Cathrine Brooling
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 3 kunder tycker om Cathrine Brooling

• Johanna G skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2019-01-18

Catrine Brooling har varit fantastisk när vi sålt vår lägenhet! Väldigt påläst och proffsig rakt igenom. Läs mer
    2019-01-21 Cathrine B svarar Johanna G
    Tack Johanna för din rekommendation! Det gladde mig mycket att du uppfattade mig som kunnig och professionell, eftersom det är något jag vinnlägger mig om att vara. Jag tackar också för ditt förtroende att genomföra försäljningen på det sätt som jag rekommenderade, trots att det innebar en del omak med extra visning. Vårt goda samarbete bidrog starkt till att vi nådde ett bra pris.Jag önskar dig lycka till med flytten in i din nya lägenhet! Hej Mats!
  • Jonatan G
    Jonatan G skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2019-01-18

Vi sålde en bostadsrätt.
    Mäklaren bemötte oss på bästa sättet trots att situationen var pressad och vi var tvungna att sälja.

Förväntningarna var ett profisionellt bemötande och uppträdande.
    De förväntningarna infriades. Läs mer
    2019-01-21 Cathrine B svarar Jonatan G
    Tack Jonatan för din rekommendation! Det var en spännande försäljning i och med tidspressen, men det var då extra positivt att allt gick så bra. Ni bidrog starkt genom att förbereda lägenheten inför visning och att ni tillät förhandsvisning, även om det innebar extra fixande från er sida! Jag önskar dig lycka till i ditt letande efter ny bostad och jag håller kontakten om det dyker upp något som jag tror passar dig.
  • Mikael M skrev om Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-06-27

Mina förväntningar på priset låg bara tio tusen under trots dåliga tider Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

Johanna Ekberg