en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg

Solnavägen 100B
169 51 Solna — Visa karta

Vad tror Manuel att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 36 kunder tycker om Manuel Campos

• Juliana D
    Juliana D skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi både köpte och sålde vår lägenhet med Manuels hjälp. Han har varit otroligt professionell, seriös och saklig genom hela processen. Det har funkat toppen för oss. Läs mer
    2018-09-20 Manuel C svarar Juliana D
    Stort tack för fina omdömet Juliana! Glad att försäljningen gick bra och att ni hittat en ny fin bostad att trivas i. Vi ses och hörs snart igen. Hälsa familjen!
  • Lies B
    Lies B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Jag använde mig av Manuel när jag sålde min lägenhet och är väldigt nöjd med försäljningen. Manuel var tydlig och professionell genom hela processen och jag skulle utan tvekan kunna anlita Manuel igen. Läs mer
    2018-09-13 Manuel C svarar Lies B
    Tack Lies, mycket trevligt att få hjälpa er med försäljningen. Fin lägenhet som jag är säker på att köparen kommer stortrivas i.
    Önskar er all lycka med nästkommande bostadsköp och att ni kommer stortrivas där. Allt gott!
  • Dennis E
    Dennis E skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Väldigt trevlig, kändes professionell och tillmötesgående. Enkelhet var också något jag kände om jag ska sätta ett ord på det.
    Manuel levde väl upp till mina förväntningar. Läs mer
    2018-03-23 Manuel C svarar Dennis E
    Tack Dennis! Trevligt att du känner så! Det är bara att du hör av dig om det är något jag kan stå till tjänst med framöver och hoppas och tror att du kommer att trivas jättebra i lägenheten och i området.
  • Jesper G
    Jesper G skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Manuel har från första början satt oss som kund i fokus och varit behjälplig i alla frågor. Tydlig och ärlig i sin kommunikation. Med sin erfarenhet har Manuel varit ett stöd för oss både i köpande som säljande process. Det kändes tryggt att Manuel ständigt var tillgänglig, även om det var helg eller sen kväll. Jag skulle rekommendera Manuel till vem som helst som går i säljande tankar och skulle aldrig tveka en sekund med att anlita honom igen vid en senare försäljning! Läs mer
    2018-03-12 Manuel C svarar Jesper G
    Det gläder mig att ni känt er trygga genom försäljningsprocessen och att jag även kunde komma med råd då ni skulle köpa er nya bostad. Stort tack för att jag fick chansen att hjälpa er och ser fram emot att hjälpa er hela vägen "in i mål". Allt gott, hälsningar Manuel
  • Louise Å
    Louise Å skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Manuel var professionell, alltid tillgänglig vid frågor och levde upp till de förväntningar vi som säljare hade. Vi kände oss trygga i säljprocessen från start till slut! Kan varmt rekommendera! / Erik & Louise Läs mer
    2018-03-06 Manuel C svarar Louise Å
    Stort tack för er feedback, den värmer! Stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet, hälsningar Manuel
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Ett stort personligt engagemang från Manuel, när han medverkade i försäljningen av vårat fina hus!
    Tack för all stöttning och peppande samtal Manuel.

Thomas Läs mer
    2017-11-28 Manuel C svarar Thomas B
    Tack Thomas! Det blev en riktig kämpainsats och fler visningar än jag förväntat mig men det gick bra till slut och ert fina hus får en ny familj som säkerligen kommer stortrivas där.
    Jag vill återigen tacka för det förtroendet jag fick att få hjälpa er med försäljningen, allt gott!

