Anna Hellerqvist
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-09

Läs vad 78 Läs vad Anna Hellerqvist

• Johan R
    Johan R sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-10-17

Centralt
    Anna har hjälpt mina systrar mig med försäljning utav min bortgångne fars lägenhet.
    Allt har funkat jättebra och Anna har varit fenomenal på alla sätt och vis.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Birgita N
    Birgita N köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-10-15

Centralt
    Anna är lugn & vägleder en genom hela processen på ett tryggt & sakligt sätt. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Stefan B skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-10-08

Jag valde Anna aktivt mycket för att hon fått och får goda rekommendationer. Jag har köpt av henne tidigare och nu fick hon förtroendet att sälja.

Kontakten har genom hela resan varit mycket kompetent och Anna har infriat mina högt ställda förväntningar! Läs mer
    2019-10-08 Anna H svarar Stefan B
    Tack för dina fina ord Stefan! Jag är jätteglad att jag fick förtroendet att hjälpa dig då jag vet att du har en hel del erfarenhet sedan tidigare. Nu får ni se fram emot nya huset =).
  • Bo A skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-09-20

Sålt bostadsrätt.
    Bra bemötande.
    Hade väntat mig högre pris men hon gjorde vad hon kunde för att få så många spekulanter som möjligt.
    Hittills har allt fungerat på ett professionellt sätt. Läs mer
    2019-10-02 Anna H svarar Bo A
    Tack för din rekommendation Bo. Vi kämpade på och jag är glad att vi hittade en köpare och att du tycker allt har fungerat bra.
  • Mikael I skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-08-18

Sålt bostadsrätt. Gick smidigt ock lätt trots inget var som vanligt. Bostaden såldes utan visning vilket var jätteskönt Läs mer
    2019-08-27 Anna H svarar Mikael I
    Jättekul att det gick så smidigt och att vi inte ens behövde lägga ut lägenheten på Hemnet. Hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet. Vi ses i november!
  • Kristian H
    Kristian H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-07-17

Anna sålde vår bostadsrätt på Dalgatan. En mäklare med riktigt bra och professionell service som håller säljare/köpare uppdaterade genom hela processen. Alltid trevlig och glad dessutom!

Anna, med sina ca 11 år i branschen, rekommenderas starkt vid både sälj och köp av boende! Läs mer
    2019-08-27 Anna H svarar Kristian H
    Tusen tack för din rekommendation Kristian. Så himla kul att få hjälpa er och att resultatet blev bra. Nu hoppas jag att ni kommer trivas bra i ert nya hus. =) Vi ses & hörs snart igen!
  • Anton R
    Anton R skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-07-05

Snabb och smidig affär. Bra återkoppling under hela processen! Läs mer
    2019-07-10 Anna H svarar Anton R
    Tack för ett gott samarbete Anton. Jättekul att det gick så snabbt och smidigt. Nu kan ni ta det lugnt i sommar. Må så gott så hörs & ses vi framöver!
  • Johannes L skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-06-27

Vi är mycket nöjda med Anna, hon är noggrann och jobbar för oss för oss som kund på ett professionellt men personligt sätt. Läs mer
    2019-07-10 Anna H svarar Johannes L
    Tack till er Johannes! Det var jättekul att få hjälpa till. Nu får ni njuta av sommaren i ert fina hus!
  • Eva D skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-06-24

Vi sålde ett radhus och måste säga att vi är så himla nöjda med att vi valde just Anna H som mäklare!
    Så himla proffsig, hjälpsam,positiv och kunnig.
    Vi kände oss super trygga med henne och fick ett toppen resultat vid försäljningen 👍🏻
    Vi kan verkligen rekommendera Anna och jag/vi kommer att vända oss till henne om det blir aktuellt i framtiden. Läs mer
    2019-07-10 Anna H svarar Eva D
    Stort tack för er fina rekommendation Eva. Jag så jätteglad över att jag fick möjligheten att hjälpa till och så himla kul att resultatet blev så lyckat. Ha en fin sommar så ses vi i september!
  • Rosalie H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-06-20

Anna är en trevlig, positiv engagerad mäklare. Läs mer
    2019-06-24 Anna H svarar Rosalie H
    Tack för dina fina ord Rosalie! Det var mycket trevligt att få hjälpa er med köp av ert nya boende. Ta hand om er så ses vi framöver!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Anna Hellerqvist