Richard Haus
Registrerad mäklare sedan 2020-01-07
Aktiv på Reco.se sedan 2020-05-07
2019-07 - 2020-06

Läs vad 15 Läs vad Richard Haus

• Monica R sålde sin stuga med hjälp av Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-30

Mörkö
    försäljning av fritidshus
    Vänligt och lyhört bemötande
    Har levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Ellen M köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-27

Järna
    Har precis köpt en bostadsrätt!

Richard har varit oerhört flexibel och framförallt tillgänglig. Svarat på alla mina frågor inom några minuter oavsett tidpunkt!

Han har också uppdaterat oss väldigt snabbt under resans gång!

Har haft en väldigt trygg känsla hela vägen vilket jag värdesätter högst när de kommer till bostadsköp/sälj och är otroligt glad att vi fick möjligheten att ha honom som mäklare!

Tack! Läs mer
  • Shmoyel H köpte sitt hus med hjälp av Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-18

Södertälje
    Köpte en villa, mäklaren va tillmötesgående med alla frågor gällande objektet samt finansieringen. Mäklaren levde upp till förväntningarna och rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Eha Laine K köpte sin stuga med hjälp av Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-18

Viksberg
    Köpt ett fritidshus. Richard var trevlig och tillmötesgående Läs mer
  • Monica A sålde sin stuga med hjälp av Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-17

Viksberg
    Vi har sålt ett fritidshus med Richards hjälp. Richard är proffsig, snabb, kunnig och trevlig. Vi kan ge Richard de allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • Karl A köpte sitt hus med hjälp av Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-14

Hölö
    Jag skulle köpa hus, min far tog kontakt med Richard och tyckte att han var mycket lätt att tala med. Richard har varit tydlig med hur saker och ting står till, och försökt på bästa vis hjälpa till med att få saker att gå till väga. Jag hade inte höga förhoppningar om att mäklaren skulle ställa upp, men han har visat stöd och givit råd vid förfrågan och även erbjudit sig att hjälpa till, vilket bringar en viss trygghet, vilket känns underlättande med tanke på all stress kring köpet. Läs mer
  • Monika B köpte sin stuga med hjälp av Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-07

Mörkö
    Jag köpte ett arrende m h a Richard Haus. Richard var mycket tillmötesgående, trevlig, kunnig och hjälpsam. Kan rekommendera honom som mäklare. Läs mer
  • Nils-olof N sålde sin stuga med hjälp av Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-06-05

Södertälje
    Sålde fritidshus,Trevligt sätt, gjorde säkert sitt bästa i corona tider, Kreativa idéer,samarbete. Läs mer
  • Daniel T sålde sin stuga med hjälp av Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-05-21

1.5:a
    Trygg och stabil! Pålitlig och driftig! Väldigt bra mäklare! Läs mer
    Henrik B gillar detta
  • Elin K köpte sin stuga med hjälp av Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

2020-05-18

1.5:a
    Södertälje
    Proffsigt, flexibelt och trevligt bemötande under hela processen. Vi har köpt en liten kolonistuga. Läs mer
    2020-05-18 Richard H svarar Elin K
    Hej Elin! Tack för ditt omdöme, jag hoppas ni kommer trivas riktigt bra i Solängen 😊

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Anna Hellerqvist