9 rekommendationer

Paulina Uebel
en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1
151 71 Södertälje — Visa karta

Vad tror Paulina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 9 kunder tycker om Paulina Uebel

• Linda R
    Linda R skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Varmt, energiskt och professionellt bemötande. Ingen fråga var dum och man märkte att kundkontakten var en viktig faktor för Paulina. Jag kände mig 100% trygg i hennes arbetssätt och stark tillit.

Jag kommer helt klart att vända mig till Paulina i framtiden!
    2017-07-17 Paulina U svarar Linda R
    Tack snälla Linda för dina fina ord, det värmer. Inga frågor är dumma frågor! Kul att få hjälpa er med ert första Köp av bostad. Vi ses snart och lycka till framöver. Kram Paulina
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hon är en fantastisk person och mäklare! Alltid tillgänglig, även när hon hade semester så svarade hon på mail. Hon är lyhörd, lyssnar på vad vill få fram och är alltid behjälplig när så behövs.
    Vill man sälja sin lägenhet och få all nödvändig hjälp, då kan jag verkligen rekommendera Paulina som fösta val av personlig mäklare :-)
    2017-07-17 Paulina U svarar Bengt A
    Det har varit så roligt att få hjälpa till med er försäljning. Tack så hjärtligt för er fina rekommendation!
    Jag tror ni kommer trivas väldigt bra i ert nya hem - den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. :-) Kram på er, vi ses snart!
  • Johan H
    Johan H skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Snabbt och bra service! Enkelt och lösningsorienterat.
    2017-07-06 Paulina U svarar Johan H
    Tack snälla Johan för ditt omdöme. Det var kul att få hjälpa dig med din försäljning och det gick väldigt smidigt, både för dig och din köpare. All lycka till dig framöver, vi hörs! / Paulina
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ett väldigt tillmötesgående bemötande. Snabb och smidig affär
    2017-04-26 Paulina U svarar Jimmy A
    Tack Jimmy! Jag är väldigt glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig. Kul att allt gick smidigt, snabbt och att din bostad såldes till ett väldigt bra slutpris! :-) / Paulina
  • Per L
    Per L skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina hjälpte mig att sälja min lägenhet i Södertälje 2016. Jag är mycket nöjd med sättet Paulina genomförde hela affären. Mitt intryck av Paulina är att hon är ambitiös, målmedveten, driven, ärlig och kunnig. Allt gick väldigt smidigt och mest imponerad är jag kanske av att hon är så väldigt snabb och bra med sin återkoppling och utförandet av överenskomna handlingar. Jag rekommenderar Paulina utan förbehåll! /Per L
    2017-02-06 Paulina U svarar Per L
    Tack Per för ditt omdöme - det värmer! Tack för att jag fick förtroendet att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning. Kul att allt gick så smidigt, snabbt och ett otroligt bra slutpris! Må gott :) / Paulina
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    "Paulina arbetade strukturerat, följsamt, närvarande och informativt under hela mäklarprocessen. Hon gav de råd och tips som hon tyckte behövdes när hon gjorde den bedömningen. Hon lyssnade på mig, mina behov och önskemål som specifikt behövdes för min försäljning. Hon gav ett förtroendeingivande första möte med mig som säljare. Hon var med vid fotograferingen. Hon förberedde visningarna bra och rapporterade även om dem på de sättet man önskade vid lämpligt tillfälle. Hon var noggrann och lyhörd vid kontraktsskrivningen för säljare och köpare. Jag vill därför ge Paulina de allra bästa rekommendationer och vitsord i sitt mäklararbete."

/Magnus Hägglöv

2017-02-06 Paulina U svarar Magnus H
    Tack Magnus för din fina rekommendation. Det var ett nöje för mig att få hjälpa till! Hoppas du trivs i ditt nya hem. :) Må gott / Paulina
  • George Y
    George Y skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej allihopa, i höstas sålde jag och min fru vår lägenhet på Viksängsstrand med hjälp av Paulina Uebel på svensk fastighetsförmedling och vi kunde inte vara mer nöjda! Tusen tack ska ni ha för den professionella och enastående arbetet!! Kunde inte ha blivit bättre 👍🏻😀 // Mvh George & Terese
    2017-01-16 Paulina U svarar George Y
    Hej George och Terese! Tack snälla ni för er fina rekommendation. Det var roligt att få hjälpa till med er försäljning!
    Ni har gjort så fint i ert nya hem också - förstår att ni trivs bra även där. Må så gott, fina familjen. Vi hörs framöver! :)
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Allt gick smidigt och blev proffsigt omhändertagen.
    2016-10-20 Paulina U svarar Pernilla E
    Tack för din rekommendation, Pernilla. Det var kul att jag fick hjälpa till med din försäljning. Må gott / Paulina
  • Jeanette H
    Jeanette H skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevligt bemötande med brinnande intresse för sin uppgift att få göra mig som kund nöjd och belåten.
    Kan varmt rekommendera Paulina Uubel för kommande
    försäljningsobjekt.
    2016-10-20 Svensk Fastighetsförmedling Södertälje svarar Jeanette H
    Tack snälla Jeanette för din rekommendation. Hoppas du trivs bra i huset och att vi hörs framöver. Må gott och lycka till med ditt nya hem! Kram, Paulina Uebel
Ida Olheim
Paulina Uebel