Anna Hellerqvist
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 49 kunder tycker om Anna Hellerqvist

• Maria L skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-01-27

Hon var mycket trevlig och proffesionell Läs mer
  • Berit P skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-01-21

Jag är otroligt nöjd med all hjälp och det stöd som jag fått under försäljningsprocessen av min 1,5 i Södertälje. Min mäklare var mån om att lyssna in mig och även hålla mig väl informerad hela tiden. Jag är också väldigt nöjd med att vi kunnat bolla tankar med vår mäklare kring sökandet av ny bostad. Läs mer
    2019-01-23 Anna H svarar Berit P
    Tack Berit för din rekommendation =). Jättekul att få hjälpa dig. Nu ska vi se till att hitta ett nytt fint boende åt er. /Anna
  • Annelie D skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-01-18

Köpte en lägenhet och blev bemött på bästa sätt i alla olika skeenden av visning och köp. Förväntningarna som jag hade var att mäklaren gav ut saklig information, hörde av sig efter visning och var tillgänglig för svar på frågor som vi hade. Mäklaren levde upp till allt och ska vi sälja kommer vi gärna kontakta henne. Läs mer
    2019-01-23 Anna H svarar Annelie D
    Tack Annelie! Vad roligt att höra att ni är nöjda. Jag tror att Clara kommer stortrivas i lägenheten. Vi ses & hörs snart igen! =) /Anna
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-01-14

Efter att ha läst alla fina omdömen på reco valde jag Anna som mäklare vid försäljningen av min bostadsrätt. Jag kunde inte vara mer nöjd med mitt val av mäklare! Anna gör verkligen sitt allra yttersta för att göra kunden belåten och uppnå ett resultat som är så bra som möjligt för alla parter. Hon la ner sig och ställde upp mer än vad jag kunde förvänta mig, då jag bodde på annan ort när fotografering o visning skulle ske. Noggrann, dedikerad, ansvarsfull, tillgänglig och supertrevlig är några av vitsorden jag vill ge Anna. Hon är oerhört professionell, ärlig och korrekt, så även köparen kan känna sig heltrygg. Ett stort plus också för hennes öga för detaljer - är själv något av en perfektionist som har svårt att släppa kontrollen, men Anna la vikt vid mina brydderier om alltifrån hur sängen kunde stylas till blomster- och ljusstaksarrangemang. Mycket nöjd också med hur hon presenterade bostaden. Sammanfattningsvis, toppbetyg rakt igenom! Läs mer
    2019-01-23 Anna H svarar Cecilia B
    Vilka fina ord Cecilia! Tusen tack för förtroendet. Superkul att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet =). /Anna
  • Alexandra H skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-11-16

Vi har både köpt och alldeles nyligen sålt bostad via Anna och kunde inte vara nöjdare. Trevlig, professionell, jobbar snabbt och återkopplar löpande om status. Kändes väldigt skönt att aldrig behöva vänta och undra var man står i processen utan istället få ett uppdateringar flera ggr dagligen. Både köpet och försäljningen kändes väldigt tryggt med Anna. Rekomenderar henne starkt! Tack för allt! Läs mer
    2018-11-21 Anna H svarar Alexandra H
    Tack snälla ni för er fina rekommendation! Det betyder mycket för mig! Det har varit så kul att få hjälpa er med både köp och försäljning. Äntligen har ni hittat ert drömhus och jag hoppas att ni kommer stortrivas där. Vi ses & hörs snart igen.
  • Torsten O skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-11-05

Sålt bostadsrätt.
    Professionellt bemött, lyhörd mäklare.
    Lovade inte mer än vad hon kunde uppfylla.
    Trevlig och professionell. Läs mer
    2018-11-21 Anna H svarar Torsten O
    Tack för er rekommendation. Jag är väldigt tacksam att jag fick förtroendet att hjälpa er. Nu kan ni se fram emot er flytt i lugn och ro. Vi ses framöver!
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-11-02

Sålde en bostadsrätt i centrala Södertälje.
    Bemötandet var mycket bra. Anna är en mäklare som verkligen lyssnar på vad säljaren vill. Hon svarar snabbt på frågor, ger löpande information, återkoppling och tips.
    Förväntningarna överträffades då bostadsaffären gick så tryggt och smidigt. Läs mer
    2018-11-06 Anna H svarar Mikael J
    Vad kul att du är nöjd Mikael! Det gör mig väldigt glad =). Tack för rekommendationen! Vi ses vid tillträdet nästa vecka. /Anna
  • Siv K skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-10-25

Anna är professionell och samtidigt personlig i kundmötet. Läs mer
  • Erik A skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-10-16

Köpte lgh med hjälp av Anna H
    Kändes tryggt med Annas kunnande Läs mer
    2018-10-23 Anna H svarar Erik A
    Tack för din rekommendation Erik! Det betyder mycket för mig att det kändes tryggt då det är något jag eftersträvar i varje affär. Nu får du förbereda dig inför flytten så ses vi i november!
  • Fredrik A skrev om Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-10-10

Proffsigt bemötande och väldigt bra service. Vi är otroligt nöjda med Annas insats. Läs mer
    2018-10-23 Anna H svarar Fredrik A
    Vad kul att höra att ni är nöjda Fredrik. Tack själva för ett väldigt trevligt samarbete. Nu hoppas jag att ni hittar drömhuset i er nya hemstad. Vi ses & hörs framöver!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Ida Olheim