Svensk Fastighetsförmedling Solna

Svensk Fastighetsförmedling Solna

• BadgeNineYears

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Solna! Här möts du av kunniga fastighetsmäklare som kan Solna. Genom att vara lokala mäklare med en nationell organisation i ryggen kan vi erbjuda en mäklartjänst anpassad efter dig och dina behov. Med bred marknadsföring i både traditionella och digitala kanaler samt ett...

788 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Solna

Patrick B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
Huvudsta

Jonas har hela tiden varit närvarande, uppföljande och lyhörd! Otroligt enkel att jobba tillsammans med. Mycket nöjda och rekommenderar honom starkt.

Andreas R
Huvudsta

Han är kunnig i sitt jobb. Lätt å jobba med han. Proffsigt i jobb

Sven-åke Å
Frösunda

Ett bra bemötande från hans sida. Förväntningarna var väl något högre vad gäller prisnivån, men han gjorde nog sitt bästa. Upplevelsen var i stort sätt positiv.

Svar från Jonas Franzén

Hej Sven-Åke! Stort tack för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Härligt att ni ändå har en positiv upplevelse av försäljningen och att ni upplever att vi gjort vårt yttersta för att nå bästa möjliga pris.

Jannice K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
Västra Skogen

Proffsig, engagerad och inger trygghet vid en så stor affär som bostadsköp är. Anlitar gärna igen!

Niklas R
Råsunda

Jonas är en erfaren och duktig mäklare och det märks verkligen att han vet vad han gör. Har sällan känts så tryggt som med honom! Kan verkligen rekommendera att välja honom när ni ska sälja!

Svar från Jonas Franzén

Tack Niklas och stort tack för att jag fick hjälpa er. Underbart att ni känt er trygga under hela försäljningen, då har jag verkligen lyckats med mitt jobb! Har varit ett otroligt gott samarbete från start, ni har verkligen gjort mitt jobb enklare med all information om bostaden som ni gett mig samt haft lägenheten i toppskick inför fotografering och visningar! Hoppas ni kommer trivas fint i ert hus i Täby.

Rohit R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
Skytteholm

Overall experience with Johanna is great. We had two expectations, one was easy selling process and second was our minimum expected price. The process of selling was easy and simple so she did 5 out of 5 for that. We fell short of our expected price by some amount, it would be wonderful if we would have met that.

Caroline L
Råsunda

Vi är mycket nöjda med Johanna som mäklare. Genom hela processen har vi känt en stor trygghet i Johannas professionalism och långa erfarenhet. Rekommenderas varmt om du vill ha en mäklare du kan lita på.

Mavjudahon M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
Haga Norra

Jag hade en fantastisk upplevelse med Manuel Campos på Svensk Fastighetsförmedning Solna.Deras team var profissionellt, engagerat och lyhört för mina behöv. Han guidade mig genom varje steg i processen och gav mig värdefulla råd till mig nya lägenheten. Jag är väldigt nöjd med resultatet och rekommenderar Manuel Campos på Svensk Fastighetsförmedling i Solna till alla som letar efter en pålitlig samt effektiv Mäklare.

Svar från Manuel Campos

Vad härligt att höra att din upplevelse med Svensk Fastighetsförmedling och mig som mäklare varit till belåtenhet. Att du är så nöjd att du vill rekommendera mig vidare betyder väldigt mycket för mig. Tusen tack och ser fram emot det sista i arbetet tills du får nyckeln till din fina lägenhet.

Salko C
Huvudsta

Manuel Campos på Svensk Fastighetsförmedling Solna är en professionell och engagerad mäklare med gedigen kunskap och utmärkt service.

Svar från Manuel Campos

Tack för att du tog dig tid att gå in på reco och ge mig feedback. Väldigt trevligt att läsa ditt omdöme Salko, stort tack för det. Hoppas att du kommer att stortrivas i lägenheten.

Christen M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
Råsunda

Seriös och proffsig. VI hade ett bra samarbete från första kontakten till kontraktskrivning.

Svar från Manuel Campos

Tack för fina omdömet Christen och stort tack för att jag fick hjälpa dig. Har varit ett gott samarbete från start, det tycker jag också. Hoppas ni kommer trivas fint i ert hus i norrort.

Shaian S
Råsunda

Jonas sålde till vårt önskade pris snabbt och proffsigt! Han stöttade även mig i letandet efter en ny bostad, med tips och rekommendation för lägeheter som även säljs av andra mäklarbyråer. Guld värt.

Rainer K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
Huvudsta

God dialog, saklighet och ett bra bemötande med hög professionalism.

Svar från Jonas Franzén

Hej Rainer! Det var en snabb och smidig affär för samtliga parter, härligt att ni är nöjda med mitt arbete!

Peter N
Solna

Kunnig och tillgänglig samt tillmötesgående gällande våra åsikter

Svar från Jonas Franzén

Hej Peter! Stort tack för ditt fina omdöme!

Sara M
Järva Krog

En mäklare som förstod våra förutsättningar för att köpa en bostad och hjälpte oss under hela resans gång!

Svar från Manuel Campos

Det var väldigt trevligt att träffa dig och familjen och att få hjälpa er att hitta en lämplig bostad i precis denna fastighet. Vad bra det blev. Hoppas du kommer stortrivas i lägenheten och området.

Karl Fredrik W
Råsunda

Min kontakt med Manuel Campos är i samband med köp av en lägenhet. Manuel är en mycket professionell mäklare med ett trevligt bemötande och stort intresse för kunden och att skapa en smidig affär för båda parter. Manuel var mycket lyhörd för mina önskemål som köpare och all kommunikation har fungerat bra med snabb återkoppling på mina frågor. Kontraktsskrivningen var väl förberedd så att hela affären blev en bra upplevelse för alla parter.

Svar från Manuel Campos

Härligt att höra om er positiva upplevelse. Det betyder mycket för mig. Är övertygad om att ni kommer stortrivas i den fina lägenheten och ser fram emot vårt nästa möte. Önskar er en riktigt god jul och ett gott nytt år

Naima B
Järva Krog

Han är hjälpsam och tydligt med allt som gäller försäljning. Och kunni.

Svar från Manuel Campos

Tack för ditt fina omdöme Naima. Önskar er en god jul och ett gott nytt år

Heivi R
Råsunda

Vi är mycket nöjda med Manuels arbete. Han är en professionell mäklare som kan sitt område mycket väl. Han är noggrann och kunnig och det framgår väl i sitt arbete. Vi har både köpt och sålt via honom och rekommenderar både delarna.

Svar från Manuel Campos

Tusen tack för ditt fina betyg Heivi, är extra roligt att ha fått hjälpa er med köp såvä med försäljning av lägenheten. Hoppas ni kommer stortrivas i nya bostaden när det blir dags och är säker på att era köpare kommer stortrivas i den fina lägenheten ni lämnar efter er i Råsunda. God jul och gott nytt år önskar jag dig och familjen

Samson T
Råsunda

Jag kan rekommendera Manuel som mäklare. Han var professionell , vänlig och erfaren inom branschen och området och det gjorde hela processen smidig och bekymmersfri.

Svar från Manuel Campos

Tack för jättefina omdömet Samson och tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet. Hoppas ni kommer stortrivas i nya bostaden när det blir dags och jag är övertygad om att era köpare kommer älska er lägenhet. God jul och gott nytt år önskar jag dig och familjen

Jones Hossam El-Din Mahmoued A
Järva Krog

Fackmässig, lojal och effektiv mäklare, 5+!

Svar från Manuel Campos

Tusen tack för detta Jones och tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet. Vi ses inför nyckelöverlämningen, allt gott. God jul och gott nytt år önskar jag dig och familjen

Arez M
Järva Krog

Manuel är en otroligt lösningsorienterad, ödmjuk och trevlig mäklare.

Svar från Manuel Campos

Stort tack för detta Arez, allt gott till dig och familjen och ser fram emot nästa möte inför nyckelöverlämningen. God jul och gott nytt år önskar jag dig och familjen

Amanda F
Råsunda

Johanna är en väldigt duktig mäklare, hon är enkel att kommunicera med och fanns alltid tillgänglig för våra frågor och funderingar. Kan varmt rekommendera Johanna!

Svar från Johanna Ekberg

Hej Amanda! Så roligt att höra att ni känner trygga. Lägenheten är verkligen superfin, jag är övertygad om att ni kommer att stormtrivas! Mvh Johanna

Gustaf S
Råsunda

Vi rekommenderar Johanna varmt till alla som vill köpa en bostad. Hon är en professionell och kunnig mäklare som gör hela processen mycket smidig och enkel.

Svar från Johanna Ekberg

Hej Gustaf! Tack snälla du! Det glädjer mig mycket att höra! Ni har köpt en riktigt pangbostad, så fin och med ett riktigt pangläge! mvh Johanna

Gustaf S
Råsunda

Vi anlitade Jonas Franzén för att sälja vår lägenhet i Solna. Vi var mycket nöjda med hela processen. Jonas var mycket professionell och kunnig. Han var alltid tillgänglig för frågor och svar, och han var mycket hjälpsam med att marknadsföra vår lägenhet. Jonas gjorde ett fantastiskt jobb med att hitta rätt köpare till vår lägenhet. Han var väldigt lyhörd för våra önskemål, och han lyckades hitta en köpare som var både seriös och som erbjöd ett bra pris. Vi är mycket nöjda med att vi anlitade Jonas Franzén. Han gjorde...

Svar från Jonas Franzén

Hej Gustaf! Verkligen stort tack för det fantastiska omdömet! Som du själv skriver så hittade vi verkligen den rätta köparen av er lägenhet som jag vet kommer stormtrivas i den! Vi ses å tillträdet!

Ylva L
Solna Centrum

Ödmjuk och varm men framför allt extremt rak, tydlig och kunnig! Höll oss uppdaterade hela vägen från start till mål och fick oss att känna oss både delaktiga och trygga. Rekommenderar Johanna å det varmaste!

Svar från Johanna Ekberg

Hej Marko! Tack snälla för de fina orden. Nu ska jag hjälpa er att hitta en ny panglägenhet! Varma hälsningar Johanna

Iréne H
Råsunda

Johanna är den perfekta mäklaren. Perfekt för varje enskild kunds behov och önskningar. Utan henne hade det inte blivit någon affär för mig.

Svar från Johanna Ekberg

Hej Iréne! Tack för de fina orden! Hoppas att du kommer att stormtrivas i nya lägenheten! Varma hälsningar Johanna

Fredrik B
Skytteholm

Bra och professionellt bemötande och ett väl utfört arbete.

Hej Fredrik! Tack för de fina orden! Mvh Johanna

Patrik W
Råsunda

Fick ett professionellt bemötande. Med god kunskap och erfarenhet av marknaden i Solna.

Svar från Jonas Franzén

Hej Patrik! Tack snälla, det glädjer mig mycket att höra!

Naparat L
Vireberg

Jonas.är otroligt kunnig på sitt område! Han är alltid tillgänglig och gör sitt yttersta för en bra affär!

Svar från Jonas Franzén

Hej! Tack för det fina omdömet samt stort tack till er för ett mycket bra samarbete!

Delba Cristina L
Råsunda

We got Manuel Campos services for a home purchase, and his support was exceptional. It was attentive, responsive, and guided us through the entire process with expertise. The level of transparency maintained was truly commendable. We felt confident and well-informed every step of the way. We highly recommend.

Svar från Manuel Campos

Thank you Delba for your kind words. I am really glad you felt this way and I am very glad to help you puchase this very nice apartment, welcome to Råsunda

Erik F
Råsunda

Manuel gav otroligt bra service och höll oss uppdaterade genom hela processen - fran start till slut. Alla interaktioner var professionella och Manuel gav oss alltid svar pa fragor som vi hade kring försäljningen.

Svar från Manuel Campos

Blir otroligt glad och stolt över att ni känner så kring försäljningen och dialogen oss emellan. Jättenöjda köpare också vilket betyder mycket för mig. Tack så mycket för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen Erik.

Naparat L
Vireberg

Super nöjd med Jonas! Seriös och engagerad mäklare. Höll mig uppdaterad hela processen och gav mig en trygg och trevlig affär:) Rekommenderar Jonas starkt.

Svar från Jonas Franzén

Hej! Det värmer att höra, tackar!

Birk S
Nya Råsunda

Vi tog in Jonas väldigt tidigt i vår försäljningsprocess för att kunna optimera den på bästa sätt. Under tiden låg bostaden på Svensk Fast hemsida och genom aktiv matchning hade vi privatvisningar på bostaden. Jonas höll oss väl informerade under hela processen, kom med förslag på hur vi skulle gå vidare när vi stötte på hinder. Slutpriset blev i linje med värderingen som sattes tidigt trots att marknaden sjunkit. Vi är nöjda!

Svar från Jonas Franzén

Hej Birk! Stort tack för detta! Som du beskriver är det oerhört viktigt att komma igång tidigt med försäljningen i dagens marknad. Aktiv matchning är en perfekt tjänst om man som er går i tankar på att göra en förändring i sin boendesituation.

Liv E
Stocksundstorp

Kunnig och driven - som levererar hela vägen!!!

Svar från Johanna Ekberg

Tack fina Liv! Så roligt att få hjälpa er med försäljningen! Varma hälsningar Johanna

Malin E
Haga Norra

Toppen bra mäklare som rak, tydlig och ärlig!

Svar från Johanna Ekberg

Hej Malin! Det var fint att få hjälpa dig och Björn med försäljningen av er mammas bostad. Tack för de fina orden! mvh Johanna

Karin C
Solna Centrum

Vänlig, erfaren, konstruktiv och hjälpsam

Svar från Johanna Ekberg

Hej Karin! Så fint att du hittade rätt bostad! Tack snälla för de fina orden. Vi ses snart! mvh Johanna

Robert M
Råsunda

Bra bemötande, proffsig och noggrann.

Svar från Manuel Campos

Stort tack Robert, det gläder mig att ni är nöjda med mig och vår mäklartjänst. Hoppas ni kommer stortrivas i den fina bostaden.

Erik J
Nya Råsunda

Jonas har hjälpt oss med två lägenhetsaffärer och vi kunde inte vara nöjdare! Jonas genomsyrar kvalité och har med sitt lugna och pedagogiska sätt förmågan att inge trygghet och skapa högt förtroende för oss som både säljare och köpare i dessa affärer. Vi är helt övertygade om att detta är orsaken till att vår försäljning prismässigt blev så framgångsrik, Tack Jonas!

Svar från Jonas Franzén

Hej Erik! Tack för dom fina orden, värmer oerhört mycket att ni är nöjda med mitt arbete! Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten annars hjälper jag gärna till en 3:e gång;)

Maximilian G
Solna

Jonas har en bra bild över marknaden, är kommunikativ och finns alltid tillgänglig för frågor som är stora eller små.

Svar från Jonas Franzén

Hej Maximiliam! Stort tack för ett gott samarbete med försäljningen av din fina lägenhet. Bara att återkomma om du skulle ha några frågor!

Johan C
Råsunda

Manuel gjorde ett fantastiskt fint jobb med försäljningen av vårat boende.

Svar från Manuel Campos

Tack Johan, det gläder mig mycket att ni är nöjda med försäljningen och mitt arbete. Hoppas ni kommer stortrivas med ert nya boende.

Jesper S
Solna Centrum

Johanna tog oss igenom försäljningsprocessen på ett tryggt och professionellt sätt. Vill man ha en av Solnas bästa mäklare så är det Johanna.

Svar från Johanna Ekberg

Hej Jesper! Så fint skrivet av dig, tack snälla! Önskar er all lycka i nya huset! Varma hälsningar Johanna

Göran F
Bergshamra Södra

Toppen på alla vis Rekommenderar!!!!!

Svar från Manuel Campos

Tack Göran, är väldigt glad och tacksam att jag fick hjälpa dig med försäljningen

Beverly S
Nya Råsunda

Jonas är oerhört professionell, sätter rimliga förväntningar och har mycket god kommunikation. Vi hade anlitat Jonas igen och rekommenderar honom starkt till andra säljare och köpare ute på marknaden!

Svar från Jonas Franzén

Wow, stort tack för detta Beverly! Lycka till med ert nya boende!

Louise Å
Ulriksdal

Tack vare Manuel kunde jag köpa en lägenhet innan den "kom ut på marknaden på riktigt". Han höll även säljaren lugn och väntade in mig tills jag hade sålt min gamla och visste att jag skulle ha råd att köpa den nya. Toppen bemötande och tydlig i all kontakt :)

Svar från Manuel Campos

Tack Louise, skönt stt det löste sig på bästa sätt för dig. Jättefint läge, bra planlösning och ett läge som kommer passa dig perfekt! Önskar dig en trevlig sommar så hörs vi snart igen

Susanne C
Råsunda

Vi är supernöjda med Johanna, både när det gäller köp av lägenhet och försäljning av nuvarande bostad! Vi har känt oss trygga och välinformerade genom hela processen. Problem som har dykt upp har hanterats snabbt och effektivt. Johanna är kompetent, serviceinriktad och flexibel, kan varmt rekommenderas.

Svar från Johanna Ekberg

Hej susanne! Det har varit så roligt att följa er både med köp och försäljning! Tusen tack för dina fina ord! Varma hälsningar Johanna

Dina M
Rudviken Solna Centrum

Jag köpte lägenhet en Manuel och fick ett professionellt bemötande. Kompetent inom olika delar.

Svar från Manuel Campos

Tack Dina, önskar dig och familjen en trevlig sommar och önskar er lycka till med er försäljning

Louise Å
Bergshamra Norra

Med Johanna kändes det verkligen som att jag och mitt ärende blev prioriterat. Hon lyssnade till mitt behov och var alltid positiv och med en problemlösare-inställning.

Svar från Johanna Ekberg

Hej Louise! Så roligt att få hjälpa er med försäljningen och kul att se dig som köpare av den nya bostaden hos oss också! Ha en underbar sommar!

Amy L
Bergshamra Södra

Professionellt, kunnigt, noggrant och varm!

Svar från Johanna Ekberg

Hej Amy! Tack för de fina orden! Ditt radhus kommer att komma i fina händer hos sin nya ägare. Lycka till med nya huset! Varma hälsningar Johanna

Alexander T
Bergshamra Södra

Påläst och duktig, rekommenderar!

Svar från Johanna Ekberg

Hej Alexander! Så roligt att ni till slut hittade det ni sökte i Bergshamra! Tror verkligen att ni kommer att stormtrivas! Med vänlig hälsningar Johanna

Anne P
Råsunda

Lyhörd för mina önskemål och förhoppningar. Lugn och saklig när man behöver trygghet och kunskap. Manuel har en otrolig lokalkännedom som är till nytta för köpare och säljare. Gör sitt yttersta för kunden! Jag kan starkt rekommendera Manuel Campos!

Svar från Manuel Campos

Tusen tack för ditt fina omdöme Anne, det har varit väldigt trevligt att få hjälpa dig med försäljningen. Jag hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad och önskar dig en trevlig midsommar och sommar. Vi ses vid nyckelöverlämningen. Allt gott!

Teodor B
Bergshamra Norra

Johanna var professionell och tillmötesgående. Hon var hjälpsam och hade svar på alla våra frågor. Vi är mycket nöjda med bostadsköpet.

Svar från Johanna Ekberg

Hej Teodor! vad roligt att höra att ni är nöjda! Vi ses snart på tillträdet. Mvh Johanna