Jesper Strömberg
Registrerad mäklare sedan 2003-04-17
Aktiv på Reco.se sedan 2020-01-15
2019-09 - 2020-08

Läs vad 9 Läs vad Jesper Strömberg

• Karin S sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-08-18

Katarina
    Jesper sålde vår bostadsrätt på Nytorgsgatan. Han var väldigt ambitiös och gjorde allt för att vi skulle få ut så mycket som möjligt för vår lägenhet, trots att det innebar att han behövde jobba mitt i juli när de flesta mäklare tog semester. Läs mer
  • Fredrik Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-05-02

4:a
    Maria
    Proffsig med mycket erfarenhet. Anger förtroende. En av de bästa mäklare jag stött på. Läs mer
  • Niklas A sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-04-07

3:a
    Sofia
    Vi sålde mitt i coronakrisen, vilket förstås inte är det optimala tillfället att sälja en lägenhet. Jesper gjorde trots det ett mycket bra jobb och var väldigt aktiv med att leta fram och upprätthålla kontakten med potentiella köpare. Han ordnade ett stort antal extravisningar för spekulanter som tillkom under processens gång och kom med bra råd om hur vi skulle förhålla oss till de bud vi fick in. Han var kunnig och pålitlig även gällande de juridiska aspekterna av försäljningen. Slutpriset på lägenheten blev klart lägre än värderingen (som gjordes innan coronakrisens början), men var nog det bästa vi kunde få givet omständigheterna. Sammanfattningsvis gjorde Jesper ett mycket bra jobb i ett tufft läge. Läs mer
  • Annika A köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-02-20

Sofia
    Har köpt bostad. Tydlig och trevlig på ett avslappnat sätt Läs mer
  • Said N sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-02-17

Sofia
    Jesper är en professionell mäklare med många år erfarenhet som håller det han har utlovat.

Han har mina varamste rekommendationer.

/Said Läs mer
  • Kathinka K köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-01-25

Katarina
    Köpte en lägenhet som ej låg ute. Snabb och smidig affär. Trevlig och proffsig, 100% nöjd. Läs mer
  • Vincent J köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-01-24

Katarina
    Supertrevlig och tillmötesgående person som inger förtroende. Jesper var hjälpsam under hela processen och säkerställde att vi visste vad som gällde. Läs mer
  • Caroline S
    Caroline S sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-01-22

Katarina
    Jag är så glad att Jesper nu är tillbaka på Södermalm igen. Vi har under åren anlitat Jesper för de försäljningar av hyresrätter som kommit till BRF. Jesper är pålitligt, det är ordning och reda, han är ärlig, noggrann och man känner sig väldigt trygg med Jesper. Dessutom blir det alltid bra priser. Som ordförande har jag haft med många mäklare att göra som sålt lägenheter i föreningen och det finns många av dessa som jag aldrig skulle rekommendera till någon. Men Jesper Strömberg skulle jag rekommendera alla dar i veckan. Läs mer
  • Daniel L köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

2020-01-15

Fridhemsplan
    Köpte en fin liten etta genom Jesper. Trevligt bemötande och väldigt snabb återkoppling. 👍🏻 Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södermalm

Elin Bellander