Jessica Skogman
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag arbetar lugnt, noggrant och strukturerat. Som mäklare tycker jag att det är viktigt att inte ta några genvägar och skarva några hörn, utan se till att försäljningsprocessen går rätt till och att alla parter känner sig delaktiga och informerade. Jag brukar fokusera på god kommunikation och att lugnt och försiktigt driva processen framåt åt önskat håll.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du kommer få en trygg hantering av din bostadsaffär och känna dig delaktig! Jag jobbar på Södermalm, Hammarby Sjöstad och Gamla Stan och har mycket god lokalkännedom i detta område! Jag bor sedan 10 år på Södermalm och förutom att jag trivs mycket bra så gör det mig även mycket tillgänglig vid varje försäljning!

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tycker jag om att vara aktiv. Löpning, vandring, skidåkning och segling tillhör favoriterna! Släktgården i Härjedalen besöks ofta! Läs mer

Läs vad 51 kunder tycker om Jessica Skogman

• Frida GJ skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-02-05

Jessica hjälpte oss att sälja vår lägenhet och hon har genom hela processen varit ett tryggt stöd och alltid bistått med information och råd, vilket känts bra för oss som förstagångssäljare. Hon har varit engagerad och alltid tydlig i sin kommunikation. Jag är mycket nöjd och rekommenderar henne det varmaste. Läs mer
    2019-02-05 Jessica S svarar Frida GJ
    Tusen tack för era fina ord Frida! Vad glad jag blir att höra att ni är nöjda med min hjälp vid försäljningen av er fina lägenhet! Ha det fortsatt bra så ses vi på tillträdet om några veckor!! Hälsa så gott! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Camilla D skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-01-20

Vi köpte en minitvåa på 39kvm på wollmar yxkullsgatan 52B. Mäklaren ordnade en privat visning och bemötte oss på utmärkt sett, påläst, trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2019-01-21 Jessica S svarar Camilla D
    Vad roligt att ni känner er nöjda med min hjälp som mäklare när ni köpte ny bostad! Och stort grattis igen till en kanonfin lägenhet! Vi ses på tillträdet! Mvh Jessica Skogman
  • Kjell-Ove S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-01-06

Kvarngatan 12 Södermalm köpt med tillträde 18/3
    Bra info och svarade bra på våra frågor.
    Hon var alltid kontaktbar och levde upp till vår förväntningar!
    Trevlig och kunnig mäklare!
    Kjell-Ove Sällström Läs mer
    2019-01-09 Jessica S svarar Kjell-Ove S
    Vad roligt att höra att ni känner er nöjda med den hjälp ni har fått av mig! Det var verkligen roligt att få hjälpa er med köpet av Kvarngatan 12 och jag hoppas och tror att ni kommer trivas kanonbra!! Mvh Jessica Skogman
  • Helen S
    Helen S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-01-05

Mäklaren som sålde till oss på Kvarngatan. Jättetoppen. Hjälpsam kunnig ordning och reda. Hjälpte oss fast hon var ledig över jul och nyår. Fantastiskt duktig❤️ Läs mer
    2019-01-09 Jessica S svarar Helen S
    Tusen tack för en fin rekommendation Helen! Det gör mig verkligen glad att höra att ni känner er nöjda med den hjälp och det bemötande ni har fått av mig! Hoppas att ni kommer att trivas bra! Vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Johanna S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2018-12-01

Jag anlitade Jessica Skogman för att sälja min fyra på Södermalm. Jag är enormt imponerad av hennes kunskaper och personliga engagemang. Jag har haft kontakt med andra mäklare när jag köpt och sålt lägenheter tidigare, men aldrig blivit så proffesionellt bemött. Jag skulle varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-12-02 Jessica S svarar Johanna S
    Tusen tack Johanna!! Både för att jag fick förtroende att sälja din härliga lägenhet och för den fina rekommendationen!! Det har varit mycket roligt att få hjälpa dig!! Önskar dig en fin första advent och så ses vi på tillträdet lite längre fram! Vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Anna F
    Anna F skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2018-11-15

Min mamma köpte lägenhet på Södermalm där Jessica var mäklaren. Vi fick bra hjälp genom hela affären och var mycket nöjda! Läs mer
    2018-11-15 Jessica S svarar Anna F
    Hejsan Anna och Gia!! Vad härligt att höra att ni är nöjda med både köpet och med den hjälp ni har fått av mig! Jag önskar er stort lycka till i nya bostaden! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Gabriella K skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2018-10-08

Jessica är en superproffsig mäklare. Alltid tydlig i sin kommunikation, driven och engagerad. Jag kan varmt rekommendera henne!
    Hälsningar Gabriella Läs mer
    2018-10-08 Jessica S svarar Gabriella K
    Tusen tack Gabriella för ett jättebra samarbete och en fin rekommendation! Vi ses på tillträdet! Ha en fin vecka! Med vänliga hälsningar Jessica Skogman
  • Weifeng L skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2018-10-07

Jag har köpt för en lägenhet, och för först gång i mitt liv. Jessica är professionell och tålamod, en jätte bra upplevelse. Stort tack! Läs mer
    2018-10-08 Jessica S svarar Weifeng L
    Thank you som much for your review, it makes me so happy that you are pleased with my help and that you have had a good first time buying experience! Hope you will enjoy your new apartment!!! Have a nice week! Best Regards Jessica Skogman
  • Mikael S skrev om Jessica Skogman en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2018-10-04

Jessica hjälpte mig sälja min lägenhet på Hallandsgatan och hon gjorde det med bravur. Hon nådde upp till mina förväntningar och sålde min lägenhet till ett pris som alla inblandade parter tyckte var bra.

Jag rekommenderar Jessica varmt! Läs mer
    2018-10-04 Jessica S svarar Mikael S
    Vad roligt att du känner dig nöjd med både slutpriset och den hjälp du har fått av mig! Det var superkul att få hjälpa dig med försäljningen!!! Tack för en fin rekommendation! Vi ses på tillträdet lite längre fram! Ha en fortsatt fin vecka! Med vänlig hälsning Jessica Skogman
  • Johanna S

2018-09-05

Vi kan varmt rekommendera Jessica Skogman! Vi är mycket nöjda med resultatet av försäljningen, Jessica är mycket kunnig, tydlig och förtroendeingivande. Dessutom är Jessica väldigt trevlig att samarbeta med. Tack Jessica! Läs mer
    2018-09-05 Jessica S svarar Johanna S
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med den hjälp ni har fått av mig! Det var väldigt trevligt att samarbeta med er i föreningen också och jag är övertygad om att er nya medlem kommer att trivas kanonfint i sin nya bostad! Ha en fortsatt fin vecka och hälsa övriga styrelsen så gott och tacka för förtroendet!! Med vänlig hälsning Jessica Skogman

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Elin Bellander