Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

Solnavägen 100B, 169 51 Solna — Visa karta

Välkommen till oss på Svensk Fastighetsförmedling i Solna och Sundbyberg!

Här möts du av kunniga fastighetsmäklare som kan Solna. Genom att vara lokala mäklare med en nationell organisation i ryggen kan vi erbjuda en mäklartjänst anpassad efter dig och dina behov. Med bred marknadsföring i både traditionella och digitala kanaler samt ett rikstäckande spekulantregister får din bostad bästa exponering och du som vill köpa har stora möjligheter att hitta ditt nya drömboende här i Solna.

Kom förbi vår BoButik, då kan vi svara direkt på dina frågor eller funderingar. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 230 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

• 2019-01-18

Johanna G skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Catrine Brooling har varit fantastisk när vi sålt vår lägenhet! Väldigt påläst och proffsig rakt igenom. Läs mer
    2019-01-21 Cathrine B svarar Johanna G
    Tack Johanna för din rekommendation! Det gladde mig mycket att du uppfattade mig som kunnig och professionell, eftersom det är något jag vinnlägger mig om att vara. Jag tackar också för ditt förtroende att genomföra försäljningen på det sätt som jag rekommenderade, trots att det innebar en del omak med extra visning. Vårt goda samarbete bidrog starkt till att vi nådde ett bra pris.Jag önskar dig lycka till med flytten in i din nya lägenhet! Hej Mats!
  • Jonatan G

2019-01-18

Jonatan G skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Mäklaren bemötte oss på bästa sättet trots att situationen var pressad och vi var tvungna att sälja.

Förväntningarna var ett profisionellt bemötande och uppträdande.
    De förväntningarna infriades. Läs mer
    2019-01-21 Cathrine B svarar Jonatan G
    Tack Jonatan för din rekommendation! Det var en spännande försäljning i och med tidspressen, men det var då extra positivt att allt gick så bra. Ni bidrog starkt genom att förbereda lägenheten inför visning och att ni tillät förhandsvisning, även om det innebar extra fixande från er sida! Jag önskar dig lycka till i ditt letande efter ny bostad och jag håller kontakten om det dyker upp något som jag tror passar dig.
  • Ida K

2018-12-21

Ida K skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Sålt ombildad hyresrätt för bostadsrättsförenings räkning med hjälp av Lisa. Lisa är väldigt proffsig, påläst, har stenkoll på området och är förtroendeingivande. Läs mer
  • Mats S

2018-12-17

Mats S skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi sålde vår bostadsrätt i Frösunda genom Jonas.
    Främsta skälet till att han fick förtroendet var att vi köpte samma bostad av honom.
    Jonas är lugn, metodisk och har hela tiden ett realistiskt synsätt på slutpris och förhandling.
    Vi kan rekommendera honom till andra i säljtankar. Läs mer
    2018-12-19 Jonas F svarar Mats S
    Hej Mats!
    Det är alltid kul när gamla kunder som köpt av mig återkommer och vill ha hjälp med sin försäljning. Ni ställde verkligen upp med att ha lägenheten i kanonskick varje gång vi skulle ha en visning, det uppskattas och gör mitt jobb lättare!
    Tråkigt att ni lämnar Solna men önskar er all lycka med ert nya hus!
  • 2018-12-16

Christina R skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Köpte min första bostadsrätt med hjälp av Lisa och var väldigt nöjd med hela processen.

Det som jag särskilt vill lyfta fram är att hon höll en bra och personlig kontakt med budgivarna och informerade verkligen kontinuerligt under hela budgivningen. Det hade jag inte upplevt i andra budgivningar som jag har varit med i. Läs mer
  • 2018-12-12

Anders J skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Sålde 5 rums lägenhet i Solna. Lisa Simu skötte allt runt försäljningen på ett utmärkt sätt. Hon var drivande och väldigt bra på att kommunicera med oss som säljare. Jag upplevde att hon arbetade hårt för att sälja lägenheten. Jag vet att också köparna var väldigt nöjda med hennes arbete. Läs mer
  • 2018-12-11

Joakim T skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mycket bra. Väldigt tillgänglig och tillmötesgående. Gjorde grunden för en lyckad affär! Läs mer
    2018-12-19 Jonas F svarar Joakim T
    Tackar Joakim!
    Ja det blev ett snabbt och lyckat samarbete. Vi skall göra vårt bästa att hitta en ny bostad i Sundbyberg som passar era önskemål.
  • 2018-12-04

Christer J skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Snabb o effektiv gällande en lägenhet jag köpte i nya Ursvik i Sundbyberg Läs mer
    2018-12-21 Jonas F svarar Christer J
    Hej Christer!
    Ja det var verkligen en snabb och effektiv försäljning, hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet, vi ses på tillträdet!
  • 2018-11-20

Inga B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Har och haft erfarenhet av sv fast.vsr det lätt att välja Manuel är snabb och sakkunnig, om jag inte minns fel hjälpte han även att sälja mina föräldrars villa. Läs mer
    2018-11-27 Manuel C svarar Inga B
    Tack för att jag fick hjälpa er även denna gång, det var ett nöje att samarbeta med er och hjälpa er sälja lägenheten. Allt gott!
  • 2018-11-12

Chengwu X skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jonas is very very professional. always keep good patience and explain clearly. he also try to meet our request with his best.He has rich experience to handle some tough cases.

We are luck to buy one house from him!

BR//Chengwu xu Läs mer
  • 2018-11-09

Sofia B skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jag har sålt en tvåa i Solna, Bergshamra. Mäklaren var kunnig om området, positiv och vänlig. Hon ingav förtroende. Hon gjorde försäljningen enkel. Jag skulle absolut rekommendera mäklaren till andra, Läs mer
    2018-12-06 Johanna E svarar Sofia B
    Hej Sofia! Tack så mycket för det. Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet! Hls Johanna
  • Karin W

2018-11-01

Karin W skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi kan varmt rekommendera den här mäklaren. Han sålde vårt hus i Sundbyberg, och trots ett tufft marknadsläge och en långdragen försäljningsprocess blev vi nöjda med affären. Han visade prov på tålmodighet, engagemang och lyhördhet. Läs mer
    2018-12-21 Jonas F svarar Karin W
    Stort tack för fina omdömet Karin!
    Glad att försäljningen gick bra till slut och hoppas att hittar en ny fin bostad som ligger nära en golfbana!
    Vi ses och hörs snart igen.
  • 2018-11-01

Brf Råsundaängen skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vår brf fick hjälp att sälja hyreslägenhet i föreningen. Vi fick bra hjälp och goda råd av mäklaren, som höll oss informerade om allt av vikt. Affären gick snabbt och smidigt. Tack till Manuel Campos! Läs mer
    2018-11-27 Manuel C svarar Brf Råsundaängen
    Vill tacka för bra samarbete och ett alltid så trevligt bemötande. Härligt att se att både säljare och köpare är nöjda och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er i föreningen med upplåtelsen.
  • 2018-10-31

Milica K skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jag fick en privat visning av Råsundavägen efter att ha missat den sista öppna visningen vilket jag uppskattade mycket. Jag har även fått snabba svar på alla mina frågor och förklaring på de saker jag undrat över och behövt. Sammanfattningsvis så kan jag varmt rekommendera Lisa och är hittills nöjd med processen. Läs mer
  • 2018-10-29

Marika J skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Sålt en bostadsrätt.
    Blev trevligt och korrekt bemött samt fick god information av mäklaren.
    Mycket bra. Läs mer
  • 2018-10-28

Rami K skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jag har köpt en lägenhet i Ursviksvägen 113. Trevligt och kunnig mäklare. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-10-28

Eva-Lotta K skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Köpt på Lidgatan i Solna
    Bemötandet var utmärkt Läs mer
    2018-12-21 Jonas F svarar Eva-Lotta K
    Hej !
    Stort tack för att du tagit dig tid att ge mig en Reco. Du har köpt en mycket fin lägenhet som jag är övertygad om att kommer uppskatta under många år framöver!
  • 2018-10-27

Sanaz S skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jag är väldigt glad att jag hade turen att få Lisa som min mäklare. Hon hjälpte mig med köpet av min första bostad och var väldigt hjälpsam och kompetent. Jag har nyligen köpt en lägenhet i Råsunda och kan inte vara mer nöjd. Bostadsköp kan vara väldigt stressigt i perioder, men med Lisa vid sin sida kändes hela upplevelsen från visning till kontraktskrivning väldigt trygg. Jag kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja sin bostad eller köpa en ny.

Tack Lisa! Läs mer
  • 2018-10-27

Linnea E skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Sålde en etta och jag hade fullt förtroende för mäklaren och hon gav mycket bra tips och råd och stöttade mig på ett mycket bra sätt! Läs mer
  • 2018-10-24

Johan H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vår mäklare var väldigt lyhörd, duktig och fixade med allt på ett väldigt professionellt sätt! Toppbetyg! Läs mer
    2019-01-21 Johanna E svarar Johan H
    Tusen tack Johan, det glädjer mig att höra att ni är nöjda! mvh Johanna
  • Alexander M

2018-10-22

Alexander M skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Manuel fick i uppdrag att sälja min bostad.
    Även om det är en tuff marknad just nu blev jag i slutänden nöjd med priset.

Som mäklare är Manuel, lugn, trygg och professionell som ingav förtroende till mig som säljare.

Han hade en bra plan för när vi skulle lägga ut objektet för annonsering, när vi skulle ha visning osv. Vilket fungerade väldigt bra!

Men det jag uppskatta mest med Manuel var att han höll mig informerad genom hela försäljnings processen.
    Jag behövde aldrig undra över någonting.

Jag kan starkt rekommendera Manuel Campos! Läs mer
    2018-12-28 Manuel C svarar Alexander M
    God fortsättning och gott nytt 2019 Alexander!
    Stort tack igen för att jag fick vara den som fick hjälpa dig med försäljningen och roligt att du är nöjd.
    Hoppas ni kommit till rätta i er nya lägenhet och trivs bra, allt gott!
  • 2018-10-15

Sophie J skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Sålde en etta. Proffesionellt bemötande Läs mer
  • 2018-10-11

Ida Sofia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Väldigt trevligt bemötande och engagerad mäklare! Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • 2018-10-08

Hanna A skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Kan varmt rekommendera Jonas Franzén! Han besitter alla dom egenskaper en bra mäklare ska ha! Han är trygg, ärlig och noggran från början tillslut. Läs mer
    2018-12-21 Jonas F svarar Hanna A
    Hej Hanna!
    Tack för det fina omdömet, det värmer att höra! Ni har verkligen ställt upp med att ha lägenheten i toppskick vid varje visningstillfälle!
  • 2018-09-27

Sammy L skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mäklare att lita på helt enkelt. Köpte en bostad i Sumpan genom Jonas och upplever honom som väldigt proffesionellt. Läs mer
    2018-12-19 Jonas F svarar Sammy L
    Hej Sammy, stort tack för din Reco och för ett bra samarbete under försäljningen.
  • 2018-09-23

Jonas R skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi blev rekommenderade Johanna Ekberg som mäklare vid försäljning av vår bostadsrätt, en tvåa på 53 kvm i Solna/Frösunda. Vi valde Johanna för lång erfarenhet av branschen och området, och de förväntningarna har hon mött. Professionell, tydlig och effektiv med en kontinuerlig återkoppling under säljprocessen får en att kunna luta sig tillbaka och slappna av med förtroende att resultatet blir bra. Vi kan varmt rekommendera Johanna till andra som behöver sälja i området! Läs mer
    2019-01-21 Johanna E svarar Jonas R
    Hej Jonas!

Tack för de fina orden. Hls Johanna
  • 2018-09-19

Juliana D skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi både köpte och sålde vår lägenhet med Manuels hjälp. Han har varit otroligt professionell, seriös och saklig genom hela processen. Det har funkat toppen för oss. Läs mer
    2018-09-20 Manuel C svarar Juliana D
    Stort tack för fina omdömet Juliana! Glad att försäljningen gick bra och att ni hittat en ny fin bostad att trivas i. Vi ses och hörs snart igen. Hälsa familjen!
  • 2018-09-16

Ario Hossein N skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mycket nöjd med Jonas då han var tillgänglig under hela processen och hade rekordsnabba återkopplingar.
    Jonas var öppen för våra unika önskemål såsom byte av bilder påobjektet eller andra datum för visning som passade oss bättre.
    Mycket trevligt bemötande.
    Tack Jonas Läs mer
    2018-09-18 Jonas F svarar Ario Hossein N
    Hej Ario!
    Alltid roligt att få välskrivna Recos, tack för omdömet!
    Ni var mycket enkla att jobba med och ställde upp på mina önskemål om extra visningar fast det inte var de bästa tiderna.
    Hoppas att ni kommer att njuta av nya huset är Järfälla!
  • 2018-09-15

Swet B skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    i have been searching for a house for 3-4 months and this is my 3rd property viewing with Jonas which eventually converted to a deal. Each time i have to say, Jonas has been patiently explaining the pros-cons of each property to the level of detail, at the same time being very honest with any issues that we foresee with the apartment. He is detailed enough to chase me for the bidding as well as recognizing when i need to buy time. We have an amazing experience with Jonas and wish him luck. Skål. Läs mer
    2018-09-18 Jonas F svarar Swet B
    Hi Swet!

You have always been positive and forthcoming to me during the time that you have been searching for a new apartment, feels good that you finally found an apartment that suited your wishes.
    Thank you so much for your fine review and it is wonderful that you have been satisfied with the service I provided during your search for a new home.
  • Sabine P

2018-09-13

Sabine P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Kunde inte valt en bättre mäklare! Engagerad, kunnig, trevlig, lätt att få tag på och supertrygg att ha vid sin sida på en ganska skakig marknad. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-09-12

Lies B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jag använde mig av Manuel när jag sålde min lägenhet och är väldigt nöjd med försäljningen. Manuel var tydlig och professionell genom hela processen och jag skulle utan tvekan kunna anlita Manuel igen. Läs mer
    2018-09-13 Manuel C svarar Lies B
    Tack Lies, mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen. Fin lägenhet som jag är säker på att köparen kommer stortrivas i.
    Önskar er all lycka med nästkommande bostadsköp och att ni kommer stortrivas där. Allt gott!
  • 2018-09-06

Jan H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Har köpt en lägenhet i Sundbyberg.
    Mycket trevlig o kunnig mäklare och vi blev bra bemötta.
    Förväntningarna på mäklaren infriades. Läs mer
    2019-01-21 Johanna E svarar Jan H
    Hej!

Vad fint att höra, tack! Hls Johanna
  • 2018-08-26

Tomas G skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi köpte en lägenhet och mäklaren ordnade en extra visning med kort varsel. Vi var långväga och kunde inte komma på den ordinarie visningen. Smidigt snabbt, hjälpsam och framför allt inte påträngande, Läs mer
    2019-01-21 Johanna E svarar Tomas G
    Hej Tomas!

Tack för dina ord. Mvh Johanna
  • 2018-07-03

Lena K skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jag har sålt lägenhet i Solna. Mäklaren var mycket kompetent. Skötte allting perfekt så jag kände mig trygg. Återkom till mig vid ett flertal tillfällen så jag behövde inte känna mig orolig en enda gång. Vid budgivningen så höll hon ständigt kontakt med både mig och budgivare. Proffisionellt bemötande mot både mig som säljare och mot köparen vid kontraktskrivningen. Ger henne 10 poäng V 10 möjliga och rekommenderar henne gärna vidare. Läs mer
    2019-01-21 Johanna E svarar Lena K
    Hej Lena!
    Det har varit en fröjd att få hjälpa dig med att sälja din underbara lägenhet. "Aloe Vera sticket" använder jag varje dag, tack snälla. Hoppas att du stormtrivs i radhuset! Varma hälsningar Johanna.
  • 2018-07-01

Ing-Marie S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Har sålt en bostadsätt i Solna.Har blivit bemött på ett helt fantastiskt sätt hela vägen till försäljningen.
    Alla mina förväntningar har varit att mäklaren har gett 100% i allt.
    Allting har gott väldigt fort över mina förväntningar och en mäklare som jag varm rekommenderar.
    Ing-Marie Stigen Läs mer
  • 2018-06-27

Mikael M skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mina förväntningar på priset låg bara tio tusen under trots dåliga tider Läs mer
  • 2018-06-07

Lena A skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Med hjälp av Johanna har jag sålt en 2a i Råsunda. Hon är erfaren, har mycket bra koll på området där min lägenhet ligger och hon ser till att ha ett bra kontaktnät av möjliga kunder. Johanna är drivande men på ett behagligt sätt. Mina förväntningar var naturligtvis att få ett bra avslut och försäljningen överträffade mina förväntningar. Bra mäklare som lyssnar, är seriös och aktiv. Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Lena A
    Tack Lena! Det var så roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet. Hälsningar Johanna
  • 2018-06-06

Mikael L skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Tillmötesgående och proffesionell mäklare, som såg till att vi blev nöjda! Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Mikael L
    Tack Mikael! Vilken härlig dag det blev, två kontrakt samma dag, grattis!
  • 2018-05-25

Marcus Ö skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Köpte bostad i Sundbyberg. Blev väl bemött, mäklaren var mycket behjälplig och affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-05-25 Jonas F svarar Marcus Ö
    Hej Marcus!
    Stort tack för det fina omdömet. Ni har köpt ett helt fantastiskt hus i Tulemarken som jag hoppas ni kommer trivas i under lång tid framöver.
    Jonas F gillar detta
  • 2018-05-17

Fredrik Nils L skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Köpare av villa.

