Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder

Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder

Beringsgatan 2, 211 18 Malmö — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i södra Malmö!

Ska du skaffa boende i södra eller centrala Malmö? Eller går du kanske bara i tankarna än så länge? Då är du varmt välkommen att ta kontakt med oss på Svensk fastighetsförmedling. Vi kan staden till punkt och pricka och har över 80 års erfarenhet i branschen. Det är få frågor vi inte kan svara på.

Lägenhet centralt eller i utkanten av stan? Vi hjälper dig med råd och tips om vad som passar bäst. Vare sig du ska köpa, sälja eller bara vill ha en värdering så tar vi tryggt och säkert hand om hela processen.

Läs vad 311 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder

• 2019-09-09

Christina H skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    mycket bra bemötande,lugn och vänlig. Läs mer
  • 2019-09-02

Daniel F skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålt ett hus i Oxie.
    Mycket ordentligt och otroligt mycket kontakt under hela försäljningen.
    Kändes väldigt stabilt. Läs mer
  • 2019-09-02

Stefan R skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag har köpt en bostadsrätt med 2 rum och kök.
    Visningen hanterades på ett alldeles utmärkt sätt av mäklaren, som gjorde ett mycket gott intryck på mig.

Det var en lugn och saklig presentation av bostaden och bostadsrättsföreningen. Läs mer
  • 2019-09-02

Karin D skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Daniel hjälpte mig med försäljning av en bostadsrätt i Slottstaden i Malmö. Daniel var kunnig, lyhörd, proaktiv, hjälpsam och lätt att få tag på. Han la ner stort arbete på att ta reda på information om föreningen och att göra en tilltalande objektsbeskrivning. Annonsen blev jättefin. Jag skulle utan tvekan anlita honom igen, Läs mer
  • 2019-09-02

Vedran D skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Nathalie did a great job from the very beginning. I had nothing to worry about and was well advised.
    I was well informed about the sale process and the sale itself went smooth because of that.
    I would recommend working with her to anyone.
    Five stars and two thumbs up! Läs mer
  • 2019-09-02

Therese N skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi har sålt en lägenhet på 69 kvm i centrala Malmö. Kasper skötte allt suveränt, man kände att han verkligen engagerade sig.
    Då vi inte har sålt någon lägenhet innan så visste vi inte riktigt vad vi skulle förvänta oss men vi är verkligen jättenöjda med Kasper. Läs mer
  • 2019-08-31

Zivile M skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi har sålt vår lägenhet. Från det första till det sista steg var Emma mycket duktig på att informera om handlingar, berätta om spekulanter och noggrant rådgöra dock låta oss bestämma själva. Hon har lyckats att komma så nära oss att det känns att vi har gjort affären tillsammans. Riktigt bra jobbat! Stort tack! Läs mer
    2019-08-31 Emma W svarar Zivile M
    Tack snälla Zivile för de fina orden! Har verkligen varit ett nöje att få hjälpa er!
    Vänliga hälsningar Emma
  • 2019-08-24

Sofie N skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålde min 1,5a på Ribersborg med hjälp av Daniel. Anledningen att jag valde att jobba med Daniel var för att han stack ut när han höll en visning på en annan lägenhet vi tittat på. Väl påläst, kunde allt gällande förening, område till parkering i huset. Gav klar och tydlig information vilket gav mig ett bra förtroende för honom.
    Mycket kontakt under försäljningen av min bostad. Berättade hur spekulanterna tänkte samtidig som han var ärlig mot köparen om mina åsikter kring köpet.
    Kommer definitivt kontakta Daniel nästa gång den är dags för en försäljning av min bostad. Läs mer
  • 2019-08-22

Emelie S skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålde en bostadsrätt i Malmö. Daniel har varit toppen och hjälpsam hela vägen igenom, och vid flera tillfällen gett oss rådgivning om vårt nya bostadsköp som inte gått genom svensk fastighetsförmedling. Vi är supernöjda med Daniels lugna och strukturerade bemötande - vi rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2019-08-16

Joel S skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kasper är kunnig och tillmötesgående och var en stor hjälp under hela säljprocessen. 5 av 5 Läs mer
  • Lena J

2019-08-15

Lena J skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    En god vän rekommenderade varmt Kasper, som jag träffade på en visning vännen var intresserad av. Då jag själv gick i säljartankar kom vi överens om ett sammanträffande. Strax därpå blev det allvar av försäljning och allt gick mycket fort. Jag tror det tog två veckor från fotografering till avtalsskrivning. Kasper var hela tiden aktiv och informerande. Vi hade samma syn på hur vi skulle agera. Jag är mycket nöjd med hela affären! Och en bättre mäklare kan jag inte tänka mig! Läs mer
  • Leif V

2019-08-15

Leif V skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Kunde inte vara mer nöjd. Mycket kompetent och trevlig. Proffsigt bemötande och suverän återkoppling.
    En mäklare som jag absolut rekommenderar!! Läs mer
  • 2019-08-09

Torne L skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi har fått utmärkt hjälp av vår mäklare Emma Wrangmark på Svensk Fastighetsförmedling att sälja vår bostadsrättslägenhet.
    Hela affären klarades av på ett för oss smidigt sätt från första kontakten till affärens avslutande. Läs mer
  • 2019-08-08

JONATAN T skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Fantastisk i alla lägen, förklarar exakt vad som kommer hända och hjälper till med mer än vad som är förväntat. Hjälpte oss både med att köpa och sälja vår nuvarande lägenhet. Hon kollade igenom och förklarade lånevillkor från banken, annons från andra mäklare. Höll ögonen öppna för andra lägenheter. Kom med tips och idéer inför försäljning. Alltid tillgänglig, supertrevlig och korrekt. 11/10. Läs mer
  • 2019-08-06

COSTAS A skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Har endast varit i kontakt med Kasper för en värdering, men kommer garanterat kontakta honom igen när det är dags för försäljning. Läs mer
  • 2019-08-06

JOHN H skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Lysande mäklararbete. Snabb, smidig och underlättare verkligen försäljningsprocessen. Se till att ha din lägenhet i ordning och städad så sköter Nathalie mer eller mindre resten. Läs mer
  • 2019-07-05

Rebecka S skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jättebra mäklare på alla sätt! Ärlig, ödmjuk och förtroendeingivande. Bra på att återkoppla och väldigt tillgänglig och flexibel. Läs mer
  • 2019-07-05

Alexander S skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålt lägenhet.

Bästa mäklaren i Malmö stad! Läs mer
  • 2019-07-04

Emma E skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Fick hjälp av Daniel att sälja min etta i Hästhagen. Bemötandet var oklanderligt från början till slut. Daniel är en mkt trevlig, sympatisk och hjälpsam person och hela processen kändes väldigt trygg.
    Jag hoppades sälja snabbt och såklart till ett bra pris och det levererade Daniel väldigt bra.
    Hade definitivt anlitat Daniel igen och rekommenderar honom gärna vidare till vänner o bekanta. Tack Daniel! Läs mer
  • 2019-06-30

Charlotta B skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålt lgh på Ribersborg, Malmö via Svensk fastighetsförmedling och Kasper Isgren. Är mycket nöjd med försäljningsprocessen från början till slut. Kasper har ett mkt trevligt bemötande, är väldigt initierad och pålitlig. Läs mer
  • Erik Marcus L

2019-06-26

Erik Marcus L skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Ja vad ska man säga. Är så nöjd med Anna Wrangmarks arbete. Bättre mäklare finns inte. VÄRLDSKLASS! Läs mer
  • Million M

2019-06-24

Million M skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Emma är en väldigt duktig mäklare och kan rekommendera att anlita henne. Hon är väldigt professionell, effektiv och positiv.
    Vi var behov av att sälja lägenheten fort, vilket Emma löste under förhandsvisning med ett tidigt tillträdesdatum. Läs mer
  • Dalia A

2019-06-22

Dalia A skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag har köpt ett hus på 134 kvadratmeter i Oxie. Mäklaren var ständigt professionell och informativ. Jag förväntade mig att mäklaren tar i itu med alla problem och ska vara grundlig, och det gjorde hon på avtalet när hon förtydliga och rättade till en mening. Jag är väldigt nöjd som köpare av hus för första gången!