Manuel
  • Gunilla B
    Gunilla B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi visste direkt att Manuel var rätt mäklare för oss! Och det visade sig vara rätt beslut på en skakig marknad. Manuel förlorade aldrig fokus och gav allt, och vi blev nöjda i slutändan. Han är trevlig och seriös, en klippa. Försäljningen blev efter omständigheterna lyckad och vi fick all hjälp vi behövde. Läs mer
    2017-11-15 Manuel C svarar Gunilla B
    Tack för de fina orden och jag är så tacksam att jag fick hjälpa er med försäljningen. Verkligen en speciell marknad.
    Köparen får ett härligt hus att flytta in i och jag hoppas ni kommer trivas i er nya lgh i Råsunda. Ta hand om er! mvh Manuel
  • Jonas T
    Jonas T skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi känner oss nöjda. Mvh Jonas & Eva Läs mer
    2017-11-15 Manuel C svarar Jonas T
    Härligt att ni känner er nöjda och jag hoppas ni trivs bra i er nya bostad och passar på att tacka för förtroendet jag fick att få hjälpa er med försäljningen. Allt gott!
  • Pia B
    Pia B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    bra, tillmötesgående, tillgänglig Läs mer
    2017-11-15 Manuel C svarar Pia B
    Hej Pia, hoppas du trivs bra! Vi blir snart grannar på Solnavägen, vi kommer sitta i lokalen på Solnavägen 100A, välkommen in på fika.
  • Ane S
    Ane S skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Manuel Campos är en utmärkt mäklare. Han inte bara sålde min lägenhet i fjol, han sålde också mina föräldrars villa år 2004, och båda gångerna var jag mycket nöjd med honom. En mäklare som jag absolut kommer att anlita nästa gång jag skall sälja en lägenhet, och jag rekommenderar honom alltid till vänner och bekanta. Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Ane S
    Stort tack Ane, bara säga till om det är något jag kan bistå med fram till nästa försäljning, annars hörs vi av när det närmar sig. Hoppas du får en riktigt trevlig sommar, hälsa!
  • Markus O
    Markus O skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    En pålitlig, seriös och hårt arbetande mäklare som sålde vårt objekt till förväntat pris. Vi är nöjda. Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Markus O
    Hej Markus, härligt att ni är nöjda och jag vill även här passa på att tacka för förtroendet att få hjälpa er med er försäljning! Hoppas ni trivs bra och att det går bra för er! Önskar er en riktigt skön sommar!
  • Ashkan S
    Ashkan S skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi fick ett proffsigt bemötande och bekväm resa med Manuel. Trots en del utmaningar vi stod för under resans gång kunde vi räkna med Manuels hjälp! Snyggt jobbat. Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Ashkan S
    Hej Ashkan, ibland går inte allt som man tänkt sig och det är kanske då mäklaren ställs på prov på riktigt och jag är givetvis glad att det föll väl ut för er. Stort tack för att jag fick hjälpa er och välkomnar er tillbaka framöver om ni behöver vår hjälp, trevlig sommar!
  • Linda B
    Linda B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Väldigt duktig och proffsig mäklare. Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Linda B
    Tack Linda! Att ni kom tillbaka ytterligare en gång till mig inför er andra försäljning visar på att ni var nöjda och är glad att ni är nöjda även denna gång. Hoppas ni kommer trivas bra med er nya bostad och hoppas ni hittar härliga "smultronställen" även där. Hälsa och ha en riktigt skön sommar!
  • Helena B
    Helena B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Karismatisk och trevlig, men lovar tyvärr mer än vad han kan hålla vad gäller garageplatser och förvaringsmöjligheter mm. När han deltar i större projekt med ett flertal kunder kan upplevelsen bli försämrad avseende service och information. Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Helena B
    Hej Helena,
    Jag vill börja med att tacka för din feedback. Jag tar till mig av dina synpunkter och ska verkligen fokusera på att information och service ska upplevas mer positivt, även vid större projekt där fler är inblandade och man inte alltid kan påverka hur det blir i slutändan. Jag har arbetat som fastighetsmäklare i över 20 år och drivs av engagemang och kundfokus. Min målsättning är att alltid ge mina kunder den bästa möjliga hjälp och vägledning under bostadsaffären.

Vänligen
  • Samuel A
    Samuel A skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Min upplevelse är att Manuel bara tänker på hur han kan suga ut så mycket pengar som möjligt från sina kunder utan att göra sitt bästa för kunden!!!!!!! Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Samuel A
    Hej Samuel,
    Jag kan inte ta ifrån dig din upplevelse men är förvånad att du upplever mig i min roll som fastighetsmäklare på det sätt som du gör. Jag försöker verkligen att anpassa mig och göra allt för att göra bostadsköpet så smidigt som möjligt för mina kunder. I det här fallet var det dock flera faktorer (bland annat tidsfaktorn) och beslut som var utom min påverkan.
    Att hjälpa till med ett skrivuppdrag vilket är en av våra tjänster tar vi och alla andra betalt för.

Vänligen
  • Stefan N
    Stefan N skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Genuint trevlig ovh professionell. Kunnig på vårt område och erfarenhet. Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Stefan N
    Tack Stefan! Man har lyckats bra när den som köper en bostad genom en som mäklare även väljer en som mäklare då man som kund vill sälja sin bostad. Är säker på att ni kommer stortrivas i er nya bostad. Vi ses säkert i området, önskar er en skön sommar!
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Kunnig och samarbetsvillig. Satte kunden i fokus Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Marcus B
    Hej Marcus, glad att ni känner så, mitt mål är att ni skall bli så nöjda som möjligt i slutändan och att ni känner att jag är med på "hela resan".
    Önskar en trevlig sommar!
  • Maria L
    Maria L skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Kunnig, positiv och glad. Förmedlade en känsla av säkerhet och realism i förväntningar. Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Maria L
    Tack, gläder mig att höra! Anstränger mig alltid till 100% men vill inte lova mer än vad jag kan hålla. Har mäklat i 20 år och använder mig av min erfarenhet och min känsla av hur marknaden mår vid försäljningstillfället. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende och så kanske vi ses i området framöver, önskar dig och familjen en trevlig sommar
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Oehört proffsig mäklare som uppfattas erfaren, genuin och ärlig. Dessutom duktig på att få alla parter nöjda. Jag rekommenderar starkt Manuel Campos. Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Mattias B
    Hej Mattias, tack!
    När alla parter är nöjda, då är jag nöjd! Tack för att jag fick hjälpa er och hoppas ni alla mår bra! Den nya bostaden hoppas jag kommer passa er jättebra och härligt att ni får bo kvar i området. Allt gott! Trevlig sommar!
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Manuel är alltid professionell dvs han är helt transparent med vad som händer och vad han tänker. Med detta så är han mycket trevlig och kan området, Solna & Sundbyberg, otroligt bra.

