Hansi Robertsson
Registrerad mäklare sedan 2017-10-11
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-01
2019-08 - 2020-07

Läs vad 92 Läs vad Hansi Robertsson

• Ann-marie J sålde sitt hus med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

2020-08-02

Sölve
    Sålt en villa .
    Hansi har levt upp till våra förväntningar.
    Han har haft många visningar och alltid svarat på våra frågor . Alltid svarat snabbt på sms och varit väldigt tillmötesgående.
    Har bara positivt att säga om Hansi
    En toppenmäklare helt enkelt . Läs mer
    2020-08-03 Hansi R svarar Ann-marie J
    Tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa dig med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
  • Eva G sålde sin stuga med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

2020-08-02

5:a
    Sandviken
    Sålt sommarbostad.
    Proffsigt bemött, bra återkoppling och tydlig.
    Försäljning gå snabbt, dvs annonsering, fotografering mm-vilket uppfylldes.

Hade önskat miljöbilder vid annonsering. ”Alla” kände ej till vacker strand, golfbana osv. Tips! Läs mer
    2020-08-02 Hansi R svarar Eva G
    Tack för fina betyg, det var mycket trevligt att få hjälpa er med denna bostadsaffär! Bästa hälsningar Hansi
    Hansi R gillar detta
  • Carina S sålde sitt hus med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

2020-07-16

Sölvesborg
    Har sålt en villa. Hansi är mycket tydlig och korrekt. Känner mig nöjd av att fått hans hjälp. Läs mer
    2020-08-02 Hansi R svarar Carina S
    Hansi R gillar detta
  • Susanne Ö köpte sitt hus med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

Hörvik
    Mån om att både att både köpare och säljare är nöjda.
    Bra bemötande. Grundlig, kunnig och noggrann.
    Tar ansvar för hela processen vilket gör att inget faller mellan stolarna mellan köpare och säljare. Läs mer
    2020-07-13 Hansi R svarar Susanne Ö
    Hansi R gillar detta
  • Fredrik S sålde sin stuga med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

Hörvik
    Jag sålde min stuga i Hörvik.
    Hansi Robertsson var mycket professionell och berättade hur allt kommer gå till samt möjligheten till styling och annonsering.
    Försäljningen gick över förväntan och avslutades efter några dagar.

Absolut hösta betyg på alla plan. Läs mer
    2020-07-13 Hansi R svarar Fredrik S
  • Mikael A köpte sin stuga med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

4:a
    Torsö
    Vi har varit ett flertal visningar i Blekinge och i Halland. Vi har varit på 3 med Svensk Fast. Till slut blev det mysiga och lummiga Torsö. Hansi Robertsson får 110% av 100. Mvh Micke och Riitta i Ljungby. Läs mer
    2020-07-13 Hansi R svarar Mikael A
  • Marie F sålde sin stuga med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

2020-06-29

Olofström
    Vi har sålt ett fritidshus/året runt hus. Mycket bra bemötande från första stund. Mycket engagemang. Lätt att kommunicera med,och väldigt hjälpsam. Gav oss precis vad vi önskade,och lite därtill för huset. Läs mer
    2020-06-29 Hansi R svarar Marie F
  • Britt-marie M sålde sitt hus med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

2020-06-27

Sölvesborg
    * Såld villa.
    * Mycket bra bemött.
    * Förväntningarna sälja hus gick i uppfyllelse med en snabb kunnig mäklare.
    * Hansi Robertsson är verkligen rätt man på rätt plats. Läs mer
    2020-06-29 Hansi R svarar Britt-marie M
  • Ernst A sålde sin lägenhet med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

2020-05-28

Sölvesborg Centralt
    Sålt lägenhet i Sölvesborg, bra bemötande och dialog av Mäklaren Hansi! Läs mer
    2020-05-28 Hansi R svarar Ernst A
  • Inge Gerhard F sålde sitt hus med hjälp av Hansi Robertsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg

2020-05-13

Gualöv
    Jag har sålt en villa och är supernöjd med allting Läs mer
    2020-05-14 Hansi R svarar Inge Gerhard F

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Sölvesborg