Allt fungerade bra och Jonas är väl påläst om vad som gäller. Läs mer
    2018-05-30 Jonas F svarar Fredrik Nils L
    Hej Fredrik!
    Känns bra att ni uppskattade mitt arbete!
    Ni har köpt ett underbart hus som jag är övertygad att ni kommer trivas i.
    Säljarna är även väldigt nöjda att det blev ni som köpte, som verkligen uppskattar huset och allt arbete dom lagt på det.
    Jonas F gillar detta
  • 2018-04-27

Jonas B skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Proffsigt hanterad förmedling både gentemot köpare och säljare. Jonas har lång erfanhet vilket märks i hans sätt att hantera både säljarens och köparnas intressen. Kände mig (som
    säljare) väldigt trygg under hela resan. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-05-03 Jonas F svarar Jonas B
    Hej Jonas!
    Stort tack för den fina responsen och att jag fick förtroendet att sälja ert fina hus.
    Mvh Jonas
  • Åsa L

2018-04-27

Åsa L skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    När Lisa värderade min lägenhet för många år sedan visste jag med en gång att det var hon som skulle sälja den när det blev dags. Med varmt bemötande, samma proffsiga sätt och på klingande norrländskt vis hjälpte hon mig flera år senare att göra mitt livs affär! Hon är väl insatt i mäklarbranschen, inger personligt förtroende och är dessutom väldigt trevlig. Läs mer
  • 2018-04-22

Rikard Daniel L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Bra mäklare, snabba svar och bra kunskap om området. Läs mer
    2018-04-22 Kenny L svarar Rikard Daniel L
    Tack Daniel! Kul att lägenheten passar er så bra och att ni kan flytta utan att behöva gå ut genom porten:)
  • 2018-04-14

Mo T skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    I made a right choice. Reasonable, understand what I need and help me to achieve. Läs mer
    2018-05-03 Jonas F svarar Mo T
    Hi Mo!
    Wonderful that you are happy with your decision and that I met the expectations you had.
    Thank you very much for the great grade you gave me. Always fun to have a satisfied seller who feels that they have got the help they wanted.
  • 2018-04-10

Peter R skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Johanna var tillmötesgående, professionell och behjälplig från start till mål. Jag är mycket nöjd med hennes engagemang i mitt köp! Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Peter R
    Hej Peter! Tack så mycket för din ord. Vilken härlig lägenhet du köpte, hoppas att du trivs förträffligt! Hälsningar Johanna
  • 2018-04-10

Petter S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Utmärkt på alla sätt. Vänligt bemötande och ett resultat som överträffade förväntningarna. Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Petter S
    Tack snälla Petter! Det var så roligt att få hjälpa till med din mammas lägenhets försäljning och det känns härligt att höra att du är så nöjd. Varma hälsningar Johanna
  • 2018-03-22

Dennis E skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Väldigt trevlig, kändes professionell och tillmötesgående. Enkelhet var också något jag kände om jag ska sätta ett ord på det.
    Manuel levde väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-03-23 Manuel C svarar Dennis E
    Tack Dennis! Trevligt att du känner så! Det är bara att du hör av dig om det är något jag kan stå till tjänst med framöver och hoppas och tror att du kommer att trivas jättebra i lägenheten och i området.
  • 2018-03-16

Brita H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mycket positivt intryck av Johanna Ekberg. Tillmötesgående, snabb hantering från budgivning till kontrakt. Fingertoppskänsla.
    Professionell och bra stämning vid kontraktskrivningen, samtidigt tidseffektiv. Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Brita H
    Hej Brita och tack så mycket för dina ord! Jag ser fram emot att träffa er nu på fredag på tillträdet.
    Hälsningar Johanna
  • Pär A

2018-03-16

Pär A skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Bemötandet från Johanna har varit fokuserat, effektivt och trevligt. Hon har varit påläst, har haft svar på våra frågor och dessutom proaktivt berättat om objektet på ett sakligt sätt som ingett förtroende.
    Hon har varit punktlig till möten och snabb i kontakter och hantering.
    Johanna är mycket proffsig och en stor tillgång för sin arbetsgivare.
    Det hela blir inte sämre av att kaffet hon bryggde den kyliga kvällen när vi skulle skriva under var riktigt, riktigt vasst :-) Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Pär A
    Hej Pär! Tack så mycket för dina fina ord! Hoppas att mitt kaffe inte höll dig vaken hela natten :). vi ses på fredag! Hls Johanna
  • 2018-03-15

Göran E skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Bra bemötande och verkade kunnig vid första kontakten.

Var engagerad under processen och gav bra råd. Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Göran E
    Hej Göran! Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen! Ha en fin sommar!

Solnavägen 100B, 169 51 Solna