Alla kategorier Mäklare Stockholms län Södertälje Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Rekommenderat företag 2016 - Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling - Sveriges ledande mäklarkedja!

Vi finns på flera platser runt om i landet och vi känner våra områden väl. Vi vet vad köparna letar efter och kan ge tips på vad du ska tänka på inför visningen. Vill du ha en mäklare med koll på hela processen som verkligen kan sin sak? Kontakta då oss på Svensk Fastighetsförmedling.

Här på kontoret i Södertälje är vi ett glatt gäng som strävar efter det bästa resultatet, varje gång. Vi prioriterar alltid att du som kund ska bli nöjd, tänker nytt och jobbar affärsmässigt och med omtänksamhet. Funderar du på att byta bostad är du välkommen att ta kontakt med oss för ett förutsättningslöst möte eller en värdering av din bostad.

Vi tror att den som är bäst förberedd gör den bästa affären och vi jobbar därför med rak kommunikation och tydliga besked för att kunna hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 20 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

• Per L
    Per L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina hjälpte mig att sälja min lägenhet i Södertälje 2016. Jag är mycket nöjd med sättet Paulina genomförde hela affären. Mitt intryck av Paulina är att hon är ambitiös, målmedveten, driven, ärlig och kunnig. Allt gick väldigt smidigt och mest imponerad är jag kanske av att hon är så väldigt snabb och bra med sin återkoppling och utförandet av överenskomna handlingar. Jag rekommenderar Paulina utan förbehåll! /Per L
    2017-02-06 Paulina U svarar Per L
    Tack Per för ditt omdöme - det värmer! Tack för att jag fick förtroendet att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning. Kul att allt gick så smidigt, snabbt och ett otroligt bra slutpris! Må gott :) / Paulina
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    "Paulina arbetade strukturerat, följsamt, närvarande och informativt under hela mäklarprocessen. Hon gav de råd och tips som hon tyckte behövdes när hon gjorde den bedömningen. Hon lyssnade på mig, mina behov och önskemål som specifikt behövdes för min försäljning. Hon gav ett förtroendeingivande första möte med mig som säljare. Hon var med vid fotograferingen. Hon förberedde visningarna bra och rapporterade även om dem på de sättet man önskade vid lämpligt tillfälle. Hon var noggrann och lyhörd vid kontraktsskrivningen för säljare och köpare. Jag vill därför ge Paulina de allra bästa rekommendationer och vitsord i sitt mäklararbete."

/Magnus Hägglöv

2017-02-06 Paulina U svarar Magnus H
    Tack Magnus för din fina rekommendation. Det var ett nöje för mig att få hjälpa till! Hoppas du trivs i ditt nya hem. :) Må gott / Paulina
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket nöjd med bemötande och arbete.
  • Hans L
    Hans L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Per är mycket trevlig som person. Som mäklare är han väldigt professionell. Det märks att han är erfaren. Jag ger Per mina bästa rekommendationer!
  • Anna Lena H
    Anna Lena H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Bra information, trevligt bemötande och god service. Kändes väldigt seriös. Lätt tillgänglig och snabb återkoppling vid svar på frågor och i visningsprocessen.
    2017-01-20 Cajsa Q svarar Anna Lena H
    Tack för fina ord Anna-Lena.
    All lycka till med nya boendet!

/Cajsa
    Cajsa Q gillar detta
  • Eva P
    Eva P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffsigt hela vägen från första kontakt till försäljningsdagen.
    Cajsa Q gillar detta
  • George Y
    George Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej allihopa, i höstas sålde jag och min fru vår lägenhet på Viksängsstrand med hjälp av Paulina Uebel på svensk fastighetsförmedling och vi kunde inte vara mer nöjda! Tusen tack ska ni ha för den professionella och enastående arbetet!! Kunde inte ha blivit bättre 👍🏻😀 // Mvh George & Terese
    2017-01-16 Paulina U svarar George Y
    Hej George och Terese! Tack snälla ni för er fina rekommendation. Det var roligt att få hjälpa till med er försäljning!
    Ni har gjort så fint i ert nya hem också - förstår att ni trivs bra även där. Må så gott, fina familjen. Vi hörs framöver! :)
  • Carol B
    Carol B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi är jättenöjda med Pers insats i samband med visning och försäljning av vår villa i Södertälje. Han höll kontakt med oss väldigt bra, var lätt att få tag på, anpassade visningstider mm efter våra önskemål, kände till området väl och raskt snappade upp detaljerna om huset som skulle förmedlas till presumtiva köpare. Dessutom är han väldigt trevlig.
    2016-11-18 Svensk Fastighetsförmedling Södertälje svarar Carol B
    Tack Carol för din fina rekommendation. Det var trevligt att få hjälpa er med er försäljning. Lycka till med ert nya boende. Må gott/Per
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Allt gick smidigt och blev proffsigt omhändertagen.
    2016-10-20 Paulina U svarar Pernilla E
    Tack för din rekommendation, Pernilla. Det var kul att jag fick hjälpa till med din försäljning. Må gott / Paulina
  • Jeanette H
    Jeanette H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevligt bemötande med brinnande intresse för sin uppgift att få göra mig som kund nöjd och belåten.
    Kan varmt rekommendera Paulina Uubel för kommande
    försäljningsobjekt.
    2016-10-20 Svensk Fastighetsförmedling Södertälje svarar Jeanette H
    Tack snälla Jeanette för din rekommendation. Hoppas du trivs bra i huset och att vi hörs framöver. Må gott och lycka till med ditt nya hem! Kram, Paulina Uebel
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Fantastisk kunnig och påläst mäklare som ger bästa tänkbara service till både köpare och säljare. Per ger också med sin stora rutin värdefulla tips och idéer såväl före, under som efter affären, ett riktigt bra bollplank!
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Engagerad, mycket lyhörd och bra på snabb återkoppling.
  • Martti Valdemar P
    Martti Valdemar P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mäklaren Per Florin har ett mycket professionellt bemötande. Han är trevlig och lättsam. Han lyssnade på mig och tog hänsyn till mina önskemål. När jag sålde min fars hem. Stort tack för hjälpen och ett bra samarbete. Hälsningar Timo Pietilä.
  • Dennis L
    Dennis L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Bra hela vägen, vi är supernöjda med försäljningen av vår bostad.
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sebastian är mycket trevlig och professionell. Han förstod och arbetade hårt för att tillgodose våra önskemål. Vi rekommenderar honom starkt.
  • Arto U
    Arto U skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Gav oss trevlig och professionell service. Våra önskemål lyssnades och respekterades väl. Snabb värdering och bra planering för försäljningsdatumet.
  • Klas T
    Klas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna är alltid glad, allert, och bra på att se möjligheter. Hon har även en bra kännsla för vad kunden efterfrågar och anpassar försäljnings uppdraget utifrån det.
    Rekommenderas varmt!
  • Peder B
    Peder B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ett utomordentligt trevligt och fint bemötande av Sebastian. Försäljningen gick väldigt smidigt där Sebastian hela tiden höll oss informerade. Kan inte annat än ge högsta betyg till mäklaren.
  • Kaj G
    Kaj G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Bra och proffsigt skött.
    Bra planering och en snabb process från början till slut.
  • Doris A
    Doris A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har fått ett mycket bra bemötande av Anna. Hon har ställt upp in både medgång och mot gång under försäljningen både för och efter. Hon har stor kunnighet i vad hon gör.Utan henne vet jag inte hur det har gått. En bättre Mäklare kan man inte få. Jag rekommendera henne med det varmaste och ett stort tack.
    2016-10-21 Anna W svarar Doris A
    Hej Doris - Stort tack för dina varma rekommendationer och roligt att ni känner er nöjda. Det var mycket lärorikt att få hjälpa er med eran försäljning, som trots flera motgångar, ändå blev en lyckad försäljning i slutänden. Kram på er! /Anna
    Anna W gillar detta

Gästgivaregatan 1, 151 71 Södertälje