28 rekommendationer

Jessica Skogman
en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Timmermansgatan 31
118 55 Stockholm — Visa karta

Vad tror Jessica att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 28 kunder tycker om Jessica Skogman

• Magnus L
    Magnus L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har både köpt och sålt en bostad med Jessica som mäklare (Vi har tidigare sålt 5 bostäder). I våra interaktioner har hon varit tillgänglig och kommunikationen har fungerat väldigt bra. Jessica är professionell, driven och kunnig. Men främst uppskattar vi hennes engagemang som var helt avgörande för att vi fick en väldigt smidig och snabb försäljning.

Ska du sälja på Södermalm ring Jessica!
    2017-11-13 Jessica S svarar Magnus L
    Tusen tusen tack Magnus och Annika för era fina ord, det gör mig väldigt glad att ni känner är nöjda!!! Det har varit så roligt att få hjälpa er både att hitta ny bostad och sedan förtroendet att få sälja er nuvarande! Jag hoppas nu att ni kommer trivas riktigt bra i er nya lägenhet!! Vi ses på tillträdet! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Luisa B
    Luisa B skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    En varm, profesionell, førståelsesfull och løsningsorienterad mæklare ær du Jessica! Tusen tack før allt jobb du lagt ner och det fina resultatet!!! Du har verkligen gått utøver vad som førvæntas och bidragit med viktiga kontakter før att gøra visning och førsæljning till en riktig succé!
    Vænligen Luisa Book
    2017-10-25 Jessica S svarar Luisa B
    Tusen tusen tack för förtroendet Luisa!!! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen och det glädjer mig att du är nöjd med både resultatet och mitt jobb! Önskar dig allt gott och hoppas att du hittar en ny mysigt lägenhet i din nya hemstad! Bästa hälsningar Jessica Skogman
    Luisa B gillar detta
  • Lisa
    Lisa skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag kan varmt rekommendera Jessica Skogman som mäklare. Hon är lugn, pålitlig, proffsig och jobbar hårt!
    2017-08-31 Jessica S svarar Lisa
    Tusen tack Lisa och Peter för att jag fick hjälpa er med försäljningen och för det fina omdömet!! Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende!! Allt gott! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Erik Z
    Erik Z skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica har med stor noggrannhet utfört sitt uppdrag till min fulla belåtenhet.
    Hon var väl förberedd, är lugn, stabil, och mycket lätt att samarbeta med och jag vill varmt rekommendera henne.
    2017-08-10 Jessica S svarar Erik Z
    Stort tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen och för det fina omdömet! Det gläder mig att du är nöjd med mitt arbete som mäklare! Det var en mycket rolig försäljning med stort intresse och ett fint slutresultat! Ha en fortsatt fin sommar! Mvh Jessica Skogman
  • Dominique A
    Dominique A skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica Skogman hjälpte oss under säljprocessen genom att vara professionell, ambitiös, lyhörd och klok. Lugnt och metodiskt driver hon processen framåt. Vi rekommenderar henne!
    2017-08-10 Jessica S svarar Dominique A
    Tusen tack för era fina ord! Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fina och unika lägenhet på Reimersholme! Hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya boende och ha en fortsatt fin sommar! Mvh Jessica Skogman
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica hjälpte oss med en mycket effektiv säljprocess med gott utfall.
    2017-06-02 Jessica S svarar Ulf S
    Tack Ulf, vad roligt att ni är nöjda med den hjälp ni fick!! Hoppas att ni trivs fint i nya lägenheten! Mvh Jessica Skogman
  • Katarina R
    Katarina R skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Trevlig, noggrann och mycket tillmötesgående. Mycket bra mäklare! Kunde tipsa och stötta mig som säljare och alltid tillgänglig
    2017-06-02 Jessica S svarar Katarina R
    Tack för dina fina ord! Det gör mig verkligen glad att du är nöjd med den hjälp du fick av mig i samband med din försäljning! Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten! Vänligen Jessica Skogman
  • Kent Bo L
    Kent Bo L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Kunnig,trevlig, serviceinriktad. Höll det som utlovats.
    2017-05-31 Jessica S svarar Kent Bo L
    Tack för en fin rekommendation! Roligt att ni är nöjda både med den hjälp ni fick av mig och med lägenheten ni köpte! Mvh Jessica Skogman
  • Azam A
    Azam A skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag hade inte så mycket kontakt med henne men med det litet kontakt tycker jag att hon är engagerat och mycket ansvarsfullt
    2017-05-31 Jessica S svarar Azam A
    Tack Azam för din fina rekommendation, trots att jag bara var assisterande mäklare vid denna försäljning och att vi inte hade så mycket kontakt! Ha det så fint! Mvh Jessica Skogman
  • Lars L
    Lars L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica Skogman utförde sitt uppdrag att sälja vår sons lägenhet vid hans bortgång
    på ett proffsigt sätt. Tog hänsyn till oss att vi hade det jobbigt med hans bortgång.
    Allt klaffade utmärkt, Även efter försäljningen hjälpte hon oss att komma till en person som räknade ut vår vinstskatt som skulle inbetalas till Skatteverket. Vi kan endast ge henne de bästa rekommendationer-.
    2017-05-31 Jessica S svarar Lars L
    Det glädjer mig mycket att ni känner att ni fick ett fint bemötande och hjälp av mig i samband med försäljningen av er sons lägenhet! Tack för en jättefin rekommendation! Hälsa så gott! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • Anders Holger J
    Anders Holger J skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Toppen bra mäklare hörsam kreativ bryr sig om kund tar kontakt berättar hur det ligger till ger bra råd och man kan ta kontakt med henne när man vill om man har funderingar.Jag kommer med förtroende att vända mig till henne igen./Anders
    2017-05-31 Jessica S svarar Anders Holger J
    Tack Andes för en kanonfin rekommendation! Kul att du är nöjd med den hjälp och det bemötande du får. Ser fram emot att få hjälpa dig med fler köp och försäljningar längre fram! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • Östen J
    Östen J skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Hon uppträdde mycket professionellt och korrekt.
    2017-06-02 Jessica S svarar Östen J
    Tusen tack Östen, det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Ha en fin helg! Mvh Jessica Skogman
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Ambitiös, ordning och reda, förtroendeingivande och duktig.
    2017-05-30 Jessica S svarar Joakim S
    Tack för en fin rekommendation, det glädjer mig verkligen att ni är nöjda med mitt arbetssätt som mäklare! Hoppas att ni trivs bra i nya huset!! Hälsa så gott! Mvh Jessica Skogman
  • Cecilia D
    Cecilia D skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica Skogman har ett proffsigt och vänligt bemötande. Hon är saklig och lugn i sitt arbetssätt. Hon lotsade oss väl genom säljprocessen, som var en spännande men samtidigt påfrestande process. Jag rekommenderar Jessica som mäklare!
    2017-05-25 Jessica S svarar Cecilia D
    Tack för fina ord, det gör mig verkligen jätteglad att ni är nöjda med den hjälp som ni fick i samband med försäljningen av er lägenhet! Hoppas att ni känner att ni har fått ett bra stöd även efter affären. Ha det fint och hälsa så gott! Mvh Jessica Skogman
  • Eva-marika S
    Eva-marika S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag var mycket nöjd, proffsigt och trevligt bemötande!
    2017-05-25 Jessica S svarar Eva-marika S
    Vad roligt att du känner dig nöjd med den hjälp du fick, det glädjer mig verkligen! Tack för fin rekommendation! Bästa hälsningar Jessica Skogman
  • Axel O
    Axel O skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi är mycket nöjda med all hjälp med försäljningen av vår lägenhet på pokalvägen4 i Stockholm. Den mäklare som var oss behjälplig var Jessica Skogman på svensk fadtighetsförmedling.Hon var mycket professionell på alla sätt.Mvh/Ingrid Nygren Mellantjärn Bjurholm
    2017-05-23 Jessica S svarar Axel O
    Tusen tack Ingrid för den fina rekommendationen! Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen och det känns jättebra att ni är nöjda med den hjälp ni fick! Allt gott till er! Mvh Jessica Skogman
  • Peter S
    Peter S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Alldeles utmärkt person, lyhörd och arbetsam. Våra bästa rekommendationer
    2017-05-22 Jessica S svarar Peter S
    Hejsan Peter & Ylva! Vad roligt att ni är nöjda, det var verkligen superkul att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni kommer trivas bra på nya stället! Och tack för en mycket fin rekommendation. Mvh Jessica Skogman
  • Eva S
    Eva S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi har upplevt vår försäljning av vår mäklare Jessica Skogman som mycket proffsig och lyhörd.
    Vi har känt oss trygga under hela vår resa.
    Eva och Janne Sjösten
    2017-05-25 Jessica S svarar Eva S
    Hejsan Eva och Janne!! Tack för den fina rekommendationen! Det var verkligen kul att få hjälpa er med försäljningen och härligt att vi kunde knyta ihop säcken precis i tid för er semesterresa! Hoppas ni hade det fint! Hälsningar Jessica Skogman
  • Anneli S
    Anneli S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jättebra! Enkelt och proffsigt
    2017-05-18 Jessica S svarar Anneli S
    Tack för det fina omdömet Anneli!! Hoppas att du trivs bra i din nya lägenhet! Ha en fin sommar! Mvh Jessica Skogman
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi vill varmt rekommendera Jessica Skogman som mäklare. Hon var mycket kunnig och gjorde allt för att försäljningen gick mycket smidigt /Ingrid Nygren
    2017-05-05 Jessica S svarar Ingrid N
    Vad roligt att ni är nöjda med affären och den hjälp ni fick av mig!! Och tack för den fina rekommendationen! Ha en jättefin helg!! Mvh Jessica Skogman
  • David S
    David S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi valde Jessica Skogman för att hon var så kunnig, jordnära och pålitlig. Vi tyckte att hon gjorde ett väldigt bra jobba och vi rekommenderar henne starkt.
    //David
    2017-04-26 Jessica S svarar David S
    Stort tack David & Cecilia för både förtroendet och det fina omdömet, det var verkligen roligt att få hjälpa er med försäljningen av er härliga lägenhet! Det glädjer mig att ni är nöjda, det är det allra viktigaste för mig!!
    Mvh Jessica Skogman
  • Caroline F
    Caroline F skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag anlitade Jessica Skogman och svensk fastighetsförmedling vid försäljningen av min lägenhet på Södermalm. Jag träffade flera olika mäklare i samband med processen, men kände direkt när jag träffade Jessica att hon var rätt person för mig. Jessica är en lugn, strukturerad, pålitlig och professionell mäklare!
    2017-03-27 Svensk Fastighetsförmedling svarar Caroline F
    Stort tack Caroline för både förtroendet och det fina omdömet, det var verkligen roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya lägenhet och att vi springer på varandra hemma på gatan framöver!
    Mvh Jessica Skogman
  • Anna F
    Anna F skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi valde Jessica Skogman på Svenskfast. Tack vare hennes metodiska och stukturerade arbete fick vi till en snabb affär och all time high i området. Hon visade ett genuint engagemang, hjälpte oss med stylingtips mm. Supernöjda!
    2017-03-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anna F
    Stort tack för er fina rekommendation och för det stora förtroendet! Det har varit mcyket roligt att få hjälpa er till en bra affär och det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbetssätt och det fina resultat vi uppnådde!! Mvh Jessica Skogman
  • Karl G
    Karl G skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica Skogman var bra! Dedikerad mäklare. Pedagogisk och tydlig med en sund ‘terrier-mentalitet
    2017-01-24 Svensk Fastighetsförmedling svarar Karl G
    Tusen tack för din fina rekommendation! Roligt att du är nöjd med affären och stort lycka till med nya boendet! Mvh Jessica Skogman
  • Anders N
    Anders N skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi hade Jessica Skogman och hela processen avlöpte snabbt, professionellt och med mycket god kommunikation med oss säljare. Mycket nöjda och rekommenderar Jessica varmt.
    2016-12-22 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anders N
    Stort tack för er fina rekommendation och för förtroendet! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen! Ha en riktigt fin jul och ett gott nytt år! Mvh Jessica Skogman
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag anlitade Jessica Skogman för att hjälpa mig med försäljningen av min bostadsrätt för att hon kändes lung, strukturerad och lyhörd. Under försäljningen visad sig Jessica även vara mycket bra på att hantera de situationer som uppkom. Jag kände mig väldigt trygg och rekommenderar Jessica om ni söker en mäklare!
    2016-11-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Stefan S
    Tusen tack för din fina rekommendation och för förtroendet! Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Hoppas att ni kommer trivas bra i nya lyan! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Marie V
    Marie V skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi ville ha en mäklare som vi klickade med och förstod utmaningen i att sälja en unik takvåning i gamla stan. Efter att ha träffat flera mäklare föll valet på Jessica Skogman och Jenny Lindman på Svensk Fastighetsförmedling på Södermalm. De kom mycket väl förberedda och hade en tydlig strategi som de presenterade. Valet blev ganska lätt. De arbetade tydligt efter strategin samtidigt som de höll oss informerade löpande. Det skapade förtroende och en känsla av kontroll för vår del. Efter processen med visningar och uppföljningar avslutades vår försäljning till både vår och köparens belåtenhet. Processen gick relativt snabbt utan att kännas vare sig forcerad eller stressad. Vi vill ge Jessica och Jenny våra bästa rekommendationer och är övertygade om att de kommer att utföra många bra försäljningar även framöver.
    2016-11-14 Svensk Fastighetsförmedling svarar Marie V
    Tusen tack för det fina omdömet! Det var jätteroligt att få hjälpa er och det glädjer oss att ni är nöjda med affären.

Med vänliga hälsningar Jessica & Jenny
  • Lilie A
    Lilie A skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jessica Skogman och Tobias Darnell ansvarade för försäljningen av min bostad, på Tullgårdsgatan 10. Ett innerligt varmt TACK Jessica & Tobias för er genuina, uppriktiga och helhjärtade insats! TACK även för ert stöd, er vägledning och professionella hantering av spekulanter och intressenter. Vi är alla så tacksamma i familjen för att det var just ni som hjälpte oss!

Alla Änglavingar till Er, ni hjälpte mig genom ett av mitt livs största och mest betydelsefulla affärer.

/ med varmaste rekommendationer
    och bästa hälsningar Lilie
    2016-11-30 Svensk Fastighetsförmedling svarar Lilie A
    Tusen tack för det fina omdömet och dina vänliga ord, det värmer!! Stort tack också för förtroendet vi fick, det glädjer oss att du är nöjd med försäljningen!

Med vänliga hälsningar Jessica & Tobias
    Lilie A gillar detta