24 rekommendationer

Torbjörn Andersson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Timmermansgatan 31
118 55 Stockholm — Visa karta

Vad tror Torbjörn att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 24 kunder tycker om Torbjörn Andersson

• Lill E
    Lill E skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Så bra! Jobbar för kundens bästa, professionell!
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn skötte sitt arbete bra när vi sålde vårt sommarhus hos honom och vi är så nöjda med nya ägaren.
    För mig som bor utomlands var det heller inga svårigheter med Torbjörn även om han ju hade mest kontakt med min bror som skötte största delen av försäljningen av vårt sommarhus.Welldone!
  • Arne C
    Arne C skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn är trevlig och har en bra flexibilitet för att anpassa sig för kunden situation. Jag upplevde samarbetet som mycket positivt och bra och känner att jag fick bra tips och hjälp med försäljningen. Det kändes som Torbjörn ansträngde sig för att det skulle bli ett lyckat genomförande.

Är mycket nöjd med det samarbetet. Skulle inte tveka att ta hjälp av Torbjörn igen.
  • Marie N
    Marie N skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn Andersson:
    Jag är väldigt nöjd med honom.
    Han har skött försäljningen av mitt hus fantastiskt bra.
    Allt har varit över förväntan.
    Han är en otroligt trevlig och hjälpsam person.
    Alltid glad och med ett vänligt och förstående bemötande.
    Jag kommer att rekommendera honom till alla jag känner.
    Mvh Marie Nyström
  • Claes E
    Claes E skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Får verkligen jobbet gjort på ett bra sätt. Mycket erfaren och har rätt känsla för hur man som säljare ska agera och tänka. Bra is i magen vid rätt tillfälle. dedikerad.
    Förmåga att fika på "rätt" köpare till dyrare objekt.
    Kan verkligen rekommenderas.
  • Per-olof F
    Per-olof F skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Han har lyckats balansera ett professionellt och personligt bemötande och ingivit mig trygghet genom hela försäljningsprocessen. Jag har hela tiden känt att jag haft besluten i min hand utan press.
  • Viktoria S
    Viktoria S skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mycket bättre än de andra som vi valde mellan. men det var vid ett par tillfällen som han inte lyssnade på våra åsikter och önskemål.
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn Andersson visade stort engagemang under hela försäljningsprocessen av vår fastighet. Han har ett trevligt och humant bemötande samt förmågan att sätta sig in i både säljarens och köparens situation. Han hade kreativa förslag för en rad frågetecken samt arbetade proaktivt för att hitta en lösning åt dessa. I sammanfattning vågar jag säga att Torbjörn Andersson överskred våra förväntningar.
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn är superbra stort förtroende för honom, kommer anlita igen när jag säljer och söker något nytt

Kattis
  • Susanna E
    Susanna E skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Affären gick bra utan problem.
  • Pierre K
    Pierre K skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Kanon ställer upp å kan svara på det man behöver
    2017-10-16 Torbjörn A svarar Pierre K
    Hej Pierre! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Hoppas du får till det med ditt nya boende. Känns som ni fick en bra köpare till er försäljning, även om du får en del frågor ang. det som ni byggt om och renoverat. Tack för ditt tålamod vid er avflyttning och tack för dina fina ord.
  • Janusz S
    Janusz S skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn Andersson är den bästa mäklaren man kan tänka sig.
    Ytterst professionell och oerhört hjälpsam.
    Jag blev helt imponerad av hans sätt att arbeta, snabbt och effektivt.
    CHAPEAU BAS, STOR RESPEKT OCH TACKSAMHET !!!
    2017-10-16 Torbjörn A svarar Janusz S
    Hej Janusz! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Det fungerade alldeles utmärkt att avsluta er försäljning även om du inte kunde närvara i detta. Tack för ditt arbete med de fullmakter som du lyckades skicka iväg till mig från de platser du befann på. Hoppas allt är bra med dig och lycka till.
  • Harriet L
    Harriet L skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Försäljningen av vår fastighet var ett komplicerat ärende och var tidskrävande. Torbjörn Andersson lade ner ett enormt arbete och resultatet var lyckosamt för både säljare och köpare. Han har ett stort tålamod och är mycket kunnig och smidig. Han löser alla slags problem. Stockholms bästa mäklare helt enkelt!
    2017-10-16 Torbjörn A svarar Harriet L
    Hej Harriet! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare.Tack för att du hade tålamod i er försäljning. Det visade sig att trägen vinner och vi fick till det med alla turer hos myndigheterna samt hittade rätt till slut med dessa köpare! Tack för de fina presenterna. Njut nu!
  • Anders K
    Anders K skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn har hjälpt mig två gånger, en gång vid lägenhetsköp och den andra vid försäljning av samma lägenhet. Jag har bara positivt att säga om Torbjörn. Väldigt korrekt information och han har varit mån om både köpare och säljare.
    2017-10-16 Torbjörn A svarar Anders K
    Hej Anders! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. För mig var det en ynnest att få förtroende till både ditt köp och försäljning. Det ger mig ett kvitto på att jag skött mig, någorlunda, till båda dina båda roller som köpare och säljare! Tack för ditt förtroende och all lycka till dig/er!
  • Pernilla F
    Pernilla F skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn är en toppenmäklare. Jag kan varmt rekommendera honom till både säljare och köpare. Mycket seriös och ambitiös. Jag tvekar inte att använda honom igen nästa gång jag säljer, och jag skulle gärna köpa av honom!
    2017-10-16 Torbjörn A svarar Pernilla F
    Hej Pernilla! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Kul att du äntligen fick till det med din nya bostad, det var ju några turer. Tack snälla du för din bedömning av mig och Välkommen till sjöstan!
  • Anna E
    Anna E skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn skötte sej exemplariskt under hela säljprocessen, från fotografering till kontraktskrivning. Jag kände mej trygg hela tiden och Torbjörn svarade alltid snabbt och tålmodigt på alla frågor jag ställde per mail, sms och telefon. Tveksamt att det går att hitta en bättre mäklare änTorbjörn!
    2017-10-16 Torbjörn A svarar Anna E
    Hej Anna! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Det känns så otroligt skönt att få känna denna harmoniska känsla då allt bara faller på plats, rätt tidpunkt, rätt känsla, rätt köpare och rätt nya boende.Tack Anna för dina fina ord.Njut av ditt nya boende.
  • Anita K
    Anita K skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn är engagerad mäklare som kommer med löpande information, vilket jag har saknat hos andra mäklare.
    2017-10-16 Torbjörn A svarar Anita K
    Hej Anita! Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Det finns något jag verkligen har lärt mig under min mina år som mäklare och det är denna löpande återkoppling till er säljare. Det är lika viktigt vare sig det hänt eller inte hänt något i försäljningen. Det är en stressad situation där man ofta påverkas av frågan hur det går i försäljningen, från vänner, goda grannar och de som sett din försäljning på web sidorna.Tack för dina härliga ord om mitt arbete åt dig i din försäljning. Hoppas ni kommer att trivas i ert nya boende.
  • Emma H
    Emma H skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Hej,

