica S svarar Lisa
    Tusen tack Lisa och Peter för att jag fick hjälpa er med försäljningen och för det fina omdömet!! Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende!! Allt gott! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Erik Z skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica har med stor noggrannhet utfört sitt uppdrag till min fulla belåtenhet.
    Hon var väl förberedd, är lugn, stabil, och mycket lätt att samarbeta med och jag vill varmt rekommendera henne. Läs mer
    2017-08-10 Jessica S svarar Erik Z
    Stort tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen och för det fina omdömet! Det gläder mig att du är nöjd med mitt arbete som mäklare! Det var en mycket rolig försäljning med stort intresse och ett fint slutresultat! Ha en fortsatt fin sommar! Mvh Jessica Skogman
  • Dominique A
    Dominique A skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica Skogman hjälpte oss under säljprocessen genom att vara professionell, ambitiös, lyhörd och klok. Lugnt och metodiskt driver hon processen framåt. Vi rekommenderar henne! Läs mer
    2017-08-10 Jessica S svarar Dominique A
    Tusen tack för era fina ord! Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina och unika lägenhet på Reimersholme! Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende och ha en fortsatt fin sommar! Mvh Jessica Skogman
  • Ulf S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica hjälpte oss med en mycket effektiv säljprocess med gott utfall. Läs mer
    2017-06-02 Jessica S svarar Ulf S
    Tack Ulf, vad roligt att ni är nöjda med den hjälp ni fick!! Hoppas att ni trivs fint i nya lägenheten! Mvh Jessica Skogman
  • Katarina R
    Katarina R skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Trevlig, noggrann och mycket tillmötesgående. Mycket bra mäklare! Kunde tipsa och stötta mig som säljare och alltid tillgänglig Läs mer
    2017-06-02 Jessica S svarar Katarina R
    Tack för dina fina ord! Det gör mig verkligen glad att du är nöjd med den hjälp du fick av mig i samband med din försäljning! Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten! Vänligen Jessica Skogman
  • Kent Bo L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Kunnig,trevlig, serviceinriktad. Höll det som utlovats. Läs mer
    2017-05-31 Jessica S svarar Kent Bo L
    Tack för en fin rekommendation! Roligt att ni är nöjda både med den hjälp ni fick av mig och med lägenheten ni köpte! Mvh Jessica Skogman
  • Azam A skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag hade inte så mycket kontakt med henne men med det litet kontakt tycker jag att hon är engagerat och mycket ansvarsfullt Läs mer
    2017-05-31 Jessica S svarar Azam A
    Tack Azam för din fina rekommendation, trots att jag bara var assisterande mäklare vid denna försäljning och att vi inte hade så mycket kontakt! Ha det så fint! Mvh Jessica Skogman
  • Lars L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica Skogman utförde sitt uppdrag att sälja vår sons lägenhet vid hans bortgång
    på ett proffsigt sätt. Tog hänsyn till oss att vi hade det jobbigt med hans bortgång.
    Allt klaffade utmärkt, Även efter försäljningen hjälpte hon oss att komma till en person som räknade ut vår vinstskatt som skulle inbetalas till Skatteverket. Vi kan endast ge henne de bästa rekommendationer-. Läs mer
    2017-05-31 Jessica S svarar Lars L
    Det glädjer mig mycket att ni känner att ni fick ett fint bemötande och hjälp av mig i samband med försäljningen av er sons lägenhet! Tack för en jättefin rekommendation! Hälsa så gott! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • Anders Holger J skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Toppen bra mäklare hörsam kreativ bryr sig om kund tar kontakt berättar hur det ligger till ger bra råd och man kan ta kontakt med henne när man vill om man har funderingar.Jag kommer med förtroende att vända mig till henne igen./Anders Läs mer
    2017-05-31 Jessica S svarar Anders Holger J
    Tack Andes för en kanonfin rekommendation! Kul att du är nöjd med den hjälp och det bemötande du får. Ser fram emot att få hjälpa dig med fler köp och försäljningar längre fram! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • Östen J skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Hon uppträdde mycket professionellt och korrekt. Läs mer
    2017-06-02 Jessica S svarar Östen J
    Tusen tack Östen, det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Ha en fin helg! Mvh Jessica Skogman
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Ambitiös, ordning och reda, förtroendeingivande och duktig. Läs mer
    2017-05-30 Jessica S svarar Joakim S
    Tack för en fin rekommendation, det glädjer mig verkligen att ni är nöjda med mitt arbetssätt som mäklare! Hoppas att ni trivs bra i nya huset!! Hälsa så gott! Mvh Jessica Skogman
  • Cecilia D skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica Skogman har ett proffsigt och vänligt bemötande. Hon är saklig och lugn i sitt arbetssätt. Hon lotsade oss väl genom säljprocessen, som var en spännande men samtidigt påfrestande process. Jag rekommenderar Jessica som mäklare! Läs mer
    2017-05-25 Jessica S svarar Cecilia D
    Tack för fina ord, det gör mig verkligen jätteglad att ni är nöjda med den hjälp som ni fick i samband med försäljningen av er lägenhet! Hoppas att ni känner att ni har fått ett bra stöd även efter affären. Ha det fint och hälsa så gott! Mvh Jessica Skogman
  • Eva-marika S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag var mycket nöjd, proffsigt och trevligt bemötande! Läs mer
    2017-05-25 Jessica S svarar Eva-marika S
    Vad roligt att du känner dig nöjd med den hjälp du fick, det glädjer mig verkligen! Tack för fin rekommendation! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • Axel O skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi är mycket nöjda med all hjälp med försäljningen av vår lägenhet på pokalvägen4 i Stockholm. Den mäklare som var oss behjälplig var Jessica Skogman på svensk fadtighetsförmedling.Hon var mycket professionell på alla sätt.Mvh/Ingrid Nygren Mellantjärn Bjurholm Läs mer
    2017-05-23 Jessica S svarar Axel O
    Tusen tack Ingrid för den fina rekommendationen! Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen och det känns jättebra att ni är nöjda med den hjälp ni fick! Allt gott till er! Mvh Jessica Skogman
  • Peter S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Alldeles utmärkt person, lyhörd och arbetsam. Våra bästa rekommendationer Läs mer
    2017-05-22 Jessica S svarar Peter S
    Hejsan Peter & Ylva! Vad roligt att ni är nöjda, det var verkligen superkul att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni kommer trivas bra på nya stället! Och tack för en mycket fin rekommendation. Mvh Jessica Skogman
  • Eva S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har upplevt vår försäljning av vår mäklare Jessica Skogman som mycket proffsig och lyhörd.
    Vi har känt oss trygga under hela vår resa.
    Eva och Janne Sjösten Läs mer
    2017-05-25 Jessica S svarar Eva S
    Hejsan Eva och Janne!! Tack för den fina rekommendationen! Det var verkligen kul att få hjälpa er med försäljningen och härligt att vi kunde knyta ihop säcken precis i tid för er semesterresa! Hoppas ni hade det fint! Hälsningar Jessica Skogman
  • Anneli S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jättebra! Enkelt och proffsigt Läs mer
    2017-05-18 Jessica S svarar Anneli S
    Tack för det fina omdömet Anneli!! Hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet! Ha en fin sommar! Mvh Jessica Skogman
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi vill varmt rekommendera Jessica Skogman som mäklare. Hon var mycket kunnig och gjorde allt för att försäljningen gick mycket smidigt /Ingrid Nygren Läs mer
    2017-05-05 Jessica S svarar Ingrid N
    Vad roligt att ni är nöjda med affären och den hjälp ni fick av mig!! Och tack för den fina rekommendationen! Ha en jättefin helg!! Mvh Jessica Skogman
  • David S
    David S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi valde Jessica Skogman för att hon var så kunnig, jordnära och pålitlig. Vi tyckte att hon gjorde ett väldigt bra jobba och vi rekommenderar henne starkt.
    //David Läs mer
    2017-04-26 Jessica S svarar David S
    Stort tack David & Cecilia för både förtroendet och det fina omdömet, det var verkligen roligt att få hjälpa er med försäljningen av er härliga lägenhet! Det glädjer mig att ni är nöjda, det är det allra viktigaste för mig!!
    Mvh Jessica Skogman
  • Caroline F
    Caroline F skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag anlitade Jessica Skogman och svensk fastighetsförmedling vid försäljningen av min lägenhet på Södermalm. Jag träffade flera olika mäklare i samband med processen, men kände direkt när jag träffade Jessica att hon var rätt person för mig. Jessica är en lugn, strukturerad, pålitlig och professionell mäklare! Läs mer
    2017-03-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Caroline F
    Stort tack Caroline för både förtroendet och det fina omdömet, det var verkligen roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet och att vi springer på varandra hemma på gatan framöver!
    Mvh Jessica Skogman
  • Anna F
    Anna F skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi valde Jessica Skogman på Svenskfast. Tack vare hennes metodiska och stukturerade arbete fick vi till en snabb affär och all time high i området. Hon visade ett genuint engagemang, hjälpte oss med stylingtips mm. Supernöjda! Läs mer
    2017-03-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna F
    Stort tack för er fina rekommendation och för det stora förtroendet! Det har varit mcyket roligt att få hjälpa er till en bra affär och det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbetssätt och det fina resultat vi uppnådde!! Mvh Jessica Skogman
  • Karl G skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica Skogman var bra! Dedikerad mäklare. Pedagogisk och tydlig med en sund ‘terrier-mentalitet Läs mer
    2017-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karl G
    Tusen tack för din fina rekommendation! Roligt att du är nöjd med affären och stort lycka till med nya boendet! Mvh Jessica Skogman
  • Anders N
    Anders N skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi hade Jessica Skogman och hela processen avlöpte snabbt, professionellt och med mycket god kommunikation med oss säljare. Mycket nöjda och rekommenderar Jessica varmt. Läs mer
    2016-12-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders N
    Stort tack för er fina rekommendation och för förtroendet! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen! Ha en riktigt fin jul och ett gott nytt år! Mvh Jessica Skogman
  • Stefan S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag anlitade Jessica Skogman för att hjälpa mig med försäljningen av min bostadsrätt för att hon kändes lung, strukturerad och lyhörd. Under försäljningen visad sig Jessica även vara mycket bra på att hantera de situationer som uppkom. Jag kände mig väldigt trygg och rekommenderar Jessica om ni söker en mäklare! Läs mer
    2016-11-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan S
    Tusen tack för din fina rekommendation och för förtroendet! Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Hoppas att ni kommer trivas bra i nya lyan! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Marie V
    Marie V skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi ville ha en mäklare som vi klickade med och förstod utmaningen i att sälja en unik takvåning i gamla stan. Efter att ha träffat flera mäklare föll valet på Jessica Skogman och Jenny Lindman på Svensk Fastighetsförmedling på Södermalm. De kom mycket väl förberedda och hade en tydlig strategi som de presenterade. Valet blev ganska lätt. De arbetade tydligt efter strategin samtidigt som de höll oss informerade löpande. Det skapade förtroende och en känsla av kontroll för vår del. Efter processen med visningar och uppföljningar avslutades vår försäljning till både vår och köparens belåtenhet. Processen gick relativt snabbt utan att kännas vare sig forcerad eller stressad. Vi vill ge Jessica och Jenny våra bästa rekommendationer och är övertygade om att de kommer att utföra många bra försäljningar även framöver. Läs mer
    2016-11-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie V
    Tusen tack för det fina omdömet! Det var jätteroligt att få hjälpa er och det glädjer oss att ni är nöjda med affären.

Med vänliga hälsningar Jessica & Jenny
  • Lilie A skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica Skogman och Tobias Darnell ansvarade för försäljningen av min bostad, på Tullgårdsgatan 10. Ett innerligt varmt TACK Jessica & Tobias för er genuina, uppriktiga och helhjärtade insats! TACK även för ert stöd, er vägledning och professionella hantering av spekulanter och intressenter. Vi är alla så tacksamma i familjen för att det var just ni som hjälpte oss!

Alla Änglavingar till Er, ni hjälpte mig genom ett av mitt livs största och mest betydelsefulla affärer.

/ med varmaste rekommendationer
    och bästa hälsningar Lilie Läs mer
    2016-11-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lilie A
    Tusen tack för det fina omdömet och dina vänliga ord, det värmer!! Stort tack också för förtroendet vi fick, det glädjer oss att du är nöjd med försäljningen!

Med vänliga hälsningar Jessica & Tobias
    Lilie A gillar detta