Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 16 Läs vad Nicolina Lind

• Adam B köpte sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-03-19

Solna
    Professionell och trevlig mäklare som levde upp till förväntningarna man hade när man började leta bostad.

Nåbar hela tiden och svarade på alla frågor under hela processen. Läs mer
    2020-03-19 Nicolina L svarar Adam B
    Hej Adam,
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Gläder mig att höra att det kändes bra att köpa lägenhet genom oss. Hoppas och tror att du kommer stortrivas i bostaden. Vi ses snart på tillträdet!
    Mvh, Nicolina
  • Michael L köpte sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-03-18

Råsunda
    Vi har köpt en bostadsrätt. Nicolina var väldigt snabb och rak i förhandlingarna. Jätte bra bemötande. Läs mer
    2020-03-19 Nicolina L svarar Michael L
    Hej Michael,
    Stort tack för dina ord! Allt gick ju väldigt snabbt efter att ha kikat på två andra lägenheter i föreningen. Tredje gången gillt helt enkelt! Grattis till er igen och så ses vi snart på tillträdet.
    // Nicolina
  • Carola R sålde sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-03-02

Solna Centrum
    Sålt en lägenhet i Solna centrum
    Bemötande mycket bra, uppdaterade och informerade bra
    Dock missade hon lite i budgivning som gjorde att vi fick ut så mycket som vi kunnat få. Men hon hanterade det så bra hon kunde och slutresultatet blev ok. Läs mer
    2020-03-03 Nicolina L svarar Carola R
    Hej Carola,
    Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om mig och svenskfastighetsförmedling. Jag kan förstå att det känns bittert när man har haft ett väldigt väldigt högt bud och den högsta budgivaren uppgav att allt var klart med finansiering och backar precis innan kontraktsskrivning. Trots att vi fick börja om med budgivningen igen lyckades vi ändå slå rekord i kvadratmeter pris i föreningen samt hitta en mycket bra och nöjd köpare.
    Vi ses på tillträdet om mindre än en månad!
    Mvh,
    Nicolina Lind
  • Carl M sålde sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-02-23

Råsunda
    Ambitiös, engagerad, alltid glad och positiv. Vi är mycket nöjda med Nicolinas insats i försäljningen av vår lägenhet! Läs mer
    2020-02-24 Nicolina L svarar Carl M
    Hej Carl,
    Tack för ert omdöme och för att jag fick förtroende att hjälpa er med försäljningen. Nu håller vi tummarna att rätt lägenhet dyker upp för er här inom kort.
    // Nicolina
  • Antriksh A köpte sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-02-21

Råsunda
    We recebtly bought a 2 room aprtment in Solna, Stockholm.
    Nicolina was one of the best brokers we have come across during our 3 months long search for an apartment. During the showing she made a presentation of the apartment and the association which was unprecendented. She explained everything in detial and answered all our queries in the presentation. Läs mer
    2020-02-24 Nicolina L svarar Antriksh A
    Hi Antriksh,
    Thank you so much for your kind words and that you appreciated the presentation. I am happy that you finally find the right apartment after many months of search. See you soon on the mooving in day.
    // Nicolina
  • Jeanette L sålde sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-02-15

Råsunda
    Jag sålde min 1:a genom Nicolina. Blev bemött på bästa sätt och kände mig trygg med henne som mäklare. Hon levde helt klart upp till mina förväntningar. Läs mer
    2020-02-17 Nicolina L svarar Jeanette L
    Hej Jeanette,
    Tusen tack för ditt omdöme, det känns väldigt bra att jag levde upp till dina förväntningar. :)
    Hoppas att ni hittar en lägenhet snart.
    Vi ses på tillträdet!
    Mvh, Nicolina
  • Sofie R köpte sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-01-21

Flexibel, lättillgänglig, trevlig! Läs mer
  • Sara V köpte sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-12-02

Solna
    Vi gjorde ett lägenhetsbyte där Nicolina var mäklare för lägenheten vi bytte till. Vi valde att ta hjälp av en annan mäklare och hon var väldigt tillmötesgående med detta.

Mycket trevlig och glad person som vad snabb på att svara på alla frågor. Läs mer
    2019-12-03 Nicolina L svarar Sara V
    Hej Sara,
    Stort tack för omdömet. Känns bra att ni uppskattade mitt arbete!
    Jag tror ni kommer att stormtrivas i nya lägenheten och föreningen har ni ju redan koll på :)
    Mvh, Nicolina
  • Fredric N köpte sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-12-02

Solna
    Trevlig, glad och hjälpsam. Flexibel med sina arbetstider , både när det gäller telefonsamtal och inbokade möten,visningar m.m.
    Nicolina arbetar bra för att få såväl sina egna kunder och andras kunder nöjda med sitt köp eller sälj. Läs mer
    2019-12-03 Nicolina L svarar Fredric N
    Hej Fredric,
    Stort tack för omdömet. Känns bra att ni uppskattade mitt arbete!
    Mvh, Nicolina
  • Bo J sålde sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2019-11-27

Solna
    Jag har sålt min lägenhet och samtidigt köpt en annan lägenhet i samband med ett inbördes köp.
    Jag blev bemött på ett oklanderligt sätt av mäklaren.
    Chansen att någon skulle vilja byta lägenhet upplevdes som liten.
    När det ändå lyckades blev det stor framgång.
    Mäklaren gjorde ett mycket bra jobb, varför jag gärna rekommenderar henne. Läs mer
    2019-11-27 Nicolina L svarar Bo J
    Hej Bo, tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Det blev otroligt lyckat när vi hittade en lägenhet som kommer att passa dig bättre samt hittade köpare till din nuvarande lägenhet. Jag vill även framföra mitt tack till dig för samarbetet och för att du fixade så fint inför visningar.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Solna

Johanna Ekberg