Jonas Franzén
en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

Solnavägen 100B
169 51 Solna — Visa karta

Vad tror Jonas att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 47 kunder tycker om Jonas Franzén

• Hanna A
    Hanna A skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Kan varmt rekommendera Jonas Franzén! Han besitter alla dom egenskaper en bra mäklare ska ha! Han är trygg, ärlig och noggran från början tillslut. Läs mer
  • Sammy L
    Sammy L skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mäklare att lita på helt enkelt. Köpte en bostad i Sumpan genom Jonas och upplever honom som väldigt proffesionellt. Läs mer
  • Ario Hossein N
    Mycket nöjd med Jonas då han var tillgänglig under hela processen och hade rekordsnabba återkopplingar.
    Jonas var öppen för våra unika önskemål såsom byte av bilder påobjektet eller andra datum för visning som passade oss bättre.
    Mycket trevligt bemötande.
    Tack Jonas Läs mer
    2018-09-18 Jonas F svarar Ario Hossein N
    Hej Ario!
    Alltid roligt att få välskrivna Recos, tack för omdömet!
    Ni var mycket enkla att jobba med och ställde upp på mina önskemål om extra visningar fast det inte var de bästa tiderna.
    Hoppas att ni kommer att njuta av nya huset är Järfälla!
  • Swet B
    Swet B skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    i have been searching for a house for 3-4 months and this is my 3rd property viewing with Jonas which eventually converted to a deal. Each time i have to say, Jonas has been patiently explaining the pros-cons of each property to the level of detail, at the same time being very honest with any issues that we foresee with the apartment. He is detailed enough to chase me for the bidding as well as recognizing when i need to buy time. We have an amazing experience with Jonas and wish him luck. Skål. Läs mer
    2018-09-18 Jonas F svarar Swet B
    Hi Swet!

You have always been positive and forthcoming to me during the time that you have been searching for a new apartment, feels good that you finally found an apartment that suited your wishes.
    Thank you so much for your fine review and it is wonderful that you have been satisfied with the service I provided during your search for a new home.
  • Marcus Ö
    Marcus Ö skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Köpte bostad i Sundbyberg. Blev väl bemött, mäklaren var mycket behjälplig och affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-05-25 Jonas F svarar Marcus Ö
    Hej Marcus!
    Stort tack för det fina omdömet. Ni har köpt ett helt fantastiskt hus i Tulemarken som jag hoppas ni kommer trivas i under lång tid framöver.
    Jonas F gillar detta
  • Fredrik Nils L
    Köpare av villa.

Allt fungerade bra och Jonas är väl påläst om vad som gäller. Läs mer
    2018-05-30 Jonas F svarar Fredrik Nils L
    Hej Fredrik!
    Känns bra att ni uppskattade mitt arbete!
    Ni har köpt ett underbart hus som jag är övertygad att ni kommer trivas i.
    Säljarna är även väldigt nöjda att det blev ni som köpte, som verkligen uppskattar huset och allt arbete dom lagt på det.
    Jonas F gillar detta
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Proffsigt hanterad förmedling både gentemot köpare och säljare. Jonas har lång erfanhet vilket märks i hans sätt att hantera både säljarens och köparnas intressen. Kände mig (som
    säljare) väldigt trygg under hela resan. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-05-03 Jonas F svarar Jonas B
    Hej Jonas!
    Stort tack för den fina responsen och att jag fick förtroendet att sälja ert fina hus.
    Mvh Jonas
  • Mo T
    Mo T skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    I made a right choice. Reasonable, understand what I need and help me to achieve. Läs mer
    2018-05-03 Jonas F svarar Mo T
    Hi Mo!
    Wonderful that you are happy with your decision and that I met the expectations you had.
    Thank you very much for the great grade you gave me. Always fun to have a satisfied seller who feels that they have got the help they wanted.
  • Karl Stefan B
    Jonas gav ett professionellt intryck, var duktig på hålla en löpande kontakt, snabb återkoppling och tydlig i processen. Läs mer
    2018-02-01 Jonas F svarar Karl Stefan B
    Hej Stefan!
    Tack för din fina feedback och stort grattis till köpet av en mycket fin lägenhet!
  • Susanna H
    Susanna H skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Rekommendera stark denna mäklare, vi vart mer än nöjda! Bra på att återkoppla från starten till slutet. Kändes som att han prioriterade sina kunder samt objekt.
    Kommer rekommendera han via våra vänner!

Patrik/Susanna Läs mer
    2018-02-08 Jonas F svarar Susanna H
    Hej Patrik och Susanna!
    Härligt att ni känner er nöjda och kan tänka er rekommendera mig till era vänner om de skulle vara i försäljningstankar. Ni har en fantastisk fin lägenhet som som var perfekt skick vid varje visningstillfälle, vilket underlättade mitt jobb oerhört mycket. Hoppas ni kommer trivas i huset i Bromma!
  • Joar J
    Joar J skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi köpte genom Jonas och vi upplevde ett mycket proffsigt bemötande genom hela affären. Utan problem fixade Jonas en privat visning eftersom vi missat de öppna visningarna. Vi fick snabbt svar på våra frågor och vi upplevde Jonas som öppen och rak. Jonas hjälpte oss att få en smidig och trygg affär. Helt enkelt en mycket bra mäklare! Läs mer
    2017-12-22 Jonas F svarar Joar J
    Hej Joar!
    Tack för en bra och utförlig rekommendation, det uppskattas verkligen! Det är alltid kul när man har en nöjd köpare och att ni upplevt affären trygg och smidig är ju underart att höra. Stort tack och lycka till med försäljningen av ert hus!
  • Lech I
    Lech I skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Full professionalism and very good response time.
    Transaction went smooth and without surprises.
    Overall - good job. Läs mer
    2017-11-07 Jonas F svarar Lech I
    Hi Lech!
    Nice to hear from you and thanks for the fine grade you gave me! I think it is very important to respond quickly to my customers and it feels good that you appreciate my efforts!
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Lättsam, trevlig, kunnig och ödmjuk. Motsvarar väl mina förväntningar. Läs mer
    2017-11-07 Jonas F svarar Fredrik N
    Hej Fredrik!
    Stort tack för att du tagit dig tid att ge mig en Reco. Ni har köpt en mycket fin lägenhet som kommer fungera utmärkt åt er!
  • Piter H
    Piter H skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    En väldigt bra mäklaren helt enkelt. Läs mer
    2017-07-06 Jonas F svarar Piter H
    Hej Piter!
    Vad glad jag blir, stort tack för det korta och koncisa omdömet! Hoppas att du kommer trivas i din lägenhet under lång tid!
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Ett bra första intryck, lugn och tog sig tid. Sålde in sig själv och företaget bra.
    Under själva försäljningen fanns inte intresse att driva affären och känslan var mer att vi var jobbiga kunder. Läs mer
    2017-07-03 Jonas F svarar Jenny B
    Hej Jenny!
    Tråkigt att ni har denna upplevelse av mig.
    Anser att jag tog mig god tid att hjälpa er på bästa möjliga sätt och gjorde allt jag kunde för att ni skulle få ett så bra pris som möjligt.
    Vet att ni tyckte det gick snabbt från visningarna till kontraktskrivningen och att ni ville ev vänta in ytterligare spekulanter. Dock så går det väldigt fort ibland och i detta fall ansåg jag att det krävdes ett snabbt beslut för att inte tappa den högsta budgivaren.
    Med facit i hand så anser jag fortfarande att vi tog rätt beslut att stänga affären med högsta budgivaren och vad jag kan ser så har ni fortfarande fått det högsta priset för en 2:a i er förening.

Jag tar självklart till mig av dina synpunkter men har aldrig uppfattat er som jobbiga kunder. Jag har arbetat som fastighetsmäklare i kommunen i 14 år och drivs av engagemang och att ni som kund skall känna er trygga under hela processen. Min målsättning är att alltid ge mina kunder den bästa möjliga hjälp och vägledning under bostadsaffären.

• Per Torkel K
    trygg, proffessionell, förtroendeingivande. Kan absolut anlita igen. Läs mer
    2017-07-03 Jonas F svarar Per Torkel K
    Tack Torkel! Härligt att du är nöjd med mitt arbete och hoppas jag får hjälpa dig någon gång igen i framtiden=)
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Var min man som träffade honom så jag har nog inte så mycket att säga tyvärr. Läs mer
    2017-07-03 Jonas F svarar Susanne E
    Hej Susanne!
    Jag hoppas i alla fall att din man var nöjd med den service han fått;)
  • Nina S
    Nina S skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Väldigt bra upplevelse till en början men fick en känsla av att han bara ville få lägenheten såld så fort som möjligt Läs mer
    2017-06-29 Jonas F svarar Nina S
    Hej!
    Tråkigt att du upplevde att jag forcerade fram en försäljning men vi lyckades hitta rätt köpare i ett tidigt skede och vad jag kan se enligt statistiken på 2:or i din föreningen så såldes din 2:a för det näst dyraste kvm pris som sålts i er föreningen. Så även om du anser att jag ville få lägenheten sålt så fort som möjligt så var jag noggrann med att inte tumma på priset eller kvalitén i tjänsten.
  • Christian T
    Jonas hade ett bra bemötande och förklarade tydligt var vi skulle börja och sen hur vi vi skulle gå vidare. Han var snabb med att förmedla information. Allt blev korrekt o v proffsigt utfört. Läs mer
    2017-06-29 Jonas F svarar Christian T
    Hej Christian!
    Härligt att ni är nöjda och jag vill även här passa på att tacka för förtroendet att få hjälpa till med er försäljning! Önskar er en riktigt skön sommar!
  • Christer B
    Christer B skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Toppen . Kan jag rekommendera.
    Klar och koncis. Höll vad han lovat, bl a
    bete. tider. Läs mer
    2017-06-29 Jonas F svarar Christer B
    Hej Christer!
    Stort tack för ett fint samarbete i samband med försäljning av din lägenhet. Härligt att du kan rekommendera mig till andra som går i säljtankar!
  • Karl R
    Karl R skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mycket kompetent och påläst. Kändes genuint intresserad av att skapa en bra försäljning för oss utan att stressa på något sätt. Tog sig tid för presumtiva köpare och för oss. Läs mer
    2017-06-29 Jonas F svarar Karl R
    Hej Karl!
    Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till med er försäljning och hoppas att ni hittar ett hus i Göteborg som ni kommer att trivas i.
  • Elin D
    Elin D skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi var köpare och upplevde Jonas som väldigt trevlig och tillmötesgående. Dock kunde informationen och genomgången av kontraktet och annan adekvat information vara mer detaljerad /utförlig vid kontraktskrivningen. Läs mer
    2017-06-20 Jonas F svarar Elin D
    Hej Elin!
    Tack för er feedback! Tråkigt att ni upplevde att ni inte fick den information ni begärde på kontraktskrivningen. Jag har som policy att alltid maila ut avtalen för genomgång innan vi ses för att man som kund skall känna sig trygg i vad som skall skrivas under och gjorde även så vid denna affär. Upplevde att ni hade fått svar på de frågor ni hade men skall självklart ta till mig kritiken att vara mer noggrann vid genomgången.
  • Anu M
    Anu M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Accurate, reliable and reassuring - three qualities which Jonas displayed in abundance during all our interactions with him. Particularly noteworthy are his attention to details, patience and the sincere effort put forward by him to explain the nitty-gritty details of the contract. The whole buying process went very smoothly - we couldn't have wished for a better support. We sincerely thank him for helping us buy our first apartment in Sweden. Läs mer
    2017-06-20 Jonas F svarar Anu M
    Hi Anu!
    Thank you very much for the wonderful review you gave me! Glad that you experienced the entire buying process safely and smoothly and that you received the support you wanted.
  • Ulrika I
    Ulrika I skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi köpte en nyproduktion på ritning genom Jonas. Ärendet gick smidigt och vi fick svar på de frågor vi hade under processens gång. Snabba svar. Läs mer
    2017-06-20 Jonas F svarar Ulrika I
    Hej Ulrika!
    Stort tack för återkopplingen! Härligt att ni känner er nöjda med köpet av er fina lägenhet på Hamngatan, hoppas att ni kommer trivas där under en lång tid framöver.
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Trevlig, förtroendeingivande, bra support via en väl fungerande administration, fulgör på ett professionellt sätt sitt uppdrag. Birgitta Läs mer
    2017-06-20 Jonas F svarar Birgitta J
    Hej Birgitta!
    Roligt att har gett mig en Reco och hoppas att svärmor trivs bra i lägenheten i Frösunda!
  • Anette J
    Anette J skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Bra, saklig. Inget onödigt eller "säljtjafs". Känns pålitlig, både som köpare o säljare. Läs mer
    2017-06-13 Jonas F svarar Anette J
    Hej Anette!
    Skönt att ni inte uppfattade mig pålitlig och saklig. Ni köpte ett underbart hus i Ursvik som jag hoppas och tror att ni kommer trivas i under lång tid framöver.
    Stort tack för att ni tog er tid att ge mig en rekommendation!
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jonas erbjöd utmärkt service utan att övervärdera fastigheten. Han hjälpte till med alla nödvändiga kontakter och var till stor hjälp. Priset på fastigheten blev över alla förväntningar. Jonas var lätt att få kontakt med även för oss utlandsboende. Läs mer
    2017-06-08 Jonas F svarar Stefan F
    Tack snälla för ditt fina svar Stefan!
    Förstår att det inte är helt enkelt att sköta försäljning av ett hus från Australien, så jag uppskattar verkligen att ni känner er nöjda och att även våra samarbetspartners levererade den service som gör att vi får högsta betyg av er!
    Känns även bra att vi hittade en mycket bra köpare som verkligen stormtrivs i huset.
  • Christina B
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Vi kände oss trygga genom hela processen tack vare Jonas gedigna kunskap och trevliga sätt att vara! Läs mer
    2017-06-09 Jonas F svarar Christina B
    Hej Christina!
    Tack snälla för ert fina omdöme och att ni tog er tid att ge mig en rekommendation. Kul att vi även hittade en bra köpare som ni verkar komma väldigt bra överens om. Hoppas att ni kommer trivas i nya huset i Täby!
  • Tony D
    Tony D skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mycket bra kompeten person , trevlig . Läs mer
    2017-06-13 Jonas F svarar Tony D
    Hej Tony!
    Stort tack Tony! Hoppas du och familjen mår bra!
  • Bedriye D
    Bedriye D skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Han är mycket bra och Vi är näjda lycka till med allt och Vi rekommenderar till andra kunder Läs mer
    2017-06-13 Jonas F svarar Bedriye D
    Hej Bedriye!
    Kul att ni är nöjda och rekommenderar mig till era nära och kära!
    Ni både köpte och sålde via mig och jag tycker vi haft ett väldigt bra samarbete under både köp- och försäljningsprocessen.
  • Mattias K
    Mattias K skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Bra smidig affär. Sålde dock innan visning så jag betygsätter endast det lilla som utfördes vid just vår försäljning. Läs mer
    2017-06-08 Jonas F svarar Mattias K
    Hej Mattias!