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-06-19

Erika F skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Jag upplevde Daniel Karlsson på Svensk Fastighetsförmedling som en mycket duktig och kompetent mäklare. Tydlig och rak i kommunikationen, och dessutom mycket trevlig. Läs mer
  • 2019-06-04

Brf G skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    vi sålde en lägenhet och är jättenöjda med Daniels bemötanden och hantering av presumtiva köpare. Läs mer
  • 2019-05-29

Sanna L skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi har fått hjälp av Emma Wrangmark att sälja vår lägenhet på Albinsrogatan. Vi är båda mycket imponerade av Emmas proffsiga bemötande. Hon visar ett stort intresse, förståelse och tvekar aldrig med svar när man frågar om något. Redan efter första mötet kände vi oss trygga. Inte förvånande sålde Emma vår lägenhet på ett kick👍. Dessutom såldes lägenheten till ett engelsktalande par - inte heller det hade Emma problem med utan slog om mellan språken helt naturligt. Läs mer
  • 2019-05-18

Erik F skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Korrekt och snabb information genom hela processen. Läs mer
  • 2019-05-09

Sara A skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Supergrym, ärlig och svarar på frågor samt hjälper till. Läs mer
  • Gunilla L

2019-05-06

Gunilla L skrev om Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Sålt bostadsrätt. Mycket professionellt bemötande samt ett agerande som överträffar förväntningarna. Kan varmt rekommendera Daniel! Läs mer
  • 2019-05-02

Beatrice B skrev om Nathalie Borgernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Nathalie förmedlade en bostad som jag köpte. Jättebra mäklare! Professionell, kunnig och förmedlade bostadsaffärer på ett väldigt bra sätt! Henne kommer jag anlita för kommande bostadsförsäljning. Läs mer
  • Madeleine L

2019-04-28

Madeleine L skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Min mäklare Emma W. har hjälpt mig sälja min 3:a på Lorensborg. En mycket engagerad, pålitlig och professionell mäklare som ger en hög personlig service, både till mig som säljare, men även till intressenter. Emma ger det lilla extra och levererar över förväntan. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-04-28

Johan R skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Köpte av Kasper. Otroligt trevlig, tillmötesgående och genuin. En av de bästa mäklarna i Malmö! Läs mer
  • 2019-04-26

Felicia M skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Köpt bostad och blev otroligt bra bemött. Läs mer
  • 2019-04-25

Sofia H skrev om Kasper Isgren en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Vi anlitade Kasper för tredje gången som mäklare för försäljning av bostadsrätt. Precis som tidigare har han skött affären ytterst professionellt, med omsorg för detaljer och bägge parters intressen. Trevligt bemötande, mycket kunnig och engagerad mäklare. Läs mer
  • 2019-04-25

Anders P skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Sålt bostadsrätt.
    Mycket bra bemötande.
    Att man blir rätt behandlad.
    Den var perfekt. Läs mer
  • 2019-04-23

Nina N skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Ebba är otroligt kompetent, lugn och trevlig, ger högt förtroende tycker jag, eftesom jag uppskattar någon som inte är så "säljig" i negativ bemärkelse. Ställer rätt frågor, ödmjuk och sympatisk. Högsta betyg. Läs mer
    2019-04-23 Ebba J svarar Nina N
    Tack snälla för fint omdöme. Har bara varit roligt att hjälpa er! /Ebba
  • 2019-04-19

Baktash Y skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
    2019-04-21 Ebba J svarar Baktash Y
    Tack för sitt omdöme Baktash. Roligt att få hjälpa er!/Ebba
  • Roland D

2019-04-18

Roland D skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Har köpt en bostadsrätt och är på väg att sälja en bostadsrätt genom Ebba på Svensk Fastighetsförmedling i Malmö.
    Vid köpet av bostadsrätt så kan jag bara tala gott om Ebba.
    Vad det gäller att sälja så har jag blivit mycket väl bemött, men lägenheten som skall säljas är inte såld vid ännu, men jag hoppas att det kommer att gå bra.
    Har bara gott att säga om Ebba och hennes kollega Natalihe. Läs mer
    2019-04-19 Ebba J svarar Roland D
    Tack för betyget Roland! Jag hoppas att vi kommer fram till en lyckad försäljning också här snart! /Ebba
  • 2019-04-18

NINNI Ingmarie Elisabeth W skrev om Emma Wrangmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Centrum
    Försäljning av bostadsrätt för dödsbo.
    Processen har varit komplicerad ffa pga dödsbodelägarnas inbördes relationer.
    Emma Wrangmark har genom hela processen visat prov på mycket hög professionalitet.
    Noggrann, kompetent, pålitlig uthållig och engagerad. I den situation vi befunnit oss i hade jag inte kunnat önska en bättre mäklare. Läs mer
    2019-04-23 Emma W svarar NINNI Ingmarie Elisabeth W
    Tack snälla Ninni för förtroendet och de fina orden!
    Vänliga hälsningar, Emma
  • Sixten O

2019-04-18

Sixten O skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Ebba är en mycket trevlig och noggrann person som vi har stort förtroende för. Det är egentligen för tidigt att ge ett slutgiltigt omdöme eftersom inte affären är helt genomförd ännu.

Ebba har på alla sätt motsvarat våra förväntningar och till o med överträffat dem.

Kom gärna tillbaka när affären är helt klar. Läs mer
    2019-04-19 Ebba J svarar Sixten O
    Tack snälla för detta fina betyg, det värmer! Jag hoppas att allt ska flyta på som vi tänkt! /Ebba

Jimmy T skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Proffsig duktig och fick till ett snabbt avslut på affären. Läs mer
    2019-04-19 Ebba J svarar Jimmy T
    Tack för ert omdöme, kul att det gick så smidigt! /Ebba
  • 2019-04-18

Baraa K skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jag har köpt bostad, vi fick bra stöd och service. Mäklaren var trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-04-18

Anwar O skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Det var bra och Emma är faktiskt mäklare Läs mer
  • Usama S

2019-04-17

Usama S skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jag köpte en bostadsrätt i Malmö .
    Emma min mäklare är väldigt duktig , snäll , rak , ärlig och ödmjuk .
    Hon uppfyllde mina förväntningar , hon hade svar till allt man behöver som kund .
    Hennes bemötande var utmärkt , glad och vänlig person . Läs mer
  • 2019-04-17

Martin T skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jag valde att låta Emma Svensson ta hand om försäljningen av min lägenhet och är mycket nöjd med det valet. Jag fick kontinuerliga uppdateringar och affären kändes välstrukturerad från början till slut. All kommunikation gick smidigt och sms/mail besvarades snabbt. Emma har god insikt i bostadsmarknaden och hennes goda timing med försäljningen resulterade i ett bra pris för lägenheten.

Det första intrycket som gjorde att jag valde Emma var att hon framstod som lugn, saklig och kunnig. Läs mer
  • 2019-04-17

Anne-marie A skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Jag var en väldig klyddig kund som hoppade av och på med min försäljning av bostadsrätt, men Ebba min mäklare hade stort tålamod med mig. Hon kändes trygg. Hon lyckades också med en bra försäljning över mina förväntningar. Läs mer
    2019-04-17 Ebba J svarar Anne-marie A
    Tack för omdömet. Man får lov att vara osäker i en försäljning, det är en stor grej och det är viktigt att allt känns rätt! Jag är bara glad att jag fick möjligheten att hjälpa dig! /Ebba
  • 2019-04-17

Robert A skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Engagerad och lösningsorienterad Läs mer
  • 2019-04-16

Mattias L skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Fantastiskt driven person. Snabb återkoppling och inget klydd Läs mer
    2019-04-16 Ebba J svarar Mattias L
    Tack Mattias, jätteroligt att få hjälpa dig i din försäljning! /Ebba
  • 2019-04-16

Xinxian Y skrev om Emma Svensson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Sålde lägenhet.
    Bra, Bra, Bra, Bra,½. Läs mer
  • Petra H

2019-04-16

Petra H skrev om Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö Söder
    Sålt hus . Väldigt trevligt bemött. Personligt men affärsmässigt. Känns tryggt. Rekommenderar gärna både Ebba och Svensk fast Läs mer
    2019-04-16 Ebba J svarar Petra H
    Tack för omdömet Petra. Bara roligt att få hjälpa er! /Ebba