Daniel Wagell
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 3 Läs vad Daniel Wagell

• Sofie S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Wagell en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-12-18

Huvudsta
    Jag var mycket nöjd med Daniel som mäklare. Han hade ett mycket proffsigt och trevligt bemötande. Han fanns alltid tillgänglig och svarade på frågor och hade ett högt engagemang som gjorde att jag fick upp priset av lägenheten till en högre nivå än förväntat. Läs mer
    Daniel Wagell gillar detta
  • Maria L köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Wagell en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-11-01

Solna Centrum
    Korrekt, sakligt. Nåbar. Kändes bra och fick förtroende. Läs mer
    2019-11-01 Daniel Wagell svarar Maria L
    Stort tack Maria för att du gav mig en bra reco och att du har en positiv bild av hur det är att köpa en lägenhet via mig som mäklare. Tycker att det är viktigt med snabb återkoppling och alltid finnas tillgänglig när frågor dyker upp. Stort lycka till med din nya bostad! Hälsningar Daniel
  • Farhad D sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Wagell en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-10-24

Lyssnar in
    Ambitiös Läs mer
    2019-10-25 Daniel Wagell svarar Farhad D
    Tack
    och tack för ett gott samarbete. Det var aldrig några problem att få visa upp lägenheten för olika spekulanter utöver de öppna visningarna och det var alltid städat och fint. Hälsningar Daniel

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Solna

Johanna Ekberg