Jonas Franzén

Jonas Franzén

Jonas Franzén är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Solna

Jonas Franzén har varit registrerad mäklare sedan 2003-10. Jonas Franzén har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 161 omdömen med ett betyg på 4.7. Jonas Franzén har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

161 omdömen om Jonas Franzén

Patrick B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
Huvudsta

Jonas har hela tiden varit närvarande, uppföljande och lyhörd! Otroligt enkel att jobba tillsammans med. Mycket nöjda och rekommenderar honom starkt.

Andreas R
Huvudsta

Han är kunnig i sitt jobb. Lätt å jobba med han. Proffsigt i jobb

Sven-åke Å
Frösunda

Ett bra bemötande från hans sida. Förväntningarna var väl något högre vad gäller prisnivån, men han gjorde nog sitt bästa. Upplevelsen var i stort sätt positiv.

Svar från Jonas Franzén

Hej Sven-Åke! Stort tack för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen av er lägenhet. Härligt att ni ändå har en positiv upplevelse av försäljningen och att ni upplever att vi gjort vårt yttersta för att nå bästa möjliga pris.

Niklas R
Råsunda

Jonas är en erfaren och duktig mäklare och det märks verkligen att han vet vad han gör. Har sällan känts så tryggt som med honom! Kan verkligen rekommendera att välja honom när ni ska sälja!

Svar från Jonas Franzén

Tack Niklas och stort tack för att jag fick hjälpa er. Underbart att ni känt er trygga under hela försäljningen, då har jag verkligen lyckats med mitt jobb! Har varit ett otroligt gott samarbete från start, ni har verkligen gjort mitt jobb enklare med all information om bostaden som ni gett mig samt haft lägenheten i toppskick inför fotografering och visningar! Hoppas ni kommer trivas fint i ert hus i Täby.

Shaian S
Råsunda

Jonas sålde till vårt önskade pris snabbt och proffsigt! Han stöttade även mig i letandet efter en ny bostad, med tips och rekommendation för lägeheter som även säljs av andra mäklarbyråer. Guld värt.

Rainer K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Franzén en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
Huvudsta

God dialog, saklighet och ett bra bemötande med hög professionalism.

Svar från Jonas Franzén

Hej Rainer! Det var en snabb och smidig affär för samtliga parter, härligt att ni är nöjda med mitt arbete!

Peter N
Solna

Kunnig och tillgänglig samt tillmötesgående gällande våra åsikter

Svar från Jonas Franzén

Hej Peter! Stort tack för ditt fina omdöme!

Gustaf S
Råsunda

Vi anlitade Jonas Franzén för att sälja vår lägenhet i Solna. Vi var mycket nöjda med hela processen. Jonas var mycket professionell och kunnig. Han var alltid tillgänglig för frågor och svar, och han var mycket hjälpsam med att marknadsföra vår lägenhet. Jonas gjorde ett fantastiskt jobb med att hitta rätt köpare till vår lägenhet. Han var väldigt lyhörd för våra önskemål, och han lyckades hitta en köpare som var både seriös och som erbjöd ett bra pris. Vi är mycket nöjda med att vi anlitade Jonas Franzén. Han gjorde...

Svar från Jonas Franzén

Hej Gustaf! Verkligen stort tack för det fantastiska omdömet! Som du själv skriver så hittade vi verkligen den rätta köparen av er lägenhet som jag vet kommer stormtrivas i den! Vi ses å tillträdet!

Patrik W
Råsunda

Fick ett professionellt bemötande. Med god kunskap och erfarenhet av marknaden i Solna.

Svar från Jonas Franzén

Hej Patrik! Tack snälla, det glädjer mig mycket att höra!

Naparat L
Vireberg

Jonas.är otroligt kunnig på sitt område! Han är alltid tillgänglig och gör sitt yttersta för en bra affär!

Svar från Jonas Franzén

Hej! Tack för det fina omdömet samt stort tack till er för ett mycket bra samarbete!