Cecilia Lind

Cecilia Lind

Cecilia Lind är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Cecilia Lind har varit registrerad mäklare sedan 2022-03. Cecilia Lind har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-11 och har fått 2 omdömen med ett betyg på 5.0. Cecilia Lind har haft 1 försäljningar sen 2022-10 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

2 omdömen om Cecilia Lind

Sedan starten hos Reco 2022
Erik L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
Stockholm

Vi köpte vår bostad via Cecilia och hon var fantastisk under hela processen. Utöver de ordinarie visningarna fick vi chansen att komma på en extra privat visning där vi hade med oss en hantverkare för att diskutera renoveringsmöjligheter. Efter köpet var klart ordnade hon även så vi fick komma dit och ta mått. Väldigt kommunikativ och höll oss hela tiden uppdaterade under den något utdragna budgivningen. En supertrevlig mäklare som vi lätt hade kunnat ta en fika med efter avslutad affär bara för att det var så trevligt. :) /Erik och Erica

Miguel N

Bra bemötande, engagerad och duktig mäklare!

Cecilia L gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Cecilia Lind

Stort Tack Miguel! Dina ord betyder mycket för mig och jag är så glad att jag fick förtroendet att förmedla din fina lägenhet!