Elin Lindkvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Solna

Elin Lindkvist har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Elin Lindkvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.8. Elin Lindkvist har haft 23 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 25 Läs vad Elin Lindkvist

• sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Lindkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2021-09-20
    Samarbetet med Elin har varit superbra!
    Elin är proffsig, engagerad, glad och positiv och ställer alltid upp!
    En trygghet att ha med sig när man gör en bostadsaffär!
    Vill även passa på att ge en massa stjärnor till Nicolina o önskar henne lycka till i sina nya utmaningar lite längre söderut!
    Bästa rekommendationer till er båda!
    2021-09-18
    Vi blev väldigt trevligt bemött av Elin, en pigg och positiv tjej. Vår försäljning gick smidigt, snabbt och Elin guidade oss genom hela processen. En mäklare som vi varmt rekommenderar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Lindkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    2021-09-17
    Proffsig och korrekt och det går undan.
    2021-09-09
    Elin har varit trevlig och tillmötesgående. Lyssnat på våra synpunkter och agerat om något behövt åtgärdas. Lätt att nå och har snart hört av sig om hon inte kunnat svara när vi sökt kontakt.
    Hållit oss underrättade under processens gång.
    Hej Dan och Karin,
    Stort tack för ert fina omdöme, det betyder mycket för mig. Tack för ett fint samarbete, känns skönt för mig att höra att ni är nöjda.

Varma hälsningar Elin
    2021-09-06
    Elin was super helpful and guided me through the process to help me buy my first apartment.
    Thank you very much Ashwin for your great review! You have bought a very nice apartment. Wish you all the best! Elin Lindkvist
    2021-08-18
    På alla sätt ett proffsigt och samtidigt trevligt bemötande. Tydlig kommunikation, och verkligen hjälpsam med att ordna olika praktiska saker i samband med försäljningen - som för mig var viktigt då jag inte bor i Sverige. Elin levererade på alla punkter. Kan varmt rekommendera henne!
    Hej Kenneth,
    Stort tack för din fina rekommendation och för förtroendet av uppdraget. Skönt att höra att du tycker försäljningen gick smidigt, trots att du inte bor här i Sverige. Än en gång, tack för ett fint samarbete. Allt gott så hörs vi!
    2021-07-23
    Elin jobbade hårt och idogt med att få vår lägenhet såld, i ett trögt läge.
    2021-07-04
    Trevlig och kunnig , bra ordning på juridiken och lätt att rekommendera
    Tack snälla för ditt fina omdöme och grattis till en fin lägenhet. Ha en jätte fin sommar så ses vi på tillträdesdagen! Elin Lindkvist
    • Skytteholm
    2021-06-03
    Elin är en proffsig och serviceinriktad mäklare som skött min försäljning på ett utmärkt sätt
    Tack snälla Berit för ditt fina omdöme och tack för ett fint samarbete. Önskar dig all lycka i din nya bostad och trevlig sommar! Elin Lindkvist
    2021-05-24
    Jag köpte lägenhet.
    Elin är hjälpsam, ärlig och går att lita på. Jag har sett fler mäklare dem flesta går inte lita på.
    Det är trygg att göra affär med Elin.
    Tack snälla Tomas för ditt fina omdöme och grattis än en gång till er nya lägenhet. Önskar er en jätte fin sommar! Elin Lindkvist