Mattias Izgin
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 7 kunder tycker om Mattias Izgin

• Jag sålde min mors bostad i Hammarby Sjöstad och tog kontakt med 4st olika mäklare.
    Mattias Izgin var inbokad på mitt andra möte och jag bestämde mig direkt för att prova honom.
    Han var väldigt informativ, förklarade noggrant hur processen skulle bli och var noga med att lyssna på kunden.
    Jag har viss erfarenhet av mäklare och tycker ibland de är lite för säljande och inte så intresserade av mig som kund.
    När han sedan började visa lgh så fick han dit väldigt många personer på dagar där det inte var en öppen visning vilket resulterade i en snabb försäljning.

Jag blev imponerad att det endast tog en vecka från första visning till försäljning i dessa tider.....stort tack. Läs mer
    2018-10-12 Mattias I svarar Krister W
    Tusen tack Krister för förtroendet, samarbetet, och en fin rekommendation! Vi ses på tillträdet! Ha en fin vecka! 🙏🏽
  • Vi köpte en bostadsrätt som Mattias förmedlade på ett lyhört och mycket smidigt sätt. Tack! Läs mer
  • Nikki K
    Vi valde Mattias Izgin att sälja vår trea i Skogås efter att ha träffat ett flertal mäklare som är verksamma i området. Vi valde Mattias eftersom att han hade en tydlig strategi redan från början och god kunskap om området. Han förklarade hela processen på ett bra sätt och vi kände oss mycket väl omhändertagna. Han visade stort engagemang och fanns alltid tillgänglig för frågor och funderingar.

Vi är övertygade om att vi fick bästa möjliga pris för vår lägenhet och han fick igång och underhöll en bra budgivning trots att det har varit svårare tider att sälja. Vi kommer utan att tveka att välja Mattias igen vid en eventuell försäljning och ger honom våra varmaste rekommendationer. Här har ni en hungrig mäklare som ger det lilla extra! Läs mer
    2018-09-24 Mattias I svarar Nikki K
    Tack så jätte mycket för dina fina ord Nikki, de värmer verkligen! Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen av er bostad!
    Lycka till med ert nya boende 🙏🏽
    Allt gott!
  • Vi har sålt vår lägenhet. Vi kontaktade några mäklare gör att lyssna på deras tankar har omkring försäljningen.
    Mattias gav ett upplägg som vi tyckte lät bra. Han var klar och tydlig i din presentation på ett mycket trevligt sätt. Han var väldigt lyhörd för våra synpunkter och hade mycket bra kontakt med oss under hela processen.
    Våra förväntningar uppfylldes med råge.
    Sammanfattningsvis en mycket trevlig och kompetent mäklare som på ett snabbt och effektivt sätt hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi är mycket nöjda ! Läs mer
    2018-09-21 Mattias I svarar Lars - Anders H
    Tack så jätte mycket för dina fina ord.. Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen av er bostad!
    Lycka till med allt i framtiden
  • Emir K skrev om Mattias Izgin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Otroligt kunnig och driven, men viktigast av allt så lyssnade Mattias på våra önskemål och kom även med egna tips när vi frågade vad han tyckte i olika lägen.

Alltid tillgänglig och oerhört professionell under hela affärens gång.

Vi kan inte rekommendera Mattias nog! Läs mer
    2018-09-18 Mattias I svarar Emir K
    Tack så mycket för dina fina ord!
    Det har varit super kul att få hjälpa er med försäljning av er bostad!
    Lycka till ☺️
    Emir K gillar detta
  • Mattias sålde en 4 rums lägenhet på Södermalm. Han tog över uppdraget precis innan semestrarna och genomförde det med en underbar smidighet, humor, lätthet och stort kunnande. Jag kände mig hela tiden trygg, fast jag var långt borta och var imponerad och tacksam över den passion och beslutsamhet han arbetar med. Varje steg i processen tog han hand om med förtroendeingivande och lösningsinriktad kompetens. Jag rekommenderar honom varmt Läs mer
    2018-08-13 Mattias I svarar Marie S
    Tack så jätte mycket för dina fina ord. Det har varit en ära att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning.
    Mattias I gillar detta
  • David Per Harald M
    Riktigt bra Mäklare. Jag är mer än nöjd. Lyssnar på de önskemål jag hade kring försäljningen och svarar kompetent. Alltid lätt att få tag på vid behov och hjälpsam med allt som jag behövde kring min försäljning. Kan helt klart rekomendera att anlita honom. Läs mer
    2018-08-13 Mattias I svarar David Per Harald M
    Tack för dina fina ord David. Det har varit kul att få samarbeta med dig 😄/ Mattias Izgin
    Mattias I gillar detta

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södermalm