Jessica Skogman
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag arbetar lugnt, noggrant och strukturerat. Som mäklare tycker jag att det är viktigt att inte ta några genvägar och skarva några hörn, utan se till att försäljningsprocessen går rätt till och att alla parter känner sig delaktiga och informerade. Jag brukar fokusera på god kommunikation och att lugnt och försiktigt driva processen framåt åt önskat håll.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du kommer få en trygg hantering av din bostadsaffär och känna dig delaktig! Jag jobbar på Södermalm, Hammarby Sjöstad och Gamla Stan och har mycket god lokalkännedom i detta område! Jag bor sedan 10 år på Södermalm och förutom att jag trivs mycket bra så gör det mig även mycket tillgänglig vid varje försäljning!

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tycker jag om att vara aktiv. Löpning, vandring, skidåkning och segling tillhör favoriterna! Släktgården i Härjedalen besöks ofta! Läs mer

Läs vad 47 kunder tycker om Jessica Skogman

• Johanna S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag anlitade Jessica Skogman för att sälja min fyra på Södermalm. Jag är enormt imponerad av hennes kunskaper och personliga engagemang. Jag har haft kontakt med andra mäklare när jag köpt och sålt lägenheter tidigare, men aldrig blivit så proffesionellt bemött. Jag skulle varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-12-02 Jessica S svarar Johanna S
    Tusen tack Johanna!! Både för att jag fick förtroende att sälja din härliga lägenhet och för den fina rekommendationen!! Det har varit mycket roligt att få hjälpa dig!! Önskar dig en fin första advent och så ses vi på tillträdet lite längre fram! Vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Anna F
    Anna F skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Min mamma köpte lägenhet på Södermalm där Jessica var mäklaren. Vi fick bra hjälp genom hela affären och var mycket nöjda! Läs mer
    2018-11-15 Jessica S svarar Anna F
    Hejsan Anna och Gia!! Vad härligt att höra att ni är nöjda med både köpet och med den hjälp ni har fått av mig! Jag önskar er stort lycka till i nya bostaden! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Jessica är en superproffsig mäklare. Alltid tydlig i sin kommunikation, driven och engagerad. Jag kan varmt rekommendera henne!
    Hälsningar Gabriella Läs mer
    2018-10-08 Jessica S svarar Gabriella K
    Tusen tack Gabriella för ett jättebra samarbete och en fin rekommendation! Vi ses på tillträdet! Ha en fin vecka! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Weifeng L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag har köpt för en lägenhet, och för först gång i mitt liv. Jessica är professionell och tålamod, en jätte bra upplevelse. Stort tack! Läs mer
    2018-10-08 Jessica S svarar Weifeng L
    Thank you som much for your review, it makes me so happy that you are pleased with my help and that you have had a good first time buying experience! Hope you will enjoy your new apartment!!! Have a nice week! Best Regards Jessica Skogman
  • Mikael S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica hjälpte mig sälja min lägenhet på Hallandsgatan och hon gjorde det med bravur. Hon nådde upp till mina förväntningar och sålde min lägenhet till ett pris som alla inblandade parter tyckte var bra.

Jag rekommenderar Jessica varmt! Läs mer
    2018-10-04 Jessica S svarar Mikael S
    Vad roligt att du känner dig nöjd med både slutpriset och den hjälp du har fått av mig! Det var superkul att få hjälpa dig med försäljningen!!! Tack för en fin rekommendation! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Ha en fortsatt fin vecka! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Johanna S
    Vi kan varmt rekommendera Jessica Skogman! Vi är mycket nöjda med resultatet av försäljningen, Jessica är mycket kunnig, tydlig och förtroendeingivande. Dessutom är Jessica väldigt trevlig att samarbeta med. Tack Jessica! Läs mer
    2018-09-05 Jessica S svarar Johanna S
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med den hjälp ni har fått av mig! Det var väldigt trevligt att samarbeta med er i föreningen också och jag är övertygad om att er nya medlem kommer att trivas kanonfint i sin nya bostad! Ha en fortsatt fin vecka och hälsa övriga styrelsen så gott och tacka för förtroendet!! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Martina K skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica är helt enkelt den bästa mäklare på Södermalm! Hon är kunnig och man känner sig trygg med henne under hela försäljningsprocessen!/I can only warmly recommend Jessica to anyone who is thinking about selling their apartment on Södermalm! Jessica is extremely professional and knowledgeable about the whole selling process and one can really trust her to make the best recommendations! Do not look any further, she is the best real estate agent on Södermalm! Läs mer
    2018-09-03 Jessica S svarar Martina K
    Thank you so much Martina!!! It has been a pleasure to help you sell twice now! It makes me really happy that you are pleased with the the help and advice that I have given you, and it has been so fun to cooperate with you! I wish you the best of luck and hope you will feel at home at your new place!! Have a great week!!! Best wishes Jessica Skogman
  • Gun J
    Gun J skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica var vänlig, lätt att få tag på och proffsig. När vi trodde försäljningen gått åt skogen vände hon situationen till en lyckad affär för alla. Läs mer
    2018-05-28 Jessica S svarar Gun J
    Hejsan Gun och Calle!! Tusen tack för er fina rekommendation, vad glad jag blir att ni känner er nöjda med den hjälp ni har fått!! Det var verkligen kul att få hjälpa er med försäljningen! Stort grattis till er nya lägenhet, hoppas ni kommer trivas kanonbra! Ha nu en fin sommar! Vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Rikard E skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Trevlig kunnig snabb och professionell Läs mer
    2018-04-16 Jessica S svarar Rikard E
    Hejsan Rikard! Det glädjer mig att du känner att du fått ett bra bemötande, tusen tack för en fin rekommendation!! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Lena I skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag fick ett trevligt bemötande. Läs mer
    2018-04-03 Jessica S svarar Lena I
    Hejsan Lena! Hoppas påsken varit fin! Vad roligt att höra att du känner att du fått ett trevligt bemötande vid köpet av din nya lägenhet, det glädjer mig! Grattis igen till köp av en fin lägenhet! Vänliga hälsningar Jessica Skogman

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Elin Bellander