Läs vad 11 Läs vad Jesper Strömberg

Per A
    • 3.5:a
    • 101.0 m²
    • Katarina
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
  • 2021-01-05
    Jesper gjorde ett mycket bra arbete med vår lägenhetsförsäljning på Söder. Vår visning var när pandemin slog till som värst och bostadsmarknaden dog över en natt. Jespers uthållighet gjorde att vi till slut kunde sälja under senvåren för ett pris som var helt enligt våra förväntningar. Tack Jesper!
    Jan-erik T
    • 3:a
    • 84.5 m²
    • Stockholm
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Strömberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södermalm
  • 2020-08-18
    Jesper sålde vår bostadsrätt på Nytorgsgatan. Han var väldigt ambitiös och gjorde allt för att vi skulle få ut så mycket som möjligt för vår lägenhet, trots att det innebar att han behövde jobba mitt i juli när de flesta mäklare tog semester.
    Karin S
    • 47.0 m²
  • 2020-05-02
    Proffsig med mycket erfarenhet. Anger förtroende. En av de bästa mäklare jag stött på.
    Fredrik Ö
    • 4:a
    • 115.0 m²
    • Maria
  • 2020-04-07
    Vi sålde mitt i coronakrisen, vilket förstås inte är det optimala tillfället att sälja en lägenhet. Jesper gjorde trots det ett mycket bra jobb och var väldigt aktiv med att leta fram och upprätthålla kontakten med potentiella köpare. Han ordnade ett stort antal extravisningar för spekulanter som tillkom under processens gång och kom med bra råd om hur vi skulle förhålla oss till de bud vi fick in. Han var kunnig och pålitlig även gällande de juridiska aspekterna av försäljningen. Slutpriset på lägenheten blev klart lägre än värderingen (som gjordes innan coronakrisens början), men var nog det bästa vi kunde få givet omständigheterna. Sammanfattningsvis gjorde Jesper ett mycket bra jobb i ett tufft läge.
    Niklas A
    • 3:a
    • 71.0 m²
  • 2020-02-20
    Har köpt bostad. Tydlig och trevlig på ett avslappnat sätt
    Annika A
    • 1:a
    • 23.0 m²
  • 2020-02-17
    Jesper är en professionell mäklare med många år erfarenhet som håller det han har utlovat.

Han har mina varamste rekommendationer.

/Said
    Said N
    • 1:a
    • 23.0 m²
  • 2020-01-25
    Köpte en lägenhet som ej låg ute. Snabb och smidig affär. Trevlig och proffsig, 100% nöjd.
    Kathinka K
  • 2020-01-24
    Supertrevlig och tillmötesgående person som inger förtroende. Jesper var hjälpsam under hela processen och säkerställde att vi visste vad som gällde.
    Vincent J
  • 2020-01-22
    Jag är så glad att Jesper nu är tillbaka på Södermalm igen. Vi har under åren anlitat Jesper för de försäljningar av hyresrätter som kommit till BRF. Jesper är pålitligt, det är ordning och reda, han är ärlig, noggrann och man känner sig väldigt trygg med Jesper. Dessutom blir det alltid bra priser. Som ordförande har jag haft med många mäklare att göra som sålt lägenheter i föreningen och det finns många av dessa som jag aldrig skulle rekommendera till någon. Men Jesper Strömberg skulle jag rekommendera alla dar i veckan.
    Caroline S
    Caroline S
    • Katarina

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte