Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i södra Malmö!

Ska du skaffa boende i södra eller centrala Malmö? Eller går du kanske bara i tankarna än så länge? Då är du varmt välkommen att ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi kan staden till punkt och pricka och har över 80 års erfarenhet i branschen. Det är få frågor vi inte kan svara på.

Lägenhet centralt eller i utkanten av stan? Vi hjälper dig med råd och tips om vad som passar bäst. Vare sig du ska köpa, sälja eller bara vill ha en värdering så tar vi tryggt och säkert hand om hela processen.

Läs vad 285 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder

• 2019-05-18

Erik F skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Korrekt och snabb information genom hela processen. Läs mer
  • 2019-05-09

Sara A skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Supergrym, ärlig och svarar på frågor samt hjälper till. Läs mer
  • Gunilla L

2019-05-06

Gunilla L skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålt bostadsrätt. Mycket professionellt bemötande samt ett agerande som överträffar förväntningarna. Kan varmt rekommendera Daniel! Läs mer
  • 2019-05-02

Beatrice B skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Nathalie förmedlade en bostad som jag köpte. Jättebra mäklare! Professionell, kunnig och förmedlade bostadsaffärer på ett väldigt bra sätt! Henne kommer jag anlita för kommande bostadsförsäljning. Läs mer
  • Madeleine L

2019-04-28

Madeleine L skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Min mäklare Emma W. har hjälpt mig sälja min 3:a på Lorensborg. En mycket engagerad, pålitlig och professionell mäklare som ger en hög personlig service, både till mig som säljare, men även till intressenter. Emma ger det lilla extra och levererar över förväntan. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-04-28

Johan R skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Köpte av Kasper. Otroligt trevlig, tillmötesgående och genuin. En av de bästa mäklarna i Malmö! Läs mer
  • 2019-04-26

Felicia M skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Köpt bostad och blev otroligt bra bemött. Läs mer
  • 2019-04-25

Sofia H skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi anlitade Kasper för tredje gången som mäklare för försäljning av bostadsrätt. Precis som tidigare har han skött affären ytterst professionellt, med omsorg för detaljer och bägge parters intressen. Trevligt bemötande, mycket kunnig och engagerad mäklare. Läs mer
  • 2019-04-25

Anders P skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande.
    Att man blir rätt behandlad.
    Den var perfekt. Läs mer
  • 2019-04-23

Nina N skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Ebba är otroligt kompetent, lugn och trevlig, ger högt förtroende tycker jag, eftesom jag uppskattar någon som inte är så "säljig" i negativ bemärkelse. Ställer rätt frågor, ödmjuk och sympatisk. Högsta betyg. Läs mer
    2019-04-23 Ebba J svarar Nina N
    Tack snälla för fint omdöme. Har bara varit roligt att hjälpa er! /Ebba
  • 2019-04-19

Baktash Y skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
    2019-04-21 Ebba J svarar Baktash Y
    Tack för sitt omdöme Baktash. Roligt att få hjälpa er!/Ebba
  • Roland D

2019-04-18

Roland D skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Har köpt en bostadsrätt och är på väg att sälja en bostadsrätt genom Ebba på Svensk Fastighetsförmedling i Malmö.
    Vid köpet av bostadsrätt så kan jag bara tala gott om Ebba.
    Vad det gäller att sälja så har jag blivit mycket väl bemött, men lägenheten som skall säljas är inte såld vid ännu, men jag hoppas att det kommer att gå bra.
    Har bara gott att säga om Ebba och hennes kollega Natalihe. Läs mer
    2019-04-19 Ebba J svarar Roland D
    Tack för betyget Roland! Jag hoppas att vi kommer fram till en lyckad försäljning också här snart! /Ebba
  • 2019-04-18

NINNI Ingmarie Elisabeth W skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Försäljning av bostadsrätt för dödsbo.
    Processen har varit komplicerad ffa pga dödsbodelägarnas inbördes relationer.
    Emma Wrangmark har genom hela processen visat prov på mycket hög professionalitet.
    Noggrann, kompetent, pålitlig uthållig och engagerad. I den situation vi befunnit oss i hade jag inte kunnat önska en bättre mäklare. Läs mer
    2019-04-23 Emma W svarar NINNI Ingmarie Elisabeth W
    Tack snälla Ninni för förtroendet och de fina orden!
  • Sixten O

2019-04-18

Sixten O skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Ebba är en mycket trevlig och noggrann person som vi har stort förtroende för. Det är egentligen för tidigt att ge ett slutgiltigt omdöme eftersom inte affären är helt genomförd ännu.

Ebba har på alla sätt motsvarat våra förväntningar och till o med överträffat dem.

Kom gärna tillbaka när affären är helt klar. Läs mer
    2019-04-19 Ebba J svarar Sixten O
    Tack snälla för detta fina betyg, det värmer! Jag hoppas att allt ska flyta på som vi tänkt! /Ebba

Jimmy T skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Proffsig duktig och fick till ett snabbt avslut på affären. Läs mer
    2019-04-19 Ebba J svarar Jimmy T
    Tack för ert omdöme, kul att det gick så smidigt! /Ebba
  • 2019-04-18

Baraa K skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jag har köpt bostad, vi fick bra stöd och service. Mäklaren var trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-04-18

Anwar O skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Det var bra och Emma är faktiskt mäklare Läs mer
  • Usama S

2019-04-17

Usama S skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jag köpte en bostadsrätt i Malmö .
    Emma min mäklare är väldigt duktig , snäll , rak , ärlig och ödmjuk .
    Hon uppfyllde mina förväntningar , hon hade svar till allt man behöver som kund .
    Hennes bemötande var utmärkt , glad och vänlig person . Läs mer
  • 2019-04-17

Martin T skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jag valde att låta Emma Svensson ta hand om försäljningen av min lägenhet och är mycket nöjd med det valet. Jag fick kontinuerliga uppdateringar och affären kändes välstrukturerad från början till slut. All kommunikation gick smidigt och sms/mail besvarades snabbt. Emma har god insikt i bostadsmarknaden och hennes goda timing med försäljningen resulterade i ett bra pris för lägenheten.

Det första intrycket som gjorde att jag valde Emma var att hon framstod som lugn, saklig och kunnig. Läs mer
  • 2019-04-17

Anne-marie A skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jag var en väldig klyddig kund som hoppade av och på med min försäljning av bostadsrätt, men Ebba min mäklare hade stort tålamod med mig. Hon kändes trygg. Hon lyckades också med en bra försäljning över mina förväntningar. Läs mer
    2019-04-17 Ebba J svarar Anne-marie A
    Tack för omdömet. Man får lov att vara osäker i en försäljning, det är en stor grej och det är viktigt att allt känns rätt! Jag är bara glad att jag fick möjligheten att hjälpa dig! /Ebba
  • 2019-04-17

Robert A skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Engagerad och lösningsorienterad Läs mer
  • 2019-04-16

Mattias L skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Fantastiskt driven person. Snabb återkoppling och inget klydd Läs mer
    2019-04-16 Ebba J svarar Mattias L
    Tack Mattias, jätteroligt att få hjälpa dig i din försäljning! /Ebba
  • 2019-04-16

Xinxian Y skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Sålde lägenhet.
    Bra, Bra, Bra, Bra,½. Läs mer
  • Petra H

2019-04-16

Petra H skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Sålt hus . Väldigt trevligt bemött. Personligt men affärsmässigt. Känns tryggt. Rekommenderar gärna både Ebba och Svensk fast Läs mer
    2019-04-16 Ebba J svarar Petra H
    Tack för omdömet Petra. Bara roligt att få hjälpa er! /Ebba
  • 2019-04-05

Anna A skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Bra på att återkoppla! Engagerad för att få ett bra resultat! Rekommenderas. Läs mer
    2019-04-23 Emma W svarar Anna A
    Tack Anna, vad roligt att höra! Vi ses på tillträdet!
  • Camilla N

