Johanna Ekberg
en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

Solnavägen 100B
169 51 Solna — Visa karta

Vad tror Johanna att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 49 kunder tycker om Johanna Ekberg

• Jonas R skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi blev rekommenderade Johanna Ekberg som mäklare vid försäljning av vår bostadsrätt, en tvåa på 53 kvm i Solna/Frösunda. Vi valde Johanna för lång erfarenhet av branschen och området, och de förväntningarna har hon mött. Professionell, tydlig och effektiv med en kontinuerlig återkoppling under säljprocessen får en att kunna luta sig tillbaka och slappna av med förtroende att resultatet blir bra. Vi kan varmt rekommendera Johanna till andra som behöver sälja i området! Läs mer
  • Jan H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Har köpt en lägenhet i Sundbyberg.
    Mycket trevlig o kunnig mäklare och vi blev bra bemötta.
    Förväntningarna på mäklaren infriades. Läs mer
  • Tomas G skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi köpte en lägenhet och mäklaren ordnade en extra visning med kort varsel. Vi var långväga och kunde inte komma på den ordinarie visningen. Smidigt snabbt, hjälpsam och framför allt inte påträngande, Läs mer
  • Lena K skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jag har sålt lägenhet i Solna. Mäklaren var mycket kompetent. Skötte allting perfekt så jag kände mig trygg. Återkom till mig vid ett flertal tillfällen så jag behövde inte känna mig orolig en enda gång. Vid budgivningen så höll hon ständigt kontakt med både mig och budgivare. Proffisionellt bemötande mot både mig som säljare och mot köparen vid kontraktskrivningen. Ger henne 10 poäng V 10 möjliga och rekommenderar henne gärna vidare. Läs mer
  • Lena A skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Med hjälp av Johanna har jag sålt en 2a i Råsunda. Hon är erfaren, har mycket bra koll på området där min lägenhet ligger och hon ser till att ha ett bra kontaktnät av möjliga kunder. Johanna är drivande men på ett behagligt sätt. Mina förväntningar var naturligtvis att få ett bra avslut och försäljningen överträffade mina förväntningar. Bra mäklare som lyssnar, är seriös och aktiv. Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Lena A
    Tack Lena! Det var så roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet. Hälsningar Johanna
  • Mikael L skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Tillmötesgående och proffesionell mäklare, som såg till att vi blev nöjda! Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Mikael L
    Tack Mikael! Vilken härlig dag det blev, två kontrakt samma dag, grattis!
  • Peter R skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Johanna var tillmötesgående, professionell och behjälplig från start till mål. Jag är mycket nöjd med hennes engagemang i mitt köp! Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Peter R
    Hej Peter! Tack så mycket för din ord. Vilken härlig lägenhet du köpte, hoppas att du trivs förträffligt! Hälsningar Johanna
  • Petter S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Utmärkt på alla sätt. Vänligt bemötande och ett resultat som överträffade förväntningarna. Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Petter S
    Tack snälla Petter! Det var så roligt att få hjälpa till med din mammas lägenhets försäljning och det känns härligt att höra att du är så nöjd. Varma hälsningar Johanna
  • Brita H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mycket positivt intryck av Johanna Ekberg. Tillmötesgående, snabb hantering från budgivning till kontrakt. Fingertoppskänsla.
    Professionell och bra stämning vid kontraktskrivningen, samtidigt tidseffektiv. Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Brita H
    Hej Brita och tack så mycket för dina ord! Jag ser fram emot att träffa er nu på fredag på tillträdet.
    Hälsningar Johanna
  • Pär A
    Pär A skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Bemötandet från Johanna har varit fokuserat, effektivt och trevligt. Hon har varit påläst, har haft svar på våra frågor och dessutom proaktivt berättat om objektet på ett sakligt sätt som ingett förtroende.
    Hon har varit punktlig till möten och snabb i kontakter och hantering.
    Johanna är mycket proffsig och en stor tillgång för sin arbetsgivare.
    Det hela blir inte sämre av att kaffet hon bryggde den kyliga kvällen när vi skulle skriva under var riktigt, riktigt vasst :-) Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Pär A
    Hej Pär! Tack så mycket för dina fina ord! Hoppas att mitt kaffe inte höll dig vaken hela natten :). vi ses på fredag! Hls Johanna
  • Göran E skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Bra bemötande och verkade kunnig vid första kontakten.

Var engagerad under processen och gav bra råd. Läs mer
    2018-06-13 Johanna E svarar Göran E
    Hej Göran! Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen! Ha en fin sommar!
  • Lennart P skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi är mycket nöjda. Johanna har under några veckor både förmedlat ett köp och även sålt vår lägenhet. Vi har haft kontakt en längre tid angående försäljning av lägenhet men hittade inte ett lämpligt köpobjekt. Så dök det upp genom Johanna och vi kunde genomföra två affärer. Att göra lägenhetsaffärer är en stressig verksamhet, särskilt om man köper först och säljer därefter, men Johanna har stött oss på ett alldeles utmärkt sätt. Johanna har erfarenhet, ett brett kontaktnät och är stabil och kunnig inom området. Vi kände oss trygga hela vägen och inser att vi både köpte och sålde till vettigt pris. Vi kommer att rekommendera Johanna till bekanta och engagerar henne gärna ännu en gång. Marita Sowan och Lennart Persson Läs mer
  • Emma P skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Kontakten med Johanna har jag upplevt som trygg och stabil hela vägen. Hon är professionell, erfaren och har ett trevligt och inbjudande bemötande. Läs mer
  • Kristina I skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Hon har från start till slut varit väldigt tillmötesgående.
    Hon är personlig på ett proffsigt sätt. Skickade all dokumentation som behövdes snabbt, bokad in möten utan några problem. Har varit väldigt flexibel.
    Hon har varit tillgänglig på telefon under hela försäljningen. Har visat god kunskap inom sin proffesion. Hon är kort och gott erfaren och duktig.
    Vi kan varmt rekommendera henne för kommande försäljning av lägenhet/hus. Läs mer
    Johanna var en mycket trevlig och profisionel mäklare. Visade mycket intresse under försäljningen och svarade snabbt på de frågor jag hade. Kontraktskrivningsmöte var mycket informativt och det kändes säkert att ha köpt lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling och Johanna Ekberg Läs mer
  • Robert S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Otroligt bra bemött av Johanna som skötte vår försäljning exemplariskt. Det är andra gången hon hjälpte oss och vi är lika nöjda denna gång som förra. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Sigrid F skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Fick bra bemötande. Johanna var mycket rak, tydlig och drivande. Fick saker gjorda. När jag själv ibland inte visste och tvekade, visste hon vad som gällde. När det gäller själva priset så är vi supernöjda! Över förväntan. Slutpriset blev 30 % över utångspriset. Sammanfattat är vi supernöjda med Johanna Ekberg! Läs mer
    2017-06-30 Johanna E svarar Sigrid F
    Hej Sigrid!

Tack så mycket för att du tog dig tid att svara på denna rekommendation, det betyder så mycket för mig at du är nöjd med mitt arbete.
    Det har varit så roligt att få arbeta med dig och Claes. Jag önskar er en fantastisk sommar!

Varma hälsningar Johanna
  • Henrik skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Johanna är vad jag skulle kalla en ivrig bilförsäljare som gör allt för att ta in ett uppdrag.

När vi skulle sälja vår lägenhet lovade Johanna guld o gröna skogar. Jag var noga med att fråga hur många heta köpare de hade för vår lägenhet. Hon svarade då att hon hade 150 st i registret som var potentiella köpare. Detta sålde hon in mer än någon annan mäklare och fick då uppdraget. När väl försäljningen skulle dra igång försvann engagemanget. Av dessa 150 heta kandidaterna ringde hon endast 12. Detta fick mig att ifrågasätta hennes arbetssätt. Att sälja in en sak till oss som hon sedan struntade i ansåg jag som oseriöst. Johanna kunde inte ta kritik och istället för att försöka göra något bra av den fortsatta försäljningen började hon tjafsa och sa att hon inte accepterade att man ifrågasatte hennes sätt att jobba.
    Slutpriset blev 300000 kr mindre än hon sålt in som en ett troligt slutpris. Grannen bredvid med en likvärdig lägenhet fick två månader senare över 400000 kr mer vid deras försäljning.

Nu i efterhand försöker Johanna lägga över skulden av den dåliga försäljningen på mig. Hon påstår att lägenheten stod på min sambo, vilket gör att jag inte har med affären att göra. Därför störde jag försäljningen. Detta är oroväckande ur två perspektiv.
    1. Johanna kan inte ta kritik över att man ifrågasätter förväntningar hon själv lovat men inte uppfyller i lägenhetsförsäljningen.
    2. Johanna kan inte sambolagen då hon anser att jag som sambo inte har något med lägenhetsförsäljningen att göra. Läs mer
    2017-06-26 Johanna E svarar Henrik
    Hej Henrik!

Tack för att du tog dig tid att gå in och registrera dig på reco, på själva midsommarafton också.

Jag välkomnar kritik då det kan hjälpa mig att bli bättre i mitt yrke men rena påhopp, då säger jag i från.

När jag träffade din sambo som ägde lägenheten som jag fick hjälpa till att sälja hade jag precis sålt en likadan lägenhet högre upp i fastigheten. Den såldes för ett rekordpris som ännu inte överträffats. Precis som jag sa till Claudia hade vi då 150 personer i vårt spekulantregister som sökte 3 ROK i Råsunda.
    Du skrev att jag bara ringde 12 av dessa men glömde skriva att jag mailade och smsade samtliga som var intresserade i vårt spekulantregister.

Då din sambos lägenhet låg lägre ner i huset och var vänd åt öst var inte så många kunder intresserade. Vi hade en visning och som jag tidigare skrev till Claudia som rekommenderade jag att vi skulle ha en visning till för att fler personer skulle se lägenheten. I bland kommer de få personer till en helg men betydligt fler nästa helg. Din sambo önskade ha en visning men ändrade sig sedan och ville att jag skulle boka in ett kontrakt med det par som lagt det högsta budet.

Jag vet att du ville ha en visning till men din sambo som ägde lägenheten tog beslutet att avsluta och skriva kontrakt.

Den andra lägenheten som du nämner hade balkong i västläge mot gård och inte östläge mot gata, vilket är en betydande faktor till högre pris.

Med vänlig hälsning, Johanna
  • Marcus S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Johanna var professionell, engagerad och väldigt förtroendeingivande som mäklare. Hennes driv och entusiasm smittade av sig på oss som säljare och vi har ett stort förtroende för henne! Vi hade bråttom att få vår bostad såld innan semestern och Johannas effektivitet och hårda arbete resulterade i en snabb affär och vi kunde ta semester med affären i hamn. Vi vill gärna att Johanna säljer våra framtida objekt!! Stort TACK! Läs mer
    2017-06-16 Johanna E svarar Marcus S
    Hej Marcus!

Tusen tack för dina ord. Det var så roligt att få hjälpa dig för andra gången med en bostadsförsäljning.
    Hoppas att ni hade en toppensemester! Vi ses på tillträdet och mina varmaste hälsningar till familjen!
  • När jag ringde upp och frågade efter att affären var klar om ett nummer för min elektricitetsadress, som det hade rekommenderats på vattenfalls hemsida så fick jag ett väldigt drygt och nedlåtande svar om att jag borde ha lyssnat på henne om vad hon tidigare förklarat (var väldigt nervös då det var min första lägenhet jag köpte). Hon hade däremot inte lämnat några detaljer om någon eladress och fanns ingen information i de papper jag hade mottagit från henne.

Jag förklarade att det stod på hemsidan att man skulle ringa upp sin mäklare men hon svarade irriterat att hon inte förstod vad jag pratade om.

Efter ett tag ringde hon upp mig och sa att jag kunde fråga hon jag köpt lägenheten av. Läs mer
    2017-06-14 Johanna E svarar Christopher B
    Hej Christopher!

Jag blev så ledsen när jag såg detta, det har aldrig varit min mening med att vara nedlåtande mot dig. Jag förstod att du var nervös, de flesta som köper en lägenhet är lite nervösa och det var just därför som jag gick förbi lägenheten när du var där för att fråga om allt kändes bra och då gav du mig tummen upp och var så glad.

Anledningen till att jag hänvisade dig till säljaren var att jag som mäklare inte har något anläggningsnummer för elen. Det man brukar behöva är skatteverkets nummer och när du sa att det inte var det du efterfrågade bad jag dig kontakta säljaren då hon i så fall var den som hade detta nummer.

Efter vårt samtal nu känns det bra och jag hoppas att de gör det även för dig. Ha en fin resa och hoppas att du trivs i din lägenhet!

Mvh Johanna
  • Johan T skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vad gäller försäljningen fanns det brister i engagemang och prestation. Rekommenderade homestylingfirma som inte lyckades leverera. Visning dåligt tajmad med andra försäljningar i området. Verkade inte ha full koll på området och dess kunder.

Korrekt utförande vad gäller hantering av överlåtandet till nya ägaren. Läs mer
    2017-06-13 Johanna E svarar Johan T
    Hej Johan och Christina!
    Vad roligt att ni båda tog er tid att svara på reco.
    Tråkigt att höra att ni inte känner er nöjda med vår tjänst. Jag fick ingen information om att ni inte var till freds med vår stylist under vårt samarbete så vi hade ingen möjlighet att åtgärda det ni eventuellt var missnöjda med. Att det är visningar av liknande lägenheter i samma område händer tyvärr och jag som mäklare vet inte när andra mäklare ska sälja liknande bostäder.
    Jag hoppas att ni trivs i ert nya hus.
  • Mycket trevlig person, lätt att ha och göra med samt att nå bpde via tfn och mail. Läs mer
    2017-06-13 Johanna E svarar Jacqueline F
    Hej Jacqueline!

Tack för dina fina ord! Jag hoppas att ni har kommit i ordning i lägenheten och att ni trivs i området.
    Så fort vädret blir bättre kan ni njuta av den fina gården med din son och hans kusin!
  • Göran K skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Informationen från mäklaren var bra och arvodet var konkurenskraftigt.
    Johanna felvärderade emellertid värdet kraftigt och fick panik när lägenheten inte var såld på en vecka. Vi hade inte bråttom. Johanna blev uppenbart mer intresserad av att stänga uppdraget snabbt snarare än att få ett bra pris. Jag fick förhandla upp priset med henne. Vi upplevde att Johanna jobbade mer för sina egna mål än för oss som kund. Läs mer
    2017-06-13 Johanna E svarar Göran K
    Hej Göran!

Vad tråkigt att höra att ni känner så här men tackar för att ni tog er tid och svarade på denna reco.
    ,Jag trodde att ni skulle få mer betalt för er fina bostad men marknaden ville tyvärr annat. Ni fick bud på er lägenhet som ni valde att godta, att kunden efter en andra visning tackade nej var ju självklart tråkigt. När vi sedan hade en ny kund som var intresserad och ville lägga ett bud förhandlades priset mycket riktigt upp till den nivå ni ville acceptera. Jag visste hela försäljningsperioden att ni inte hade någon brådska men om ni som kund vill avsluta och skriva ett kontrakt så gör vi självklart det. Vi ses snart på tillträdet på er nya lägenhet.
  • Claudia D skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Ivrig tills dess att hon fick uppdraget och sedan försvann engagemanget helt. Hon ville inte bli ifrågasatt i sitt arbete och blev rejält otrevligt när vi meddela att vi var missnöjda. Det hela blev så otrevligt att min försäljning inte alls blev som vi hade förväntat oss och hon hade även en tråkig attityd efter avslutat uppdrag. Läs mer
    2017-06-13 Johanna E svarar Claudia D
    Hej Claudia!
    En god relation kräver trevlig och god kommunikation från båda parter. Jag försökte kommunicera med dig och inte din sambo som dessutom inte ägde lägenheten. I detta fall valde jag att inte acceptera din sambos otrevliga och obefogade bemötande mot mig. Jag framförde de bud ni fick men föreslog att ni skulle ha ytterligare en visning då budet var lägre än tidigare försäljningar jag haft i huset. Du ville ha en visning men sedan ändrade du dig och ville skriva kontrakt med befintligt bud, vilket då var ett beslut jag följde.
    Jag hoppas att ni trivs i er nya bostad!
  • Stina M skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Hela säljprocessen kändes påstressad och opersonlig och vi upplevde att vi fick tveksamma råd. Läs mer
    2017-06-13 Johanna E svarar Stina M
    Hej Christina och Johan!
    Vad roligt att ni båda tog er tid att svara på reco.
    Tråkigt att höra att ni kände er stressade, det var inget ni meddelade mig. Jag önskar också att jag kunde ha fått veta vilka råd ni tyckte var tveksamma så att jag kunde ha hjälpt er bättre.
    Jag hoppas att ni trivs i ert nya hus.
  • Eva S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Bra bemötande och försäljningen gick över förväntan! God kontakt! Läs mer
    2017-06-13 Johanna E svarar Eva S
    Hej Eva!

Det var så roligt att få hjälpa dig och Charlie med er försäljning! Tack för att Du tog dig tid att svara på denna reco trots att ni precis flyttat till er nya hus.
    Må så gott och hälsa familjen!
  • Niklas B skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Övergripande bra, men förakt sälj och fick inte känslan att hon jobbade för vårt bästa utan sit eget. Läs mer
    2017-06-14 Johanna E svarar Niklas B
    Hej Niklas!

Er lägenhet var jättefin och ni fick bra betalt. Då vi hade kommit överens om en arvodesmodell som byggde på att jag skulle få en högre %-sats om priset översteg en viss nivå fick även jag bra betalt. Du påpekade att arvodet blev högt och jag gick då med på att sänka mitt arvode med mer än 1/3- del av det jag hade rätt till. Det var inget jag behövde göra utan ville vara tillmötesgående och ge er en fin service. Tråkigt att du inte uppskattade detta.

Ha en fin sommar!

Mvh Johanna
  • Linda B skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Trevligt bemötande, kunnig om området! Läs mer
    2017-06-07 Johanna E svarar Linda B
    Hej Linda!
    Hoppas att du trivs bra i din lägenhet och att Sundbyberg leve upp till dina förväntningar! Trevlig sommar!
  • Richard B
    Richard B skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Sköter sitt jobb på ett professionellt sätt, har bara bra erfarenheter av Johanna som mäklare. Läs mer
    2017-06-05 Johanna E svarar Richard B
    Tack Richard! Det var roligt att få hjälpa dig med att hitta ditt nya boende. Hoppas att du trivs bra i lägenheten och att du får en fin sommar.
  • Rune D skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Öppet hjälpsamt bemötande, snabb och proffsig handläggning. Kunde inte önska mig bättre.
    Poäng Utmärkt alltså Läs mer
    2017-06-02 Johanna E svarar Rune D
    Hej Rune!

Tack snälla för ditt fina svar, det har varit så roligt att få hjälpa dig med er mammas lägenhetsförsäljning. Hoppas att du får ordning på båten och tack igen för den goda drycken. Säg till om du önskar hjälp med reavinstberäkningen framöver!
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Supertrevlig och svarade bra på alla frågor vi hade som förstagångsköpare. Läs mer
    2017-06-07 Johanna E svarar Jenny K
    Hej Jenny!

Vad roligt att ni känner så. Varmt lycka till med renoveringen och hoppas att ni snart kan flytta in och att ni kommer att stormtrivas i lägenheten.
  • Niclas K skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Johanna skötte vår försäljning oklanderligt. Exemplarisk bemötande och kontakt i god tid med oss. Finns bara gott att säga och vi rekommenderar Johanna till samtliga. Läs mer
    2017-06-02 Johanna E svarar Niclas K
    Tack snälla Niclas! Det har varit så roligt att få hjälpa er med även denna försäljning. Hoppas innerligt att ni kommer att trivas i ert nya hus och i det nya området. Hälsa Frida och barnen så gott!
  • Gunilla R skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Hej!
    Kalas service och vänligt proffesionellt bemötande! Läs mer
    2017-06-05 Johanna E svarar Gunilla R
    Hej Gunilla! Tack för dina ord. Det var ett rent nöja att få hjälpa dig, Louise och Maria med er ursöta lägenhet. Hälsa dina döttrar så gott!
  • Stina L skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Köpte och sålde med Johanna! Väldigt nöjd båda gångerna! Läs mer
    2017-06-14 Johanna E svarar Stina L
    Hej Stina!

Tusen tack Stina för dina ord, de värmer, kul att ni uppskattade mitt arbete. Hoppas att ni mår bra hela familjen!
  • Stina H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Proffsigt bemötande. Nöjd säljare! Läs mer
    2017-06-07 Johanna E svarar Stina H
    Hej Stina!
    Tack för dina ord och det glädjer mig att ni är nöjda! Hoppas att ni trivs bra i huset och att Örebro känns rätt. Hälsa familen så gott!
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mycket trevlig och professionell. För en femma så krävs mer serviceminded/ kundservice! Läs mer
    2017-06-05 Johanna E svarar Stefan B
    Hej Stefan och tack så mycket för att jag fick hjälpa Dig med försäljningen.
    Hoppas att ni kommit i ordning i er nya lägenhet nu och att ni kommer att trivas.
  • Mattias S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Proffisionellt, rakt och med eget driv. Läs mer
    2017-06-07 Johanna E svarar Mattias S
    Hej Mattias!
    Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen och att jag fick ta del av din fantastiska utsikt.
  • Maria B skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Kunnig och trevlig, lätt att få kontakt med. Läs mer
    2017-06-14 Johanna E svarar Maria B
    Hej Maria!

Vad roligt att höra, tack för det. Tror verkligen att denna lägenhet kommer att passa dig.

Vi ses på tillträdet!

• Martin S
    Martin S skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Har jobbat åt oss tidigare. Också då med bra resultat Läs mer
    2017-06-14 Johanna E svarar Martin S
    Hej Martin!

Jag blev så glad över att få hjälpa er med ytterligare en försäljning. Tack för att du tog dig tid att svara på denna reco, jag uppskattar jättemycket.
    Hoppas att du och Yvonne får en underbar sommar!
  • Malin F
    Malin F skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Skulle gärna anlita igen och rekommendera Johanna till alla jag känner. Läs mer
    2017-06-05 Johanna E svarar Malin F
    Hej Malin! Det glädjer mig att få höra att ni är nöjda med mitt arbete. Lycka till med flytten så ses vi i augusti igen. Hälsa Staffan.
  • David W skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    För min del blev försäljningen smidig och bekväm. Joh Läs mer
    2017-06-07 Johanna E svarar David W
    Hej David!
    Vad roligt att höra. Hoppas att ni trivs i söder och att er verksamhet kommer att blomstra.
  • Maria Ö skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Johanna gav ett positivt intryck. Jag hade påbörjat min affär med Anna som tog tjänstledigt och då hade vi kommit överens om en viss betalningsstruktur. När väl betalning etc skulle utgå var vi inte överens. Jag orkade inte bråka, men det la en otroligt sur känsla på hela affären och jag kommer inte rekommendera er. Läs mer
    2017-06-05 Johanna E svarar Maria Ö
    Hej Maria!
    Tråkigt att höra att du inte är nöjd med den tjänst du fick. Då Anna slutade fick jag ta över och hjälpa dig och det arvodet som ni kommit överens om enligt samarbetsavtalet var också det arvode som du fick erlägga. Jag önskar dig en fin sommar!
  • Staffan F skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Bra hjälp och Johanna är en kanonmäklare. Läs mer
    2017-06-07 Johanna E svarar Staffan F
    Hej Staffan!
    Tack för fina ord. Det var så roligt att få följa dig och Malin i ert bostadsbyte. Vi ses på tillträdet.
  • Moa L skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Väldigt ambitiös och organiserad person som alltid kunde ställa upp och svara med kort varsel - extra visningstillfällen inga problem. Super! Läs mer
    2017-06-07 Johanna E svarar Moa L
    Hej Moa!

Tack så mycket. Jag är så glad att jag fick hjälpa dig med försäljningen. Kul att du är kvar i Solna. hälsa dina föräldrar från mig!
  • Regina H skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Ett stort tack till Johanna Ekberg som hjälpte mig med min lägenhetsförsäljning! Försäljningsprocessen har känts trygg och smidig, och hon har alltid varit snabb med att återkoppla och hjälpsam. Mycket nöjd med resultatet och kan varmt rekommendera Johanna! Läs mer
    2017-03-21 Johanna E svarar Regina H
    Tack Regina för de fina orden! Det var så roligt att få hjälpa dig och är glad för dig att du blev kvar i samma område.
  • Åsa O
    Åsa O skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Johanna på Svensk Fastighetsförmedling är verkligen mäklaren som gör det där lilla extra. Hängiven, ärlig, rak, ambitiös och hårt arbetande. Dessutom väldigt trevlig och omtänksam. Johanna har genom våra ärenden vi haft med henne varit lättillgänglig, hjälpsam och informativ. Vi kan varmt rekommendera henne vidare. Ska vi sälja vår lägenhet i framtiden så är det till Svensk fastighetsförmedling och Johanna som vi kommer att vända oss till. Läs mer
    2017-01-19 Johanna E svarar Åsa O
    Tack så mycket Åsa för de orden! Det har varit så roligt att få vara med i både er försäljning samt ert köp. Hälsa så gott hem!
  • Fredrik M skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Köpte en lägenhet av Johanna Ekberg. Hon är oerhört professionell och återkopplar väldigt snabb. Hon är förtroendeingivande och är hjälpsam. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2016-10-18 Johanna E svarar Fredrik M
    Hej Fredrik!
    Tack för dina fina ord! Tror att din nya lägenhet kommer att passa dig som handen i handsken.
    Med vänlig hälsning Johanna Ekberg
  • Josefin E
    Josefin E skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Över mina förväntningar! Stort tack till Johanna Ekberg som hjälpt mig och varit ett utmärkt stöd i min försäljning. Smidig och transparent process. Mer än nöjd med resultatet! Läs mer
    2016-10-18 Johanna E svarar Josefin E
    Vad roligt att höra, tack snälla Josefin!
    Hör gärna av dig när det är dags för reavinstberäkningen så hjälper jag dig självklart med den!
  • Bo B skrev om Johanna Ekberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    MYCKET nöjd med med vår mäklare Johanna Ekberg. Kunnig, engagerad, intresserad och inte minst en mycket trevlig person som ger ett förtroendeingivande och seriöst intryck! Skulle absolut kontakta henne igen vid behov! Läs mer
    2016-10-05 Johanna E svarar Bo B
    Tack snälla Bo, roligt att höra att ni är nöjda med mig och Svensk Fastighetsförmedling. Hoppas att ni båda trivs i er nya bostad! Ni är såklart mer än välkomna att höra av er igen framöver!
    Med vänlig hälsning Johanna Ekberg
Kenny Larsson