25 rekommendationer

Per Florin
en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1
151 71 Södertälje — Visa karta

Vad tror Per att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 25 kunder tycker om Per Florin

• Paulina M
    Vill tacka Per Florin för hans insats vid försäljning av mitt objekt. Per ledde affären i mål trots oseriös köpare som drog ut på tiden in i semesterperiod. Per engagerade sig så att jag som kund fick ett rimligt pris på objektet istället för att sälja det till underpris och avsluta ärendet. Hela affären känns bra, och mycket är tack vare Pers insats. Läs mer
    2018-07-16 Per F svarar Paulina M
    Stort tack för fina ord och ett bra samarbete Polina!
  • Linnéa W
    Mycket bra hjälp vid försäljning av vår villa. Tre visningar genomförda, och såld efter sista visningen. Bra support, service och återkoppling. Vi är väldigt nöjda med vår mäklare! Läs mer
    2018-07-01 Per F svarar Linnéa W
    Stort tack Linnéa och Simon för gott samarbete och för rekommendationen. Trevlig sommar!
  • Elias S
    Elias S skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Jag tycker han har varit väldigt tydlig och hjälpsam. Köpet gick väldigt enkelt och snabbt.

Ett stort Tack.

Elias Seven Läs mer
    2018-06-11 Per F svarar Elias S
    Stort tack själv Elias, hoppas att ni kommer trivas i den fina bostaden!
  • Katarina S
    Har sålt en villa med trädgård som med stor omsorg renoverats med flera originaldetaljer bevarade för framtiden. Min mäklare Per Florin har bemött mig proffessionellt och med respekt för allt arbete som är nedlagt på hus och den prunkande trädgården. Mina förväntningar kopplade till försäljningen införlivades och det var den smidig provess. Läs mer
    2018-06-11 Per F svarar Katarina S
    Tack för ett bra samarbete Katarina och för fina ord.
  • Mattias A
    Sålt vår sommarstuga som byggts och funnits i släkten i fyra generationer.
    Mäklaren, Per Florin, var otrolig ödmjuk och kunnig i sitt bemötande. Han förstod våra önskemål och ställde relevanta kontrollfrågor.
    Det gick precis så smidigt som man önskade att en försäljning ska gå till.
    En stor guldstjärna till Per som jag mycket varmt kan rekommendera. Läs mer
    2018-05-30 Per F svarar Mattias A
    Tack Mattias för en bra affär och för fina ord. Hoppas ni inte kommer sakna stugan för mycket framöver!
  • Johan A
    Johan A skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Sålde en sommarstuga som ägts av familjen i över 50 år. Lysande service och bemötande av Per Florin på Svensk Fastighetsförmedling i Södertälje. Svårt beslut att sälja, men Per lotsade alla i familjen till en bra lösning, och lyckades dessutom hitta köpare som kommer att ta hand om fastigheten mycket väl i framtiden. Läs mer
    2018-05-28 Per F svarar Johan A
    Stort tack Johan för fina ord och för ett bra samarbete!
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi har sålt vår villa vid Sandvikensbrygga i Enhörna. Mäklare Per Florin skötte försäljningen på ett utmärkt sätt, tydlig, informativ och höll oss löpande informerade vad som hände runt affären. Mycket bra skött vid själva kontraktsskrivningen där det inte gavs utrymme för missförstånd. Läs mer
    2018-05-13 Per F svarar Stefan C
    Stort tack för fina ord och för ett bra sammarbete Stefan!
  • Riad H
    Riad H skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Han hjälpte mig jättemycket och var snäll.Jag fick veta allt jag behövde om huset jag köpte. Läs mer
    2018-04-28 Per F svarar Riad H
    Tack Riad, gratulerar dig och familjen till en fint hus!
  • Per Marcus W
    Kan inte bli annat än betyg utmärkt. Per inger förtroende, är tydlig och proffesionell. Vi har både köpt och nu sålt vår villa genom Per. Båda gångerna gick allt mycket smidigt, kändes tryggt och bra. Per är lätt att kommunicera med, återkopplar snabbt med och svar på frågor. Vilket är mycket viktigt när man gör sitt livs affär. Jag är vanligtvis ganska skeptisk och svårflirtad till branschen. Men kan alltså varmt rekommendera Per som din mäklare. /Marcus Läs mer
    2018-04-26 Per F svarar Per Marcus W
    Tack Marcus! Känns hedrande och kul att få vara med er både när ni köper och säljer. Hoppas ni får bra hjälp när ni letar bostad norr om stan också.
  • Paolo C
    Paolo C skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Köpt en villa i Järna. Blev jättebra bemött. Förväntade mig em person som ger känslan av trygghet, och det fick jag.
    Allting gick på ett smidigt och snabbt sätt. Lätt att kontakta och kommunicera med märklaren. Läs mer
    2018-04-21 Per F svarar Paolo C
    Stort tack Paolo. Jag hoppas ni kommer trivas i den nya bostaden.
  • Samanta B
    We bought a villa and are very pleased with the service provided, the explanations were thorough and the overall experience very satisfying. Läs mer
    2018-04-20 Per F svarar Samanta B
    Thank you Samanta. I hope you will be pleased with the house aswell.
  • Erik Ingvar K
    Bra och engagerat bemötande snabb återkoppling, begriplig information Läs mer
    2018-04-20 Per F svarar Erik Ingvar K
    Stort tack för fina ord och för ett bra samarbete Ingvar.
  • Anders G
    Anders G skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffsigt och skickligt från början till slut, ärligt och rakt! Läs mer
    2018-04-12 Per F svarar Anders G
    Stort tack för de fina orden och för ett bra samarbete Anders!
  • Stina S
    Stina S skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Per är en öppen och ärlig mäklare. Han lyssnar men samtidigt ger bra tips och råd. Han ser till ditt bästa! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-02-25 Per F svarar Stina S
    Stort tack Stina för ditt fina omdöme och för förtroendet att få hjälpa dig både köpa och sälja din fastighet.
  • Susanne L
    Vilken mäklare, lyssnade och tog in. Var ärlig och tydlig. Snabba besked, precis det man vill ha när man gör sin livs affär. Läs mer
    2018-02-22 Per F svarar Susanne L
    Stort tack för de fina orden Susanne, nu är det bara räkna veckorna till ni får flytta in i ert fina hus.
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Per gav ett väldigt förtroende fullt intryck vid första mötet. Vi valde honom, han var en av tre kandidater från andra mäklar firmor. Vi uppfattade Per mycket kompetent o skicklig. Från den första stora visningen i söndags tog det fem dagar till skrivning. Tio % över utgångsbudet var inte heller dåligt. Läs mer
    2018-02-12 Per F svarar Ulrika E
    Stort tack för det fina omdömet Ulrika och tack för ett bra samarbete. Tack för förtroendet!
  • skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Bra bemötande och ett professionellt mycket bra utfört arbete som ledde till snabbt avslut Läs mer
    2018-01-11 Per F svarar
    Tack för din rekommendation och ett bra sammarbete!
  • Olle F
    Olle F skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Proffesionellt och smidigt. Mäklaren är väldigt duktig och gjorde affären möjlig. Är väldigt nöjd och kan starkt rekommendera Florin. Läs mer
    2017-12-04 Per F svarar Olle F
    Stort tack för förtroendet och bra sammarbete Olle!
  • Teun v
    Teun v skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    En kunnig mäklare som är lyhörd och har kundens bästa i fokus. Han gör det där lilla extra för att få till en bra affär. Läs mer
    2017-11-06 Per F svarar Teun v
    Stort tack Teun för gott sammarbete och för de fina orden!
  • Stina S
    Stina S skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Kan absolut rekommendera Per Florin. Han var trevlig och tillmötesgående. Jag önskade att få tillgång till mitt hus mycket omgående och det löste han. Avslappnad och kunnig! Läs mer
    2017-11-06 Per F svarar Stina S
    Tack Stina, hoppas du trivs i huset!
  • Gunnar J
    Gunnar J skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Kunnig, ambitiös, trevlig och alltid redo att ställa upp. En fröjd att samarbeta med. Läs mer
    2017-07-12 Per F svarar Gunnar J
    Tack för fint samarbete och förtroendet att hjälpa er med försäljningen Gunnar. Trevlig sommar så ses eller hörs vi säkert snart igen!
  • Hans L
    Hans L skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Per är mycket trevlig som person. Som mäklare är han väldigt professionell. Det märks att han är erfaren. Jag ger Per mina bästa rekommendationer! Läs mer
    2017-07-12 Per F svarar Hans L
    Tack för förtroendet Hans. Hoppas det blir en bra surfsommar för dig!
  • Carol B
    Carol B skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi är jättenöjda med Pers insats i samband med visning och försäljning av vår villa i Södertälje. Han höll kontakt med oss väldigt bra, var lätt att få tag på, anpassade visningstider mm efter våra önskemål, kände till området väl och raskt snappade upp detaljerna om huset som skulle förmedlas till presumtiva köpare. Dessutom är han väldigt trevlig. Läs mer
    2016-11-18 Svensk Fastighetsförmedling Södertälje svarar Carol B
    Tack Carol för din fina rekommendation. Det var trevligt att få hjälpa er med er försäljning. Lycka till med ert nya boende. Må gott/Per
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Fantastisk kunnig och påläst mäklare som ger bästa tänkbara service till både köpare och säljare. Per ger också med sin stora rutin värdefulla tips och idéer såväl före, under som efter affären, ett riktigt bra bollplank! Läs mer
    2017-07-12 Per F svarar Joakim B
    Tack Jocke, hoppas du trivs i nya lägenheten. Vi ses eller hörs säkert snart igen!
  • Martti Valdemar P
    Mäklaren Per Florin har ett mycket professionellt bemötande. Han är trevlig och lättsam. Han lyssnade på mig och tog hänsyn till mina önskemål. När jag sålde min fars hem. Stort tack för hjälpen och ett bra samarbete. Hälsningar Timo Pietilä. Läs mer
    2017-07-12 Per F svarar Martti Valdemar P
    Tack Timo för gott samarbete! Hoppas våra vägar möts igen:) Hälsningar Per