Lisa Simu
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 47 kunder tycker om Lisa Simu

• Linnea E skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2019-01-31

Mäklaren och jag fick en bra kontakt. Kände mig trygg med mäklaren.
    Kunde lita på mäklarens råd om min bostad t.ex angående styling. Läs mer
  • Olga K skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2019-01-28

Lisa hjälpte mig att sälja en bostadsrätt.
    Lisa är en mycket engagerad mäklare och lätt att kommunicera med som person. Hon är kunnig i det hon gör på alla möjliga sätt och är väldigt insatt i branschens alla detaljer. Jag kan varmt rekommendera henne.
    Med vänliga hälsningar,
    Olga Läs mer
  • Magnus Å skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2019-01-28

Lisa var väldigt professionell och tillmötesgående under hela processen när jag sålde min lägenhet i Ursvik. Jag upplevde att hon hela tiden oförtretet kämpade på för att få till en bra affär för mig, hon gav också väldigt bra tips på hur jag kunde göra min bostad så attraktiv som möjligt för köpare. Läs mer
  • Christer P
    Christer P skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2019-01-25

Sålt en femma i Huvudsta. Mycket bra och proffsigt bemötande av mäklaren. Ett dödsbo skulle säljas och det lyckades verkligen över förväntan! Mycket bra idé om hur man skulle sälja och bra upplägg för hur och när lägenheten skulle presenteras. Läs mer
  • Mikael P skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2019-01-24

Vi anlitade Lisa för försäljning av en bostadsrätt. Hon är oerhört kunnig mäklare som känner till området. Hon har utomordentligt bra insikt om hur bostaden ska marknadsföras. Stort engagemang och bemödar sig verkligen att vi som säljare ska bli nöjda, vilket vi definitivt är.

Hälsningar Mikael Läs mer
  • Ida K
    Ida K skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-12-21

Sålt ombildad hyresrätt för bostadsrättsförenings räkning med hjälp av Lisa. Lisa är väldigt proffsig, påläst, har stenkoll på området och är förtroendeingivande. Läs mer
  • Christina R skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-12-16

Köpte min första bostadsrätt med hjälp av Lisa och var väldigt nöjd med hela processen.

Det som jag särskilt vill lyfta fram är att hon höll en bra och personlig kontakt med budgivarna och informerade verkligen kontinuerligt under hela budgivningen. Det hade jag inte upplevt i andra budgivningar som jag har varit med i. Läs mer
  • Anders J skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-12-12

Sålde 5 rums lägenhet i Solna. Lisa Simu skötte allt runt försäljningen på ett utmärkt sätt. Hon var drivande och väldigt bra på att kommunicera med oss som säljare. Jag upplevde att hon arbetade hårt för att sälja lägenheten. Jag vet att också köparna var väldigt nöjda med hennes arbete. Läs mer
  • Milica K skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-10-31

Jag fick en privat visning av Råsundavägen efter att ha missat den sista öppna visningen vilket jag uppskattade mycket. Jag har även fått snabba svar på alla mina frågor och förklaring på de saker jag undrat över och behövt. Sammanfattningsvis så kan jag varmt rekommendera Lisa och är hittills nöjd med processen. Läs mer
  • Marika J skrev om Lisa Simu en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-10-29

Sålt en bostadsrätt.
    Blev trevligt och korrekt bemött samt fick god information av mäklaren.
    Mycket bra. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg