Cathrine Brooling
Registrerad mäklare sedan 2017-04-21
Aktiv på Reco.se sedan 2018-06-27
2019-07 - 2020-06

Läs vad 20 Läs vad Cathrine Brooling

• Victoria Z sålde sin lägenhet med hjälp av Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-06-01

4:a
    Solna
    Vi har sålt en 4a i Järvastaden och gjorde det utan att behöva en Hemnet visning. Försäljningen var mycket smidig vilket var viktigt för oss. Cathrine var mycket trevlig, hjälpsam, tillmötesgående och proffesionell i sitt bemötande och arbetssätt. Vi rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • David Y köpte sin lägenhet med hjälp av Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-05-18

4:a
    Solna
    Trevlig, hjälpsam och gjorde det lilla extra för att få oss köpare att känna oss bekväma med köpet. Läs mer
    2020-05-18 Cathrine B svarar David Y
    Tack för den fina rekommendationen! Det gladde mig mycket att vi kunde hitta en lösning som passade både er som köpare och säljarna. Jag är säker på att ni alla kommer trivas förträffligt i bostaden. Era barn flyttade ju nästan in redan vid visningstillfället. Ett varmt lycka till i den nya lägenheten!
  • Fredrik K köpte sin lägenhet med hjälp av Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-04-10

Köpte bostad i Solna. Mycket trevlig och pedagogisk. Läs mer
    2020-04-15 Cathrine B svarar Fredrik K
    Tack för en fin rekommendation. Det var mycket trevligt att hjälpa till med er första bostadsrättsköp. Jag tror att ni kommer att trivas fantastiskt i lägenheten och i området, som är som gjort för för långa hundpromenader.
  • Josefin S köpte sin lägenhet med hjälp av Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-03-23

2:a
    Bergshamra Norra
    Vi har köpt en bostad i Bergshamra. Vårt intryck av Cathrine som mäklare är att hon är ärlig, trevlig och mycket kunnig! Snabb på att ringa tillbaka, håller löften och är flexibel. Vi kände att vi var i goda händer och är mycket nöjda. Läs mer
    2020-04-06 Cathrine B svarar Josefin S
    Tack Josefin för rekommendationen! Tack vare att du och din pappa förberedde bostaden på bästa sätt, så blev det en ren fröjd med försäljningen. Önskar dig lycka till i nya bostaden till hösten och att försäljningen av lägenheten på söder också går enligt planerna!
    Manuel C gillar detta
  • Per Jonas L köpte sin lägenhet med hjälp av Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-03-18

Solna
    Saklig, Hade ordning på processen och löste oklara saker som dök upp som dök upp för mig som köpare! Läs mer
    2020-03-19 Cathrine B svarar Per Jonas L
    Tack för rekommendationen! Tack vare bra samarbete med SEB och att du levererade efterfrågade handlingar på kort tid, så löste sig allt på bästa sätt. Önskar dig Lycka till i din fina lägenhet och hoppas på samarbete i framtiden också.
  • Anna Maria S sålde sin lägenhet med hjälp av Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-10-17

2:a
    Sundbyberg
    Sålt bostadsrätt.
    Bra respons av mäklaren, med uppdateringar på hur status och läget var efter visningar. Mäklare med bra kompetens.
    Vi hade högre förväntningar på antal intressenter men inte bästa läge för att sälja lägenhet precis innan midsommar och semester tvyärr. Därav de sålda priset inte riktigt motsvarande våra förväntningar men vi blev ändå nöjda till slut. Läs mer
  • Efrim A köpte sin lägenhet med hjälp av Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-10-12

Solna
    Kunnig och tillmötesgående. Framförallt en väldigt ärlig person och en duktig mäklare. Läs mer
  • Andréas A köpte sin lägenhet med hjälp av Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-10-10

2.5:a
    Jungfrudansen
    Vi köpte lägenhet förmedlad Cathrine Brooling och jag och min Sambo är mycket nöjda, Cathrine var mycket proffsig ofy tillmötesgående! Läs mer
  • Karl-Ivar B sålde sin lägenhet med hjälp av Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-10-10

Bergshamra Norra
    Catrine Brooling har sålt en lägenhet i Solna åt mig. Jag har varit ordförande i Brf Gravyren och hört positivt om henne tidigare. Så valet var enkelt. Min upplevelse sv henne är att hon är noggrann, målmedveten, ärlig och har en känsla för att både köpare och säljare skall vara nöjda med affären..Jag rekommenderar henne gärna till andra spekulanter. Hon följer upp och återkopplar. Jag jobbar själv med kunder i en annan bransch och vet vad som krävs av en god säljare/ mäklare.
    Mvh Calle och Erika Boman Läs mer
    2020-01-22 Cathrine B svarar Karl-Ivar B
    Tack för den fina rekommendationen! Det var ett sant nöje att sälja er lägenhet och att det förlöpte så smidigt. Jag hoppas att ni trivs i er nya större lägenhet i området!
    Cathrine
  • Astrid S sålde sin lägenhet med hjälp av Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-09-25

Råsunda
    Har erfarenhet av Cathrine som både köpare och säljare. Vid båda tillfällena har vi varit mycket nöjda och rekommenderar henne starkt. Tillgänglig, flexibel och engagerad. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Solna

Johanna Ekberg