Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

• BadgeSixYears
Ring 0456-147 00 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Sölvesborg! Här jobbar mäklare som är experter både inom mäklarbranschen och har god koll på Sölvesborg som ort. Vi kan svara på frågor som rör både bostadens värde, försäljning och köp. Vi tar hänsyn till vilken typ av boende du vill ha och vet hur du får ut det mesta av din bostadsaffär....

273 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

Jerry C
Istaby

Han levde upp till den förväntade bild jag hade av en professionell mäklare👍 En välkomnande känsla när man träffade honom Är mycket nöjd med honom👍

Jimmy F
Torsö

Vi fick ett väldigt trevligt bemötande och bra service då våra frågor blev besvarade på ett professionellt sätt.

Joakim Å
Ivetofta

Vi hade ju bara hjälp med själva kontrakt skrivandet av Christian. försäljningen skötes av oss själva innan huset lades ut till försäljning. Min personliga uppfattning av honom är att han säkert är kompetent men alldeles för glad att berätta om sin egen förträfflighet. Inte säker på att jag rekommenderar honom vidare.

Arna L
Köpte sin bostad med hjälp av
Olofström

Christian lyckades få till vår dröm efter nio månaders längtan 🤗

Mergim M
Bromölla-Centralt

Väldigt serviceinriktad och professionell! Trevlig & positiv! Jag är absolut nöjd med Christian som mäklare!

Hanna S
Bromölla

Mycket profesionnel och engagerad mäklare.

Lars L
Bromölla

Mycket bra bemötande Bra förklaringar på viktiga saker inför försäljning Bra marknadsföring Tog väl hand om intresserade Kontraktsskrivning med förklaring och tolkning var utmärkt

Alexander P
Torsö

Bra och seriös mäklare. Allt gick smidigt från första träff, fotografering, visning och kontraktskrivning. Rekommenderas

Thomas C
Bromölla-Centralt

Vänligt bemötande och hjälpsam vid digital visning. Smidigt vid budgivningen och ett väl genomfört möte vid kontraktsskrivning.

Lisa H
Bromölla-Centralt

Christian har ett proffesionellt bemötande och är tillmötesgående. Han kan svara på alla ens frågor och det dröjer inte länge innan han svara en. Christian är också väldigt kunnig och det märks tydligt att han är kunnig och vet vad han pratar om. Det känns väldigt tryggt att ha Christian som mäklare och vi är mycket nöjda med hans insats.

Daniel F
Torsö

Första mötet med Christian var kanon han mötte upp mig efter avtalad tid då jag blev sen. Han var väldigt saklig och duktig i sitt bemötande. Han var även tydlig med allt som skulle göras innan och efter fotograferingen. Jag är otroligt nöjd med hur han hjälpte oss med att få sålt våran fastighet. Och snabbt gick det 👍😎

Daniella F
Torsö

Proffsig och kunnig, gjorde sitt jobb bra. Vi är supernöjda!

Glenn E
Sölvesborg Centralt

Som köpare upplevde vi christian rak och tydlig i kommunikationen. Bra info på en välorganiserad visning.

Wilma E
Sölvesborg Centralt

Väldigt trevlig och entusiastisk. Väldigt mån om att vi som säljare skulle få den information vi behövde för att kunna avgöra om bostaden var av intresse, bra och snabb affär!

Anna Cecilia G
Torsö

Proffsigt bemötande och bra återkoppling

Jurgita P
Sölvesborg Centralt

Mäklaren var trevlig, svarade på frågor som vi hade.

Marcus P
Sölvesborg Centralt

Mycket trevlig mäklare och mycket vänlig och vältalande. Hade inte höga förväntningar alls men allt vände fort och blev mycket över förväntan. Bättre Mäklare finns nog inte i Sölvesborgs kommun helt underbar och förstående och mycket hjälpsam på alla sätt.

Patrik G
Sölvesborg Centralt

Bra bemötande, är aktiv och följer upp och återkommer kring frågor, progress etc.

Lisa H
Bromölla-Centralt

Christian är en fantastisk mäklare med ett proffesionellt bemötande. Han är väldigt kompetent och jag som kund känner mig trygg. Han svarar på alla frågor jag har samt kommer med bra tipps och råd.

Casper P
Falkvik

Christian tog över vår husförsäljning med frenesi och kvalitet. Jag är jättenöjd med hur Christian hanterade husförsäljningen.

Fredrik J
Bromölla-Centralt

Jag tycker att Christian bemötte oss väldigt bra , han var trevlig och svarade på dom frågor jag hade . Han skötte hela köpet smidigt och enkelt , ger Christian topp betyg

Jenny Anna-karin G
Falkvik

Härlig, glimten i ögat, ödmjuk och kunnig. Återkommer punktligt och skött hela processen med ett leende!

Albin S
Torsö

Christian har bemött oss som säljare med stor professionalism. Även om vi i en mäklares ögon hade ett "litet" objekt så var det aldrig snack utan att det skulle få lika mycket tid och kärlek. Det fick det också! Christian är en mäklare som vill både säljare och köpare en bra affär, precis som det ska vara, win-win. Allt detta med glimten i ögat som gör att det faktiskt blir kul också är bara ett plus. Christian ger ett gediget och erfaret intryck och det stämmer också.

Kate H
Torsö

Mäklaren var trevlig och rolig. Inte haft så mycket kontakt utifrån att vi la förhandsbud.

William H
Torsö

Snabb och tillmötesgående. Korekt i presentationen

Johanna S
Torsö

Väldigt bra bemötande vid första kontakt, lyssnar, är nyfiken, ställer frågor för att få reda på så mycket som möjligt om stugan. La ner extra tid med att fixa så den blev rätt publicerad på hemnet och gav råd ang marknadsföring. Christian va anträffbar och uppdaterade oss genom hela processen vilket jag uppskattar mycket för som säljare är man ju väldigt nyfiken på hur det går såklart. Också väldigt imponerad av ett snabbt men ändå väldigt proffsigt avslut på affären.

Catarina W
Vinslöv

Varmt bemött och gick väl igenom allt så man förstod. Var några st på visningen, men han tog hand om alla och va till tjänst om det behövdes.

Nicklas D
Vinslöv

Allt från start till försäljning gick mycket bra och han gjorde det smidigt. Han såg till allt funkade för mig, han gjorde ett mycket bra jobb👍🏻

Lars-ola F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
Sölvesborg Centralt

Mycket bra bemötande. Mäklare varit enkelt tillgänglig under processen. Både tiden från uppdrag fram tills att lägenheten lades ut till försäljning men framförallt tiden tills lägenheten blev såld var över förväntan!

Henrik L
Sölvesborg Centralt

Mycket bra mäklare ! Trevlig och väldigt kunning. Fick ett jättebra intryck och bemötande. Jag kommer rekommendera Christian till andra.

Lars-ola F
Sölvesborg Centralt

Mycket bra och trevligt bemötande. Affären gick betydligt snabbare än förväntat.

Anneli J
Sölvesborg Centralt

Hansi är trevlig, hjälpsam o mycket professionell. Rolig dessutom! Min syster o jag fick mycket hjälp när vi sålde pappas hus. Rekommenderar honom varmt.

Tommy N
Karlshamn Centrum

Mycket bra och behagligt sätt.Kunskap i fastigheter !

Svar från Hansi Robertsson

Tusen tack för fina ord. Det var mycket trevligt att få hjälpa dig med denna bostadsaffär.

Ingrid Helen N
Karlshamn Centrum

Hej ! Hansi har en mycket hög social kompetens. I December är det inte det lättaste att sälja hus, som det blev för oss ! Men det jobbade Hansi till 100% för att det skulle gå och det är vi mycket tacksamma för.

Charlotte H
Hörvik

Hans sätt att agera vid de första mötena där vi önskade en extern besiktning var inte alls bra. Vi ville anlita en extern besiktningsman som han inte alls gillade eller tyckte behövdes pga varudeklararat hus. Pga snabb budgivning och avtalsprocess fanns enligt honom inte heller möjlighet att få skriva in en klausul om något framkom av vår egen besiktning så kunde vi förhandla om priset. Hans sätt att agera fick oss köpare än mer oroliga att något inte stod rätt till. Efter dessa initiala kontakter blev det något bättre. Under själva kontraktskrivningen var Hansi pedagogisk och bra.

Bengt R
Krokås

Transparent, sakligt, flexibelt, stödjande med en stor erfarenhet! Kort sagt, Hansi Robertsson ledde oss till vårt önskeobjekt samtidigt som även brister och förbättringspotential blev klart och tydligt deklarerat. I och med detta kunde vi som kund avväga fördelar mot nackdelar och göra en korrekt bedömning om vi skulle gå vidare till köp. Vi tar gärna och rekommenderar Hansi till framtida köpare och säljare. Bengt E.

Ulla A
Hällevik

Trevligt bemötande och professionellt genomförd försäljningsprocess.

Mats J
Hällevik

Tydlig och bra genomgång av objektet och vid kontraktsskrivning. Ger ett gediget intryck.

Maria V
Hällevik

Kontaktet med mäklaren var trevlig och proffsig! Affären gick smidig och snabb. Skönt med utförande förklaringar.

Torsten A
Hällevik

Hansi är en fantastisk mäklare! Professionell i allt han gör. Vi är mycket nöjda med utgången av vår försäljning av vårt hus.

Emmeli T
Sandviken

En erfaren och trevlig mäklare som vill kundens bästa. Vi fick snabb hjälp och allt har hittils gått väldigt smidigt. Fick även tips på hur vi skulle tänka & prioritera med vissa saker!

Kristian T
Sandviken

Trevlig och tydlig, noga med att allt är överenskommet.

Anette F
Köpte sin stuga med hjälp av
Sandviken

Ett bra bemötande och han tog reda på saker vi ville ha svar på! Bra med besiktningsmannen på plats på visningen så att man kunde fråga saker direkt! Ett smart drag av Hansi tänker jag då man som köpare hade lite frågor! Bra och tydlig genomgång när vi skrev alla papper! Känns som om man inte behöver tveka i att kontakta Hansi om man undrar något!

Jerker M
Norremark

Kunnig hjälpsam nogrann. Nöjd!

Marcus R
Norremark

Vi blev proffsigt bemötta, mäklaren var saklig, trevlig och hade humor! Våra förväntningar var väl egentligen bara att få se huset och det levererade mäklare på och mer där till... Vår upplevelse var bra och visningen gick smidigt..

Jessica R
Norremark

Bara positiva upplevelser. Snabb och smidig affär.

Anna-karin B
Ryedal

Trevlig, kunnig och en jäkligt duktig säljare

Marie Helén B
Ryedal

Min bedömning vid budgivningen var att mäklaren hade en dålig kontakt med oss som var drivande vid budgivningen. Vi hade uppskattat ett samtal o frågan om det fanns frågor e.dyl. När detta skede var förbi har vi bara trevligt o positivt att säga. Trevligt bemötande, kunnig, informativ och serviceminded person.

Jenna N
Falkvik

Vi blev bemötta på ett väldigt trevligt sätt. Hansi har lite följt vår resa i husjakten och vid detta laget kände vi både till Hansi och hur visningarna gick till. Han var väldigt noggrann vid påskrivningen av kontraktet, vilket uppskattas mycket!

Christer L
Hällevik

Bra och professionellt bemötande. Hansi levde upp till våra förväntningar att få huset sålt till ett bra pris till tacksamma människor. Sammanfattningsvis är jag/vi helnöjda med Hansi och försäljningen av vår fastighet.