2019-04-05

Camilla N skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Detta var andra gången vi hade Nathalie till att förmedla vår bostad. Eftersom vi var så nöjda förra gången fick hon såklart förtroendet igen.
    Från start med fotograferingen var hon till stor hjälp med att komma med synpunkter och tips på hur vi skulle fixa i lägenheten för bästa resultat. Under processen med visning och budgivning har hon hållit oss underrättade hela tiden om vad som sker om intressenter, bud och till slut fått till ett bra avslut på båda försäljningarna. Till detta en härlig, trevlig och ödmjuk mäklare som gör ett super bra jobb!
    Vi är mycket nöjda och kan starkt rekommendera Nathalie. Läs mer
  • Birgitta A

2019-04-04

Birgitta A skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Trevlig hjälpsam och visade erfarenhet kunnande och engagemang Läs mer
  • 2019-03-30

Monica L skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag har köpt en lägenhet,en bostadsrätt
    I Malmö!
    Nathalie som var mäklare för detta objekt!
    Hon var en väldigt bra mäklare tycker jag
    Hon var väldigt rar, och berättade om lägenheten, allt man ville veta!
    En jättebra upplevelse!
    Hon hade mycket humor,vi kunde prata om allt!
    Mvh Monica Lindblad Läs mer
  • 2019-03-07

Pontus D skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi anlitade Daniel för att sälja vår 2,5:a i Slottsstaden.
    Från första till sista stund av försäljningsprocessen hade han ett lysande bemötande. Daniel visade genomgående lugn, trygghet, och värme.
    Han visade sig mycket noggrann och kunnig och var alltid tillgänglig för frågor. Tog även egna initiativ till kontakt under försäljningsprocessen.
    I kombination med en riktigt bra prislapp går det inte att önska mer av sin mäklare. Läs mer
  • 2019-03-06

Peter N skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vårt hus blev sålt den 26. februari 2019.

Vi vill tacka Daniel Karlsson för ett fantastiskt samarbete. Han gjorde allt för att få affären att gå igenom. Han uppdaterade ständigt oss via SMS och mail. Läs mer
  • 2019-02-25

Ramona H skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Ett proffsigt första intryck där mäklaren Daniel visade till 100% att han kan sitt jobb! Vi är mer än nöjda att just du sålde vår lägenhet på Limhamnsvägen. Läs mer
  • 2019-02-25

Yvonne D skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Emma har skött försäljningen av min lägenhet på ett utmärkt sätt. Hon är tydlig, trevlig och återkopplar alltid. Kunde inte blivit bättre. Tack Emma! Läs mer
    2019-02-26 Emma W svarar Yvonne D
    Vad roligt att höra, tack snälla Yvonne för förtroendet och de fina orden!
  • 2019-02-22

Christina A skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Ett fantastiskt professionellt bemötande av Daniel genom hela säljprocessen när jag sålde min bostadsrätt i Malmö. Jag har varit trygg och han har uppfyllt mina förväntningar med råge och jag har bara positiva ord om honom. Jag rekommenderar Daniel varmt till er som önskar en proffsig och engagerad mäklare med både hjärta och hjärna! Läs mer
  • 2019-02-19

Simon M skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Nathalie gjorde ett perfekt jobb som mäklare. Jag har inget att anmärka på! Läs mer
    2019-03-05 Nathalie B svarar Simon M
    Stort tack Simon! Vi ses på tillträdet :)
    Vänliga hälsningar, Nathalie
  • 2019-02-14

Julia T skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålt en bostadsrätt, 2 rum o kök.
    Pålitlig mäklare som gav ett väldigt bra intryck och fint bemötande. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-03-05 Nathalie B svarar Julia T
    Tack Julia, vad roligt att höra! Ser fram emot att träffa er på tillträdet.
    Vänliga hälsningar, Nathalie
  • 2019-02-11

Sara Å skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag fick hjälp av Kasper Isgren för att sälja min bostadsrätt under 2018. Under hela försäljningsprocessen fanns han där för alla frågor, funderingar och som stöd. Han gjorde ett fantastiskt arbete, definitivt utöver vad jag förväntade. Jag kan varmt rekommendera Kasper Isgren som mäklare. Läs mer
  • 2019-02-07

