Torbjörn Andersson
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 34 kunder tycker om Torbjörn Andersson

• Christian M
    Christian M skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-02-05

Vi sålde en fastighet med två hus ute på Brevik, Tyresö. Upplevde kontakten med Torbjörn som enkel och glad under hela processen. Nedgången på bomarknaden gjorde att tiden för att sälja huset blev längre än tänkt, men Torbjörn lade verkligen ned tid och kraft för att allt skulle gå så snabbt och smidigt som möjligt. Läs mer
  • Carolina B skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-02-05

Jag köpte bostadsrätt via Torbjörn Andersson och uppskattade mycket hans flexibilitet, tillgänglighet, och mycket trevligt bemötande genom visning, budgivningsporcess liksom efter kontraktsskrivning. T.ex. tog Torbjörn sig tid att innan tillträdet visa lägenheten för min syster som var på tillfälligt besök i Stockholm, fastän det var mitt i mellandagarna runt jul/nyår. När det blev aktuellt att ändra tillträdesdatum såg han till att detta gjordes på smidigt sätt. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Torbjörn Andersson. Läs mer
  • Camilla B skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2019-01-24

Professionell och kunnig, gjort mer än vad mäklare brukar göra, väldigt nöjda. Läs mer
  • Daniel Larsson L skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2018-10-25

Engagerad och professionell till 100%. Bästa mäklaren jag har anlitat någonsin (flera gånger). Kan inget annat än att ge full pott! Läs mer
  • Johanna D skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2018-10-25

Torbjörn både hjälpte mig med köp och sälj av bostad och jag kunde inte vara med nöjd.
    Torbjörn har en fingertoppskänsla utöver det vanliga och är otroligt duktig mäklare.
    Vi är toppennöjda med vårt köp och vår försäljning!! Läs mer
  • Linda S skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2018-10-09

Torbjörn har varit mycket tillmötesgående och engagerad! Han har även varit ett stöd i hela den process det innebär att flytta med beräkning av vinstskatt, råd inför köp etc. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • Elizabeth W skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2018-04-21

Han är trevligt och trovärdigt och det är värd mycket Läs mer
  • Elisabeth B skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2018-04-18

Snabb och bra information hela tiden Läs mer
  • Arvi V skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2018-01-31

- Man fick bra bemötande vid kontakter och vid försäljningen.
    - Mäklaren mycket vänlig, sympatisk och korrekt.
    - Mycket nöjd med allt! Läs mer
    2018-01-31 Torbjörn A svarar Arvi V
    Hej Arvi! Tack för ditt svar ang. din försäljning med mig som mäklare. Jag förstår att det kändes lite sorgligt att behöva lämna det hem du tillbringat så många år i och jag hoppas att du känner dig väl omhändertagen i ditt nya boende och att du träffar nya vänner och bekanta.
  • Helene L
    Helene L skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2017-10-31

Sedan jag träffade Torbjörn för första gången har han varit min självklara mäklare! Det har blivit några uppdrag och det har alltid fungerat mycket bra. Han gör det svåra enklare och roligare. Det är helt enkelt trevligt och lättsamt att ha med Torbjörn att göra! Läs mer
    2017-11-14 Torbjörn A svarar Helene L
    Hej Helene! Tack för ditt svar ang. upplevelserna med mig som mäklare. Hoppas ni har det lite lugnt och fint i ert nuv. boende. Det blir ofta enkelt, trevligt och lättsamt när man håller säljare och köpare uppdaterade med vad som sker och händer i varje försäljning. Ibland föreligger det lite osäkerhet från både köpare som säljare när det gäller att ta svåra beslut, vilket ofta lugnar ned sig när man samtalat om dessa oroligheter som föreligger och det är väldigt behagligt att erhålla den positiva återkopplingen från både säljare och köpare.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Elin Bellander