Anna Hellerqvist
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 45 kunder tycker om Anna Hellerqvist

• Vi har både köpt och alldeles nyligen sålt bostad via Anna och kunde inte vara nöjdare. Trevlig, professionell, jobbar snabbt och återkopplar löpande om status. Kändes väldigt skönt att aldrig behöva vänta och undra var man står i processen utan istället få ett uppdateringar flera ggr dagligen. Både köpet och försäljningen kändes väldigt tryggt med Anna. Rekomenderar henne starkt! Tack för allt! Läs mer
    2018-11-21 Anna H svarar Alexandra H
    Tack snälla ni för er fina rekommendation! Det betyder mycket för mig! Det har varit så kul att få hjälpa er med både köp och försäljning. Äntligen har ni hittat ert drömhus och jag hoppas att ni kommer stortrivas där. Vi ses & hörs snart igen.
  • Torsten O skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt bostadsrätt.
    Professionellt bemött, lyhörd mäklare.
    Lovade inte mer än vad hon kunde uppfylla.
    Trevlig och professionell. Läs mer
    2018-11-21 Anna H svarar Torsten O
    Tack för er rekommendation. Jag är väldigt tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa er. Nu kan ni se fram emot er flytt i lugn och ro. Vi ses framöver!
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde en bostadsrätt i centrala Södertälje.
    Bemötandet var mycket bra. Anna är en mäklare som verkligen lyssnar på vad säljaren vill. Hon svarar snabbt på frågor, ger löpande information, återkoppling och tips.
    Förväntningarna överträffades då bostadsaffären gick så tryggt och smidigt. Läs mer
    2018-11-06 Anna H svarar Mikael J
    Vad kul att du är nöjd Mikael! Det gör mig väldigt glad =). Tack för rekommendationen! Vi ses vid tillträdet nästa vecka. /Anna
  • Siv K skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna är professionell och samtidigt personlig i kundmötet. Läs mer
  • Erik A skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpte lgh med hjälp av Anna H
    Kändes tryggt med Annas kunnande Läs mer
    2018-10-23 Anna H svarar Erik A
    Tack för din rekommendation Erik! Det betyder mycket för mig att det kändes tryggt då det är något jag eftersträvar i varje affär. Nu får du förbereda dig inför flytten så ses vi i november!
  • Fredrik A skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffsigt bemötande och väldigt bra service. Vi är otroligt nöjda med Annas insats. Läs mer
    2018-10-23 Anna H svarar Fredrik A
    Vad kul att höra att ni är nöjda Fredrik. Tack själva för ett väldigt trevligt samarbete. Nu hoppas jag att ni hittar drömhuset i er nya hemstad. Vi ses & hörs framöver!
  • Benny H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålt en 3:a i Rosenlund, Södertälje. Proffsigt bemötande. Att mäklaren skulle ha kunskap om marknaden och taktik inför försäljningen, ja mer än väl. Hon kunde området och hade goda råd och idéer inför försäljningen. Anna var trevlig och lätt att samarbeta med inför och under försäljningen. Hon gjorde ett mycket bra jobb. Ett stort tack från en mycket nöjd kund. Läs mer
    2018-09-06 Anna H svarar Benny H
    Tack för fina ord Benny! Jag är glad att jag fick hjälpa dig med försäljningen. Hoppas letandet av ny bostad går bra. Vi ses framöver! /Anna
  • Ginger C skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Anna är allt man kan önska av en mäklare. Pigg, alert, snabb, lyhörd, affärsmässig, glad och positiv. Hon har skött försäljningen av svärmors BR med bravur och alla i familjen är supernöjda med hur hon skött det hela. 5+ från oss! Hälsningar Peter Läs mer
    2018-07-19 Anna H svarar Ginger C
    Vad glad jag blir när jag läser er rekommendation. Tack snälla! Jättekul att jag fått förtroende att hjälpa till och att det blev ett så lyckat resultat. Må så gott så hörs vi framöver! /Anna
  • Sålt min fars lägenhet i Södertälje med hjälp av Anna Hellerqvist.
    Jag är supernöjd med mitt samarbete med Anna! Hon är kunnig och professionell, enormt positiv och ger perfekt regelbunden feedback på status - i stort, en mycket fin person!
    Jag kommer att sakna dig Anna!!

Enda kommentar ang försäljningen om någon är att vi sålde lägenheten klart under utgångspris. Detta är inget bekymmer för mig i detta fall, jag är inte i direkt behov av pengarna, eller är inte i en sälj/köp process, men ett "tapp" kan ju ha stor inverkan vid en mer normal transaktion. Dock, Anna erbjöd sig initiera ytterligare en visningsrunda, vilket jag! dock avböjde
    Tack och lycka till Anna!
    Christer Läs mer
    2018-07-17 Anna H svarar Christer K
    Tack Christer! Din rekommendation värmer. Vi har haft ett himla trevligt samarbete tycker jag. Jättekul att du känner dig nöjd.
    Ha en härlig sommar nu så hör du av dig framöver om du vill ha hjälp med kapitalvinstberäkningen.
    Allt gott!
  • Anna Hellerqvist är en jättebegåvade mäklar, social och får köparen att känna sig trygg genom hela affären. Anna Hjälpte oss att köpa ett radhus i Lina hage, vi blev väl bemötta och vi hade de rätta förväntningarna på henne. Hon var så hjälpsam och tålmodig och man kunde ställa flera frågor och hon bara förklarade så gott och djupt som möjligt.

/Ban Läs mer
    2018-06-28 Anna H svarar Ban Fareed A
    Tusen tack Ban. Jättekul att ni känner er nöjda och trygga då det är väldigt viktigt för mig.
    Hoppas att ni får en jättehärlig sommar nu!
    /Anna

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södertälje