Läs vad 40 Läs vad Nicolina Lind

• 2020-12-18
    Sålt bostadsrätt i Solna.

Nicolina har alltid varit vänlig och tillmötesgående, alltid tillgänglig och nästan dygnet runt och på helger.
    Engagerad och målinriktad för att både säljare och köpare ska känna sig nöjda.
    Uthållig och positiv, samt påläst!

Nicolina har varit ett stort stöd i långdragen budgivning.
    Levde upp till förväntningarna och utöver det. Svår marknad pga corona m.m, men tack vare den ständiga känslan av närvaro av Nicolina och hennes kollega, tappade vi aldrig hoppet, vilket lönade sig!
    Är mer än nöjd och kommer alltid rekommendera Nicolina!
    Camilla A
    • 30.2 m²
    • Råsunda
    sålde sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
  • 2020-12-17
    Låt dig inte luras av hennes ålder eller antal år som mäklare .Hon är ung, hungrig, superduktig och ambitiös. Hon jobbar stenhårt för dig som säljare och ser samtidigt till så att köparen ska känna sig trygg.

Nicolina rekomenderas å det starkaste som din mäklare.
    Heimke H
    • 1.5:a
    • 44.0 m²
  • 2020-12-17
    Jag sålde en tvåa i Råsunda med bra resultat. Många på visningen och fick bra hjälp med det som skulle förberedas inför.

Trevlig, positiv och seriös. Ständig tillgänglig och enkel att komma i kontakt med. Vilket även är viktigt så att de potentiella köparna enkelt kan få tag i henne med.

Hörde även att hon fick beröm av köparna för en bra visning och det uppskattar jag som säljare att höra.
    Johan G
    • 51.5 m²
    • Råsunda Näckrosen
  • 2020-10-13
    Köpt en 2a i Filmstaden Råsunda. Nicolina var mycket trevlig, serviceminded och proffessionell. Hon var tillgänglig även sent på kvällen och hörde alltid av sig med återkoppling på bästa sätt. Vid kontraktsskrivning på Svensk Fastighetsförmedlings kontor var Nicolina också väldigt trevlig, positiv och gick igenom alla handlingar noggrannt och på ett professionellt sätt.
    Kristina A
    • 55.5 m²
    • Råsunda
    köpte sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna
  • 2020-09-14
    Jag har köpt en etta på Råsundavägen 134.
    I och med det var mitt första köp så hade jag massa frågor. Nicolina var tålmodig, förberedd och svarade på alla mina frågor med glädje. Hon var väldigt tydlig och förklarade processen steg för steg.
    Jag är väldigt nöjd med upplevelsen och med hur Nicolina bemötte mig :)
    Merry T
    • 25.0 m²
  • 2020-09-11
    Vi är jättenöjda med Nicolina!
    Mathias Z
    • 1.5:a
    • 40.0 m²
    • Råsunda
    Hej Mathias, Tusen tack och tack för förtoendet! Grattis till er nya lägenhet också. // Nicolina

• 2020-09-03
    Energisk, rak och tydlig mäklare som fungerat bra för oss under köpeprocessen.
    Mikael M
    • 4:a
    • 90.0 m²
    • Solna
    Hej Mikael, Tack för omdömet! Känns bra att det kändes bra att köpa lägenhet via oss. Vi ses snart på tillträdet. // Nicolina

• 2020-09-01
    Sålde en 4a i Bergshamra
    Superengagerad och personlig mäklare.
    Tydlig och noggrann.
    Lät inga frågor bli obesvarade.
    Nina B
    • 4:a
    • 90.0 m²
    • Solna
    Hej Nina, Tusen tack för ert fina omdöme och tack för samarbetet! Så glad över att jag fick förtroendet att hjälpa er. Vi ses snart på tillträdet! // Nicolina

• 2020-07-26
    Trevligt bemötande som tog sig tid att besvara frågorna grundligt
    Maximilian G
    • 27.0 m²
    • Råsunda
    Tusen tack för omdömet! Känns bra att det kändes bra att köpa lägenhet via oss. Vi ses snart på tillträdet! Mvh, Nicolina

• 2020-07-26
    Köpt liten bostadsrätt i Solna. Ett förstaboende, etta på 27 kvm.
    Jag blev mycket bra bemött av mäklaren som mer än väl levde upp till mina förväntningar.
    Kort sagt en mycket bra upplevelse.
    Lena G
    Lena G
    • 27.0 m²

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte