Nicolina Lind

Nicolina Lind

Nicolina Lind är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Solna

Nicolina Lind har varit registrerad mäklare sedan 2019-05. Nicolina Lind har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.8. Nicolina Lind har haft 41 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 55 Läs vad Nicolina Lind

• sålde sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    • Frösunda
    2021-07-26
    Jag bemöttes utmärkt och proffsigt allt bra Nicolina var perfekt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
    • Frösunda
    2021-07-19
    Nicolina hade ett väldigt trevlig bemötande, och var noga med att svara på våra frågor och delge så mycket information som hon bara kunde. Då vi inte hade möjlighet att gå på visningen av lägenheten så skickade hon även en video som hon tog på lägenheten där hon mätte de två sovrummen vilket var super bra för oss!
    • Solna
    2021-06-30
    Nicolina var behjälplig på ett fantastiskt bra sätt! Hon var rak, tydlig och förtroendeingivande genom hela affären.
    • Skytteholm
    2021-06-14
    Bara positivt att säga om Nicolina. Glad, hjälpsam och lätt att nå.
    Rekommenderar varmt!
    Hej, Tack snälla för dom fina orden. Vi ses på tillträdet snart! Hoppas det går snabbt och smidigt med tömningen :D Mvh, Nicolina Nicolina Lind
    • Solna
    2021-06-01
    Hon överträffade mina redan höga krav vad gällde kompetens och engagemang. Stor bonus att hon var så trevlig, förstående och omtänksam⭐ Kändes viktigt att proffsighet och varm empati kombinerade i mitt fall. Vänligen Veronica
    Hej Veronica, Så glad över att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Tack så mycket för det fina omdömet, jag uppskattar det mycket och så roligt att höra att du är nöjd med min insats! // Nicolina Nicolina Lind
    • Råsunda
    2021-05-25
    Jag har sålt min lägenhet. Nicolina var från första mötet, engagerad och informativ. Genom hela processen fick jag information och hon utstrålade en trygghet i sin mäklarroll. Jag rekommenderar gärna Nicolina till vänner och bekanta .
    Hej Annelie, Tack snälla för ditt fina omdöme och dom orden. Och stort tack för samarbetet! Vi ses på tillträdet. Ha en fin sommar! Mvh, Nicolina Nicolina Lind
  • Victoria K
    • Rudviken Solna Centrum
    2021-05-13
    Jag har köpt en lägenhet i Solna. Nicolina var engagerad inför visningen genom att ringa till mig om eventuella frågor. Nicolina är flexibel, snabb på att svara och gör det lilla extra så att allt känns tryggt både för köpare och säljare. Jag kan starkt rekommendera Nicolina!
    Hej Victoria, Tack för omdömet! Känns bra att det kändes bra att köpa lägenhet via oss. Vi ses väldigt snart på tillträdet. // Nicolina Nicolina Lind
    • Rudviken Solna Centrum
    2021-05-11
    Nicolina var min mäklare nu när jag sålde min lägenhet i Solna nyligen. Vi hade kontakt ett bra tag innan jag äntligen tog tag i saken och oj vilket tålamod hon har, för det första! För det andra, väldigt tillmötesgående, kunnig och oerhört proffsig. Väldigt lättsam att ha och göra med. Kunde inte haft en bättre mäklare. Tack Nicolina!
    Hej Emma, Så glad över att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet. Tack så mycket för det fina omdömet, jag uppskattar det mycket och så roligt att höra att du är nöjd med min insats! // Nicolina Nicolina Lind
    • Råsunda Näckrosen
    2021-04-22
    Lägenhet Råsunda.
    Bra bemötande.
    Tydlig kommunikation.
    Saklig.
    Kunnig.
    Noggrann.
    Bra på att svara och återkoppla.
    Den bästa mäklaren jag träffade på under okt-dec 2020 då vi åkte runt och tittade på lägenheter.
    Hej Catharina, Tack snälla för det fina omdömet och dom orden! Det glädjer mig att höra att ni är nöjda och att ni uppskattade mitt arbete. // Nicolina Nicolina Lind
    • Huvudsta
    2021-04-06
    Nicolina hjälpte mig att sälja min lgh. Hon var lyhörd, trevlig och och det var ett nöje att ha henne som min mäklare. Rekommenderar henne starkt!
    Hej Dimen, Glad över att jag fick hjälpa dig med försäljningen. Tack så mycket för det fina omdömet, jag uppskattar det mycket och så roligt att höra att du är nöjd med min insats! Lycka till i köpet nu. Mvh, Nicolina Nicolina Lind