Anna Hellerqvist

Anna Hellerqvist

Anna Hellerqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Anna Hellerqvist har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Anna Hellerqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Hellerqvist har haft 8 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 138 Läs vad Anna Hellerqvist

• Anton N
    • Centrala Södertälje
    2021-07-20
    Anna var väldigt trevlig och bemötte mig på ett bra sätt. Pedagogisk då hon hjälpte mig genom mitt köp då det var första gången jag köpt något eget. Mitt köp av bostadsrätten gick snabbt. Jag hörde av mig till Anna kring intresse på onsdagen, varav jag fick ett samtal direkt där hon förklarade att de var nära försäljning med en annan kille. Trots detta ville jag ha en visning, vilken jag även gick på dagen efter. Väl under visningen fick jag en bra genomgång av lägenheten osv. På kvällen samma dag la jag ett bud på lägenheten vilket blev accepterat på fredag morgon. Jag åkte samma dag för att skriva kontraktet på Annas kontor i Södertälje tillsammans med säljaren.

I sin helhet är jag väldigt nöjd med hur affären har fungerat.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Fornhöjden
    2021-05-10
    Har sålt en bostadsrätt som tillhör ett dödsbo, Anna har uppdaterat mig om allt som har skett under annonseringen, bud i förväg och budgivning m.m. Anna har varit väldigt mån om jag hela tiden fått veta vad som händer eller ska hända framledes.
    Rekommenderar Anna på alla sätt och vis.
    2021-04-04
    Seriös och professionell mäklare. Hjälpte mig att sälja en 3:a i Södertälje.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Hellerqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    • Bergvik
    2020-09-10
    Ett mycket bra bemötande och i hög grad tillgänglig under hela processen.
    Anna erbjuder en bra kommunikation, löpande dialog och visar en bra vilja att reda ut alla eventuella frågor på ett tydligt sätt.
    2020-07-08
    Proffsigt Anna kan det här vi hade bra kontakt hela tiden under affärens gång och även efteråt nu är allt inte klart men så här långt allt väl
    2020-07-08
    Bra bemötande och kommunikation, proffsigt utförande.
    2020-07-03
    Köpte en lägenhet.
    Jättetrevligt och proffesionellt beteende mot oss köpare!
    Tycker servicen har varit super bra!!
    2020-07-03
    Extremt bra bemötande och snabb försäljningen. Proffisionellt bemötande hela vägen och väldigt hjälpsam med tips inför fotografering.
    2020-06-30
    Anna har sålt vår bostadsrätt (en tvåa). Från och med den första tanken att vi skulle sälja lägenheten tog det knappt en månad till och med kontraktsskrivning. Hon var jätteflexibel, snäll och proffsig, hon har anpassat sig efter vårt behov. Vi fick bra tips av henne om hur vi ska förbereda lägenheten till fotografering och visning, skrev superfin annons, organiserade alla visningar och budgivning, samt kontraktsskrivning. Vi var i kontinuerlig kontakt med henne, hon kommunicerade tydligt alla för- och nackdelar, kostnader. Sammanfattningsvis kan vi säga att vi är 100% nöjda med hennes jobb och är tacksamma för den bra bostadsaffäreren.
    • Centrum
    2020-06-25
    Har köpt en fin 4.a i centrala Södertälje, förmedlad genom Anna.
    Anna är en mycket professionell säljare, påläst och med ett sällan skådat driv. Frågor blir snabbt och korrekt besvarade. När vi nu ska sälja vår sekelskiftes 3.a, väljer vi naturligtvis Anna som mäklare.
    Lars Eklund