Fast än jag sålde på sämsta tillfälle, veckan innan jul, så fick jag bra resultat. Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Daniel G
    Hej Daniel! Stort tack för din feed-back! Gläder mig enormt! Du kan inte annat än trivas i din nya, fina lägenhet och hoppas det går bra på arbetet också, allt gott, ha en fantastisk sommar!
  • Karem O
    Karem O skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    En av de bästa mäklarna som jag jobbat med, proffesionellt bemötande, svarar alltid i telefon och på mejl. Inkom med smarta tips på inredning och tidpunkt för upplägg av lägenhet på hemnet för att maximera budgivningen. +++++ Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Karem O
    Tack Karem! Glad att jag fick uppdraget och det gläder mig att ni var nöjda med de tips och råd som jag besitter och som jag delade med mig av till er. Välkomnar dig tillbaka nästa gång det blir dags, njut av sommaren!
  • Farhana J
    Farhana J skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi köpte en lägenhet utav Manuel och blev väldigt imponerade utav hans lugn och professionalitet. Kunnig, behaglig att lyssna på och är mån om både säljare och köpare. Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Farhana J
    Tack Farhana, vad glad jag blir att ni känner så! Ibland kan det vara svårt att vara lugn i pressade situationer som både köpare och säljare kan känna under en bostadsaffär men målet är att ni skall känna er trygga och bekväma som kunder. Hoppas ni stortrivs och välkomna åter! Önskar er en riktigt härlig sommar!
  • Pär A
    Pär A skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Kanon bra mäklare. Kunnig, trevlig, och väldigt öppen. Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Pär A
    Stort tack för din feed-back Pär! Härligt att du upplevde mig så, det är mitt mål! Allt gott! Trevlig sommar önskar jag dig!
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Utmärkt på allt. Från första samtalet till sista handslaget. Skulle kontakta honom direkt om jag skulle vilja sälja idag! Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Daniel H
    Hej Daniel, det gläder mig, tusen tack för att jag fick förtroendet och givetvis välkomnar jag dig åter när/om du behöver hjälp framöver. Trevlig sommar!
  • Torbjörn E
    Professionell och kompetent mäklare. Tydlig noggrann, lättsam och trevlig. Kan rekommenderas Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Torbjörn E
    Tack Torbjörn! Jag skall fortsätta på den vägen och välkomnar dig åter när det blir dags att förändra ditt boende! Hoppas du får njuta ordentligt av sommaren!
  • Tarja P
    Tarja P skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    MYCKET nöjd hela vägen.🤗🤗🤗🤗🤗 Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Tarja P
    Hej Tarja, hoppas du trivs i din nya fina lägenhet!
    Härligt att du känner dig nöjd som kund och det var trevligt att få vara en del i köpet av din nya bostad. Ha det så bra, ses säkert i närområdet, trevlig sommar!
  • Karim S
    Karim S skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Bra mäklare som levererade ett gott resultat och såg till att både jag som säljare blev nöjd samtidigt som köparna vart supernöjda. Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Karim S
    Hej Karim, tack för din input kring mig och vår mäklartjänst! Det gläder mig att ni är nöjda och köparen också. Stort tack igen för att jag fick hjälpa er och välkomna att höra av er framöver om ni behöver hjälp, tips och råd. Allt gott, önskar er en fin sommar!
  • Jeanette S
    Mycket bra service och kunnande och hjälpte att göra en bra affär för alla parter. Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Jeanette S
    Tack Jeanette! Det gläder mig enormt att du är nöjd efter försäljningen och att du upplevde bra service och kunnande. Njut av sommaren, allt gott!
  • Mladenka L
    Nöjd kund. Bästa fastighetsförmedling Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Mladenka L
    Tack Mladenka! Det var riktigt trevligt att träffa er och få hjälpa er med lägenhetsförsäljningarna, hoppas ni kommer trivas bra i er nya lägenhet. Trevlig sommar!
  • Emilia P
    Emilia P skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Mycket trevlig och kunnig mäklare! Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Emilia P
    Hej Emilia! Tack för din input här på Reco, hoppas allt är fint med er och att ni trivs bra i lägenheten och får njuta av kvällssolen!
    Önskar er en riktigt trevlig sommar!
  • Saeideh M
    Saeideh M skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Det var väldigt bra bemötande. Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Saeideh M
    Tack för din input och jag är tacksam för att jag fick hjälpa er, välkomna åter! Trevlig sommar!
  • Henrik V
    Henrik V skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Manuel är kunnig och har ett brett kontaktnät som bidrog till att vi fick en köpare till vår lägenhet. Han är snabb på respons på mail vilket är tacksamt för en säljare då situationen man befinner sig i är ganska stressande. Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Henrik V
    Hej Henrik! Försöker alltid återkoppla så snabbt jag kan så att ni känner er trygga som kunder. Försöker sätta mig in i kundens situation och tycker det är viktigt att den ibland upplevda, stressiga och påfrestande situationen som en lägenhetsförsäljning kan innebära trots allt känns så bra det bara går. Ingen/få har arbetat som mäklare så länge som jag gjort i Solna/Sundbyberg så det bidrar till vårt breda kontaktnät som underlättar en försäljning. Önskar dig en bra sommar och stort tack för att jag fick hjälpa er!
    Henrik V, Manuel C gillar detta
  • elin m
    elin m skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    proffsig och vänlig och svarar alltid snabbt Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar elin m
    Hej Elin, stort tack för din feed-back! Rätt information till dig som säljare samt snabb återkoppling jobbar jag hårt med så att ni inte sitter och undrar vad som händer så jag är glad att du upplevde det så. Tack för att jag fick hjälpa dig! Önskar dig en solig sommar!
  • Gustav N
    Gustav N skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Vi hade en väldigt bra upplevelse — Ett avslappnat och tryggt lägenhetsköp med bra och snabba återkopplingar. Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Gustav N
    Hej Gustav, vad skönt att ni upplevde mig och vår mäklartjänst så. Jag tycker det är viktigt att ni som köpare känner er trygga och att ni hela tiden vet vad som är nästa steg-vad som kommer hända härnäst. Hoppas ni trivs bra och hoppas ni får en skön sommar!
  • Hampus H
    Hampus H skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    han är professionell och vet hur man arbetar. Läs mer
    2017-06-27 Manuel C svarar Hampus H
    Hej Hampus! Hoppas allt är bra! Tack för din feed-back, det gläder mig att ni är nöjda med mig och vår mäklartjänst! Önskar dig en skön sommar!
  • Ulla H
    Ulla H skrev om Manuel Campos en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna Sundbyberg
    Har fått den allra bästa hjälp med försäljningen av Krokusvägen 1, Solna Läs mer
    2017-04-19 Jonas F svarar Ulla H
    Hej Ulla! Det gläder mig att du är nöjd med vår mäklartjänst och välkomnar dig tillbaka om du har frågor/funderingar kring ditt boende. Tack för förtroendet vi fick att hjälpa dig med villaförsäljningen! vänliga hälsningar Manuel
Kenny Larsson
Johanna Ekberg