Johanna Ekberg
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 57 kunder tycker om Johanna Ekberg

• Bo J skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2019-02-17

Jag har sålt en lägenhet på 2 rok 63 kvm. Mäklaren var glad och trevlig men kunde också visa allvar. Hon var tålmodig och arbetsam och gav goda råd. Hon var också lätt att få kontakt med. Dock visade sig prisförväntningarna alltför höga.
    På det hela taget blev jag proffsigt bemött. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2019-02-14

Gör det som förväntas av en mäklare, och jag är i slutändan nöjd. Läs mer
  • Thiago Martins A
    Thiago Martins A skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2019-02-13

Jag och min blivande fru köpte lägenhet och mäklare och jättetrevligt och hjälpsam... hon var ärlig och tydligen med allt. Vi är jättenöjda Läs mer
  • Nathalie G skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2019-02-13

Johanna hjälpte oss från första dagen och var väldigt tillmötesgående och professionell.
    Vi kände oss trygga hela vägen! Läs mer
  • Fangyuan Z skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2019-01-28

I bought a apartment in Solna. Johanna is super good. She introduced and described the apartment well and professionally. Läs mer
    2019-01-28 Johanna E svarar Fangyuan Z
    Thank you for your kind words. I think you will absolutely love Bergshamra, Best regards Johanna
  • Anders H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2019-01-27

Sålt lägenhet Bergshamra. Allt gick mycket bra. Trevligt och proffesionellt bemötande. Snabb att svara på frågor och smidig. Läs mer
    2019-01-28 Johanna E svarar Anders H
    Hej Anders! Tack snälla för dina fina orden. Hälsningar Johanna
  • Sofia B skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-11-09

Jag har sålt en tvåa i Solna, Bergshamra. Mäklaren var kunnig om området, positiv och vänlig. Hon ingav förtroende. Hon gjorde försäljningen enkel. Jag skulle absolut rekommendera mäklaren till andra, Läs mer
    2018-12-06 Johanna E svarar Sofia B
    Hej Sofia! Tack så mycket för det. Det har varit så roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet! Hls Johanna
  • Johan H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-10-24

Vår mäklare var väldigt lyhörd, duktig och fixade med allt på ett väldigt professionellt sätt! Toppbetyg! Läs mer
    2019-01-21 Johanna E svarar Johan H
    Tusen tack Johan, det glädjer mig att höra att ni är nöjda! mvh Johanna
  • Jonas R skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-09-23

Vi blev rekommenderade Johanna Ekberg som mäklare vid försäljning av vår bostadsrätt, en tvåa på 53 kvm i Solna/Frösunda. Vi valde Johanna för lång erfarenhet av branschen och området, och de förväntningarna har hon mött. Professionell, tydlig och effektiv med en kontinuerlig återkoppling under säljprocessen får en att kunna luta sig tillbaka och slappna av med förtroende att resultatet blir bra. Vi kan varmt rekommendera Johanna till andra som behöver sälja i området! Läs mer
    2019-01-21 Johanna E svarar Jonas R
    Hej Jonas!

Tack för de fina orden. Hls Johanna
  • Jan H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-09-06

Har köpt en lägenhet i Sundbyberg.
    Mycket trevlig o kunnig mäklare och vi blev bra bemötta.
    Förväntningarna på mäklaren infriades. Läs mer
    2019-01-21 Johanna E svarar Jan H
    Hej!