6 rekommendationer

Per Florin
en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Gästgivaregatan 1
151 71 Södertälje — Visa karta

Vad tror Per att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 6 kunder tycker om Per Florin

• Stina S
    Stina S skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Kan absolut rekommendera Per Florin. Han var trevlig och tillmötesgående. Jag önskade att få tillgång till mitt hus mycket omgående och det löste han. Avslappnad och kunnig!
  • Gunnar J
    Gunnar J skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Kunnig, ambitiös, trevlig och alltid redo att ställa upp. En fröjd att samarbeta med.
    2017-07-12 Per F svarar Gunnar J
    Tack för fint samarbete och förtroendet att hjälpa er med försäljningen Gunnar. Trevlig sommar så ses eller hörs vi säkert snart igen!
  • Hans L
    Hans L skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Per är mycket trevlig som person. Som mäklare är han väldigt professionell. Det märks att han är erfaren. Jag ger Per mina bästa rekommendationer!
    2017-07-12 Per F svarar Hans L
    Tack för förtroendet Hans. Hoppas det blir en bra surfsommar för dig!
  • Carol B
    Carol B skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Vi är jättenöjda med Pers insats i samband med visning och försäljning av vår villa i Södertälje. Han höll kontakt med oss väldigt bra, var lätt att få tag på, anpassade visningstider mm efter våra önskemål, kände till området väl och raskt snappade upp detaljerna om huset som skulle förmedlas till presumtiva köpare. Dessutom är han väldigt trevlig.
    2016-11-18 Svensk Fastighetsförmedling Södertälje svarar Carol B
    Tack Carol för din fina rekommendation. Det var trevligt att få hjälpa er med er försäljning. Lycka till med ert nya boende. Må gott/Per
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Per Florin en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
    Fantastisk kunnig och påläst mäklare som ger bästa tänkbara service till både köpare och säljare. Per ger också med sin stora rutin värdefulla tips och idéer såväl före, under som efter affären, ett riktigt bra bollplank!
    2017-07-12 Per F svarar Joakim B
    Tack Jocke, hoppas du trivs i nya lägenheten. Vi ses eller hörs säkert snart igen!
  • Martti Valdemar P
    Mäklaren Per Florin har ett mycket professionellt bemötande. Han är trevlig och lättsam. Han lyssnade på mig och tog hänsyn till mina önskemål. När jag sålde min fars hem. Stort tack för hjälpen och ett bra samarbete. Hälsningar Timo Pietilä.
    2017-07-12 Per F svarar Martti Valdemar P
    Tack Timo för gott samarbete! Hoppas våra vägar möts igen:) Hälsningar Per