Anna Hellerqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Anna Hellerqvist har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Anna Hellerqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 146 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Hellerqvist har haft 11 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 146 Läs vad Anna Hellerqvist

• köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Västergård
    2022-07-20 Verifierad kund
    Anna helped us buy our first apartment home in Sweden. She has been committed and honest throughout the transaction process. Being new to the region & country, she tried best to address all queries as a buyer and followed through all requests and concerns raised. I would be happy to do future home sale/buy transaction with Anna and highly recommend her.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Östertälje
    2022-07-08 Verifierad kund
    Vi är ovana vid den här typen av affärer. Viktigt att Anna var så tydlig och pedagogisk, inte lovade mer än hon kunde hålla och samtidigt var inlyssnande och respektfull i sitt bemötande av både oss och köparen. Anna visade ett stort engagemang och höll oss uppdaterade nästan dygnet runt. Dessutom mycket vänlig. Hon lyckades med konststycket att vara personlig utan att vara privat. Det kändes 100% tryggt. Vi kan inte komma på något vi saknade.
    • Bergvik
    2022-05-12 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och duktig på sitt jobb!
    • Centrala Södertälje
    2022-03-29 Verifierad kund
    Anna förtjänar högsta betyg och lite till! Detta var vårt första lägenhetsköp och vi kunde inte ha fått en mer hjälpsam mäklare. Anna var tillgänglig, behjälplig och återkopplade snabbt i alla lägen.
    Tusen tack för fina omdömet! Jag tror att ni kommer trivas superbra i nya lägenheten 😃
    Vi hörs snart igen! 🤗
    • Centralt
    2021-12-14 Verifierad kund
    Allt bra med Anna, dedikerad uppdraget och alltid med bra återkoppling som är så viktig för en säljare
    Stort tack för din rekommendation Bosse. Kul att ni är nöjda =D Anna Hellerqvist
    • Bergvik
    2021-11-06 Verifierad kund
    Utmärkt handläggning och effektivt bemötande. Bara positiva erfarenheter.
    Vi visste sedan tidigare köp av samma lägenhet att hon var utmärkt mäklare för denna försäljning. Snabbt och effektivt. 5 plus +++++
    • Centralt
    2021-10-21 Verifierad kund
    När vi kontaktade vår mäklare på Svensk Fastighetsförmedling fick vi ett mycket bra bemötande. Trevlig och mycket behjälplig med tips på hur lägenheten skulle fixas inför fotograferingen. En mäklare som var mycket mån om att ge den bästa service och engagemang. Helhetsbetyget är det bästa tänkbara! Tack Anna!
    • Centrum
    2021-09-23 Verifierad kund
    Anna was extremely kind, efficient and professional during the selling process. She was always open to answer the questions and very helpful.
  • Anton N
    • Centrala Södertälje
    2021-07-20 Verifierad kund
    Anna var väldigt trevlig och bemötte mig på ett bra sätt. Pedagogisk då hon hjälpte mig genom mitt köp då det var första gången jag köpt något eget. Mitt köp av bostadsrätten gick snabbt. Jag hörde av mig till Anna kring intresse på onsdagen, varav jag fick ett samtal direkt där hon förklarade att de var nära försäljning med en annan kille. Trots detta ville jag ha en visning, vilken jag även gick på dagen efter. Väl under visningen fick jag en bra genomgång av lägenheten osv. På kvällen samma dag la jag ett bud på lägenheten vilket blev accepterat på fredag morgon. Jag åkte samma dag för att skriva kontraktet på Annas kontor i Södertälje tillsammans med säljaren.

I sin helhet är jag väldigt nöjd med hur affären har fungerat.
    • Fornhöjden
    2021-05-10 Verifierad kund
    Har sålt en bostadsrätt som tillhör ett dödsbo, Anna har uppdaterat mig om allt som har skett under annonseringen, bud i förväg och budgivning m.m. Anna har varit väldigt mån om jag hela tiden fått veta vad som händer eller ska hända framledes.
    Rekommenderar Anna på alla sätt och vis.