Anna Hellerqvist
Registrerad mäklare sedan 2008-07-09
Aktiv på Reco.se sedan 2017-03-26
2019-08 - 2020-07

Läs vad 134 Läs vad Anna Hellerqvist

• Leif Ola A köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-07-08

Centralt
    Proffsigt Anna kan det här vi hade bra kontakt hela tiden under affärens gång och även efteråt nu är allt inte klart men så här långt allt väl Läs mer
  • David B sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-07-08

Centralt
    Bra bemötande och kommunikation, proffsigt utförande. Läs mer
  • Anna K köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-07-03

Köpte en lägenhet.
    Jättetrevligt och proffesionellt beteende mot oss köpare!
    Tycker servicen har varit super bra!! Läs mer
  • Maikel N sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-07-03

Centralt
    Extremt bra bemötande och snabb försäljningen. Proffisionellt bemötande hela vägen och väldigt hjälpsam med tips inför fotografering. Läs mer
  • Szilvia R sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-30

Centralt
    Anna har sålt vår bostadsrätt (en tvåa). Från och med den första tanken att vi skulle sälja lägenheten tog det knappt en månad till och med kontraktsskrivning. Hon var jätteflexibel, snäll och proffsig, hon har anpassat sig efter vårt behov. Vi fick bra tips av henne om hur vi ska förbereda lägenheten till fotografering och visning, skrev superfin annons, organiserade alla visningar och budgivning, samt kontraktsskrivning. Vi var i kontinuerlig kontakt med henne, hon kommunicerade tydligt alla för- och nackdelar, kostnader. Sammanfattningsvis kan vi säga att vi är 100% nöjda med hennes jobb och är tacksamma för den bra bostadsaffäreren. Läs mer
  • Lars E sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-25

Centrum
    Har köpt en fin 4.a i centrala Södertälje, förmedlad genom Anna.
    Anna är en mycket professionell säljare, påläst och med ett sällan skådat driv. Frågor blir snabbt och korrekt besvarade. När vi nu ska sälja vår sekelskiftes 3.a, väljer vi naturligtvis Anna som mäklare.
    Lars Eklund Läs mer
  • Madelene T sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-25

4:a
    Centrum
    Vi har sålt en vacker lägenhet på 4 rum och kök på 110 m2 med väldigt god planlösning. Lägenheten finns i centrum av Södertälje, Gran Central, och är i väldigt gott skick.

Vi är otroligt nöjda med Anna som märklare! En stjärna, hon levererade på ett professionellt, mycket trevligt och tillmötesgående sätt. Anna är inte rädd för att dela med sig av sina expertråd till kunden samtidigt som hon på ett effektivt och flexibelt sätt anpassar sig efter kundens behov och önskningar.

Anna har mött samtliga av våra förväntingar och mer därtill! Med sin effektivitet och gedigna erfarenhet lyckades hon får vår lägenhet såld på väldigt kort tid!

Tack Anna!

Vänligen,
    Madelene och Alexander Läs mer
  • Julia F sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-24

Centrum
    Jag har sålt min lägenhet. Det blev mycket fina bilder på lägenheten och en trevlig beskrivning av lägenheten.Anna har givit mig mycket goda råd i processen, men har samtidigt lyssnat om jag velat ha något på ett annat sätt. Anna har alltid varit anträffbar per sms och det har varit högt över min förväntan. Anna har alltid varit trevlig och lätt att ha att göra med. Toppen med allt! Läs mer
  • Gunnar F sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-06

4:a
    Rosenlund
    Anna har skott forsaljningen av en bostad i Soderalje mycket effektivt och fatt den sald till ett acceptabelt pris. Läs mer
  • Bengt Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-05

Mariekäll
    Sålt ett radhus. Mycket bra bemötande och proffsig inställning. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Anna Hellerqvist