Kenny Larsson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är friheten i arbetet.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad skulle vara etagevåningen på Scandic Continental som såldes för något år sedan. Den såg schysst ut!

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden spelar jag golf när tillfälle ges.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Läs här nedan vad mina tidigare kunder har sagt så hjälper de till att vägleda dig.
Solnavägen 100B
169 51 Solna — Visa karta

Vad tror Kenny att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 50 kunder tycker om Kenny Larsson

• Väldigt trevligt bemötande och engagerad mäklare! Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • Sabine P
    Sabine P skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Kunde inte valt en bättre mäklare! Engagerad, kunnig, trevlig, lätt att få tag på och supertrygg att ha vid sin sida på en ganska skakig marknad. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Joakim J skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Kenny är en mäklare som ingav förtroende för mig som säljare. Träffade flera mäklare innan min försäljning men Kenny var den som kändes lämpligast för mig och min försäljning. Läs mer
  • Har sålt en bostadsätt i Solna.Har blivit bemött på ett helt fantastiskt sätt hela vägen till försäljningen.
    Alla mina förväntningar har varit att mäklaren har gett 100% i allt.
    Allting har gott väldigt fort över mina förväntningar och en mäklare som jag varm rekommenderar.
    Ing-Marie Stigen Läs mer
  • Kenny var trevlig och tillmötesgående. Det känndes som en bra affär. Läs mer
    2018-04-23 Kenny L svarar Nils Emil Björn R
    Tack Emil, övertygad om att ni kommer trivas som fisken i vattnet!
  • Bra mäklare, snabba svar och bra kunskap om området. Läs mer
    2018-04-22 Kenny L svarar Rikard Daniel L
    Tack Daniel! Kul att lägenheten passar er så bra och att ni kan flytta utan att behöva gå ut genom porten:)
  • Andreas P
    Andreas P skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Kenny och han har undsr hela processen varit en ärlig och pålitlig mäklare som vi har haft 100% förtroende för.

Rekommenderas! Läs mer
    2018-04-21 Kenny L svarar Andreas P
    Tack Andreas, era ord värmer! Nu hopps jag ni hittar ett passande hus till er fina familj:)
  • Jan K skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mycket trevlig och proffesionell, inger lugn och förtroende.
    Vi rekommenderar Kenny som mäklare. Läs mer
    2018-04-10 Kenny L svarar Jan K
    Stort tack för ett gott samarbete=)
  • Nitiket N skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Kenny was very professional in his response.He went extra step to provide all support and manage the viewing and sale of the apartment in my absence.I really admire the patience he showed and I feel this sale would not have been possible without Kenny.

I would definitely rate the service provided as best one and would recommend Svensk Fastighetsförmedling to any one I know. Läs mer
    2018-04-10 Kenny L svarar Nitiket N
    Thank you for the kind words, I hope you´ll enjoy London=)
  • Robin L skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jag kan verkligen rekommendera Kenny.
    Svarade alltid på de frågor man hade och återkopplade frekvent under hela processen! Otroligt nöjd med försäljningen av min bostad! Läs mer
    2017-10-20 Kenny L svarar Robin L
    Tack för att du tog dig tiden att skriva Robin. Känns skönt att försäljningen gick så smidigt och jag är övertygad om att ni kommer trivas i er nya, fina lägenhet. Svinga lugnt så ses vi på Kungsängens GK =)
  • Bra och proffsig, har inget negativt att säga Läs mer
    2017-07-17 Kenny L svarar Karl-erik O
    Tusen tack för de vänliga orden. Ha en riktig fin sommar!