Bra upplevelse. Torbjörn gjorde allt man kan förvänta sig av en god mäklare.
    2017-10-10 Torbjörn A svarar Emma H
    Hej Emma!
    Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Riktigt roligt att sälja er bostad, med dess arbeten ni utfört och de goda omdömen ni erhåll från er besiktningsman. Kul att så många kunder fick uppleva ett så gott skick på ett boende. Grattis till ert hårda arbete som gav resultat.
  • Annika I
    Annika I skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi blev omhändertagna på alla sätt försäljningen gick lätt och smidigt det andra gången som Torbjörn Andersson sålt en bostad till oss.
    Vi skulle välja honom igen om det skulle bli aktuell.
    2017-10-10 Torbjörn A svarar Annika I
    Hej Annika!
    Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Intressant att man kan få till det med små förändringar för att hitta en köpare. Det är alltid något som påverkar någon. I ert fall så blev det nu ingen från orten, som jag nog trodde starkt på, utan från helt annat landskap. Kul att vi fick till en bra försäljning åt er. Hoppas ni får en bra fortsättning i ert andra boende.
  • Mats L
    Mats L skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Mycket bra. Stor uthållighet med uppdragsgivarens bästa i fokus, inte minsta möjliga insats för högsta möjliga arvode, som jag tidigare har erfarenhet av. Torbjörn gjorde en i alla avseenden mycket bra insats.
    2017-10-10 Torbjörn A svarar Mats L
    Hej Mats!
    Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Detta var en mycket lärorikt resa med dess avstyckning och de frågor på kommunen och Lantmäteriet önskade sig. Väl framme på denna resa så fick vi alldeles förträffliga kunder till båda era försäljningar och jag kan inget annat än le åt detta! Därute finns alltid rätt kund till varje försäljning!
  • Lena M
    Lena M skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Kunnig och trevlig och hjälpsam!
    2017-10-10 Torbjörn A svarar Lena M
    Hej Lena!
    Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Tack för din uppskattning av mig som mäklare. Det är så skönt att höra att mitt arbete ger resultat och upplevs positivt hela vägen fram till avslut i försäljningen. Hoppas ni får en bra fortsättning i ert andra boende.
  • Wilfrid U
    Wilfrid U skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Vi är nöjda med Torbjörns arbete och har ett gott förtroende för honom.
    2017-10-10 Torbjörn A svarar Wilfrid U
    Hej Wilfrid!
    Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Tyvärr blev det lite extra arbeten som jag/vi kanske inte hade räknat med, MEN är det något jag lärt mig så är inget "klart förrän det är klart".
    Nu hoppas jag att era köpare är nöjda med den förändring ni fick utföra åt dem innan vi sålde ert hus. Ni visade väldigt tålamod med hela denna resa fram till tillträdet. Hoppas nu ni får njuta och må gott i er nya bostad. Tack för att ni finns.
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Jag tycker att Torbjörn hade ett väldigt bra bemötande.
    Han levde upp till min förväntan och var ihärdig och arbetsam.
    Han gjorde verkligen sitt bästa för att affären skulle gå i lås.
    Väldigt bra tålamod.Jag kan med varm hand rekomendera honom som mäklare om någon behöver en.
    2017-10-10 Torbjörn A svarar Stefan D
    Hej Stefanl!
    Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Vad roligt det är när pusselbitarna bara faller på plats efter oändliga visningstillfällen att försöka hitta "rätt köpare"! MEN skam den som ger sig, till slut så fick vi till det väldigt bra med er försäljning. TACK snälla för de fina orden. Må gott och glöm inte att njuta!
  • Paul D
    Paul D skrev om Torbjörn Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Torbjörn är en erfaren och duktig mäklare. Han har den finger-top känslan för marknaden som gäller och anpassar sig därefter. Han lyckades sälja min lägenhet i en väldigt svår marknad över förväntad pris. Hans bemötande är professionell och han gör så att man känner att man är i trygga händer. Topp betyg för honom som mäklare bli det.
    2017-10-10 Torbjörn A svarar Paul D
    Hej Paul!
    Tack för ditt svar ang. förfrågan om hur ni upplevde er försäljning med mig som mäklare. Tacksam för alla dessa varma ord vilket gör mig väldigt glad. Det är så härligt att lyckas med bra försäljningar även marknaden kan vara lite svår. Respekt till er att ni orkade stå ut och var så tålmodiga i er försäljning. Hoppas ni får en bra fortsättning i ert andra boende.
Elin Bellander
Jessica Skogman