Anna Westerståhl
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 32 kunder tycker om Anna Westerståhl

• Christer d skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-01-21

En Reco och professionell mäklare som ser till både säljaren och köparens. Läs mer
  • Adam L
    Adam L skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2019-01-18

Lövlund 6 grödinge
    Supper duktig mäklare på alla tänkbara sätt Läs mer
  • Henrik H skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-12-20

Vi har sålt vårt hus i Mölnbo av en professionell mäklare, som har ett bra bemötande och koll på alla delar vilket gjort oss trygga med hela försäljningen. Jag har träffat mäklare som är mer av påfrestande säljartyper och var glad att vi här hade att göra med en person som var målinriktad på ett sympatiskt sätt! Kompetens i kombination med det trevliga bemötandet ger toppbetyg, särskilt som försäljningen gick över förväntan! Läs mer
  • Per Olov S skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-11-30

Försäljning av Villa
    Bemötande helt ok
    Förväntningarna var betydligt högre när det gäller priset men under rådande förhållande så får jag vara nöjd.

Vad jag förstår har hon gjort det bästa av sin förmåga. Läs mer
  • Ivan A skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-11-30

Sålt ett fritidshus och blev väl bemött av mäklaren. Tydligen information vad som skulle ske och vad som behövdes göras.
    Försäljningen gick snabbare än vad vi hade förväntat oss.

Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med vår mäklare Ann W Läs mer
  • Kajsa B skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-11-09

Anna är kunnig, trevlig, kom med massa positiv energi och raka svar, och gjorde hela processen med att sälja det älskade barndomshemmet (villa från 70-talet) så enkel och fin! Tack! Läs mer
  • Erik H skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-10-31

Köpte villa i Nykvarn. Bemötandet från Anna var hela tiden väldigt trevligt, engagerat och proffsigt. Vi kunde ställa alla möjliga sorters frågor och fick god hjälp. Kändes förtroendeingivande och tryggt Läs mer
  • Björn Erik S skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-09-19

Anna har gjort ett mycket bra arbete med att sälja vårat hus.
    Om vi skall sälja ett hus till kommer vi att anlita Anna.
    Hon är lyhörd, pålitlig, påläst, vänlig, diskret respektfull en sådan mäklare som vi vill ha och kan rekommendera!
    Hon lyckades med att motsvara våra förväntningar. Läs mer
  • Liiza P
    Liiza P skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-09-11

Vi har sålt våran villa genom Anna, vi är otroligt nöjda med hennes arbete, alltid glad, mycket positiv och har peppat oss hela vägen fram till försäljningen. Hunden är också helt underbar. Vi rekommenderar henne på de varmaste.
    Mvh Jan o Liiza Läs mer
  • Trevliga Hus Stockholm AB skrev om Anna Westerståhl en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2018-09-04

Ett seriöst samt utmärkt bemötande.
    Toppen! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södertälje