Elisabeth J skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi blev kontaktade av Emma Wrangmark över telefon och hon hade en väldigt jordnära och proffsig approach. Vi hade börjat leta efter hus och skulle i så fall sälja vår 3a på Lorensborg när vi hittade vårat framtida boende. Emma stod ut ifrån mängden av de mäklare som hade ringt upp oss runt den tiden så det kändes rätt redan vid första kontakten. Hon gjorde ett strålande jobb från start till slut och överträffade våra förväntningar på alla punkter; planering, förslag på styling, koll på marknaden, service minded och avslutningsvis försäljningen.
    Vi kommer utan tvekan att rekommendera Emma till dom vi känner. Läs mer
  • 2019-02-07

Mate M skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper skulle sälja våran lägenhet på Ribersborg. Kasper gav ett härligt, proffesionellt och tryggt intryck. Vii kände oss trygga med Kasper.

Kasper gjorde ett enormt grundligt jobb och va trevlig och informerade oss hela tiden hur det gick. Trots att försäljningen gick trögt så slutade inte Kasper att jobba och till sist fick vi lägenheten såld.

Kasper är otroligt proffesionellt och ger verkligen allt för kunden. Han är ärlig och återkopplar direkt vad som händer.

Rekommenderar starkt Kasper!

// 2st supernöjda kunder! Läs mer
  • Johan S

2019-02-05

Johan S skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Superbra och proffsig! EDIT: Efter dålig erfarenhet med flyttstäd rekommenderad av mäklaren, sänker jag betyget från 5 till 3. Läs mer
  • Alexandra W

2019-02-04

Alexandra W skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag och min man fick hjälp av Kasper med att sälja en bostadsrätt i Ribersborg, Malmö. Han gav ett mycket bra första intryck och nådde sedan upp till förväntningarna genom hela affären. Han gjorde mycket grundlig research, var tydlig och mycket trevlig varje gång vi pratade. Vi kände hela tiden fullt förtroende för Kasper och skulle rekommendera honom varmt. Läs mer
  • 2019-01-22

Esther Ida Martina F skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Valde Kasper som mäklare för att sälja min etta. Hade fått goda rekommendationer & bra intryck av honom på andra visningar samt vid första mötet. Tyvärr blev jag inte mer än ”nöjd” med hela försäljningen; exempelvis sådär med fotografen som rekommenderades samt med vissa återkopplingar som skulle ske, men ej kom. Fick ett sämre förtroende på grund av hans bemötande i vissa samtal och när mina nycklar tillfälligt försvann. Läs mer
    2019-01-24 Kasper I svarar Esther Ida Martina F
    Tack för feedback Esther! Förstår att det uppstod frågetecken hos dig när jag förväxlade nycklarna. Det skulle vara givande för mig att få veta mer om hur du upplevde mitt bemötande, så att jag kan lära av det. Vi hörs med avstämning inför tillträdet.
  • Fredrik Tobias S

2019-01-21

Fredrik Tobias S skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Bra hantering vid försäljning av lägenhet. Proffsigt och ambitiöst Läs mer
    2019-01-24 Kasper I svarar Fredrik Tobias S
    Tack förtroendet Fredrik! Hör gärna av er om jag kan hjälpa er i husletandet, med exempelvis prisstatistik eller om ni vill bolla vad som helst!
  • Bo R

2019-01-17

Bo R skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Behövde sälja min lägenhet i Malmö Live.
    Anlitade Nathalie Borgernäs. Utmärkt val.
    Trevligt och proffsigt bemötande. Kunnig,
    noggrann, kompetent, effektiv och
    med starkt fokus på att uppnå bra resultat.
    Överträffade mina förväntningar. Fler sådana
    fastighetsmäklare!
    Bo Läs mer
    2019-03-05 Nathalie B svarar Bo R
    Stort tack för fina ord Bo! Det har varit jätteroligt att få samarbeta tillsammans med dig och få förtroendet att hjälpa till. Stort lycka till med din nya lägenhet! Vänliga hälsningar, Nathalie
  • Marianne S

2019-01-09

Marianne S skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    2a lägeheten som sålts av Emma Wrangmark, Sv Fastighförm åt mig
    Mycker duktig, tillmötesgående o serviceinriktad , påläst o allrid till hands.
    Inga krångliheter någonstans.

