Läs vad 107 Läs vad Hansi Robertsson

• 2021-01-08
    Villa såld. Bra kommunikation. Korrekt och detaljerad.
    Karl K
    • 5:a
    • 140.0 m²
    • Stiby
    sålde sin stuga med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg
    Tusen tack för fina ord. Det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär!

• 2021-01-04
    Vi har köpt ett fritidshus 201230.

Vi blev bra bemötta och kände trygghet i hans sätt presentera objektet samt hans noggrannhet och tydlighet vid genomförandet av affären med säljarna.
    Anders S
    • 4:a
    • 105.0 m²
    • Krokås
    köpte sin stuga med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

• 2020-12-23
    Köpt en fastighet Hosaby Listervägen 154. Väldigt profsigt möte med mäklaren. Kunnig och villig att hjälpa till med både kompetens och dela med sig av sitt nätverk. Främst då lämpliga entreprenörer som kan anlitas.
    Snabb och rak i försäljningen av fastigheten och tänker både på säljare och kund.
    En mäklare som jag önskar alla mäklare vore. Helt enkelt jättebra.
    Gert-arne H
    • 140.0 m²
    • Hosaby
    köpte sitt hus med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

• 2020-11-18
    Har köpt en stor villa i Sölvesborg. Hansi var under resans gång flexibel och snabb. Han såg till att förhandlingen gick så smidigt som möjligt.
    Johan O
    • 340.0 m²
    • Sölvesborg Centralt
    Tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi

• 2020-11-17
    Hansi har under alla år funnits tillgänglig när vi funderat på nytt boende. När det nu blev dags att sälja vårt hus var Hansi given i valet som mäklare! Ett val vi inte ångrar!
    Vi rekommenderar Hansi varmt som mäklare!
    Stort tack Hansi!
    / Tina&Tommy
    Tommy K
    • 153.0 m²
    • Valje
    sålde sitt hus med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

• 2020-11-10
    Vi har köpt ett enplans hus med utsikt över viken Valje som fanns utlagt på Hemnet. Hansi har ett behagligt och lugnt bemötande och såg till att vi skulle få visning av huset på ett sätt som var passade för oss. När vi sedan gjorde upp affären så var Hansi mån om att både köpare och säljare skulle förstå allting. Så här långt kan vi bara säga gott om Hansi Robertsson och Svensk Fastighetsförmedling i Sölvesborg.
    Rose-marie O
    • 153.0 m²
    • Valje

• 2020-10-24
    Vi har köpt en stuga i Blekinge. Bra och trevligt bemötande!
    Camilla W
    • 3:a
    • 57.0 m²
    • Norje Boke
    Tack för bra betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi

• 2020-10-14
    Sålt vårt fritidshus Fick ett väldigt fint bemötande Förväntningar var stora och dom infriades med råge.Mäklaren var mycket kompetent och hade Stort kunnande
    Annhelen O
    • 3:a
    • 57.0 m²
    • Norje Boke

• 2020-10-13
    Trevlig bemötande. Professionellt och familjärt. Konkret. Rak och bestämd, bra på att hitta lösningar.
    Fernanda L
    • 213.0 m²
    • Hällevik

• 2020-10-13
    Det var ett mycket underbart hus. Det är någons drömhus. M.r Hansi affärer var mer än underbart. Han förklarade allt som om det var han som köpte villan för sig själv.
    Majdi D
    • 150.0 m²