Läs vad 57 Läs vad Ankie Björk Harris

• 2020-12-03
    Ankie hjälpte oss med att sälja vår lägenhet. Hon var mycket proffsig, engagerad och gedigen. Alltid tillgänglig och väldigt mån om sina kontakter med oss och andra.
    Johannes F
    • 87.5 m²
    • Sofia
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Varmt tack för omdömet. Det är ett nöje att få samarbeta med er. Tack för ert förtroende. Allt gott. Hälsningar Ankie

• 2020-11-20
    Vi har anlitat Ankie vid flera villaförsäljningar och är lika nöjda varje gång.
    Fastiga F
    • 184.1 m²
    • Strand
    sålde sitt hus med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Varmt tack för omdömet. Alltid lika trevligt och roligt att få samarbeta med er. Allt gott.

• 2020-11-20
    Köpt nyproduktion
    Mycket bra, respektfull bemötande
    Alltid tillgänglig. Fick alltid svar på frågor omgående!
    Simin V
    • 184.1 m²
    • Strand
    köpte sitt hus med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Varmt tack för omdömet. Det är ett nöje att få samarbeta med er. Allt gott. Hälsningar Ankie

• 2020-10-05
    Mycket hjälpsam och skarp mäklare!
    Caroline B
    • 2:a
    • 32.0 m²
    • Katarina
    Varmt tack Caroline för ditt omdöme. Varit ett nöje att få samarbeta med dig. Allt gott!

• 2020-10-04
    Anki har varit kanon i vår försäljning. Följsam, lyhörd och stöttande. Jag är toppennöjd med hennes insats.
    Anna E
    • 5:a
    • 125.0 m²
    • Sofia
    Tack för varma ord Anna och ett trevligt samarbete. Vi ses och hörs snart igen. Allt gott!

• 2020-10-02
    Friliggande villa.
    Blev bemött seriöst och med god service. Anki ger ett förtroendegivande intryck och arbetar för både säljare och köpare.
    Kalle S
    • 168.0 m²
    • Strand
    Varmt tack för ditt omdöme. Vi ses snart igen och ser fram emot nästa steg. Allt gott! Hälsningar Ankie

• 2020-10-02
    Jag har köpt hus genom Ankie.

Ankie är lätt att få tag på, alltid vänlig och ett bra bollplank i köpeprocessen. Hon är professionell och tydlig.
    Sandra S
    • 168.0 m²

• 2020-09-03
    Jag anlitade Ankie när jag skulle sälja min lägenhet på Södermalm, och samarbetet med henne gick precis så smidigt som jag trodde att det skulle göra. Hon var professionell, lyhörd, ambitiös och hjälpsam. Dessutom kunde hon området och till och med huset bättre än mig! När det blev strul med köparen under processen gjorde hon allt för att lösa det så bra som möjligt. Om jag säljer i området någon mer gång kommer jag definitivt att fråga Ankie igen!
    Unni M
    • 57.0 m²
    • Sofia
    Varmt tack Unni för ditt omdömne. Var ett nöje att få samarbeta med dig. Allt gott.

• 2020-08-17
    Sålt Bostadsrätt
    Trevlig, proffsig och hjälpsam
    Maria V
    • 68.0 m²
    • Hammarby Sjöstad
    Tack för omdömet Maria. Det värmer. Allt gott!

• 2020-07-04
    Hjälpsam och kunnig, vi köpte en lägenhet av henne och det kändes rakt och tryggt.
    Bianka K
    • 4:a
    • 88.0 m²
    • Katarina
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ankie Björk Harris en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
    Tack för ert trevliga och fina omdöme. Allt gott!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte