Cathrine Brooling
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-02 - 2020-01

Läs vad 15 Läs vad Cathrine Brooling

• Anna Maria S sålde sin lägenhet med hjälp av Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-10-17

Sundbyberg
    Sålt bostadsrätt.
    Bra respons av mäklaren, med uppdateringar på hur status och läget var efter visningar. Mäklare med bra kompetens.
    Vi hade högre förväntningar på antal intressenter men inte bästa läge för att sälja lägenhet precis innan midsommar och semester tvyärr. Därav de sålda priset inte riktigt motsvarande våra förväntningar men vi blev ändå nöjda till slut. Läs mer
  • Efrim A köpte sin lägenhet med hjälp av Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-10-12

Solna
    Kunnig och tillmötesgående. Framförallt en väldigt ärlig person och en duktig mäklare. Läs mer
  • Andréas A köpte sin lägenhet med hjälp av Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-10-10

Jungfrudansen
    Vi köpte lägenhet förmedlad Cathrine Brooling och jag och min Sambo är mycket nöjda, Cathrine var mycket proffsig ofy tillmötesgående! Läs mer
  • Karl-Ivar B sålde sin lägenhet med hjälp av Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-10-10

Bergshamra Norra
    Catrine Brooling har sålt en lägenhet i Solna åt mig. Jag har varit ordförande i Brf Gravyren och hört positivt om henne tidigare. Så valet var enkelt. Min upplevelse sv henne är att hon är noggrann, målmedveten, ärlig och har en känsla för att både köpare och säljare skall vara nöjda med affären..Jag rekommenderar henne gärna till andra spekulanter. Hon följer upp och återkopplar. Jag jobbar själv med kunder i en annan bransch och vet vad som krävs av en god säljare/ mäklare.
    Mvh Calle och Erika Boman Läs mer
    2020-01-22 Cathrine B svarar Karl-Ivar B
    Tack för den fina rekommendationen! Det var ett sant nöje att sälja er lägenhet och att det förlöpte så smidigt. Jag hoppas att ni trivs i er nya större lägenhet i området!
    Cathrine
  • Astrid S köpte sin lägenhet med hjälp av Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-09-25

Råsunda
    Har erfarenhet av Cathrine som både köpare och säljare. Vid båda tillfällena har vi varit mycket nöjda och rekommenderar henne starkt. Tillgänglig, flexibel och engagerad. Läs mer
  • Emanuel L köpte sin lägenhet med hjälp av Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-09-19

Råsunda
    Vi kände oss väldigt trygga med processen som köpare tack vare Cathrine. Proffsigt och trevligt bemötande! Läs mer
  • Carl-gustaf A sålde sin lägenhet med hjälp av Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-08-30

Bergshamra Norra
    Brf lägenhet
    Trevligt bemötande
    Ordning och reda behövdes eftersom det var ett dödsbo som sålde
    Kvalitetsmedveten och nogrann Läs mer
  • Tage T
    Tage T sålde sin lägenhet med hjälp av Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-08-27

Solna
    Sålde en trea Solna. Mycket proffsig mäklare. Känt mig trygg.
    Trevligt och engagerat bemötande. Bra bollplank med olika funderingar. Flexibel med extra visningar. Läs mer
  • Azadeh S sålde sin lägenhet med hjälp av Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-08-24

Trevlig bemötande, bra service, Engagerad, Läs mer
    2019-08-27 Cathrine B svarar Azadeh S
    Tack för rekommendationen! Det blev ju ett riktigt bra utfall och jag hoppas att det blir till hjälp när du nu ska ut och leta ny bostad! Lycka till i sökandet och jag håller utkik om det kommer in något som passar dina önskemål .
  • Therése B köpte sin lägenhet med hjälp av Cathrine Brooling en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-08-16

Solna
    Köpte en bostad i Råsunda.
    Blev väldigt trevligt bemött och fick otroligt bra hjälp.
    Rekommenderar starkt Katrin som mäklare då hon var super trevlig, man fick snabbt tag på henne och snabba besked. Super nöjd. Läs mer
    2019-08-27 Cathrine B svarar Therése B
    Tack, Therése för rekommendationen. Önskar er lyckat till med renoveringen av lägenheten och hoppas och tror att ni verkligen får till ert drömboende!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Solna

Johanna Ekberg