  • Britt-mari L
    Mycket trevligt bemötande. Inger lugn och förtroende. Kan verkligen rekommender Kenny som mäklare. Läs mer
    2017-06-29 Kenny L svarar Britt-mari L
    Tusen tack Britt-Mari, hoppas att ni trivs i er fina lägenhet. Om ni har några funderingar så kom gärna förbi kontoret på en kaffe nu när vi är grannar=)
  • Sam Z skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Riktigt duktig mäklare! Fick vår lägenhet såld på nolltid. Läs mer
    2017-06-29 Kenny L svarar Sam Z
    Tack Sam! kul att du är nöjd och jag hoppas jag får hjälpa dig någon gång igen i framtiden=)
  • Stefan S skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Bra. Kunnig. Kan sin marknad. Avspänd i den mening att han inte han en "mäklarstil" med snobbiga tendenser och bakåtslickad frisyr. Jobbar rationellt. Läs mer
    2017-06-29 Kenny L svarar Stefan S
    Tack för dina vänliga ord Stefan. Hoppas du är nöjd med din nya större lägenhet, huset är ju ingen nyhet för dig=) Haha jag ska hälsa min frisör att hon gör ett bra jobb=)
  • Tommy N skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Positivt och Bra bemötande
    Nöjd kund Läs mer
    2017-06-29 Kenny L svarar Tommy N
    Tack för din reco Tommy. Du satte upp målet att du ville ha ett nytt rekord så kände mig tvungen att leverera det;)
  • Erika Ö skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mycket trevligt och proffessionellt bemötande. Han kändes som en riktig person, inte som vissa mäklare som har en "påklistrat" trevlig attityd. Läs mer
    2017-06-29 Kenny L svarar Erika Ö
    Tack Erika för att du tog dig tid att svara och jag hoppas att ni trivs i er nya lägenhet. Känns som ni hamnade i helt rätt område =)
  • As a buyer, I find him friendly and honest. Läs mer
    2017-06-22 Kenny L svarar Senthilkumar P
    Thank you, hope you enjoy the apartment and just give me a call if I can help you in any way:)
  • Jag är mycket glad och nöjd med Kenny som mäklare och jag anlitar gärna just honom igen. Han får högsta betyg! Läs mer
    2017-06-22 Kenny L svarar Beatrice N
    Tack för att du tog dig tid att svara Beatrice. Jag är gärna mäklare till dig igen, vare sig du köper eller säljer:)
  • Markus J
    Markus J skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Alltid trevligt bemötande av Kenny. Både som spekulant samt då som uppdragsgivare. Köpte och Sålde med honom.
    Trovärdig pålitlig mäklare som var ärlig genom hela processen och inte lovade för mycket utan höll sig till verkligheten och levde upp till förväntnigarna. Under hela processen kunde man alltid lita på att han gör sitt job och ger allt.
    Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
    2017-06-15 Kenny L svarar Markus J
    Tack Markus, det enda vi har kvar nu är tillträde och en runda golf;) Alltid kul att få följa en kund i både köp och sälj. Ni tar dessutom rekord för den kortaste flytten någonsin=)
  • Kenny Larsson var proffesionell och gjorde ett väldigt bra jobb. Vi fick inte vår lägenhet såld för det priset vi ville ha tills tredje gången då vi anlitade Kenny.
    Han var tillmötesgående och lyssnade på oss samtidigt som han gav proffsiga råd och vägledde oss. Dessutom var han nåbar per telefon alltid när vi behövde kontakta honom.

Vi rekommenderar honom till alla som vi känner som behöver sälja bostad. Läs mer
    2017-06-15 Kenny L svarar Mehrnosh G
    Tack för er reco! Skönt för os alla att vi fick sålt lägenheten till ett riktigt pris. VIll passa på att tacka för ett gott samarbete och jag hoppas ni trivs i er nya bostad=)
  • Peder K skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Förtroendeingivande och stabil. Får jobbet gjort. Läs mer
    2017-06-15 Kenny L svarar Peder K
    Tackar Peder! Hoppas ni trivs på Kungsholmen, annars är det bara att komma tillbaka=)
  • Susanne B skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Kenny var verkligen serviceminded. Var väldigt mån om att både att vi som köpare o säljaren skulle få det bästa. Skulle verkligen rekommendera honom till vänner. Läs mer
    2017-06-14 Kenny L svarar Susanne B
    Det var en fröjd att ha er som köpare. Vi fick till en väldigt bra relation säljare-mäklare-köpare. Är spänd på att se vad ni gjort med lägenheten så glöm inte att bjuda in mig.
  • Raewyn W skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mycket bra bemötande, trevlig och val organiserat. Skulle ej tveka att har med Kenny att göra igen. Läs mer
    2017-06-14 Kenny L svarar Raewyn W
    Tack Raewyn! Var så roligt att få hjälpa till att sälja er fina lägenhet. Hoppas att ni trivs på Ekerö och att det blir massor av kvalitetstid med barnbarnen=)
  • Chanki K skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    He provided all the information and supported me from visningen to signing on the final contract with positive energy. He was better than my expectation. Läs mer
    2017-06-14 Kenny L svarar Chanki K
    Felt good to sell you this nice apartment since we had seen each other on many different open houses=) Hope you´ll really enjoy it!
