60 rekommendationer

Paulina Uebel
en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1
151 71 Södertälje — Visa karta

Vad tror Paulina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 60 kunder tycker om Paulina Uebel

• Ulrika L
    Ulrika L skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina sålde mitt radhus i Järna i maj 2018. Hon var mycket vänlig, kunnig och hjälpsam. Hon var professionell och svarade på alla mina frågor. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare då jag har mycket goda erfarenheter av hennes arbete och hennes fina bemötande. Läs mer
  • Jesper J
    Jesper J skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Räckte med ett kort möte med Paulina för att allting skulle kännas bekvämt och bra. Proffsigt bemötande. Återkoppling och kommunikation i världsklass och hon fick lägenheten såld utan problem. Fantastisk mäklare, helt enkelt! Läs mer
  • Angelica
    Angelica skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina är otroligt proffsig! Snabb återkoppling och trevligt bemötande. Skulle absolut rekomendera Paulina till alla som vill ha en mäklare som gör allt och lite till för att man ska känna sig nöjd! :) Läs mer
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har sålt min bostadsrätt i Brf Pettersberg. Jag kan varmt rekommendera Paulina, en mycket proffsig, ödmjuk, lyhörd och närvarande mäklare. Alltid ett glatt bemötande och snabb återkoppling! Läs mer
  • Catrine M
    Catrine M skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina gjorde ett strålande jobb på en marknad som inte är säljarens. Jag tackar för ett gott samarbete och vi syns igen om några månader. Läs mer
  • Jesper P
    Jesper P skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Har precis köpt min första bostad via Paulina och allt har gått väldigt smidigt och bra! ++++ Läs mer
    2018-05-29 Paulina U svarar Jesper P
    Tack Jesper för din rekommendation - glad jag blir! Jag gissar att kontraktsskrivning en fredagskväll blev en bra start på din helg. :)
    2018-05-29 Jesper P svarar Paulina U
    Japp, helt perfekt start på helgen blev det :D
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Super duktig och trevlig kan varmt rekommendera Paulina tack för all hjälp till vårt nya boende Läs mer
    2018-05-29 Paulina U svarar Håkan L
    Så roligt att få hjälpa er med ert bostadsköp, Håkan. Tack för din rekommendation och superkul att du känner dig nöjd med mig i köpprocessen. Må gott och vi hörs framöver!
  • Pekka K
    Pekka K skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde en bostadsrätt via Svensk fastighets förmedling. Mäklaren var kunnig och tillgänglig när jag sökte henne. Affären gick strålande. Snabbt och smidigt när vi hittat våran köpare. Bara + poäng från mig. Läs mer
    2018-05-29 Paulina U svarar Pekka K
    Pekka - kul att du känner dig nöjd med mig som din mäklare. Allt gick väldigt snabbt på slutet :) vilken häftig flytt du har framför dig nu, spännande. Vi ses!
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Otroligt bra och professionellt bemötande och allt otroligt snabb och smidig affär Läs mer
    2018-05-29 Paulina U svarar Mikael L
    Mikael, vad roligt att du känner att allt gått smidigt - det är mitt mål :-) nu får du äntligen åka till Ikea med din mor, hon verkade väldigt taggad på det. Skämt åsido, hoppas du kommer trivas (det är jag säker på). Vi hörs!
  • Lotten J
    Lotten J skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vid försäljningen av bostadsrätt fick vi proffsig och bra hjälp av mäklaren. Läs mer
    2018-05-29 Paulina U svarar Lotten J
    Tack Lotten för din rekommendation :-) kul att jag fick hjälpa dig och din mor med hennes försäljning. Vi ses :)
  • Louisa E
    Louisa E skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi tycker att Paulina Uebel gör ett toppen jobb! Alltid glad och trevlig, lätt att nå och svarar på allt. Kan klart rekommendera henne. Vi är supernöjda 😊 Läs mer
    2018-05-29 Paulina U svarar Louisa E
    Tack gulliga Louisa för din rekommendation, det värmer väldigt mycket att läsa. Kul att vi äntligen hittade ett radhus i det området till er ☺️ Jag tror det kommer passa er superbra, er son verkade väldigt nöjd efter kontraktet på plats ☺️ Vi hörs framöver!
  • Malin R
    Malin R skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina är professionell, har ett bra bemötande och alltid snabb på att svara. Paulina ger allt i en försäljning och förmedlar positivitet.
    Vi rekommenderar Paulina och svensk fastighetsförmedling om du ska sälja din bostad. Läs mer
    2018-05-29 Paulina U svarar Malin R
    Malin, tack fina du för din rekommendation. Blir så himla glad av att läsa detta. Kul att vi lyckades få ett så bra pris för ert radhus och att husaffären gick i lås - underbart. Vi ses snart!
  • Anette B
    Anette B skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina Uebel är varm och lyhörd som mäklare. Effektiv och skicklig beträffande den husförsäljning som Svensk Fastighetsförmedling bedrivit för min del.

Paulina Uebel är mycket positiv, realistisk och besitter en gedigen erfarenhet. Hennes goda framförhållning och orubbliga ansvarskänsla, skapar förtroendefulla möten med goda resultat. Tack! Läs mer
    2018-05-30 Paulina U svarar Anette B
    Anette - tack snälla för dina varma ord. Det glädjer mig. Och återigen, tack för att ni alla gav mig förtroendet att få hjälpa till med denna försäljning. Kul att vi fick till ett högt slutpris och köparna stormtrivs! :-) Må gott och hälsa mysiga Gotland från mig. Trevlig sommar!
  • Rolf J
    Rolf J skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag tycker att Paulina gjorde ett mycket bra jobb när hon sålde vår lägenhet. Väldigt engagerad. Läs mer
    2018-05-30 Paulina U svarar Rolf J
    Tack Rolf för din rekommendation. Din övernattningslägenhet här i stan var väldigt fin. Nu med ny ägare, som förmodligen kommer använda ugnen lite mer ;) Må gott!
    Rolf J gillar detta
  • Linda L
    Linda L skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag har nyligen sålt min lägenhet med hjälp av Paulina. Hon är otroligt driven, snabb och effektiv. Oavsett vilken tid jag skriver till henne får jag svar på en gång även om det är mitt på natten .
    Jag kan lita på henne helt och hållet och lämna mina nyklar till henne för visningen under tiden jag var bortrest.
    Det känns som att hon har alla egenskaper som krävs för att vara en bra mäklare . Jag blir framför allt imponerande över hur duktig och ödmjuk hon är att bemöta människor, hur skicklig hon är att hantera mot tidsbrist och motgång , hur kunnig hon är utöver sin unga ålder.
    Jag har både köpt och sålt min lägenhet med hjälp av Paulina. Jag kan bara säga att jag är mer än nöjd båda gånger.
    Linda Läs mer
    2018-05-30 Paulina U svarar Linda L
    Tack snälla Linda för din otroligt fina rekommendation. Det värmer och jag blir nästintill tårögd när jag läser det du skrivit :-) Jag hoppas du kommer trivas på Gotland (men det tror jag säkert!). Så himla mysig ö - speciellt sommartid.
    Återigen, Tack Linda. Jag hoppas vi ses och hörs framöver. Må så gott och ha en helt underbar sommar. Kram på dig! / Paulina
  • Angelika N
    Angelika N skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi är jätte nöjda med Paulina. Rekommenderas starkt. Läs mer
    2018-05-30 Paulina U svarar Angelika N
    Tack Angelika för din rekommendation :-) Snart får ni flytta in i ert radhus - så kul. Vi ses snart!
  • Basman  S
    Basman S skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina hjälpte oss hela vägen genom köpet. Hon har varit professionell i sitt bemötande samt trovärdig och engagerad. Tack vare hennes flexibilitet och tillgänglighet kunde vi ro affären i hamn. Paulina är pålitlig till skillnad från andra mäklare vi har varit i kontakt med / Basman & Maria Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi är mycket nöjda! :) Paulina är en väldigt bra mäklare som skötte allting på ett bra och smidigt sätt. Var alltid anträffbar oavsett om det var helg/kväll. Läs mer
    2018-03-08 Paulina U svarar Anna S
    Tack snälla Anna för din rekommendation och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av lägenheten.
    Vi ses på tillträdesdagen :-)
  • Birgitta V
    Birgitta V skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi är nöjda med Paulina som hon sköte försäljningen av lägenheten. Hon var angagerad strukturerad lyssnade positiv kunde nås lätt. Tack Paulina för din positiva utstrålning och kompetens /Birgitta Läs mer
    2018-02-22 Paulina U svarar Birgitta V
    Tack snälla Birgitta för din rekommendation. Väldigt kul att försäljningen gick snabbt och smidigt :-) Vi ses på tillträdet, och TACK själv!
  • Josefin K
    Josefin K skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag är väldigt nöjd med Paulina som mäklare. Hon har varit till en stor hjälp hela vägen :) Läs mer
    2018-02-22 Paulina U svarar Josefin K
    Tack fina Josefin för dina ord. Du kommer säkert trivas superbra i lägenheten! Vi ses snart på tillträdet :-)
  • Andreea Cornelia U
    Vi är mycket nöjda! Paulina har hjälpt oss väldigt mycket med vårt bostadsköp. Hon har varit professionell, tillmötesgående och anträffbar, en riktigt duktig mäklare som har svarat på alla våra frågor och funderingar även på kvällar och helger. Vi rekommenderar varmt både Paulina och Svensk Fastighetsförmedlingen. Läs mer
    2017-12-19 Paulina U svarar Andreea Cornelia U
    Tack för fina ord Andreea, det värmer! Det glädjer mig att höra att ni är nöjda med mig som mäklare vid ert första bostadsköp. Nu hoppas jag att ni kommer trivas i ert radhus och få en mysig första jul i ert nya hem. Vi hörs framöver :-)
  • Polus Y
    Polus Y skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina är väldigt smidig och snabb på att svara.
    hon hjälpte mig hela vägen och svarade på alla mina frågor.
    trevligt bemötande och anträffbar, hon var anträffbar och hjälpte mig på en söndagskväll till och med.

duktig, rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-12-19 Paulina U svarar Polus Y
    Tack Polus för din rekommendation. Kul att få hjälpa dig genom ditt första bostadsköp och kul att du äntligen hittade en bostad som passar dig och dina önskemål. Jag tror verkligen du kommer trivas där! Vi ses i Januari.
  • Elin P
    Elin P skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi hade inte kunnat tänka oss en bättre mäklare för att sälja vår lägenhet! Så proffsig och gjorde allt för att göra oss nöjda! Vi kommer definitivt välja Paulina igen om vi ska sälja något i framtiden 😊 Läs mer
    2017-12-19 Paulina U svarar Elin P
    Tack Elin för er fina rekommendation. Glädjer mig enormt att ni känner er så nöjda med mig som mäklare!
    Nu får ni börja planera inför er flytt till Pershagen, där ni säkert kommer trivas som fisken i vattnet :-) Kram på er!
  • Rolf G
    Rolf G skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Duktig, lätt att få tag på och ställer upp även på kvällar. Läs mer
    2017-12-19 Paulina U svarar Rolf G
    Tack Rolf för din rekommendation. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa till med försäljningen av din lägenhet! Vi hörs framöver :-)
  • Miroslav A
    Miroslav A skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina var mer än proffsig. Lugn,påläst och hon ger en komplet upplevelse av trygghet och förtroende. Köpet gick smidigt och vi kom till ett avslut inom rimlig tid.
    MVG
    Miro Läs mer
    2017-11-15 Paulina U svarar Miroslav A
    Tack snälla Miroslav för din rekommendation. Kul att höra, det värmer verkligen.
    Välkomna till Södertälje - jag tror verkligen ni kommer trivas här. Nu kommer ni ha en bra (låååg) boendekostnad framöver och kan njuta för fullt. Vi ses! Tack återigen.
  • Bjarne E
    Bjarne E skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi är mycket nöjda. De frågor vi haft har fått snabba och bra svar och vi har kunnat påverka det vi vill. Toppbetyg. Läs mer
    2017-11-07 Paulina U svarar Bjarne E
    Tack snälla Bjarne! Så roligt att jag fick hjälpa till med er försäljning då det varit mina gamla hemtrakter :-) Nu kan ni fokusera på er husflytt framöver - det kommer nog passa er alldeles utmärkt. Vi hörs, må gott! Tack återigen för förtroendet. / Paulina
  • Linda K
    Linda K skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Är mycket nöjd med min upplevelse av Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje! Paulina har varit proffesionell och guidat mig mycket bra i mitt bostadsköp! Bemötandet har varit på topp och hon har varit tillmötesgående i alla mina funderingar. Jag har känt mig trygg i mitt köp och skulle definitivt rekommendera henne och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2017-11-07 Paulina U svarar Linda K
    Tack fina Linda för rekommendationen!
    Det har varit så roligt att få hjälpa till med ditt första bostadsköp och guida dig genom processen.
    Så himla mysig lägenhet :-) Vi ses!
  • Caroline V
    Caroline V skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Världens bästa mäklare! Sålde min lägenhet efter första visningen. Lyhörd och otroligt omtänksam. Rekommenderar varmt Paulina till den som ska sälja sin bostadsrätt! Läs mer
    2017-11-02 Paulina U svarar Caroline V
    Tack snälla för dina ord fina Caroline! Blir otroligt glad. Så kul att det gick smidigt och snabbt, nu kan du äntligen fokusera på ert husköp. Tror verkligen ni kommer trivas =) Vi hörs framöver, kram
  • Helena D
    Helena D skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina gav ett väldigt positivt intryck vid vårt första möte. Hon har under försäljningen hela tiden varit nåbar och lyssnat in på våra önskemål och samtidigt kommit med sin input.
    Hon har varit klar och tydlig och gjort ett bra jätte bra jobb. Läs mer
    2017-11-02 Paulina U svarar Helena D
    Tack för dina ord Helena, det värmer verkligen. Väldigt roligt att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina radhus. =)
  • Roland A
    Roland A skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Glad, lyhörd, social och trevlig =) Läs mer
    2017-11-02 Paulina U svarar Roland A
    Tack Roland. Jag tror verkligen att lägenheten kommer att passa dig - perfekt avstånd till jobbet! Vi hörs framöver. Tack igen.
  • Rimon T
    Rimon T skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Lyhörd, gör sitt bästa, trevlig och hjälpsam. Läs mer
    2017-11-02 Paulina U svarar Rimon T
    Tack snälla Rimona för dina ord! Jag tror radhuset kommer passa er perfekt. Så roligt för er. Grattis återigen till bostadsköpet och även i förskott till giftermålet. Vi hörs och ses framöver.
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Är jättenöjd med Paulinas insats. Förtroendeingivande, professionell, trygg och engagerad. Till och med paragraferna blev spännande när Paulina informerade. Gjorde ett jäkligt bra jobb helt enkelt! Läs mer
    2017-11-02 Paulina U svarar Henrik N
    Tack snälla Henrik för din rekommendation. Det värmer och det har varit så roligt att få hjälpa till med försäljningen av din lägenhet. Kul att det gick smidigt, snabbt och ett bra slutpris! Vi hörs framöver. Tack återigen.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina agerade mycket professionellt och gav oss all support vi behövde. Läs mer
    2017-11-02 Paulina U svarar Cecilia S
    Tack så mycket Cecilia för din rekommendation. Jag är helt säker på att ni kommer trivas i lägenheten. Nu är inte enbart bilen på plats utan även ni i det huset :-) Vi hörs framöver.
  • Gustav J
    Gustav J skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hon är jättebra , har inget att klaga på. Läs mer
    2017-12-19 Paulina U svarar Gustav J
    Kul att höra Gustav :-) Nu hoppas jag att ni kommer trivas bra i er nya hemstad. Vi hörs!
  • Heidi D
    Heidi D skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ett helt ok bemötande. Paulina var vänlig och kompetent.
    Lite knorr blev det då jag var tvungen att avboka mötet då vi skulle skriva på kontraktet. Läs mer
  • Johan D
    Johan D skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej
    Mäklaren var både professionell och trevlig har inga invändningar. Läs mer
    2017-09-21 Paulina U svarar Johan D
    Tack Johan för din fina rekommendation. Må så gott framöver!