Utomordentligt väl skött!! Läs mer
    2019-01-14 Emma W svarar Marianne S
    Tack snälla Marianne för din fina rekommendation!
    Alltid ett nöje att få hjälpa dig! :)
  • 2019-01-08

Peipei J skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    I have a great experience of buying an apartment. My broker Emma helps me a lot to understand the process of buying an apartment in Sweden and quick answer to my questions. She detailed explained the contract to me which really appreciated and very patient! Really thanks and wonderful experience to me! Läs mer
    2019-01-15 Emma W svarar Peipei J
    Thank you so much Peipei for your recommendation and kind words! :)
    Best regards, Emma
  • 2019-01-02

Sandra Madelen L skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jag har sålt en 1,5a på 48 kvm i malmö och kom i kontakt med Emma genom mina föräldrar som även dom använt samma firma.
    Första mötet med Emma gav mig en känsla av genuint intresse för mig/min bostad men även ett glatt leende och jag fick en bra känsla.. jag var trygg med att Emma var den som skulle representera min bostad!
    Jag hade mina förväntningar men trodde aldrig det skulle gå så snabbt eller så enkelt som det gjorde och eftersom det är första gången jag säljer en bostad så var det väldigt skönt att ha en stöttande mäklare med mig hela tiden så mina förväntningar blev mer än uppfyllda!! Läs mer
    2019-01-02 Emma S svarar Sandra Madelen L
    Tack så mycket för din rekommendation Sandra! Vi hörs snart igen!
  • 2018-12-06

Emma G skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jag sålde en bostadsrätt och är väldigt imponerad över hur enkelt och snabbt allt gick. Emma Svensson är kunnig, tydlig och engagerad och ett extra plus i kanten är hennes lokalkännedom! Läs mer
    2018-12-07 Emma S svarar Emma G
    Kul att höra att du är nöjd med mitt jobb! Ha det fint så hörs vi snart igen!
  • 2018-12-04

Lisbeth B skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jag har sålt en bostadsrätt i Malmö. Mäklaren Ebba Jönsson har överträffat mina förväntningar. Hon har bemött mig med engagemang och tålamod på ett utmärkt sätt. Jag har hennes erfarenhet och magkänsla att tacka för att lägenheten till slut blev såld. Hon är kunnig och noggrann, så man får förtroende och känner sig trygg. Man får svar på sina frågor, och man känner sig välkommen att fråga om det mesta. Jag har blivit mycket trevligt bemött. Läs mer
    2018-12-05 Ebba J svarar Lisbeth B
    Tack Lisbeth för ditt fina omdöme, det värmer!
    Det har varit roligt att hjälpa er och ni är alltid välkomna tillbaka!
    /Ebba
  • 2018-11-30

Lisa B skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    3 RoK i Malmö centrum, vid Caroli Centrum. Försäljning i slutet av november 2018.

Blev superproffsigt bemött av mäklaren Daniel Karlsson när han kom för att värdera lägenheten. Initialt skulle detta leda till ett utköp men jag bestämde mig där och då att jag ville sälja med Svensk fastighetsförmedling istället. De erbjöd tjänster som jag kände var relevanta och de ingick i mäklararvodet.

Från början till slut (vilket i detta ovanliga fall var 8 dagar) blev jag bemött med sympati, kunnighet, tydlighet och ständig återkoppling, vilket jag uppskattde enormt.

Försäljningen gick otroligt smidigt till och all kommunikation var enkel och igen, tydlig.

Jag kan inte understryka nog hur mycket jag rekommenderar Daniel och Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2018-11-29

Daniel E skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Nathalie sålde vår lägenhet på Sturegatan. Vi är väldigt nöjda med allt från första bemötande fram tills lyckad försäljning, en bra bit över utropspriset.
    Vi upplevde vår mäklare som kunnig, seriös och trevlig. Läs mer
    2019-03-05 Nathalie B svarar Daniel E
    Tack Daniel! Det glädjer mig verkligen att ni är nöjda med både process och slutresultat, det var jätteroligt att få hjälpa er. Stort lycka till med det nya huset! :) Vänliga hälsningar, Nathalie

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö