Anna Hellerqvist
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 73 Läs vad Anna Hellerqvist

• Kristian H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-07-17

Anna sålde vår bostadsrätt på Dalgatan. En mäklare med riktigt bra och professionell service som håller säljare/köpare uppdaterade genom hela processen. Alltid trevlig och glad dessutom!

Anna, med sina ca 11 år i branschen, rekommenderas starkt vid både sälj och köp av boende! Läs mer
  • Anton R
    Anton R skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-07-05

Snabb och smidig affär. Bra återkoppling under hela processen! Läs mer
    2019-07-10 Anna H svarar Anton R
    Tack för ett gott samarbete Anton. Jättekul att det gick så snabbt och smidigt. Nu kan ni ta det lugnt i sommar. Må så gott så hörs & ses vi framöver!
  • Johannes L skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-06-27

Vi är mycket nöjda med Anna, hon är noggrann och jobbar för oss för oss som kund på ett professionellt men personligt sätt. Läs mer
    2019-07-10 Anna H svarar Johannes L
    Tack till er Johannes! Det var jättekul att få hjälpa till. Nu får ni njuta av sommaren i ert fina hus!
  • Eva D skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-06-24

Vi sålde ett radhus och måste säga att vi är så himla nöjda med att vi valde just Anna H som mäklare!
    Så himla proffsig, hjälpsam,positiv och kunnig.
    Vi kände oss super trygga med henne och fick ett toppen resultat vid försäljningen 👍🏻
    Vi kan verkligen rekommendera Anna och jag/vi kommer att vända oss till henne om det blir aktuellt i framtiden. Läs mer
    2019-07-10 Anna H svarar Eva D
    Stort tack för er fina rekommendation Eva. Jag så jätteglad över att jag fick möjligheten att hjälpa till och så himla kul att resultatet blev så lyckat. Ha en fin sommar så ses vi i september!
  • Rosalie H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-06-20

Anna är en trevlig, positiv engagerad mäklare. Läs mer
    2019-06-24 Anna H svarar Rosalie H
    Tack för dina fina ord Rosalie! Det var mycket trevligt att få hjälpa er med köp av ert nya boende. Ta hand om er så ses vi framöver!
  • Dan J skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-06-20

allt var helt ok hon visade stort intresse och levde upp till våra förväntningar Läs mer
    2019-06-24 Anna H svarar Dan J
    Tack för er rekommendation Dan! Det uppskattas verkligen. Vad kul att ni är nöjda. Vi hörs & ses framöver! /Anna
  • Karin D skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-06-19

Anna har varit oerhört, duktig, proffsig och kunnig när hon hjälp oss sälja pappas radhus.
    Kan varmt rekommendera Anna om ni ska sälja en bostad. Läs mer
    2019-06-24 Anna H svarar Karin D
    Vad glad jag blir över din fina rekommendation Karin. TACK! Jag hoppas att pappa kommer trivas bra i sitt nya boende. Ha en härlig sommar så hörs & ses vi framöver! /Anna
  • Anders H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-06-19

Vi har köpt ett radhus genom henne.
    Vi tycker Anna är en social och trevlig mäklare.
    Hon har uppfyllt alla vår förväntningar.
    Vi kan starkt rekommendera henne. Läs mer
    2019-06-24 Anna H svarar Anders H
    Tack snälla! Vad kul att ni vill rekommendera mig. Det betyder väldigt mycket. Jag tror att ni kommer trivas mycket bra i ert nya boende. Ha det gott så ses & hörs vi snart igen!
  • Krister I skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-05-20

Professionellt bemötande, behjälplig. Läs mer
    2019-05-20 Anna H svarar Krister I
    Tack snälla för er rekommendation Kriser och grattis till en mycket fin lägenhet. Jag tror och hoppas att ni kommer stortrivas. Vi ses & hörs framöver!
  • Marianna Irma L skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-05-16

Anna hjäpte mig med bostadsrättförsäljning det har varit en snabb , trygg och enkel resa . Hon är professionell och pesronlig.
    Rekomenderar gärna Anna ! Läs mer
    2019-05-16 Anna H svarar Marianna Irma L
    Tack snälla Marianna! Jag är så glad att jag fick hjälpa dig. Nu får du se fram emot er nya fina lägenhet =).

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Anna Hellerqvist