Johanna Markbäck Zeilon

Johanna Markbäck Zeilon

Johanna Markbäck Zeilon är mäklare på HusmanHagberg Sundbyberg

Johanna Markbäck Zeilon har varit registrerad mäklare sedan 2022-05. Johanna Markbäck Zeilon har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-04 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Markbäck Zeilon har haft 28 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Bostadsmarknaden är alltid ett hett samtalsämne och jag älskar mitt jobb för att jag får vägleda mina kunder i en av deras viktigaste affärer i livet!

Jag kan Sundbyberg och Solna utan och innan då både jag själv och mina två barn är uppväxta här.
Du ska kunna luta dig tillbaka och låta mig göra det jag är bäst på.
Som mäklare är det viktigt att vara lyhörd och behjälplig med alla typer av frågor, med mig kan du känna dig trygg från start till slut, ingenting får lämnas till slumpen i en lyckad bostadsaffär.
Jag skräddarsyr alltid en lösning utifrån din unika situation för att vi ska nå en trygg affär och bästa slutpris!

Jag har sedan tidigare lång erfarenhet av försäljning och jag vet exakt vad som krävs för att nå högt uppsatta mål.
Jag har en stark drivkraft och mitt sikte är inställt på att överträffa mina kunders förväntningar och att köpare och säljare ska bli så pass nöjda att de vill rekommendera mig vidare till vänner och bekanta.
Om du går i säljtankar, vill värdera eller om du vill ha hjälp att hitta ditt drömboende. Kontakta mig så berättar jag hur vi ska nå absolut bästa resultat för dig!

26 omdömen om Johanna Markbäck Zeilon

Anders M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Markbäck Zeilon en del av HusmanHagberg Sundbyberg

Proffsig och trevlig bemötande

Svar från Johanna Markbäck Zeilon

Tack för en fin recension Anders, det var ett nöje att hjälpa er!

Jenny S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Markbäck Zeilon en del av HusmanHagberg Sundbyberg
Centrala Sundbyberg

Johanna är en fantastisk mäklare som är otroligt engagerad i sitt jobb. Hon gjorde sitt yttersta för att hjälpa oss sälja vår lägenhet. Johanna var alltid tillgänglig och väldigt hjälpsam för oss som aldrig sålt något innan och kom alltid med tips och var väldigt tydlig i sin kommunikation vilket hjälpte oss mycket. Kan varmt rekommendera Johanna både till er som ska sälja eller letar ny bostad. Johanna har också mycket god lokalkännedom om Sundbyberg vilket lyste igenom.

Svar från Johanna Markbäck Zeilon

Tusen tack för fin recension Jenny. Det betyder jättemycket och det var jättekul att få hjälpa er med försäljningen. Jag hoppas ni kommer att trivas bra i er nya bostad. Vi ses på tillträdet!

Anna B
Ursvik

Johanna är verkligen en toppen mäklare! Hon kändes proffsig på att sälja in vår bostad till andra, och främst till andra barnfamiljer. Allt i processen gick väldigt smidigt, så nöjda!

Svar från Johanna Markbäck Zeilon

Stort tack Anna! Det var ett nöje att hjälpa er att sälja er fina lägenhet!

Antariksh M
Ursvik

She was easy to talk with and quite approachable. She managed to answer all the questions we had and helped with a good co-ordination between buyer and seller.

Robert Gunnar F
Centrala Sundbyberg

Väldigt på när det gällde att hitta kunder till vår lägenhet. Bra återkoppling löpande och förstående när vi tyckte olika.

Ann Elisabeth A
Centrala Sundbyberg

Vi har blivit väldigt bra bemötta av Johanna, från första mötet och genom hela processen fram till försäljning. Vi hade höga förväntningar och hon levde upp till dessa genom tydlig kommunikation och bra förhandling. Hon återkopplade regelbundet till oss och gav råd och tips inför visning, försäljning och kring budgivning.. Sammanfattningsvis en erfaren och kunnig mäklare som är lyhörd och bra på att kommunicera och hålla en uppdaterad. VI rekommenderar henne varmt.

Mikael B
Centrala Sundbyberg

Proffsig och snabb återkoppling samt mycket trevligt bemötande!

Mathias A
Arenastaden

Kunde ha en bra dialog med mäklaren om objektet. Anpassningsbar, kunnig och trevlig.

Chen Z
Ursvik

Jag fick förtroende för hon vid första mötet och det är kvar. hon har lyssnat och brytt sig om mina önskemål och gjort allt och lite till så jag rekommenderar hon varmt

Birgitta A
Ursvik

Jag blev så väl bemött av Johanna från första början då jag gick in till deras kontor för att höra mig för om en eventuell försäljning av min lägenhet. Johanna fick mig att känna mig så trygg under hela resans gång. Jag kunde ringa Johanna om det var något jag funderade över. Vi höll även en bra kontakt via sms och jag fick snabbt svar om det var något. Från en pensionär som fick sin lägenhet såld av Johanna