Richard Haus

Richard Haus

Richard Haus är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Richard Haus har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Richard Haus har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.8. Richard Haus har haft 23 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 22 Läs vad Richard Haus

• 2020-11-03
    Toppen mäklare! Vi fick en trevlig visning på huset, gick igenom besiktningsprotokollet noggrant och svarade på alla våra frågor. Richard kommer även få sälja vår lägenhet, rekommenderas!
    Giselle D
    Giselle D
    • Enhörna
    köpte sitt hus med hjälp av Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
  • 2020-11-02
    Vi har sålt en villa. Richard har varit professionell, snabb och lyhörd. Han har informerat bra om vad vi behöver göra, hur allting går till, snabb på att boka besiktning, fotografering och visningar. Han har lyssnat på vad vi vill och har då tagit hänsyn till det. Affären är klar i mycket god tid och det är vi jätte nöjda med.
    Rose-marie A
    • Enhörna
    sålde sitt hus med hjälp av Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
  • 2020-11-02
    Sålt villa i Enhörna Södertälje Påläst och informativ på första mötet Lyhörd och inlyssnande till våra önskemål Inkluderande Drivande i försäljningsprocessen Mao kan jag rekommendera Richard Haus
    Lars A
  • 2020-10-15
    Richard har hjälpt oss med både köp och sälj av hus. Han har varit mycket behjälplig, tydlig och effektiv. Kan varmt rekommendera Richard!
    Sandra O
  • 2020-10-09
    Richard har hjälpt oss massvis och varit extremt trevlig och effektiv. Även mycket förtroendeingivande och tydlig under hela processen!
    Patrik G
  • 2020-10-07
    Trevlig med gott bemötande. Stark samordningsförmåga, proaktiv till slutförandet av affären. Tydlig under genomgången innan kontraktskrivning och bra rådgivning under tiden.
    Fehmi U
  • 2020-08-25
    Jag har sålt ett radhus för min mors räkning. Bemötandet var bra, positivt och korrekt. Mina förväntningar uppfylldes bra, både priset och att jag skulle göra affären via fullmakt ordnades mycket smidigt och bra. Som sagt snabb affär, rätt pris och ordning å reda skulle jag vilja säga.
    Roger F
    • 3:a
    • 80.0 m²
    • Södertälje
    sålde sin lägenhet med hjälp av Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
  • 2020-06-30
    försäljning av fritidshus Vänligt och lyhört bemötande Har levt upp till mina förväntningar.
    Monica R
    • 35.0 m²
    • Mörkö
    sålde sin stuga med hjälp av Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
  • 2020-06-27
    Har precis köpt en bostadsrätt! Richard har varit oerhört flexibel och framförallt tillgänglig. Svarat på alla mina frågor inom några minuter oavsett tidpunkt! Han har också uppdaterat oss väldigt snabbt under resans gång! Har haft en väldigt trygg känsla hela vägen vilket jag värdesätter högst när de kommer till bostadsköp/sälj och är otroligt glad att vi fick möjligheten att ha honom som mäklare! Tack!
    Ellen M
    • 3:a
    • 81.2 m²
    • Järna
    köpte sin lägenhet med hjälp av Richard Haus en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
  • 2020-06-18
    Köpte en villa, mäklaren va tillmötesgående med alla frågor gällande objektet samt finansieringen. Mäklaren levde upp till förväntningarna och rekommenderar honom varmt.
    Shmoyel H
    • 135.0 m²
    • Södertälje

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte