Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Solna

Svensk Fastighetsförmedling Solna

Råsundavägen 141, 169 36 Solna — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Solna!

Här möts du av kunniga fastighetsmäklare som kan Solna. Genom att vara lokala mäklare med en nationell organisation i ryggen kan vi erbjuda en mäklartjänst anpassad efter dig och dina behov. Med bred marknadsföring i både traditionella och digitala kanaler samt ett rikstäckande spekulantregister får din bostad bästa exponering och du som vill köpa har stora möjligheter att hitta ditt nya drömboende här i Solna.

Kom förbi vår BoButik, då kan vi svara direkt på dina frågor eller funderingar. Välkommen!

Läs vad 27 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Solna

• Ulla H
    Ulla H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Har fått den allra bästa hjälp med försäljningen av Krokusvägen 1, Solna
    2017-04-19 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Ulla H
    Hej Ulla! Det gläder mig att du är nöjd med vår mäklartjänst och välkomnar dig tillbaka om du har frågor/funderingar kring ditt boende. Tack för förtroendet vi fick att hjälpa dig med villaförsäljningen! vänliga hälsningar Manuel
  • Stephen P
    Stephen P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Är väldigt nöjd med Kenny Larsson. Han är noggrann, inkännande och kommunikativ. Både processen kring försäljningen samt resultatet gick smidigt och bra. Bra ordnat även av Karolina Larsson i samband med tillträdet. Upplevde också att Kenny hade koll på marknaden. Kan varmt rekommendera honom och Svensk Fastighetsförmedling.
    2017-03-23 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Stephen P
    Tack Stephen för förtroendet och för de fina orden. Hoppas du kommer trivas i nya kvarteret;)
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Andra gången nu som jag anlitade Robert Fridh för försäljning av min lägenhet. Det var ett givet val då Robert har en grym förmåga att få mig att känna mig lugn och trygg genom hela processen! Den dag det är dags igen kommer jag tillbaka! Tack, tack, tack för strålande jobb!
    2017-03-21 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Madeleine L
    Stort tack Madeleine! Alltid ett rent nöje att få hjälpa till. I'll be there for you nästa gång och gången efter det! Med vänlig hälsning, Robert
    Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg gillar detta
  • Regina H
    Regina H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Ett stort tack till Johanna Ekberg som hjälpte mig med min lägenhetsförsäljning! Försäljningsprocessen har känts trygg och smidig, och hon har alltid varit snabb med att återkoppla och hjälpsam. Mycket nöjd med resultatet och kan varmt rekommendera Johanna!
    2017-03-21 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Regina H
    Tack Regina för de fina orden! Det var så roligt att få hjälpa dig och är glad för dig att du blev kvar i samma område.
  • Sodabe A
    Sodabe A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag rekommenderades Gabriel av en vän och ångrar mig absolut inte! Kunde inte ha fått ett bättre bemötande eller bättre service samt att han kan sitt jobb. Rekommenderar Gabriel starkt!
    2017-03-13 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Sodabe A
    Hej Sodabe, jättekul att höra!
    Tackar ödmjukt för förtroendet och det fina omdömet.
    Det var verkligen ett nöje att samarbeta med dig och önskar dig allt gott!
    Vänliga hälsningar /
    Gabriel Garcia de las Bayonas
  • Ulla E
    Ulla E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag fick genast ett stort förtroende för Kenny och tog därför inte kontakt med andra mäklare. Var rädd om killen, han blir guld värd😊
    2017-03-21 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Ulla E
    Tack för förtroendet att sälja lägenheten, kul att vi nådde ett så lyckat resultat=)
  • Åsa O
    Åsa O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Johanna på Svensk Fastighetsförmedling är verkligen mäklaren som gör det där lilla extra. Hängiven, ärlig, rak, ambitiös och hårt arbetande. Dessutom väldigt trevlig och omtänksam. Johanna har genom våra ärenden vi haft med henne varit lättillgänglig, hjälpsam och informativ. Vi kan varmt rekommendera henne vidare. Ska vi sälja vår lägenhet i framtiden så är det till Svensk fastighetsförmedling och Johanna som vi kommer att vända oss till.
    2017-01-19 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Åsa O
    Tack så mycket Åsa för de orden! Det har varit så roligt att få vara med i både er försäljning samt ert köp. Hälsa så gott hem!
  • Satish S
    Satish S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Bra, Professionell, Lätt att ha att göra med samt Engagerad. Utförde uppdraget till fullo enligt önskemål.
    2016-12-09 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Satish S
    Hej!
    Skönt att ni är nöjda med min arbetsinsats och hoppas att vi får möjligheten att göra fler affärer tillsammans i framtiden!
    Mvh Jonas Franzén
  • Reza J
    Reza J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sålde min lägenhet med hjälp av Kenny Larsson. Han är väldigt kommunikativ, proffsig och engagerad. Rekommenderar honom starkt!
    2016-11-14 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Reza J
    Tack för de fina orden! När en göteborgare och en skåning samarbetar så blir det garanterat ett lyckat resultat. Hoppas du trivs bra i den nya lägenheten! Med vänliga hälsningar Kenny
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sålde min fastighet nu i oktober med hjälp av fastighetsmäklare Robert Fridh. Väldigt professionell, fingertoppskänsla, inger stort förtroende och skötte processen helt klanderfritt. Resulterade i ett mycket bra slutpris.

Rekommenderas varmt!!
    2016-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Magnus B
    Stort tack Magnus! Ett rent nöje att få hjälpa till. Mvh Robert
  • Anita L
    Anita L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Har på kort tid anlitat Robert Fridh för två lägenhetsförsäljningar. Det har varit på tryggt och proffsigt skött båda gångerna! Rekommenderas varmt!
    2016-11-07 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Anita L
    Stort tack Anita! Hoppas allt går med husförsäljningen nu också! Mvh Robert
    2016-11-07 Anita L svarar Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg
    Tack - det är avklarat till slut. Önskar bara att det också hade legat i Solna. Det var en annan byrå - och den mäklaren kommer inte att få några superlativer... Mvh Anita
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Karin F
    Karin F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi sålde med Lisa Simu och var väldigt nöja med henne som mäklare! Lisa gav oss ett mycket bra bemötande från första mötet och genom hela försäljningsprocessen. På ett lyhört och professionellt sätt guidade hon oss genom de olika moment man ställs inför som säljare, något som fick oss att känna oss trygga. Under visningsveckan höll Lisa oss kontinuerligt uppdaterade och arbetade ihärdigt för att slutföra försäljningen före veckoslutet, vilket lyckades med mycket gott resultat! Vi kan varmt rekommendera Lisa!
    2016-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Karin F
    Tack snälla Karin för bra feedback och ett gott samarbete. Kul att ni är nöjda med min insats. Hoppas ni får det bra i ert nya boende. Med vänlig hälsning Lisa Simu
  • Daniel
    Daniel skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sålde med Lisa Simu. Otroligt profesionell, lätt att få tag på under hela processen. Gjorde det där lilla extra i varje moment. Allt från planering till fotografering, visning, kontrakt och överlämning av nycklar sköttes snabbt och smidigt. Kan varmt rekommendera Lisa!
    2016-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Daniel
    Tack Daniel, roligt att höra att du är nöjda med min insats vid försäljningen. Hoppas att du trivs i din nya bostad! Med vänlig hälsning Lisa Simu
  • Björn E
    Björn E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Sålde med Lisa Simu - Rekord i området med både en nöjd säljare och köpare!

Noggrannhet och en service i världsklass med mer leverans än tomma löften och snack - Jag är jättenöjd med hur Lisa har drivit hela processen från start till mål och kan varmt rekomendera henne till alla, hon kommer vara mitt självklara val även nästa gång det är dags att sälja!

Supernöjd!
    2016-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Björn E
    Tusen tack Björn! Hoppas vi får möjligheten att arbeta tillsammans igen i framtiden. Med vänlig hälsning Lisa Simu
  • Björn H
    Björn H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Jag sålde min lägenhet i somras med hjälp av Lisa Simu och är mycket nöjd! Lisa uppfattade jag som en professionell och driven mäklare som är mycket kunnig om marknaden. Jag uppskattade särskilt att Lisa höll mig så bra underrättad under hela processen, var lätt att nå och snabb att återkomma. Lisa var också noga med att göra en bra fotografering och presentation av min lägenhet. Jag kan varmt rekommendera Lisa Simu!
    2016-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Björn H
    Tack Björn för de fina orden och ett bra samarbete. Hoppas att ni trivs i er nya bostad! Med vänlig hälsning Lisa Simu
  • Jennifer G
    Jennifer G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Detta är andra gången jag låter Robert Fridh hjälpa mig med en lägenhetsförsäljning och som vanligt är jag hur nöjd som helst! Bra dialog under hela processen och ett slutpris som översteg förväntningarna. Kan varmt rekommendera!
    2016-10-20 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Jennifer G
    Tusen tack Jennifer! Ett rent nöje att hjälpa till. Stort lycka till med kommande boendet! Mvh Robert
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Köpte en lägenhet av Johanna Ekberg. Hon är oerhört professionell och återkopplar väldigt snabb. Hon är förtroendeingivande och är hjälpsam. Kan varmt rekommendera henne.
    2016-10-18 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Fredrik M
    Hej Fredrik!
    Tack för dina fina ord! Tror att din nya lägenhet kommer att passa dig som handen i handsken.
    Med vänlig hälsning Johanna Ekberg
  • Josefin E
    Josefin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Över mina förväntningar! Stort tack till Johanna Ekberg som hjälpt mig och varit ett utmärkt stöd i min försäljning. Smidig och transparent process. Mer än nöjd med resultatet!
    2016-10-18 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Josefin E
    Vad roligt att höra, tack snälla Josefin!
    Hör gärna av dig när det är dags för reavinstberäkningen så hjälper jag dig självklart med den!
  • Johan H
    Johan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Robert skötte allt strålande. Självgående, snabbt och smidigt. Fick ut mer på försäljningen än vad jag hoppats på.
    2016-10-20 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Johan H
    Stort tack Johan! Tack för ett fint samarbete. Stort lycka till med nya boendet! Mvh Robert
  • Katrin Ragna K
    Katrin Ragna K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Kenny var kunnig och trevlig, snabb att svara på mail samt telefon och lätt att jobba med. Han skötte säljningen av vår lägenhet kanon bra! Kan varmt rekomendera honom
    2016-10-05 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Katrin Ragna K
    Tack för ett gott sammarbete, det var tack vare det som vi uppnådde ett så lyckat resultat i slutändan. Lycka till med ert nya boende så hörs vi av när det är dags för deklarationen. Med vänlig hälsning Kenny Larsson
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vår syster hade avlidit, jag och min andra syster skulle sälja hennes lägenhet.
    Träffade på en mycket trevlig och sympatisk skånepåg som vi genast fick ett stort
    förtroende för. Vi är bosatta i Skåne men vår mäklare fixade allt till vår stora belåtenhet. Alltid tillgänglig även under helger och semestertid, snabba svar på mobilen när vi hade några frågor. Kenny levde mycket väl upp till våra förväntningar. Så är han också en mycket trevlig skånepåg, vilket gjorde sitt till att vi valde just Kenny till att sköta försäljningen. Nu återstår bara deklarationen på lägenhetsförsäljningen men den hoppas vi även att vår mäklare Kenny skall fixa till.
    Med vänlig hälsning
    Marianne Liljeberg
    2016-10-05 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Marianne L
    Det var skönt att återigen få känna sig som den skåning jag i grund och botten är=) Kul att ni är nöjda med min insats och givetvis kommer jag hjälpa er med deklarationen också. Med vänlig hälsning Kenny Larsson
  • Felix N
    Felix N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Vi är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling och Kenny som mäklare. Han var tydligt och kunnig samt återkopplade och gav oss ständigt uppdaterad information om vår försäljning. Vi är dessutom mycket nöjda med att det gick fort att sälja lägenheten samt att vi fick ett pris som vi var nöjda med.
    2016-10-05 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Felix N
    Tack för den fina feedbacken och vad kul att ni hittade en lägenhet som på ett bra sätt uppfyllde era behov. Hoppas vi får möjligheten att arbeta tillsammans igen i framtiden. Med vänlig hälnsing Kenny Larsson
  • Bo B
    Bo B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    MYCKET nöjd med med vår mäklare Johanna Ekberg. Kunnig, engagerad, intresserad och inte minst en mycket trevlig person som ger ett förtroendeingivande och seriöst intryck! Skulle absolut kontakta henne igen vid behov!
    2016-10-05 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Bo B
    Tack snälla Bo, roligt att höra att ni är nöjda med mig och Svensk Fastighetsförmedling. Hoppas att ni båda trivs i er nya bostad! Ni är såklart mer än välkomna att höra av er igen framöver!
    Med vänlig hälsning Johanna Ekberg
  • adrian i
    adrian i skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Mycket intelligent och professionell. Honom gör jobbet mycket organiserade och han vet mycket väl jobbet av mäklare.
    Jag kan rekommendera den här personen som köpare och säljare.
    2016-11-14 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar adrian i
    Tack så mycket Adrian! Hoppas ni trivs bra i ert nya boende! Mvh Robert
  • Mattias O
    Mattias O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Trevlig, duktig, effektiv och en mycket kompetent mäklare
    2016-11-27 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Mattias O
    Tack Mattias! Roligt att få feedback på utfört arbete. Hoppas att ni trivs i den nya bostaden! Med vänlig hälsning Lisa Simu
  • Yamal R
    Yamal R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Very satisfied with the profesionality and quality of service I got. Sold the apartment in a short time with more than expected price.
    2016-11-14 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Yamal R
    Hi Yamal!
    Thanks for the good cooperation and the kind words! Hope you enjoy the new apartment that you bought and please contact me if you want some help with calculating your profit and the taxes that comes with the sale.
    Best regards Jonas Franzén
  • Mattias C
    Mattias C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Bra bemötande och bra och flexibelt arbetssätt med kontinuerlig återkoppling.
    2016-11-14 Svensk Fastighetsförmedling Solna & Sundbyberg svarar Mattias C
    Hej Mattias!
    Stort tack för att du tog dig tiden för att ge mig en rekommendation. Kul att få feedback på utfört arbete och hoppas att ni trivs i nya bostaden!
    Mvh Jonas Franzén

Råsundavägen 141, 169 36 Solna