Ulf Friberg
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 11 kunder tycker om Ulf Friberg

• Ulf har gjort en insats i absolut toppklass! Läs mer
  • We have experienced Ulf both as buyers and sellers of two flats in Vasastan during February and March this year. Both times, Ulf was friendly and professional at the same time and always available when we needed to contact him. He has many years of experience and in depth knowledge of Vasastan and we would warmly recommend him. J & O Läs mer
    Ulf F gillar detta
  • Ulf Friberg är en mycket kompetent mäklare! Han lyssnar in både säljare och köpare så det blir en bra affär. Handfast och erfaren - tydlig när det gäller och med mycket "drive". Jag rekommenderar honom mer än gärna till alla er som vill få en trygg och bra försäljning. Läs mer
    Ulf F gillar detta
  • Väldigt professionell mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra! Läs mer
  • Caroline P
    Ulf är en alldeles strålande mäklare som vi varmt rekommenderar. Kompetent, ärlig, oerhört erfaren, lyhörd och därtill mycket trevlig. En utmärkt partner för såväl säljare som köpare, vi har känt oss helt trygga med Ulf vid vår sida under försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
  • Rune T
    Ulf Friberg är en utomordentligt professionell och kompetent mäklare; dessutom med lång erfarenhet som kommer väl till pass i nuvarande marknadsläge våren 2018.

Vi har under åren erfarit Ulf från både köpar- och säljarsidan som mäklare. Han har med stort engagemang, ett ödmjukt bemötande och påtaglig fingertoppskänsla hjälpt oss nu senast att fatta rätt beslut gällande försäljningen av vår lägenhet, som sedan resulterade i ett fantastiskt avslut.

Vi vill varmt rekommendera honom till er som vill ha den bästa av mäklare. Läs mer
    Ulf F gillar detta
  • Sammanfattning: Realistisk, effektiv och utom tävlan dessutom bussig.
    Uppskattar att UF tog höjd för mkt oklart marknadsläge jan 2018 genom en konservativ värdering. Processen fungerade utmärkt och jag kan med gott samvete rekommendera UF. Läs mer
  • Gabriella N
    Ulf Friberg hanterade vår försäljning helt perfekt och överträffade alla våra förväntningar. Han är en otroligt kompetent och erfaren mäklare och det märks att han har många års erfarenhet i branschen. Ulf var väldigt lätt att ha att göra med och han anpassade sig helt efter våra behov. Hans engagemang sträckte sig över varje detalj i affären och vi kände oss fullkomligt trygga med honom. Vi kan verkligen rekommendera honom och kommer själva använda oss av honom i framtiden. Läs mer
    Ulf F gillar detta
  • Ulf är en fantastisk mäklarare. Han fick mig att känna mig trygg genom hela bostadsförsäljningsprocessen. Han var professionell och mån om att möta mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera Ulf. Läs mer
    Ulf F gillar detta
  • Kunde inte fått ett bättre bemötande, och han levde väl upp till mina förväntningar Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Elin Bellander