    Som du väl påpekar så blev det en väldigt snabb försäljning via vår fantastiska tjänst Läge+ där vi redan i ett tidigt skede hittade en köpare som var beredd att göra en snabb affär. Stort tack för att du tog dig tid att ge mig en rekommendation och hoppas ni trivs i ert nya hus!
  • Hadi L
    Hadi L skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Han är bäst mäklare solna sundbyerg mycka härligt omtanksam jag önskar honom lycka till. Läs mer
    2017-06-05 Jonas F svarar Hadi L
    Stort tack Hadi!
    Tack för att jag fick förtroendet att sälja din fina lägenhet! Du gjorde det enkelt för mig med din positiva inställning och goda samarbetsförmåga!
    Med vänlig hälsning, Jonas Franzén
  • Lars Gunnar S
    Mycket bra. på en skala 1-5 där 5 är utmärkt får han en 5:a Läs mer
    2017-05-31 Jonas F svarar Lars Gunnar S
    Hej Lars Gunnar!
    Kul att få samarbete med dig! Det var ju en snabb och smidig försäljning som jag upplevde att samtliga parter uppskattade.
  • Ling H
    Ling H skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    He is good and help us a lot. Läs mer
    2017-06-08 Jonas F svarar Ling H
    Hi Ling!
    Thank you for your recommendation. Wonderful that you are satisfied with the service and support you received through out the purchase of your new apartment.
  • Cheng Z
    Cheng Z skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    The communication is OK, but he sent some promised materials quite late. In addition, he promised to send a SEB officer to me to talk about the loan, end up with nothing happened. Läs mer
    2017-06-08 Jonas F svarar Cheng Z
    Hello Chang!
    Thank you for taking the time to give me a review.
    Sadly, you did not get any feedback from SEB. They are very good at calling our customers. Unfortunately, they sometimes call from a hidden number and don´t leave any message. I do not know if that was the case. However, I will address this and have a continued dialogue with SEB about their feedback.
  • Anders B
    Anders B skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Otroligt proffsigt fr början till slut Läs mer
    2017-05-31 Jonas F svarar Anders B
    Hej Anders!
    Stort tack för er återkoppling! Det känns skönt att ni är nöjda och kan tänka er att rekommendera oss till andra.
  • Bizhan M
    Bizhan M skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Erfaren och kompetent, organiserad och pålitlig. Skulle rekommendera till andra personer. Läs mer
    2017-05-29 Jonas F svarar Bizhan M
    Hej Bizhan!
    Känns bra att du är nöjd med mitt arbete i samband med din försäljning och att du kan tänka dig rekommendera mig till andra personer i framtiden. Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet på Ankdammsgatan!
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Bra bemötande och neutral mot både säljare och köpare med ett affärsdriv att landa en bra affär för alla tre. Läs mer
    2017-05-24 Jonas F svarar Stefan S
    Hej Stefan!
    Tack för att ni tog er tid att ge mig en rekommendation och hoppas att ni trivs bra i huset i Råsunda!
    Det blev en snabb och smidig affär med hjälp av fantastiska tjänst Läge+ där vi parallellt som ni hade huset uthyrt i 2:a hand lyckades hitta en köpare som var beredd att betala det priset ni önskade.
  • Caroline R
    Caroline R skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Proffsigt välskött är väldigt nöjd Läs mer
    2017-05-24 Jonas F svarar Caroline R
    Hej Caroline!
    Stort tack för att du gett mig ett så bra betyg!
    Vet att det var lite strul med elen i lägenheten i samband med inflyttningen men att du och säljaren har haft en bra dialog tillsammans med mig och fått till en bra lösning.
    Hoppas att du kommer njuta av din fina lägenhet under en lång tid framöver!
  • Åke B
    Åke B skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jonas Franzén har en perfekt personlighet för arbete som mäklare, väl avvägd i sin approcering av den möjliga köparen, korrekt, snabb i sin respons. Hans bemötande kan bara bemötas med vad man på engelska benämner "outständing" som är svårt att översätta eftersom det inte riktigt finns en bra översättning till svenska, men enastående skulle kunna användas. I JF mötte vi en mäklare utöver det vanliga och som överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2017-05-23 Jonas F svarar Åke B
    Hej Åke!
    Vilken fin recension ni har gett mig, det känns underbart att ni är så nöjda med mitt arbete. Är övertygad om att lägenheten ni har köpt kommer passa er utmärkt samt närheten till både barn och barnbarn kommer uppskattas av hela familjen!
    Hoppas att er försäljning av radhuset i Täby kommer gå smidigt och att ni hittar lika trevliga köpare som min säljare fick!
  • Jan F
    Jan F skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Fick ett bra bemötande som man förväntar sig att få av en stor mäklarfirma. Läs mer
    2017-05-23 Jonas F svarar Jan F
    Hej Jan!
    Alltid kul med en nöjd köpare och att vi kunde sy ihop affären till slut med hjälp av vårt kontor på Kungsholmen som hjälpte er med försäljningen av er lägenhet. Hoppas att ni kommer trivas i Sundbyberg under en lång tid framöver!
  • Vladimir V
    Vladimir V skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mycket bra och trevligt bemötande! Kompetent och realistisk, med bra koll. Läs mer
    2017-05-09 Jonas F svarar Vladimir V
    Hej Vladimir!
    Alltid trevligt med återkommande kunder och det känns tråkigt att ni lämnar vår trevliga kommun;)
    Kul att ni är nöjda med mitt arbete och att vi kunde få till en bra affär med en mycket nöjd köpare.
  • Josefin N
    Josefin N skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi fick rekommenderade Jonas Franzén till försäljning av vårt hus i Solna och är väldigt nöjda med resultatet. Jonas var snabb, smidig och pålitlig och lätt att samarbeta med. Vi kan varmt rekommendera Jonas! Läs mer
    2017-06-13 Jonas F svarar Josefin N
    Hej Josefin!
    Stort tack för rekommendationen och lycka till med ert hus i Täby! Ni gjorde det enkelt för mig med ert engagemang att få till huset i toppskick inför visningen, så stort tack för ett gott samarbete!
  • Satish S
    Satish S skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Bra, Professionell, Lätt att ha att göra med samt Engagerad. Utförde uppdraget till fullo enligt önskemål. Läs mer
    2016-12-09 Jonas F svarar Satish S
    Hej!
    Skönt att ni är nöjda med min arbetsinsats och hoppas att vi får möjligheten att göra fler affärer tillsammans i framtiden!
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jonas Franzén har under hela processen förhållit sig saklig och proffsig och vi kan varmt rekommendera honom och Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
    2016-10-05 Jonas F svarar Daniel P
    Hej Daniel!
    Stort tack för de fina omdömet och tack själv för det fina samarbetet. Hoppas att ni kommer trivas i ert nya radhus!
    Mvh Jonas
  • Yamal R
    Yamal R skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Very satisfied with the profesionality and quality of service I got. Sold the apartment in a short time with more than expected price. Läs mer
    2016-11-14 Jonas F svarar Yamal R
    Hi Yamal!
    Thanks for the good cooperation and the kind words! Hope you enjoy the new apartment that you bought and please contact me if you want some help with calculating your profit and the taxes that comes with the sale.
    Best regards Jonas Franzén
  • Mattias C
    Mattias C skrev om Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Bra bemötande och bra och flexibelt arbetssätt med kontinuerlig återkoppling. Läs mer
    2016-11-14 Jonas F svarar Mattias C
    Hej Mattias!
    Stort tack för att du tog dig tiden för att ge mig en rekommendation. Kul att få feedback på utfört arbete och hoppas att ni trivs i nya bostaden!
Kenny Larsson
Johanna Ekberg