Hansi Robertsson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 70 Läs vad Hansi Robertsson

• Johanna L köpte sin bostad med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

2020-03-12

Sölvesborg
    Köpt en mindre lantbruksfastighet.
    Blev mycket bra bemött.
    Noggrann genomgång inför kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-03-12 Hansi R svarar Johanna L
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • Hans S köpte sin lägenhet med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

2020-03-06

Sölvesborg Centralt
    Ett vänligt och kunnigt bemötande,
    Svar de frågor som var kluriga från oss som kund Läs mer
    2020-03-06 Hansi R svarar Hans S
  • Amin H köpte sitt hus med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

2020-03-03

Valje
    Köpte ett hus med hyreslokaler i Valje. Bra bemötande och tydlig med allt från regler försäkringar friskrivningar m.m
    Kändes tryggt att göra affär med Hansi. Kan verkligen rekommendera till både köpare och säljare :) Läs mer
    2020-03-04 Hansi R svarar Amin H
  • Robert P
    Robert P köpte sitt hus med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

2020-03-03

Bromölla
    Har bara positivt att säga om Hansi Robertsson på svenskfastighetsförmedling i Sölvesborg.
    Vi köpte nyligen en villa av honom där han
    agerat på ett mycket proffsigt sätt samt med en stor lyhördhet. Kunden i fokus!! Jag kan med varm hand rekommendera denna mäklare om ni funderar på att köpa eller sälja er bostad. Tack för affären!!

Robert & Emma Läs mer
    2020-03-04 Hansi R svarar Robert P
  • Monica F sålde sitt hus med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

2020-03-02

Mäklare vid försäljning av ett radhus I Sölvesborg. Läs mer
    2020-03-02 Hansi R svarar Monica F
    Tusen tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa dig med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • Stefan S köpte sitt hus med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

2020-03-02

Falkvik
    Trevlig och vet vad han sysslar med. Läs mer
    2020-03-02 Hansi R svarar Stefan S
    Tack Stefan för bra betyg! Det var jätteroligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär!
  • Thobias K köpte sitt hus med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

2020-02-12

Åryd
    Väldigt bra och hjälpsam. Förklarade allt på en vettig nivå för mig som aldrig köpt fastighet innan. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2020-02-12 Hansi R svarar Thobias K
  • Anton T köpte sin lägenhet med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

2020-01-31

En lägenhet i Sölvesborg

Mycket bra

Att allt skulle gå smidig med köpet,
    Köpet skulle gå snabbt och det gjorde det

Det sköttes bra mellan alla tre tack vare Hansi,

Allting blev så som jag tänkte Läs mer
    2020-01-31 Hansi R svarar Anton T
  • Philip N sålde sin lägenhet med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

2020-01-29

Sölvesborg
    jag sålde min bostadsrätt genom svensk fastighetsförmedling Sölvesborg med Hansi Robertsson som mäklare, och jag blev mött på ett väldigt trevligt sätt och kände väldigt bekväm i hela affären, min förväntningar var rätt höga då man alltid hört bra om Hansi och Svensk fastighetsförmedling och de levde dom verkligen upp till.

min sammanfattning av affären är att den gick väldigt smärtfritt och smidigt och kan värmt rekommendera dom till alla som ska göra en fastighetsaffär. Läs mer
    2020-01-29 Hansi R svarar Philip N
  • Rickard H sålde sitt hus med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

2019-12-13

Villa i Sölvesborg,Falkvik
    Bra bemötande
    Höga förväntningar som uppnåddes
    Professionellt utfört med snabb försäljning Läs mer
    2019-12-14 Hansi R svarar Rickard H

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg