Cajsa Qvarfordt

Cajsa Qvarfordt

Cajsa Qvarfordt är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Cajsa Qvarfordt har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Cajsa Qvarfordt har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 330 omdömen med ett betyg på 4.8. Cajsa Qvarfordt har haft 60 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

330 omdömen om Cajsa Qvarfordt

Sedan starten hos Reco 2017
Milad K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Karlberga Park

Upplever att Cajsa var för ensidig i denna affär. Frågade även en viktig fråga kring lägenheten som jag inte fick ett riktigt svar på men som jag senare efter köpet fick andra uppgifter än det jag fick av henne. Detta hade man önskat få innan köpet. Förutom det kunde man se att Cajsa är klok och hon var tillgänglig när man försökte kontakta henne vilket var positivt!

Svar från Cajsa Qvarfordt

Tack för ditt omdöme. Det är svårt att ge svar på något som varken jag eller säljarna kände till men som tur var så var det ju inget problem för er. Grattis till en fin lägenhet!

Taina L
Sålde sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Viksberg / Viksäter

En mäklare som verkligen lyssnar på oss som säljare och insatt i ekonomin på marknaden. Högt intresse av att lära sig om vårt objekt så spekulanter fick svar på sina frågor. Vi uppskattade verkligen tydligheten, proffsigheten och kunskapen hos Cajsa.

Svar från Cajsa Qvarfordt

Tack för ditt omdöme Taina och att jag fick hjälpa er :-)

Karolina M
Nykvarn

Trovärdig, kompetent och sanningsenlig.

Svar från Cajsa Qvarfordt

Kul med en så lyckad affär :-)

Malin P
Nykvarn

Cajsa har hanterat mitt uppdrag på ett mycket proffsigt sätt. Trevlig, snabb och effektiv.

Irene H
Nykvarn

Mycket proffsig och dessutom hjälpsam och snäll mot en gammal tant . Irene

Kamal Ahmed A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Kallfors

Trevligt och professionellt på sitt arbete.

Pernilla F
Köpte sin stuga med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Torsjödal

Cajsa var under hela processen trevlig, proffsig, kom med snabba svar och var enkel att prata med kring de frågor jag hade. Jag är mycket nöjd!

Svar från Cajsa Qvarfordt

Tack för dina fina ord och grattis till ett fint köp!

Selma G
Kallfors

Professionell samtidigt som hon är personlig och ödmjuk. God kontakt med både köpare och säljare. Rekommenderar henne!

Peter S
Köpte sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Nykvarn

Trevlig person som är mycket snabb i sin kommunikation. Lovar hon något, så blir det gjort i god tid.

Arne Roland E
Centrala Södertälje

Mycket bra bemötande av mäklaren Kunnig om bostadsrättsföreningen Mycket trevlig ock hjälpsam med köpet