Nicolina Lind
Registrerad mäklare sedan 2019-05-03
Aktiv på Reco.se sedan 2019-07-05
2019-08 - 2020-07

Läs vad 32 Läs vad Nicolina Lind

• Maximilian G köpte sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-07-26

Råsunda
    Trevligt bemötande som tog sig tid att besvara frågorna grundligt Läs mer
    2020-08-03 Nicolina L svarar Maximilian G
    Tusen tack för omdömet! Känns bra att det kändes bra att köpa lägenhet via oss.
    Vi ses snart på tillträdet!
  • Lena G
    Lena G köpte sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-07-26

Råsunda
    Köpt liten bostadsrätt i Solna. Ett förstaboende, etta på 27 kvm.
    Jag blev mycket bra bemött av mäklaren som mer än väl levde upp till mina förväntningar.
    Kort sagt en mycket bra upplevelse. Läs mer
    2020-08-03 Nicolina L svarar Lena G
    Tusen tack för omdömet! Känns bra att det kändes bra att köpa lägenhet via oss.
    Vi ses snart på tillträdet!
    Nicolina
  • Markus W sålde sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-07-08

Solna
    Nicolina sålde min lägenhet nu under den rådande coronakrisen som minst sagt gjort många oroliga. Men hon tacklade det nästan som om det inte pågick någon kris. Såg möjligheterna och gjorde detta med stort engagemang och energi. Kul med en hängiven och dedikerad mäklare som faktiskt verkar vilja hjälpa till och göra allt för en. Rekommenderas! Läs mer
    2020-08-03 Nicolina L svarar Markus W
    Hej Markus,

Tusen tack för ditt fina omdöme och tack för samarbetet! Tack vare ett fint samarbete lyckades vi sälja lägenheten snabbt och smidigt. Glad över att jag fick förtroendet att hjälpa dig.
    Ha en fortsatt fin sommar så ses vi snart på tillträdet.

Nicolina
  • Lena N sålde sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-07-07

1.5:a
    Solna
    Jag fick genast ett bra intryck och trevligt bemötande. Nicolina var ett bra stöd genom hela processen med både mitt nya boende och min sålda lägenhet .Är mycket nöjd! Läs mer
    2020-07-08 Nicolina L svarar Lena N
    Hej Lena,

Tusen tack för ditt fina omdöme och tack för samarbetet!
    Så glad att huset blev ert och att försäljningen av din lägenhet gick så bra.

Vi ses på tillträdet!
    Nicolina
  • Karol F köpte sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-06-24

3:a
    Råsunda
    Thought everything was handled professionally. Everything was explained clearly. The service met my expectations. Läs mer
    2020-06-24 Nicolina L svarar Karol F
    Hi Karol,

Thank you for your kind words. You have bought a really nice apartment and feels good that you are satisfied with the service.
    See you on the moving in date after the summer!
    // Nicolina
  • Johan B sålde sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-06-07

2:a
    Skytteholm
    Nicolina övertog sin kollegas säljuppdrag att sälja vår tvåa. Hon har gjort det bra från början till slut. Kan varmt rekommendera Nicolina! Läs mer
    2020-06-24 Nicolina L svarar Johan B
    Hej Johan,

Tack för ert fina omdöme och för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni trivs bra i Linköping.
    Allt gott // Nicolina
  • MICHAL S
    MICHAL S skrev om Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-06-01

Jag har köpt min första bostadsrätt som förmedlades av Nicolina. Jag blev väldigt imponerad av hennes personliga bemötande, kunskap gällande själva bostadsrätten samt föreningen (hon reciterade årsredoviningen från minnet under visningen!) samt hennes förmåga att ge mig väldigt tydlig information under hela processen. Jag rekommenderar Nicolina starkt och hoppas att hon stannar kvar i Solna i några år till för att jag ska kunna anlita henne som mäklare när det blir dags att sälja min pärla. Läs mer
    2020-06-04 Nicolina L svarar MICHAL S
    Hej Michal,

Stort tack för ditt fina omdöme. Gläder mig att höra att det kändes bra att köpa lägenhet genom oss. Det är verkligen en toppen lägenheten i en bra föreningen med ett bra läge. Vi hörs om några år, njut av din fina nya lägenhet :)

// Nicolina
  • Caroline D sålde sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-05-24

2:a
    Västra Skogen
    Vi förväntade oss mer samarbete mot ett gemensamt mål att sälja till överenskommet pris. Istället låg fokus på att övertala oss till att sänka priset. Läs mer
    2020-05-25 Nicolina L svarar Caroline D
    Hej!

Tack för ert omdöme, tråkigt att ni känner som ni gör.
    Jag är oerhört glad över att vi efter förhandlingar och hårt arbete kom till ett avslut på den prisnivån vi kom överens om när vi startade vårt samarbete. Det glädjer mig att vi fick ihop affären och hittade en väldigt nöjd köpare så att ni hade de ekonomiska möjligheterna att skriva avtal på er kommande drömbostad.

Nicolina
  • Hans L sålde sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-05-17

1.5:a
    Solna
    Vi har sålt en lägenhet i Råsunda och anlitade Nicolina Lind för detta uppdrag. Nicolina har på bästa sätt genomfört försäljningen. Med driv, kunnighet och lyhördhet har hon trots bistra tider snabbt och smidigt verkställt uppdraget. Kan helhjärtat rekommendera Nicolina som mäklare. Läs mer
    2020-05-22 Nicolina L svarar Hans L
    Hej Hans,
    Tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroende att hjälpa er med försäljningen.
    Nicolina
  • Stefan E sålde sin lägenhet med hjälp av Nicolina Lind en del av Svensk Fastighetsförmedling Solna

2020-04-30

Råsunda
    Nicolina hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på 30kvm i Råsunda på ett utmärkt sätt. Jag hade bråttom att sälja den och jag kände att hon lade stort fokus på min situation och kom med en plan som föll väl ut. Det märks att hon sålt många små lägenheter i området! Kan varmt rekommendera Nicolina. Läs mer
    2020-05-13 Nicolina L svarar Stefan E
    Hej Stefan,
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Stort tack för samarbetet och allt engagemang från er sida inför fotografering samt visning. Tack vare ett fint samarbete lyckades vi sälja lägenheten snabbt och smidigt.
    Hoppas ni kommer trivas i grannkommunen så ses vi snart på tillträdet :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Solna

Johanna Ekberg