Paulina Uebel
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 85 kunder tycker om Paulina Uebel

• Tack Paulina, för det fina jobb du gjort och gör för oss! 🙏

Uppskattar att du gjort allt du kunnat för att hjälpa oss. Även att du utfört alla moment på ett så bra sätt.

Det har gjort att vi kännt oss trygga med vårt val 😊 Läs mer
  • Jag kände mig trygg som köpare med Paulina som mäklare - professionell, hjälpsam och trevlig! Läs mer
  • Vi har köpt och sålt lägenhet genom Paulina
    Trevligt och lyhört bemötande .
    Det vart stryl för köparen och detta lösta hon snabbt och smidigt.
    Vi är nöjda med henne och skulle rekommendera henne för andra.

Stefan/Kristina Läs mer
  • Ullis S
    Jag har precis köpt en lägenhet som Paulina varit mäklare för. Hon kunde svara på det absolut mesta direkt. Det hon inte kunde svara på sa hon direkt att hon inte visste och återkopplade så fort hon fick reda på svaren jag sökte. Dvs inget gissande, utan konkret fakta. Hon är extremt snabb på återkoppling överlag vilket är A och O för en mäklare, det finns inget att klaga på alls! Läs mer
  • Paulina har varit fantastisk i mitt sökande efter bostad.
    Snabb återkoppling vid frågor och önskemål. Nu har jag precis köpt via Paulina, men den dag jag ska sälja så är val av mäklare självklart. Läs mer
  • Paulina hjälpte oss med vårt köp av en bostadsrätt i Södertälje centrum. Vi kunde nå henne oavsett vilken dag eller tid det var och hon var alltid trevlig och tillmötesgående. Om det kom upp en fråga som hon inte kunde svara på direkt, tog hon reda på svaret och återkom snabbt.
    Vi kan varmt rekommendera Paulina! Läs mer
  • Isabel I
    Paulina har nyligen hjälpt mig med att sälja min lägenhet och hon har varit fantastisk genom hela processen. Hon är lyhörd, hjälpsam, snabb på att svara i telefon samt återkoppla, och jag fick känslan av att jag och min lägenhet kom i första hand. Jag kan inte annat än att tänka mig att Paulina gör ett lika bra jobb för alla köpare där ute, och det var något som kändes viktigt för mig.

Det finns bara gott att säga om Paulina. Hon är en härlig tjej som verkar brinna för sitt yrke och för att göra sitt bästa.

Så ett stort tack! 💖 Läs mer
    2018-11-17 Paulina U svarar Isabel I
    Tack snälla Isabel för din underbara rekommendation. Det betyder väldigt mycket för mig :-) Jag är superglad att jag fick hjälpa till med din försäljning. Så himla fin lägenhet - bilderna vi tog var helt underbara! Kul att jag själv bott i grannhuset också. Vi ses på tillträdesdagen, stort tack själv. Kram, Paulina
  • Harshad I
    We bought an apartment recently. It was a very smooth deal as Paulina was very helpful during the whole process. She is a professional in her work. We appreciate the transparency and thoroughness she brought in during the deal. I can gladly say, Paulina exceeded our expectations. Läs mer
    2018-11-17 Paulina U svarar Harshad I
    Thank you so much Harshad for your kindly words. I'm very glad that you are happy about my help during the process. I'm kind of jealous of your new kitchen, it's so nice :-) We'll keep in touch. See you! Thanks again. / Paulina
  • Kristina H
    Paulina har sålt min bostadsrätt. Hon är en mycket professionell och trevlig mäklare trots sin ringa ålder! Läs mer
    2018-11-17 Paulina U svarar Kristina H
    Tack snälla Kristina för din rekommendation, det betyder mycket för mig. :-)
  • Med Paulinas hjälp kunde jag sälja min bostadsrätt till ett fantastiskt pris.
    Hon är väldigt engagerad, skötte alla förberedelser i form av upplägg, fotografering och planering riktigt bra och hanterade sedan försäljningen på ett mycket imponerande sätt. Jag hade hoppats på att kunna sälja åtminstone till ett rimligt pris med tanke på dagens marknad, men resultatet överträffade helt klart mina förväntningar. Jag kan verkligen tacka Paulina för ett fantastiskt jobb. Pigg inställning och bra kontakt med alla eventuella köpare ledde till ett pris jag inte ens vågat drömma om.
    Stort tack Paulina! Läs mer
    2018-11-17 Paulina U svarar Emil O
    Tack så hjärtligt Emil för din fina rekommendation kring mitt arbete. Jag är väldigt glad att jag fick hjälpa dig med försäljningen. Roligt att det gick snabbt, smidigt och till ett väldigt bra slutpris. Nu får ni fokusera på att hitta nytt boende, så spännande tid framöver för er :-)
    Vi ses på tillträdesdagen. Må gott och återigen - stort tack!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Paulina Uebel