Therese Jonsson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 17 kunder tycker om Therese Jonsson

• Per R skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2018-09-12

Rak, snabb, tydlig, informativ, positiv kommunikation -
    empatiskt professionell, betyg som ovan: Utmärkt! Läs mer
  • Jose E skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2018-09-03

Jag och min sambo köpte en lgh via Therese och allt gick smärtfritt och bra!
    Therese var lyhörd och rätade ut frågetecknen snabbt och effektivt! Läs mer
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2018-06-18

Therese sålde min lägenhet på Södermalm. Jag fick genast ett stort förtroende för henne. Kunnig, lugn, trygg och trevlig. Hon sålde min lägenhet snabbt, smidigt och till ett pris jag var nöjd med. Hin var alltid noga med att hålla mig uppdaterad. Kan varmt rekommendera henne till andra för er bostadsaffär! Läs mer
    2018-06-19 Therese J svarar Johanna H
    Tack Johanna! Jag är glad för er skull & hoppas ni hittar er drömbostad snart, Allt gott! VH Therese
  • Roland Fridner O
    Roland Fridner O skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2018-05-25

Jag sålde en trea på Södermalm Therese skötte allt mycket bra
    2 visningar sedan var allt klart.Jag förväntade mig ingenting så som bostadsmarknaden ser ut idag,men jag är helt klart nöjd. Läs mer
    2018-06-19 Therese J svarar Roland Fridner O
    Tack Roland! Det glädjer mig att det gått så bra för er skull, Allt gott! VH Therese
  • Sofie H skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2018-05-02

Jag sålde min bostad på Södermalm och är jättenöjd med Therese. Mycket professionell, tillgänglig och trevlig att ha att göra med. Hon tog hand om allt på bästa sätt, från början till slut, jag kände mig trygg genom hela processen. Läs mer
    2018-06-19 Therese J svarar Sofie H
    Tack Sofie! Önskar er all lycka till framöver! VH Therese
  • Anne-charlotte A
    Anne-charlotte A skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2018-04-29

Inköp av mysig lägenhet i lugnt område på Söder. Mäklaren var professionell och erfaren. Läs mer
  • Maria H skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2018-04-26

Therese gjorde ett mycket proffsigt intryck när jag köpte genom henne. Hon var trevlig, kunnig och hjälpsam. Läs mer
  • Helena Ö skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2018-02-20

Trevlig, kunnig och tillgänglig. Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2018-01-31

Vi valde Therese för att sälja vår lägenhet i Hammarby Sjöstad, och det visade sig vara ett mycket bra val. Hon tog sig tid, lyssnade och agerade väldigt proffsigt genom hela processen. Vi kände oss trygga med Therese och kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2018-01-31 Therese J svarar Per L
    Hej Per! Tack för fina ord,
    Det glädjer mig att höra att ni är nöjda med försäljning och min service.
    Önskar er all lycka till nu med ert nya boende! Allt gott, VH Therese
  • Therese J skrev om Therese Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2018-01-12

Hej Therese, av mig får du betyget 5 av 5 för ditt proffsiga arbete, trevliga och positiva sätt. VH Inga M Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Elin Bellander