Torbjörn Andersson
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 31 kunder tycker om Torbjörn Andersson

• Engagerad och professionell till 100%. Bästa mäklaren jag har anlitat någonsin (flera gånger). Kan inget annat än att ge full pott! Läs mer
  • Johanna D skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn både hjälpte mig med köp och sälj av bostad och jag kunde inte vara med nöjd.
    Torbjörn har en fingertoppskänsla utöver det vanliga och är otroligt duktig mäklare.
    Vi är toppennöjda med vårt köp och vår försäljning!! Läs mer
  • Linda S skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn har varit mycket tillmötesgående och engagerad! Han har även varit ett stöd i hela den process det innebär att flytta med beräkning av vinstskatt, råd inför köp etc. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • Elizabeth W skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Han är trevligt och trovärdigt och det är värd mycket Läs mer
  • Elisabeth B skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Snabb och bra information hela tiden Läs mer
  • Arvi V skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    - Man fick bra bemötande vid kontakter och vid försäljningen.
    - Mäklaren mycket vänlig, sympatisk och korrekt.
    - Mycket nöjd med allt! Läs mer
    2018-01-31 Torbjörn A svarar Arvi V
    Hej Arvi! Tack för ditt svar ang. din försäljning med mig som mäklare. Jag förstår att det kändes lite sorgligt att behöva lämna det hem du tillbringat så många år i och jag hoppas att du känner dig väl omhändertagen i ditt nya boende och att du träffar nya vänner och bekanta.
  • Helene L
    Helene L skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Sedan jag träffade Torbjörn för första gången har han varit min självklara mäklare! Det har blivit några uppdrag och det har alltid fungerat mycket bra. Han gör det svåra enklare och roligare. Det är helt enkelt trevligt och lättsamt att ha med Torbjörn att göra! Läs mer
    2017-11-14 Torbjörn A svarar Helene L
    Hej Helene! Tack för ditt svar ang. upplevelserna med mig som mäklare. Hoppas ni har det lite lugnt och fint i ert nuv. boende. Det blir ofta enkelt, trevligt och lättsamt när man håller säljare och köpare uppdaterade med vad som sker och händer i varje försäljning. Ibland föreligger det lite osäkerhet från både köpare som säljare när det gäller att ta svåra beslut, vilket ofta lugnar ned sig när man samtalat om dessa oroligheter som föreligger och det är väldigt behagligt att erhålla den positiva återkopplingen från både säljare och köpare.
  • Lill E skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Så bra! Jobbar för kundens bästa, professionell! Läs mer
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Lill E
    Hej Lill! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Tror nog att ert hem var en av områdets bästa lösningar på ett bra boende, med väl nyttjade ytor, och hade en smakfull inredning. Lycka till och tack än gång för dina varma ord.
  • Marianne H skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn skötte sitt arbete bra när vi sålde vårt sommarhus hos honom och vi är så nöjda med nya ägaren.
    För mig som bor utomlands var det heller inga svårigheter med Torbjörn även om han ju hade mest kontakt med min bror som skötte största delen av försäljningen av vårt sommarhus.Welldone! Läs mer
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Marianne H
    Hej Maranne! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Ja, det var några turer i er försäljning med kunderna och till sist fick vi denne kund som var helt rätt för ert hem. Tyckte det gick smidigt med våra uppdateringar
    och återkopplingar även om din bror var kontakten på plats. Tack för att ni valde mig att representera er!
  • Arne C skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn är trevlig och har en bra flexibilitet för att anpassa sig för kunden situation. Jag upplevde samarbetet som mycket positivt och bra och känner att jag fick bra tips och hjälp med försäljningen. Det kändes som Torbjörn ansträngde sig för att det skulle bli ett lyckat genomförande.

Är mycket nöjd med det samarbetet. Skulle inte tveka att ta hjälp av Torbjörn igen. Läs mer
    2017-10-20 Torbjörn A svarar Arne C
    Hej Arne! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Vi fick till en bra köpare som hade rätt känsla för ert hem och realistiska tankar med att ordna till det som de önskade sig.Tror nog de kommer att trivas i detta hem. Lycka till med allt vad du företager dig att göra, du har ju många "bollar i luften"

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Elin Bellander