37 rekommendationer

Paulina Uebel
en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1
151 71 Södertälje — Visa karta

Vad tror Paulina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 37 kunder tycker om Paulina Uebel

• Rolf G
    Rolf G skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Duktig, lätt att få tag på och ställer upp även på kvällar.
  • Miroslav A
    Miroslav A skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina var mer än proffsig. Lugn,påläst och hon ger en komplet upplevelse av trygghet och förtroende. Köpet gick smidigt och vi kom till ett avslut inom rimlig tid.
    MVG
    Miro
    2017-11-15 Paulina U svarar Miroslav A
    Tack snälla Miroslav för din rekommendation. Kul att höra, det värmer verkligen.
    Välkomna till Södertälje - jag tror verkligen ni kommer trivas här. Nu kommer ni ha en bra (låååg) boendekostnad framöver och kan njuta för fullt. Vi ses! Tack återigen.
  • Bjarne E
    Bjarne E skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi är mycket nöjda. De frågor vi haft har fått snabba och bra svar och vi har kunnat påverka det vi vill. Toppbetyg.
    2017-11-07 Paulina U svarar Bjarne E
    Tack snälla Bjarne! Så roligt att jag fick hjälpa till med er försäljning då det varit mina gamla hemtrakter :-) Nu kan ni fokusera på er husflytt framöver - det kommer nog passa er alldeles utmärkt. Vi hörs, må gott! Tack återigen för förtroendet. / Paulina
  • Linda K
    Linda K skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Är mycket nöjd med min upplevelse av Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje! Paulina har varit proffesionell och guidat mig mycket bra i mitt bostadsköp! Bemötandet har varit på topp och hon har varit tillmötesgående i alla mina funderingar. Jag har känt mig trygg i mitt köp och skulle definitivt rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling!
    2017-11-07 Paulina U svarar Linda K
    Tack fina Linda för rekommendationen!
    Det har varit så roligt att få hjälpa till med ditt första bostadsköp och guida dig genom processen.
    Så himla mysig lägenhet :-) Vi ses!
  • Caroline V
    Caroline V skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Världens bästa mäklare! Sålde min lägenhet efter första visningen. Lyhörd och otroligt omtänksam. Rekommenderar varmt Paulina till den som ska sälja sin bostadsrätt!
    2017-11-02 Paulina U svarar Caroline V
    Tack snälla för dina ord fina Caroline! Blir otroligt glad. Så kul att det gick smidigt och snabbt, nu kan du äntligen fokusera på ert husköp. Tror verkligen ni kommer trivas =) Vi hörs framöver, kram
  • Helena D
    Helena D skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina gav ett väldigt positivt intryck vid vårt första möte. Hon har under försäljningen hela tiden varit nåbar och lyssnat in på våra önskemål och samtidigt kommit med sin input.
    Hon har varit klar och tydlig och gjort ett bra jätte bra jobb.
    2017-11-02 Paulina U svarar Helena D
    Tack för dina ord Helena, det värmer verkligen. Väldigt roligt att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina radhus. =)
  • Roland A
    Roland A skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Glad, lyhörd, social och trevlig =)
    2017-11-02 Paulina U svarar Roland A
    Tack Roland. Jag tror verkligen att lägenheten kommer att passa dig - perfekt avstånd till jobbet! Vi hörs framöver. Tack igen.
  • Rimon T
    Rimon T skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Lyhörd, gör sitt bästa, trevlig och hjälpsam.
    2017-11-02 Paulina U svarar Rimon T
    Tack snälla Rimona för dina ord! Jag tror radhuset kommer passa er perfekt. Så roligt för er. Grattis återigen till bostadsköpet och även i förskott till giftermålet. Vi hörs och ses framöver.
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Är jättenöjd med Paulinas insats. Förtroendeingivande, professionell, trygg och engagerad. Till och med paragraferna blev spännande när Paulina informerade. Gjorde ett jäkligt bra jobb helt enkelt!
    2017-11-02 Paulina U svarar Henrik N
    Tack snälla Henrik för din rekommendation. Det värmer och det har varit så roligt att få hjälpa till med försäljningen av din lägenhet. Kul att det gick smidigt, snabbt och ett bra slutpris! Vi hörs framöver. Tack återigen.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina agerade mycket professionellt och gav oss all support vi behövde.
    2017-11-02 Paulina U svarar Cecilia S
    Tack så mycket Cecilia för din rekommendation. Jag är helt säker på att ni kommer trivas i lägenheten. Nu är inte enbart bilen på plats utan även ni i det huset :-) Vi hörs framöver.
  • Gustav J
    Gustav J skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hon är jättebra , har inget att klaga på.
  • Heidi D
    Heidi D skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ett helt ok bemötande. Paulina var vänlig och kompetent.
    Lite knorr blev det då jag var tvungen att avboka mötet då vi skulle skriva på kontraktet.
  • Johan D
    Johan D skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej
    Mäklaren var både professionell och trevlig har inga invändningar.
    2017-09-21 Paulina U svarar Johan D
    Tack Johan för din fina rekommendation. Må så gott framöver!
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ett år sedan kontrakt skrevs på köp av bostadsrätt. Minns att alla delar av köpprocessen gick snabbt, tydligt och alldeles utmärkt tillväga. Endast själva budgivningen innehöll otydliga moment. Kanske pga. semestertider bland budgivare.
  • Mårten W
    Mårten W skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag köpte lägenheten för nästan ett år sedan, så jag kommer inte ihåg något speciellt om henne, vilket jag antar är gott betyg...
  • Roger S
    Roger S skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En trevlig och hjälpsam kvinna som har ett jobb hon brinner för.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En oerhört trevlig och proffesionell mäklare.
  • Jenny Maria R
    Jenny Maria R skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Det har fungerat väldigt bra.
    Bra kontakt och tydlig kommunikation
  • Carina C
    Carina C skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket fint och proffsigt bemötande!
  • Amir R
    Amir R skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Väldigt trevligt och duktig. En person som
    kan sitt jobb och lätt att jobba med.
    2017-09-21 Paulina U svarar Amir R
    Tack Amir för din fina rekommendation. Hoppas du trivs bra i lägenheten. Må gott, vi hörs säkert framöver!
  • Lydia S
    Lydia S skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Professionell, trevlig och serviceinriktad!
    Rekommenderar Paulina varmt.
    2017-09-21 Paulina U svarar Lydia S
    Tack så mycket, Lydia, för din rekommendation. Hör av dig om jag kan hjälpa till med något framöver, du vet var jag finns. Må gott!
  • Monica I
    Monica I skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevlig och tillmötesgående. Bra att informera processen.
    2017-09-21 Paulina U svarar Monica I
    Tack Monica för rekommendationen. Hoppas ni trivs bra i den superfina lägenheten! Sköt om er, Paulina.
  • Henry B
    Henry B skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej
    Jag tycker att Paulina Uebel är verkligen än proffsig mäklare. Hon har alla dem kompetenser som behövs: mötande kunde med förståelse, arbetande hårt och tålamodigt och låtande frihet för kund att bestämma mm. Jag har varit hennes kund i många år och känner henne mycket bra. Jag fortsätta i framtiden att anlita henne.
    Med vänlig hälsning,
    Heby Bach
    2017-09-21 Paulina U svarar Henry B
    Tack så jätte mycket, Henry. Alltid lika kul att höra från dig. Vi hörs säkerligen framöver, ta hand om dig!
  • Sermed M
    Sermed M skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina är duktig och mycket trevlig person.
    2017-09-21 Paulina U svarar Sermed M
    Tack snälla Sermed för din rekommendation. Må gott. Varmt välkommen att höra av dig om jag kan hjälpa till med något framöver - du vet var jag finns!
  • Cenk O
    Cenk O skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Snabb, effektiv och lyckad försäljning. Kompetent och trevlig mäklare.
    2017-09-21 Paulina U svarar Cenk O
    Tack Cenk för rekommendationen. Försäljningen gick väldigt smidigt och ett otroligt bra slutpris :-) Nu kan ni börja planera för huset - tror det kommer passa er jätte bra.
  • Matz-ola Å
    Matz-ola Å skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag tycker att Paulina har ett bra och Korrekt bemötande.
    2017-09-01 Paulina U svarar Matz-ola Å
    Tack Matz-Ola. Tack för förtroendet gällande försäljningen av din fars lägenhet. Må gott, vi ses!
  • Nenad M
    Nenad M skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    I min roll som köpare upplevde jag Paulina som jätte trevlig och hjälpsam. Hon hade svar på alla mina frågor. Hon hjälpte mig dessutom att ta fram och skicka all nödvändig information till banken. Kan rekommendera henne varmt till alla som är ute efter en professionell och framförallt trevlig mäklare.
    2017-09-01 Paulina U svarar Nenad M
    Tack för din fina rekommendation, Nenad! Jag tror lägenheten kommer passa dig bra - skönt med nära till jobbet.
    Vi ses framöver, tack igen. Må gott!
  • Maria H
    Maria H skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har upplevt Paulina som lugn, vänlig och noggrann. Det upplägg som hon föreslog för försäljningen av min mammas lägenhet fungerade utmärkt.
    2017-08-23 Paulina U svarar Maria H
    Tack Maria för dina ord och för att jag fick hjälpa till med försäljningen. Må gott, Paulina
  • Linda R
    Linda R skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Varmt, energiskt och professionellt bemötande. Ingen fråga var dum och man märkte att kundkontakten var en viktig faktor för Paulina. Jag kände mig 100% trygg i hennes arbetssätt och stark tillit.

Jag kommer helt klart att vända mig till Paulina i framtiden!
    2017-07-17 Paulina U svarar Linda R
    Tack snälla Linda för dina fina ord, det värmer. Inga frågor är dumma frågor! Kul att få hjälpa er med ert första Köp av bostad. Vi ses snart och lycka till framöver. Kram Paulina
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hon är en fantastisk person och mäklare! Alltid tillgänglig, även när hon hade semester så svarade hon på mail. Hon är lyhörd, lyssnar på vad vill få fram och är alltid behjälplig när så behövs.
    Vill man sälja sin lägenhet och få all nödvändig hjälp, då kan jag verkligen rekommendera Paulina som fösta val av personlig mäklare :-)
    2017-07-17 Paulina U svarar Bengt A
    Det har varit så roligt att få hjälpa till med er försäljning. Tack så hjärtligt för er fina rekommendation!
    Jag tror ni kommer trivas väldigt bra i ert nya hem - den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. :-) Kram på er, vi ses snart!
  • Johan H
    Johan H skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Snabbt och bra service! Enkelt och lösningsorienterat.
    2017-07-06 Paulina U svarar Johan H
    Tack snälla Johan för ditt omdöme. Det var kul att få hjälpa dig med din försäljning och det gick väldigt smidigt, både för dig och din köpare. All lycka till dig framöver, vi hörs! / Paulina
  • Jimmy A
    Jimmy A skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ett väldigt tillmötesgående bemötande. Snabb och smidig affär
    2017-04-26 Paulina U svarar Jimmy A
    Tack Jimmy! Jag är väldigt glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig. Kul att allt gick smidigt, snabbt och att din bostad såldes till ett väldigt bra slutpris! :-) / Paulina
  • Per L
    Per L skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina hjälpte mig att sälja min lägenhet i Södertälje 2016. Jag är mycket nöjd med sättet Paulina genomförde hela affären. Mitt intryck av Paulina är att hon är ambitiös, målmedveten, driven, ärlig och kunnig. Allt gick väldigt smidigt och mest imponerad är jag kanske av att hon är så väldigt snabb och bra med sin återkoppling och utförandet av överenskomna handlingar. Jag rekommenderar Paulina utan förbehåll! /Per L
    2017-02-06 Paulina U svarar Per L
    Tack Per för ditt omdöme - det värmer! Tack för att jag fick förtroendet att få hjälpa dig med din bostadsförsäljning. Kul att allt gick så smidigt, snabbt och ett otroligt bra slutpris! Må gott :) / Paulina
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    "Paulina arbetade strukturerat, följsamt, närvarande och informativt under hela mäklarprocessen. Hon gav de råd och tips som hon tyckte behövdes när hon gjorde den bedömningen. Hon lyssnade på mig, mina behov och önskemål som specifikt behövdes för min försäljning. Hon gav ett förtroendeingivande första möte med mig som säljare. Hon var med vid fotograferingen. Hon förberedde visningarna bra och rapporterade även om dem på de sättet man önskade vid lämpligt tillfälle. Hon var noggrann och lyhörd vid kontraktsskrivningen för säljare och köpare. Jag vill därför ge Paulina de allra bästa rekommendationer och vitsord i sitt mäklararbete."

/Magnus Hägglöv

2017-02-06 Paulina U svarar Magnus H
    Tack Magnus för din fina rekommendation. Det var ett nöje för mig att få hjälpa till! Hoppas du trivs i ditt nya hem. :) Må gott / Paulina
  • George Y
    George Y skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej allihopa, i höstas sålde jag och min fru vår lägenhet på Viksängsstrand med hjälp av Paulina Uebel på svensk fastighetsförmedling och vi kunde inte vara mer nöjda! Tusen tack ska ni ha för den professionella och enastående arbetet!! Kunde inte ha blivit bättre 👍🏻😀 // Mvh George & Terese
    2017-01-16 Paulina U svarar George Y
    Hej George och Terese! Tack snälla ni för er fina rekommendation. Det var roligt att få hjälpa till med er försäljning!
    Ni har gjort så fint i ert nya hem också - förstår att ni trivs bra även där. Må så gott, fina familjen. Vi hörs framöver! :)
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Allt gick smidigt och blev proffsigt omhändertagen.
    2016-10-20 Paulina U svarar Pernilla E
    Tack för din rekommendation, Pernilla. Det var kul att jag fick hjälpa till med din försäljning. Må gott / Paulina
  • Jeanette H
    Jeanette H skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevligt bemötande med brinnande intresse för sin uppgift att få göra mig som kund nöjd och belåten.
    Kan varmt rekommendera Paulina Uubel för kommande
    försäljningsobjekt.
    2016-10-20 Svensk Fastighetsförmedling Södertälje svarar Jeanette H
    Tack snälla Jeanette för din rekommendation. Hoppas du trivs bra i huset och att vi hörs framöver. Må gott och lycka till med ditt nya hem! Kram, Paulina Uebel
Paulina Uebel
Ida Olheim