Ankie Björk Harris
Registrerad mäklare sedan 2000-03-02
Aktiv på Reco.se sedan 2017-09-18
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mötet med människor och att få bistå vid deras bostadsförändringar. Jag har arbetat närmare 20 år som mäklare och känner fortfarande samma glädje inför varje kundmöte som jag gjorde första gången.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är den plats som passar familjen bäst och fungerar för barnen. Tycker så mycket om min lägenhet invid Helgalunden då jag älskar Södermalm som stadsdel.

Vad vet vi inte om dig?
Blir upprörd av klimatfrågan och retur återvinner allt som bara går. Läs mer

Läs vad 48 Läs vad Ankie Björk Harris

• Bianka K köpte sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-07-04

4:a
    Katarina
    Hjälpsam och kunnig, vi köpte en lägenhet av henne och det kändes rakt och tryggt. Läs mer
    2020-07-04 Ankie B svarar Bianka K
    Tack för ert trevliga och fina omdöme. Allt gott!
  • Gunnar F sålde sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-06-26

Sofia
    Jag har sålt en bostadsrätt, 3 rum och kök på 75,5 kvm. Jag tycker att Ankie Björk Harris på alla sätt har hanterat affären trevligt och professionellt, och hon levde upp till alla förväntningar. Min upplevelse var mycket positiv. Läs mer
    2020-06-28 Ankie B svarar Gunnar F
    Varmt tack för ditt fina omdöme. Varit ett nöje att få bistå er. Allt gott!
  • Anna C köpte sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-06-25

Sofia
    Köpte en lägenhet med hjälp av Ankie, som var både snabb, kommunikativ och väldigt hjälpsam med allt från att skicka bilder tidigt i skedet till att låna oss nycklar för att vi skulle kunna besöka lägenheten med hantverkare. Läs mer
    2020-06-25 Ankie B svarar Anna C
    Tack för fint och värnande omdöme. Allt gott!
  • Jessika O sålde sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-05-29

2:a
    Sofia
    Jag rekommenderar varmt Ankie Björk Harris, för henne är nästan ingenting omöjligt att lösa! Läs mer
    2020-05-29 Ankie B svarar Jessika O
    Stort tack för ditt trevliga och värmande omdöme. Vi ses snart igen. Allt gott
  • Andreas P sålde sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-05-08

Hammarby Sjöstad
    Vi sålde en bostadsrätt i Hammarby sjöstad. Ankie var alltid tillgänglig och kunnig i samtliga frågor.

Vi är jättenöjda med den service och det engagemang som vi fick! Läs mer
    2020-05-08 Ankie B svarar Andreas P
    Varmt tack för ert omdöme. Roligt att höra. Varit ett nöje att samarbeta och hoppas få hjälpa er på vägen framåt till ert nya hem också :=)
  • Fredrika F sålde sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-04-27

2:a
    Sofia
    Proffsig och erfaren med stor känsla för att skapa bästa affären! Generös med tid för att hjälpa till även efter försäljningen och svar på allehanda frågor man som säljare har. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-04-27 Ankie B svarar Fredrika F
    Tack Fredrika för ditt trevliga omdöme. Vad roligt att höra. Finns här och när som helst framöver för råd och tips när ni vill. Allt gott!
  • Daniel K sålde sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-04-22

4:a
    Sofia
    Sålde vår 4a på söder. Det märks att hon har många års erfarenhet och vi är mycket nöjda med affären och processen. Mycket engagerad, kunnig och väl insatt i marknaden på Södermalm. Dessutom väcker Ankie förtroende, är lyhörd, genuint intresserad och mycket engagerad. Utöver detta har hon en gedigen kunskap om potentiella köpares preferenser och kan matcha objekt med rätt köpare. Läs mer
    2020-04-22 Ankie B svarar Daniel K
    Varmt och stort tack för trevligt omdöme. Väldigt roligt att få samarbeta med er och tack för era insatser och engagemang.
  • Patrik v
    Patrik v köpte sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-02-29

Sofia
    Jag köpte en lägenhet via Ankie och Svensk Fastighetsförmedling. Tryggt och proffsigt. Mycket trevligt bemötande. Jag kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
    2020-03-11 Ankie B svarar Patrik v
    Varmt tack för ert omdöme. Roligt att höra. Vi ses snart igen. Allt gott !
  • Karl Sten Simon E sålde sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-02-24

Högalid
    Ankie hjälpte oss sälja vår lgh och vi är väldigt nöjda med med samarbetet.
    En proffsig inställning, avkännande och lyhörd samt mycket bra energi.
    Under själva budgivningen visade hon stor styrka med att hantera budgivare med som till en början inte ville mötas på kringliggande villkor som tillträdesdatum etc. Läs mer
    2020-02-24 Ankie B svarar Karl Sten Simon E
    Varmt tack för ditt omdöme. Så roligt att få samarbeta med er . Allt gott
  • Ebba C sålde sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-02-22

Högalid
    Sålde vår 3a på söder, mycket trevligt bemötande, alltid snabb i återkoppling och mycket kunnig mäklare. Det märks att hon har många års erfarenhet och vi är mycket nöjda med affären och processen. Läs mer
    2020-02-23 Ankie B svarar Ebba C
    Varmt tack för omdömet. Vad roligt att höra. Så roligt och trevligt att få samarbeta med er. Allt gott

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Elin Bellander