  • Jan W
    Jan W skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Proffsig, smidigt och väldigt tillmötesgående.

Skötte försäljningen av våran bostadsrätt utan det minsta krångel. Kan varmt rekommendera Kenny till alla övriga som tänker sälja inom Solna området. Läs mer
    2017-06-14 Kenny L svarar Jan W
    Tack för att du tog dig tid att svara=) Smidigt samarbete helt enkelt. Hoppas ni trivs på nordligare breddgrader :D
  • Krishna A skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Kenny has been really helpful and patient with us especially as we are unfamiliar with the Swedish market.

Thank you for your assistances so far. Läs mer
    2017-06-13 Kenny L svarar Krishna A
    Thank you for your kind words, soon we take care of the last arrangements=)
  • Nina E skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Kenny är den trevligaste mäklare jag någonsin har haft kontakt med, genuint sympatisk och kompetent. Läs mer
    2017-06-13 Kenny L svarar Nina E
    Tack Nina!Har varit väldigt trevligt att göra affärer med er, än om processen blev kort. Ni vet var ni ska vända er om ni har frågor när i kommer ner till fina SKåne=)
  • Syed S skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Kenny was really helpful and cooperative.
    He was very transparent through out the process. I feel comfortable working with hime during the purchase of the apartment. Läs mer
    2017-06-20 Kenny L svarar Syed S
    Thank you Syed, I hope you enjoy the apartment, If I can help you in any way just give me a call!
  • Peter H skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Proffsig, öppen, tänker större än nästa sälj Läs mer
    2017-06-07 Kenny L svarar Peter H
    Tack Peter, väldigt smidig affär för samtliga parter som det känns som alla var nöjda med.
  • Malin A
    Malin A skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Får bra svar på alla frågor. Förklarar så att man förstår. Trevlig och glad! Lätt att få kontakt med, svarar snabbt. Helt klart den bästa mäklaren! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-06-07 Kenny L svarar Malin A
    Stort tack för rekommendationen. Kul att försäljningen gick så lyckat! Det kändes väldigt bra för mig att ni till fullo la förtroendet i mina händer och jag fick styra affären på det sätt jag kände var bäst.
  • Annie R skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi både köpte och sålde lägenheten med hjälp av Kenny vilket vi tyckte funkade väldigt bra. Han hade bra koll på området och hjälpte oss i vilka förväntningar vi skulle ha. Tryggt och säkert hela vägen! Läs mer
    2017-06-07 Kenny L svarar Annie R
    Hej Annie, det bästa som finns för en mäklare är att få hjälpa kunden i båda köp och säljprocess. Ni får högsta betyg som kunder av mig, tack för ett bra samarbete=)
  • Mycket informativ på ett mycket bra sätt och håller vad han lovat. Lugn och sansad. Tog sig tid och gick igenom saker och ting.
    Han var kanon och visste hur vi skulle läggaupp försäljningen. Läs mer
    2017-06-01 Kenny L svarar Birgitta K
    Nu är det bara deklarationen kvar så ta kontakt med mig i januari så fixar vi de sista bitarna med den också=) Kul att ni är nöjda med mitt arbete och jag vill också tacka för ett gott samarbete.
