Läs vad 2 Läs vad Elin Lindkvist

• 2020-11-17
    Jag sålde en lägenhet i Solna med bravur tack vare Elin på Svensk Fastighetsförmedling.
    Jag blev väl omhändertagen av Elin som fick mig att känna mig trygg och lugn då hon tog allt ansvar.
    Jag hade höga förväntningar då jag sålt tidigare men måste ändå säga att Elin slog alla förväntningar.
    Hela upplevelsen var proffsig men samtidigt väldigt jordnära.
    Helt klart att rekommendera!!
    Lars L
    • 1:a
    • 35.0 m²
    • Järva Krog
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Lindkvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    Stort tack för ditt fina omdöme! Det värmer verkligen och stort tack för ett jätte fint samarbete. Härligt att det gick så smidigt och snabbt som det gjorde. Varma hälsningar, Elin

Visa svar
  • 2020-11-16
    Mitt under brinnande corona-pandemi fick vi både goda råd, pepp och stöd av Elin med att sälja vår trea i Solna. Även om vi inte helt nådde upp det pris vi siktat mot från början så är vi väldigt nöjda och tacksamma för försäljningen - och framför allt det arbete Elin lagt ned. Våra varmaste rekommendationer!
    Jessica G
    • 3:a
    • 66.5 m²
    • Solna
    Hej Jessica, Tack snälla för ditt fina omdöme! Känns väldigt skönt att ni är nöjda och jag är väldigt glad över vårt samarbete. Önskar er all lycka till med ert nya hus i Linköping! Varma hälsningar, Elin

Visa svar