Lisa Simu
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 41 kunder tycker om Lisa Simu

• Köpte min första bostadsrätt med hjälp av Lisa och var väldigt nöjd med hela processen.

Det som jag särskilt vill lyfta fram är att hon höll en bra och personlig kontakt med budgivarna och informerade verkligen kontinuerligt under hela budgivningen. Det hade jag inte upplevt i andra budgivningar som jag har varit med i. Läs mer
  • Sålde 5 rums lägenhet i Solna. Lisa Simu skötte allt runt försäljningen på ett utmärkt sätt. Hon var drivande och väldigt bra på att kommunicera med oss som säljare. Jag upplevde att hon arbetade hårt för att sälja lägenheten. Jag vet att också köparna var väldigt nöjda med hennes arbete. Läs mer
  • Jag fick en privat visning av Råsundavägen efter att ha missat den sista öppna visningen vilket jag uppskattade mycket. Jag har även fått snabba svar på alla mina frågor och förklaring på de saker jag undrat över och behövt. Sammanfattningsvis så kan jag varmt rekommendera Lisa och är hittills nöjd med processen. Läs mer
  • Sålt en bostadsrätt.
    Blev trevligt och korrekt bemött samt fick god information av mäklaren.
    Mycket bra. Läs mer
  • Jag är väldigt glad att jag hade turen att få Lisa som min mäklare. Hon hjälpte mig med köpet av min första bostad och var väldigt hjälpsam och kompetent. Jag har nyligen köpt en lägenhet i Råsunda och kan inte vara mer nöjd. Bostadsköp kan vara väldigt stressigt i perioder, men med Lisa vid sin sida kändes hela upplevelsen från visning till kontraktskrivning väldigt trygg. Jag kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja sin bostad eller köpa en ny.

Tack Lisa! Läs mer
  • Sålde en etta och jag hade fullt förtroende för mäklaren och hon gav mycket bra tips och råd och stöttade mig på ett mycket bra sätt! Läs mer
  • Sålde en etta. Proffesionellt bemötande Läs mer
  • Åsa L
    När Lisa värderade min lägenhet för många år sedan visste jag med en gång att det var hon som skulle sälja den när det blev dags. Med varmt bemötande, samma proffsiga sätt och på klingande norrländskt vis hjälpte hon mig flera år senare att göra mitt livs affär! Hon är väl insatt i mäklarbranschen, inger personligt förtroende och är dessutom väldigt trevlig. Läs mer
  • Mycket bra på att återkoppla och hålla oss informerade om vad som hände under processen. Läs mer
  • Innan jag valde Lisa var jag på flera lägenhetsvisningar och kollade hur de olika mäklarna arbetade. Föll då för Lisas professionella sätt och valde henne.
    Hon är rak och enkel i sin kommunikation samtidigt som hon är driven och vet vad hon vill. Hennes värdering av lägenheten stämde väl överens med verkligheten och jag är övertygad om att ingen annan mäklare hade kunnat sälja min lägenhet till ett högre pris än Lisa. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

Jonas Franzén