Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje — Visa karta

Läs vad 13 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

• Carol B
    Carol B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi är jättenöjda med Pers insats i samband med visning och försäljning av vår villa i Södertälje. Han höll kontakt med oss väldigt bra, var lätt att få tag på, anpassade visningstider mm efter våra önskemål, kände till området väl och raskt snappade upp detaljerna om huset som skulle förmedlas till presumtiva köpare. Dessutom är han väldigt trevlig.
    2016-11-18 Svensk Fastighetsförmedling Södertälje svarar Carol B
    Tack Carol för din fina rekommendation. Det var trevligt att få hjälpa er med er försäljning. Lycka till med ert nya boende. Må gott/Per
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Allt gick smidigt och blev proffsigt omhändertagen.
    2016-10-20 Paulina U svarar Pernilla E
    Tack för din rekommendation, Pernilla. Det var kul att jag fick hjälpa till med din försäljning. Må gott / Paulina
  • Jeanette H
    Jeanette H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevligt bemötande med brinnande intresse för sin uppgift att få göra mig som kund nöjd och belåten.
    Kan varmt rekommendera Paulina Uubel för kommande
    försäljningsobjekt.
    2016-10-20 Svensk Fastighetsförmedling Södertälje svarar Jeanette H
    Tack snälla Jeanette för din rekommendation. Hoppas du trivs bra i huset och att vi hörs framöver. Må gott och lycka till med ditt nya hem! Kram, Paulina Uebel
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Fantastisk kunnig och påläst mäklare som ger bästa tänkbara service till både köpare och säljare. Per ger också med sin stora rutin värdefulla tips och idéer såväl före, under som efter affären, ett riktigt bra bollplank!
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Engagerad, mycket lyhörd och bra på snabb återkoppling.
  • Martti Valdemar P
    Martti Valdemar P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mäklaren Per Florin har ett mycket professionellt bemötande. Han är trevlig och lättsam. Han lyssnade på mig och tog hänsyn till mina önskemål. När jag sålde min fars hem. Stort tack för hjälpen och ett bra samarbete. Hälsningar Timo Pietilä.
  • Dennis L
    Dennis L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Bra hela vägen, vi är supernöjda med försäljningen av vår bostad.
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sebastian är mycket trevlig och professionell. Han förstod och arbetade hårt för att tillgodose våra önskemål. Vi rekommenderar honom starkt.
  • Arto U
    Arto U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Gav oss trevlig och professionell service. Våra önskemål lyssnades och respekterades väl. Snabb värdering och bra planering för försäljningsdatumet.
  • Klas T
    Klas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna är alltid glad, allert, och bra på att se möjligheter. Hon har även en bra kännsla för vad kunden efterfrågar och anpassar försäljnings uppdraget utifrån det.
    Rekommenderas varmt!
  • Peder B
    Peder B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ett utomordentligt trevligt och fint bemötande av Sebastian. Försäljningen gick väldigt smidigt där Sebastian hela tiden höll oss informerade. Kan inte annat än ge högsta betyg till mäklaren.
  • Kaj G
    Kaj G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Bra och proffsigt skött.
    Bra planering och en snabb process från början till slut.
  • Doris A
    Doris A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har fått ett mycket bra bemötande av Anna. Hon har ställt upp in både medgång och mot gång under försäljningen både för och efter. Hon har stor kunnighet i vad hon gör.Utan henne vet jag inte hur det har gått. En bättre Mäklare kan man inte få. Jag rekommendera henne med det varmaste och ett stort tack.
    2016-10-21 Anna W svarar Doris A
    Hej Doris - Stort tack för dina varma rekommendationer och roligt att ni känner er nöjda. Det var mycket lärorikt att få hjälpa er med eran försäljning, som trots flera motgångar, ändå blev en lyckad försäljning i slutänden. Kram på er! /Anna
    Anna W gillar detta

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje