4 rekommendationer

Therese Jonsson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Timmermansgatan 31
118 55 Stockholm — Visa karta

Vad tror Therese att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 4 kunder tycker om Therese Jonsson

• Ragnhild C
    Ragnhild C skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Therese har på ett vänligt oc engagerat sätt hjälpt till med såväl inköp av ny lägenhet som försäljning av min nuvarande bostadsrätt.
    Under perioden har marknaden känts något svajig med mycket uppmärksamhet i tidningar och TV kring sjunkande priser. Therese har på ett bra sätt tolkat skriverierna sansat och uppmuntrande i den situation jag befunnit mig i.
    2017-11-13 Therese J svarar Ragnhild C
    Tack Ragnhild för att du tog dig tid att svara och det glädjer mig så att du är nöjd med min insats trots marknadens läge, ser fram emot att få se din nya balkong framöver! VH Therese
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    _______________________________
    2017-11-13 Therese J svarar Marcus B
    Önskar dig all lycka till med er nya bostad Marcus! Ha det fint, VH Therese
  • William F
    William F skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Therese sålde en lägenhet till mig och var mycket förtroendeingivande och trevlig från visning till påskrivet kontrakt. Hon guidade tydligt genom hela köpeprocessen.
    2017-10-23 Therese J svarar William F
    Hej William! Roligt att du är nöjd med köpet av din nya lägenhet! Tack för allt så länge, ha det fint VH Therese
  • Elin O
    Elin O skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Therese är personlig och engagerad. Jag upplevde att jag fick hennes fulla uppmärksamhet och att hon gjorde sitt yttersta för att göra lägenheten rättvisa.
    2017-08-27 Therese J svarar Elin O
    Hej Elin! Stort tack för fina ord, jag blir så glad för din och barnens skull att ni funnit ert nya fina boende så smidigt, önskar er all lycka till och tack för att jag fick hjälpa till vid försäljning. Allt gott! VH Therese
Elin Bellander
Jessica Skogman