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Ett år sedan kontrakt skrevs på köp av bostadsrätt. Minns att alla delar av köpprocessen gick snabbt, tydligt och alldeles utmärkt tillväga. Endast själva budgivningen innehöll otydliga moment. Kanske pga. semestertider bland budgivare. Läs mer
  • Mårten W
    Mårten W skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag köpte lägenheten för nästan ett år sedan, så jag kommer inte ihåg något speciellt om henne, vilket jag antar är gott betyg... Läs mer
  • Roger S
    Roger S skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En trevlig och hjälpsam kvinna som har ett jobb hon brinner för. Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En oerhört trevlig och proffesionell mäklare. Läs mer
  • Jenny Maria R
    Jenny Maria R skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Det har fungerat väldigt bra.
    Bra kontakt och tydlig kommunikation Läs mer
  • Carina C
    Carina C skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Mycket fint och proffsigt bemötande! Läs mer
  • Amir R
    Amir R skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Väldigt trevligt och duktig. En person som
    kan sitt jobb och lätt att jobba med. Läs mer
    2017-09-21 Paulina U svarar Amir R
    Tack Amir för din fina rekommendation. Hoppas du trivs bra i lägenheten. Må gott, vi hörs säkert framöver!
  • Lydia S
    Lydia S skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Professionell, trevlig och serviceinriktad!
    Rekommenderar Paulina varmt. Läs mer
    2017-09-21 Paulina U svarar Lydia S
    Tack så mycket, Lydia, för din rekommendation. Hör av dig om jag kan hjälpa till med något framöver, du vet var jag finns. Må gott!
  • Monica I
    Monica I skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Trevlig och tillmötesgående. Bra att informera processen. Läs mer
    2017-09-21 Paulina U svarar Monica I
    Tack Monica för rekommendationen. Hoppas ni trivs bra i den superfina lägenheten! Sköt om er, Paulina.
  • Henry B
    Henry B skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Hej
    Jag tycker att Paulina Uebel är verkligen än proffsig mäklare. Hon har alla dem kompetenser som behövs: mötande kunde med förståelse, arbetande hårt och tålamodigt och låtande frihet för kund att bestämma mm. Jag har varit hennes kund i många år och känner henne mycket bra. Jag fortsätta i framtiden att anlita henne.
    Med vänlig hälsning,
    Heby Bach Läs mer
    2017-09-21 Paulina U svarar Henry B
    Tack så jätte mycket, Henry. Alltid lika kul att höra från dig. Vi hörs säkerligen framöver, ta hand om dig!
  • Sermed M
    Sermed M skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Paulina är duktig och mycket trevlig person. Läs mer
    2017-09-21 Paulina U svarar Sermed M
    Tack snälla Sermed för din rekommendation. Må gott. Varmt välkommen att höra av dig om jag kan hjälpa till med något framöver - du vet var jag finns!
  • Cenk O
    Cenk O skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Snabb, effektiv och lyckad försäljning. Kompetent och trevlig mäklare. Läs mer
    2017-09-21 Paulina U svarar Cenk O
    Tack Cenk för rekommendationen. Försäljningen gick väldigt smidigt och ett otroligt bra slutpris :-) Nu kan ni börja planera för huset - tror det kommer passa er jätte bra.
  • Matz-ola Å
    Matz-ola Å skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag tycker att Paulina har ett bra och Korrekt bemötande. Läs mer
    2017-09-01 Paulina U svarar Matz-ola Å
    Tack Matz-Ola. Tack för förtroendet gällande försäljningen av din fars lägenhet. Må gott, vi ses!
  • Nenad M
    Nenad M skrev om Paulina Uebel en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    I min roll som köpare upplevde jag Paulina som jätte trevlig och hjälpsam. Hon hade svar på alla mina frågor. Hon hjälpte mig dessutom att ta fram och skicka all nödvändig information till banken. Kan rekommendera henne varmt till alla som är ute efter en professionell och framförallt trevlig mäklare. Läs mer
    2017-09-01 Paulina U svarar Nenad M
    Tack för din fina rekommendation, Nenad! Jag tror lägenheten kommer passa dig bra - skönt med nära till jobbet.
    Vi ses framöver, tack igen. Må gott!
Paulina Uebel
Ida Olheim