Jonas Franzén
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 54 kunder tycker om Jonas Franzén

• Mats S
    Mats S skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-12-17

Vi sålde vår bostadsrätt i Frösunda genom Jonas.
    Främsta skälet till att han fick förtroendet var att vi köpte samma bostad av honom.
    Jonas är lugn, metodisk och har hela tiden ett realistiskt synsätt på slutpris och förhandling.
    Vi kan rekommendera honom till andra i säljtankar. Läs mer
    2018-12-19 Jonas F svarar Mats S
    Hej Mats!
    Det är alltid kul när gamla kunder som köpt av mig återkommer och vill ha hjälp med sin försäljning. Ni ställde verkligen upp med att ha lägenheten i kanonskick varje gång vi skulle ha en visning, det uppskattas och gör mitt jobb lättare!
    Tråkigt att ni lämnar Solna men önskar er all lycka med ert nya hus!
  • Joakim T skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-12-11

Mycket bra. Väldigt tillgänglig och tillmötesgående. Gjorde grunden för en lyckad affär! Läs mer
    2018-12-19 Jonas F svarar Joakim T
    Tackar Joakim!
    Ja det blev ett snabbt och lyckat samarbete. Vi skall göra vårt bästa att hitta en ny bostad i Sundbyberg som passar era önskemål.
  • Christer J skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-12-04

Snabb o effektiv gällande en lägenhet jag köpte i nya Ursvik i Sundbyberg Läs mer
    2018-12-21 Jonas F svarar Christer J
    Hej Christer!
    Ja det var verkligen en snabb och effektiv försäljning, hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet, vi ses på tillträdet!
  • Chengwu X skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-11-12

Jonas is very very professional. always keep good patience and explain clearly. he also try to meet our request with his best.He has rich experience to handle some tough cases.

We are luck to buy one house from him!

BR//Chengwu xu Läs mer
  • Karin W
    Karin W skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-11-01

Vi kan varmt rekommendera den här mäklaren. Han sålde vårt hus i Sundbyberg, och trots ett tufft marknadsläge och en långdragen försäljningsprocess blev vi nöjda med affären. Han visade prov på tålmodighet, engagemang och lyhördhet. Läs mer
    2018-12-21 Jonas F svarar Karin W
    Stort tack för fina omdömet Karin!
    Glad att försäljningen gick bra till slut och hoppas att hittar en ny fin bostad som ligger nära en golfbana!
    Vi ses och hörs snart igen.
  • Rami K skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-10-28

Jag har köpt en lägenhet i Ursviksvägen 113. Trevligt och kunnig mäklare. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Eva-Lotta K skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-10-28

Köpt på Lidgatan i Solna
    Bemötandet var utmärkt Läs mer
    2018-12-21 Jonas F svarar Eva-Lotta K
    Hej !
    Stort tack för att du tagit dig tid att ge mig en Reco. Du har köpt en mycket fin lägenhet som jag är övertygad om att kommer uppskatta under många år framöver!
  • Hanna A skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-10-08

Kan varmt rekommendera Jonas Franzén! Han besitter alla dom egenskaper en bra mäklare ska ha! Han är trygg, ärlig och noggran från början tillslut. Läs mer
    2018-12-21 Jonas F svarar Hanna A
    Hej Hanna!
    Tack för det fina omdömet, det värmer att höra! Ni har verkligen ställt upp med att ha lägenheten i toppskick vid varje visningstillfälle!
  • Sammy L skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-09-27

Mäklare att lita på helt enkelt. Köpte en bostad i Sumpan genom Jonas och upplever honom som väldigt proffesionellt. Läs mer
    2018-12-19 Jonas F svarar Sammy L
    Hej Sammy, stort tack för din Reco och för ett bra samarbete under försäljningen.
  • Ario Hossein N skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-09-16

Mycket nöjd med Jonas då han var tillgänglig under hela processen och hade rekordsnabba återkopplingar.
    Jonas var öppen för våra unika önskemål såsom byte av bilder påobjektet eller andra datum för visning som passade oss bättre.
    Mycket trevligt bemötande.
    Tack Jonas Läs mer
    2018-09-18 Jonas F svarar Ario Hossein N
    Hej Ario!
    Alltid roligt att få välskrivna Recos, tack för omdömet!
    Ni var mycket enkla att jobba med och ställde upp på mina önskemål om extra visningar fast det inte var de bästa tiderna.
    Hoppas att ni kommer att njuta av nya huset är Järfälla!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

Johanna Ekberg