Anna Hellerqvist
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 120 Läs vad Anna Hellerqvist

• Mona-lisa L köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-04-03

Mariekäll
    Jag har köpt en lägenhet och har en till försäljning. Anna är trevlig glad och kunnig med ett fint bemötande. Hon håller mig väl informerad med allt som händer i köp/ försäljning och svarar snabbt på alla frågor oavsett samtal sms eller mejl. Fortsättning följer i och med försäljning..... Läs mer
  • Lena A sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Kallfors
    Jag har sålt en bostadsrätt. Anna var mycket bra på att förbereda mig på saker jag vartvungen att ta ställning till. Läs mer
  • Malin E sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Folkparken
    Sålt ett bostadsrättsrättsradhus i Södertälje och fick otroligt bra stöttning genom hela processen.
    Engagerad mäklare med lokalkännedom.

Tumme upp! Läs mer
  • Kjell E sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Folkparken
    Sålde bostadsrätt, mycket bra bemötande samt lyckad affär. Läs mer
  • Angelica Ö
    Angelica Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-03-20

Kallfors
    Köpt en bostadsrättsvilla och hade Anna som mäklare. Supertrevlig och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera henne till alla som vill möta en jordnära, lugn, glad och trevlig mäklare. Läs mer
  • Andreas Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-03-19

Kallfors
    Trevlig och glad, tydlig kontakt och kommunikation med oss och en öppenhet mot oss som ingav förtroende Läs mer
  • PRAVEEN KUMAR K
    PRAVEEN KUMAR K skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-03-18

I bought an apartment in Södertälje with her guidance.The support and information she gave me during the complete process of purchasing was very much appreciated.
    She gave us good service before and after the purchase of apartment

Thank you very much Anna, we live in the apartment happily. Läs mer
  • Eva-li J köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Ytterjärna
    Har köpt lägenhet i Järna med Anna Hellerqvists hjälp och handläggning. Hon är bästa tänkbara mäklare i branschen! Tydlighet, smidighet och snabbhet -- de tre orden sammanfattar mitt omdöme. Högsta tänkbara omdöme! Läs mer
  • Ellen N köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Järna
    Anna är hjälpte oss att sälja en bostadsrätt i Järna. Vi är väldigt nöjda med hennes insats!

Anna var transparent, kommunikativ, tydlig och gjorde alltid det som hon lovade. Kan inte komma på en enda sak som missades.

Hon visade omsorg om alla som var inblandade i affären och lotsade oss genom affären på ett otroligt tryggt sätt. Kan inte tänka mig en bättre mäklare. Läs mer
  • Peter F sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-03-12

Rosenlund
    Anna har hjälpt mig med försäljningen av min bostadsrätt på bästa möjliga sätt: personligt, engagerat och med ordning och reda på allt som varit viktigt. Läs mer
    2020-03-13 Anna H svarar Peter F
    Tack Peter! Vad glad jag blir! Jag är jätteglad att jag fick möjlighet att hjälpa dig och att du är nöjd.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Anna Hellerqvist