  • Trevlig och proffsig. Allt man kan önska sig. Läs mer
    2017-05-31 Kenny L svarar Anna-Maria L
    Tack för rekommendationen Anna-Maria. Kul att du är nöjd med min tjänst, tveka inte att höra av dig om jag kan hjälpa till med något=)
  • Jonas L skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Kenny var mycket hjälpsam och tydlig under hela affären. Läs mer
    2017-05-31 Kenny L svarar Jonas L
    Tack Jonas, vissa kunder förstår allt direkt så då är det enkelt ;)
  • Alicia P skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Super trevlig mäklare. Professionell och lätt att prata med. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2017-05-31 Kenny L svarar Alicia P
    Tack Alicia. Kul att du både fick köpa och sälja via Svensk Fastighetsförmedling så du fick uppleva båda sidor=)
  • Kenny är positiv och gör ett professionellt intryck. Han ger bra råd inför försäljningen utan att gå till överdrifter, vilket gör det lättare att ställa i ordning lägenheten till visningen. Bra att han samlar ihop en grupp som är villig att ge ett minipris som är högre än utgångsbudet. Det gjorde att jag kunde acceptera ett bud utan att behöva gå till allmän visning. Läs mer
    2017-05-30 Kenny L svarar Marianne S
    Tack för de vänliga orden Marianne. Skönt för alla parter när lägenheten säljs på förhandsbud under ordnade former. Nu hoppas vi att radhuset blir lika bra som förväntat för både dig och hunden=)
  • Visakh M skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Very good service. He was available for any questions and also helped a lot in placing the right bid. Läs mer
    2017-05-30 Kenny L svarar Visakh M
    Nice doing business with you and would be pleased to do it again. If I can help you in any way just give me a call=)
  • Bra och kunnig mäklare, snabb försäljning tiil bra pris. Vi är näjda - och så slapp vi ju stajla lägenheten... Läs mer
    2017-05-24 Kenny L svarar Margareta G
    Kul att ni är nöjda, tycker vi hade ett bra samarbete rakt igenom. Nu får ni lägga mindre tid på att sköta om en stor våning och mer tid på att vardagsnjuta:)
  • Marianne G
    En alltigenom trevlig resa.
    Sympatisk ,glad ,positiv ,närvarande och intresserad.Alltid tagit sig tid och gjort vad han kan för att se till mina önskemål.
    Kommer garanterat att anlita honom igen.
    Marianne Guvesjö Läs mer
    2017-05-24 Kenny L svarar Marianne G
    Stort tack för de fina orden Marianne. Tror de kommer bli jättebra i den nya lägenheten när allt fallit på plats och som tur är blir det ingen lång flytt.
  • Inte så förtroendeingivande. Lite dåligt påläst om lägenheten. Efteråt blev det något strul med överlåtelsedokumentet, men det löste sig. När vi skulle skriva kontrakt fick vi ett sms strax innan att han ej skulle medverka vid skrivningen utan att en kollega skulle sköta det. Mitt livs största affär kändes lite som att mäklaren sålde grönsaker. Läs mer
    2017-05-23 Kenny L svarar Madeleine L
    Hej Madeleine. Vad tråkigt att ni upplevde min insats så. Jag kan försäkra om att jag tar mina försäljningar på största allvar och blir lite förvånad över kritiken om att jag inte skulle vara påläst då jag sålt flera lägenheter i föreningen och tycker mig kunna den väldigt väl. Jag kan bara ursäkta om det saknats information eller om kommunikationen brustit från min sida och ska se till att vara ännu bättre påläst och tydlig framöver. Hoppas ändå att lägenheten motsvarat era förväntningar och att ni trivs. Om jag kan hjälpa till med något så tveka inte att höra av er till mig. Mvh Kenny
  • Ingela W skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mycket kunnig, trevlig och behjälplig. Läs mer
    2017-05-24 Kenny L svarar Ingela W
    Tack för de fina orden Ingela. Skönt att det gick att lösa så smidigt än om ni befann er på semester :D
  • Milad K skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Kenny är en mäklare att lita på!
    Efter noggrann utvärdering av samtliga firmor och mäklare i Solna fick Kenny förtroendet av att sälja min lägenhet.
    Jag ångrar inte en sekund, han slog rekord och hjälpte mig med allt.
    Jag kunde enkelt luta mig tillbaka och känna mig trygg med att både jag och köparen hade en professionell mäklare till vår hjälp.
    Tack Kenny!
    Jag hör av mig nästa gång det är dags att sälja igen
    // Milad Läs mer
    2017-05-23 Kenny L svarar Milad K
    Tack för de fina orden Milad. Det kändes väldigt kul att bli vald till din mäklare efter de noga jämförelserna jag vet att du gjorde. Din fina lägenhet förtjänade ett bra försäljningspris och jag är glad att vi nådde dit. Det är bara att ringa=)
  • Johan E
    Johan E skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Min erfarenhet av svensk fastighetsförmedling i Råsunda var väl inte den bästa, dock ändrades den uppfattningen helt av att ha Kenny som mäklare. Kenny var helt perfekt från börjar till slut. Har inget att klaga på, allt sköttes professionellt och enligt överenskommelse. Han erbjöd bra tips och åsikter vilket resulterade i en riktigt bra bostadsaffär. Jag skulle starkt rekommendera Kenny och har redan gjort så till vänner som funderar på att sälja. Läs mer
    2017-05-23 Kenny L svarar Johan E
    Jag är glad att vi fick en så bra kontakt direkt och att samarbetet och försäljningen gick så lyckat! Stort att en AIKare och en MFFare kan komma så bra överens :D Hoppas ni trivs i ert nya boende, annars finns Solna alltid kvar!
  • Proffsigt och seriöst. Trevligt bemötande och förklarande säljare. Läs mer
    2017-05-24 Kenny L svarar Christoffer G
    Tack för det Christoffer. Det blev ett kort och lyckat samarbete!
  • Stephen P skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Är väldigt nöjd med Kenny Larsson. Han är noggrann, inkännande och kommunikativ. Både processen kring försäljningen samt resultatet gick smidigt och bra. Bra ordnat även av Karolina Larsson i samband med tillträdet. Upplevde också att Kenny hade koll på marknaden. Kan varmt rekommendera honom och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2017-03-23 Kenny L svarar Stephen P
    Tack Stephen för förtroendet och för de fina orden. Hoppas du kommer trivas i nya kvarteret;)
  • Ulla E skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jag fick genast ett stort förtroende för Kenny och tog därför inte kontakt med andra mäklare. Var rädd om killen, han blir guld värd😊 Läs mer
    2017-03-21 Kenny L svarar Ulla E
    Tack för förtroendet att sälja lägenheten, kul att vi nådde ett så lyckat resultat=)
  • Reza J
    Reza J skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Sålde min lägenhet med hjälp av Kenny Larsson. Han är väldigt kommunikativ, proffsig och engagerad. Rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2016-11-14 Kenny L svarar Reza J
    Tack för de fina orden! När en göteborgare och en skåning samarbetar så blir det garanterat ett lyckat resultat. Hoppas du trivs bra i den nya lägenheten! Med vänliga hälsningar Kenny
  • Kenny var kunnig och trevlig, snabb att svara på mail samt telefon och lätt att jobba med. Han skötte säljningen av vår lägenhet kanon bra! Kan varmt rekomendera honom Läs mer
    2016-10-05 Kenny L svarar Katrin Ragna K
    Tack för ett gott sammarbete, det var tack vare det som vi uppnådde ett så lyckat resultat i slutändan. Lycka till med ert nya boende så hörs vi av när det är dags för deklarationen. Med vänlig hälsning Kenny Larsson
  • Vår syster hade avlidit, jag och min andra syster skulle sälja hennes lägenhet.
    Träffade på en mycket trevlig och sympatisk skånepåg som vi genast fick ett stort
    förtroende för. Vi är bosatta i Skåne men vår mäklare fixade allt till vår stora belåtenhet. Alltid tillgänglig även under helger och semestertid, snabba svar på mobilen när vi hade några frågor. Kenny levde mycket väl upp till våra förväntningar. Så är han också en mycket trevlig skånepåg, vilket gjorde sitt till att vi valde just Kenny till att sköta försäljningen. Nu återstår bara deklarationen på lägenhetsförsäljningen men den hoppas vi även att vår mäklare Kenny skall fixa till.
    Med vänlig hälsning
    Marianne Liljeberg Läs mer
    2016-10-05 Kenny L svarar Marianne L
    Det var skönt att återigen få känna sig som den skåning jag i grund och botten är=) Kul att ni är nöjda med min insats och givetvis kommer jag hjälpa er med deklarationen också. Med vänlig hälsning Kenny Larsson
  • Felix N skrev om Kenny Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi är mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling och Kenny som mäklare. Han var tydligt och kunnig samt återkopplade och gav oss ständigt uppdaterad information om vår försäljning. Vi är dessutom mycket nöjda med att det gick fort att sälja lägenheten samt att vi fick ett pris som vi var nöjda med. Läs mer
    2016-10-05 Kenny L svarar Felix N
    Tack för den fina feedbacken och vad kul att ni hittade en lägenhet som på ett bra sätt uppfyllde era behov. Hoppas vi får möjligheten att arbeta tillsammans igen i framtiden. Med vänlig hälnsing Kenny Larsson
Kenny Larsson
Johanna Ekberg