Manuel Campos
Registrerad mäklare sedan 1997
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 39 kunder tycker om Manuel Campos

• Inga B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-11-20

Har och haft erfarenhet av sv fast.vsr det lätt att välja Manuel är snabb och sakkunnig, om jag inte minns fel hjälpte han även att sälja mina föräldrars villa. Läs mer
    2018-11-27 Manuel C svarar Inga B
    Tack för att jag fick hjälpa er även denna gång, det var ett nöje att samarbeta med er och hjälpa er sälja lägenheten. Allt gott!
  • 2018-11-01

Vår brf fick hjälp att sälja hyreslägenhet i föreningen. Vi fick bra hjälp och goda råd av mäklaren, som höll oss informerade om allt av vikt. Affären gick snabbt och smidigt. Tack till Manuel Campos! Läs mer
    2018-11-27 Manuel C svarar Brf Råsundaängen
    Vill tacka för bra samarbete och ett alltid så trevligt bemötande. Härligt att se att både säljare och köpare är nöjda och stort tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er i föreningen med upplåtelsen.
  • Alexander M

2018-10-22

Manuel fick i uppdrag att sälja min bostad.
    Även om det är en tuff marknad just nu blev jag i slutänden nöjd med priset.

Som mäklare är Manuel, lugn, trygg och professionell som ingav förtroende till mig som säljare.

Han hade en bra plan för när vi skulle lägga ut objektet för annonsering, när vi skulle ha visning osv. Vilket fungerade väldigt bra!

Men det jag uppskatta mest med Manuel var att han höll mig informerad genom hela försäljnings processen.
    Jag behövde aldrig undra över någonting.

Jag kan starkt rekommendera Manuel Campos! Läs mer
    2018-12-28 Manuel C svarar Alexander M
    God fortsättning och gott nytt 2019 Alexander!
    Stort tack igen för att jag fick vara den som fick hjälpa dig med försäljningen och roligt att du är nöjd.
    Hoppas ni kommit till rätta i er nya lägenhet och trivs bra, allt gott!
  • Juliana D skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-09-19

Vi både köpte och sålde vår lägenhet med Manuels hjälp. Han har varit otroligt professionell, seriös och saklig genom hela processen. Det har funkat toppen för oss. Läs mer
    2018-09-20 Manuel C svarar Juliana D
    Stort tack för fina omdömet Juliana! Glad att försäljningen gick bra och att ni hittat en ny fin bostad att trivas i. Vi ses och hörs snart igen. Hälsa familjen!
    Manuel C gillar detta
  • Lies B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-09-12

Jag använde mig av Manuel när jag sålde min lägenhet och är väldigt nöjd med försäljningen. Manuel var tydlig och professionell genom hela processen och jag skulle utan tvekan kunna anlita Manuel igen. Läs mer
    2018-09-13 Manuel C svarar Lies B
    Tack Lies, mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen. Fin lägenhet som jag är säker på att köparen kommer stortrivas i.
    Önskar er all lycka med nästkommande bostadsköp och att ni kommer stortrivas där. Allt gott!
    Manuel C gillar detta
  • Dennis E skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-03-22

Väldigt trevlig, kändes professionell och tillmötesgående. Enkelhet var också något jag kände om jag ska sätta ett ord på det.
    Manuel levde väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-03-23 Manuel C svarar Dennis E
    Tack Dennis! Trevligt att du känner så! Det är bara att du hör av dig om det är något jag kan stå till tjänst med framöver och hoppas och tror att du kommer att trivas jättebra i lägenheten och i området.
  • Jesper G
    Jesper G skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-03-10

Manuel har från första början satt oss som kund i fokus och varit behjälplig i alla frågor. Tydlig och ärlig i sin kommunikation. Med sin erfarenhet har Manuel varit ett stöd för oss både i köpande som säljande process. Det kändes tryggt att Manuel ständigt var tillgänglig, även om det var helg eller sen kväll. Jag skulle rekommendera Manuel till vem som helst som går i säljande tankar och skulle aldrig tveka en sekund med att anlita honom igen vid en senare försäljning! Läs mer
    2018-03-12 Manuel C svarar Jesper G
    Det gläder mig att ni känt er trygga genom försäljningsprocessen och att jag även kunde komma med råd då ni skulle köpa er nya bostad. Stort tack för att jag fick chansen att hjälpa er och ser fram emot att hjälpa er hela vägen "in i mål". Allt gott, hälsningar Manuel
  • Louise Å skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2018-02-24

Manuel var professionell, alltid tillgänglig vid frågor och levde upp till de förväntningar vi som säljare hade. Vi kände oss trygga i säljprocessen från start till slut! Kan varmt rekommendera! / Erik & Louise Läs mer
    2018-03-06 Manuel C svarar Louise Å
    Stort tack för er feedback, den värmer! Stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet, hälsningar Manuel
    Manuel C gillar detta
  • Thomas B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2017-11-25

Ett stort personligt engagemang från Manuel, när han medverkade i försäljningen av vårat fina hus!
    Tack för all stöttning och peppande samtal Manuel.

Thomas Läs mer
    2017-11-28 Manuel C svarar Thomas B
    Tack Thomas! Det blev en riktig kämpainsats och fler visningar än jag förväntat mig men det gick bra till slut och ert fina hus får en ny familj som säkerligen kommer stortrivas där.
    Jag vill återigen tacka för det förtroendet jag fick att få hjälpa er med försäljningen, allt gott!

Manuel
  • Gunilla B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

2017-11-15

Vi visste direkt att Manuel var rätt mäklare för oss! Och det visade sig vara rätt beslut på en skakig marknad. Manuel förlorade aldrig fokus och gav allt, och vi blev nöjda i slutändan. Han är trevlig och seriös, en klippa. Försäljningen blev efter omständigheterna lyckad och vi fick all hjälp vi behövde. Läs mer
    2017-11-15 Manuel C svarar Gunilla B
    Tack för de fina orden och jag är så tacksam att jag fick hjälpa er med försäljningen. Verkligen en speciell marknad.
    Köparen får ett härligt hus att flytta in i och jag hoppas ni kommer trivas i er nya lgh i Råsunda. Ta hand om er! mvh Manuel

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

Jonas Franzén