Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp

Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp

• BadgeSixYears

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Staffanstorp! Är du ute efter ett boende i Staffanstorp? För dig som jobbar i någon av de närliggande storstäderna Malmö och Lund är Staffanstorp det perfekta valet om du föredrar att bo på ett lite lugnare ställe. Här finns goda pendlingsmöjligheter och all tänkbar service som behövs...

197 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp

Sedan starten hos Reco 2015

Lars N
Tingsbyn

Trevligt och professionellt bemötande.

Lars-Olof N
Centralt

Allt har varit jättebra.Kan inte klaga på något. Birgit o Lars-Olof

Yvonne N
Borggård

Fick allt stöd och uppmärksamhet jag kunde önska i samband med fastighetsförsäljningen.

Charlotta S
Centralt

Trevligt bemötande och enkelt att nå varandra. Tydlig kommunikation. Smidig affär än så länge ;)

Karl-Oscar R
Centralt

Detta var 3:e gången jag anlitade Sv.Fast vid försäljning/ köp av bostsad. Mycket nöjd. En extra eloge till mäklare Daniel Ollhage som har hög servicegrad, är klok att diskutera med och man känner sig trygg när man har honom som mäklare.

Stefan N
Åkershus

Perfekt. Engagemang. Ärlighet. Kunnig. Vänlig.

Cornelia C
Staffanstorp

Vår mäklare bemötte oss proffesionellt, med medmänsklighet och medkänsla. Vi fick bra information om vad som hände längs vägen, och vi kände alltid trygghet i vår försäljning.

Ulla M
Vikhem

Mycket professionellt bemötande och bra mäklare. Saklig och kunnig . Rekommenderas

Anna-Lovisa N
Staffanstorp

Vänligt och professionellt bemötande. Allt gick väldigt smidigt.

Olle A
Staffanstorp

Det är Fastighetsmäklaren sätt att presentera objektet Som avgör om det blir en bra utgång

Thomas B
Centralt

Anders tog väl hand om både mig som säljare och alla som var intresserade av lägenheten. Mina förväntningar stämde och jag har använt denna mäklarfirma i många av mina köp och försäljningar. Kan starkt rekommendera Anders som din mäklare.

Ronny N
Skrev om Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp

En mer engagerad mäklare får man leta efter. Absolut toppklass på Anders arbete med vår husförsäljning. Ej att förglömma , Annmari med mycket support och ett otroligt kunnande och ovärderlig hjälp. Staffanstorps bobutik rekommenderas verkligen. 15 av 10 möjliga poäng.

Janet S
Staffanstorp

Vi har använt denna mäklarbyrå tidigare och vi är väldigt nöjda därför ha vi anlitat dom igen

Kristina L
Staffanstorp

Jag upplevde att de var både professionella och kunniga. Kände mig personligt bemött. Mycket nöjd.

Ingrid K
Staffanstorp

Mäklare som känns kunniga och som kan vägleda när man inte själv vet hur ” turerna” fungerar. Hänsynsfulla , då det gällde ett dödsbo. Personliga, med anknytning till kommunen. Tryggt , de berättade när det var visningar.

Åsa J
Vikhem

Är mycket nöjd med bemötandet, alltid fått svar på mina frågor. Hade bra förväntningar då vi fått hjälp med att sälja hus tidigare. Mäklaren är klar p tydlig.

Arne Lennart L
Trädgården

Vi är mycket nöjda med Anders och Svensk Fastighetsförmedling i Staffanstorp. Vi upplevde Anders som mycket kunnig och som lysnade på oss. Han var alltid lika vänlig och trevlig. Alla tre på denna förmedling är mycket trevliga och hjälpsamma.

Zohal B
Staffanstorp

Mycket professionellt och mycket informativ. Vi har varit mycket nöjd med våra mäklare Anders .

Torben F
Staffanstorp

Hela säljprocessen från förste början fram till avslutad försäljning har fungerat helt opåklagligt. Fanns absolut ingenting att anmärka på och kan reservationslöst rekommendera Sv Fastighet i Staffanstorp.

Camilla T
Västanbyn

Hej! Vi blev väldigt bra bemötta, proffsiga och kunniga. Tydlig och bra inforamtion under hela perioden från första kontakt och tills att allt blev klart

Ann S
Centralt

De var positiva och engagerande.

Ulla P
Författarbyn

Det var en trevlig mäklare som informerade hela tiden under försäljningstiden. Var hjälpsam med pappersexercisen både före och efter försäljningen. Så jag är nöjd.

Christine L
Centralt

Jag blev väldigt bra bemött av mäklare Anders. Han berättade klart och tydligt vad som gäller och hur vi skulle gå till väga. Jag trodde att lägenheten skulle gå lättare att sälja… Men nu med räntor och dagsläget tog det lite längre tid. Men Anders gav inte upp utan han kämpade på och till slut fick vi en köpare… Jag fick gå ner i pris. Men till slut blev jag rätt så nöjd med summan. Köparen gav ett bud som jag tänkte gå med på. Men mäklare Anders tyckte att jag inte skulle ge mig så lätt. Han vet ju hur man ska göra. Jag är mycket nöjd.

Christopher N
Borggård

Rekommenderar starkt, professionellt och trevligt bemötande.

Rickard G
Centralt

Jag var intresserad av en lägenhet som Svensk Fastighetsförmedling hade till salu. Mäklare var Anders Larsson i Staffanstorp. Efter att jag kontaktat honom visade han lägenheten för mig vid två tillfällen. Efter den första visningen så blev jag mer intresserad och bad om en visning till. När jag hade sett lägenheten en andra gång bestämde jag mig för att försöka köpa den. Därefter följde en budgivning och jag fick till slut lägenheten. Vi möttes Mäklare, Säljare och Köpare efter ett par dagar senare och skrev kontrakt. Allting...

Jonas A
Eslöv

Grymt bra mäklare. Har koll på precis allt. Kan varmt rekommendera dessa.

Felicia H
Vikhem

Min upplevelse var att allt gick snabbt och smidigt till. Att hålla kontakten var aldrig något problem. Mycket nöjd med detta!

Christel J
Staffanstorp

Jag blev mycket bra bemött från första början, proffsigt och personligt!

Anders N
Centralt

No problems, vi hade en klar och tydlig kommunikation, med rimliga avstämningspunkter under processens framskridande.

Lina G
Staffanstorp

Professionellt bemötande, kunnig och förtroende ingivande. Bra helt enkelt.

Annmargret S
Nämndemansgården

jag hade en bra upplevelse av köpet av lägenheten helheten var bra, jag är nöjd

Maja B
Jeppsagård

Fick bra med information om hur läget ligger till och processen till köpet. Mäklaren tog fram det som var viktigt att veta och den information var förstålig för mig.

Hampus B
Staffanstorp

Super bemötande och service av Anders! Alltid gick extremt snabbt och smidigt, och alla våra frågor besvarades snabbt och utförligt så inga missförstånd uppstod

Gert-Ove B
Centralt

Väldigt trevlig o tillmötesgående, svarade på frågorna vi undrade över

Annika D
Staffanstorp

Mycket proffsigt från början till slut.

Alf W
Sockerbiten

Försäljningen gick snabbt, mycket tack vare mäklarens erfarenhet och professionalism. Mäklaren levde upp till våra förväntningar och fanns tillgänglig under hela processen.

Maria N
Landskapsbyn

Mycket trevligt och lugnt bemötande av båda mäklarna som verkligen behövs när man eventuellt ska göra sitt livs största affär. Mycket nöjda med Svensk Fastighetsförmedling Staffanstorp så här långt och skulle absolut rekommendera dem till andra.

Alf W
Staffanstorp

Professionellt bemötande som motsvarade våra förväntningar.

Roland B
Centralt

Blev bra bemötande från början. Och resten av vägen osse.

Laura F
Centralt

Väldigt bra mäklare med en perfekt service

Bo M
Centralt

Utmärkt bemötande. Vi hade stor tilltro på att lägenheten skulle säljas så snart det var möjligt. Med tanke världsläget och ränte höjningar gick fort. Mäklaren förutsåg Hujedamig det skulle gå vilket också inträffade. Mäklaren redogjorde mycket klart allt med hur försäljningen skulle till. På ett tätt förståligt sätt. Så att e. Oinvigd kunde förstå förloppet.

Jörgen M
Centralt

Perfekt, engagemang, kunnighet, service. Behövde inte tänka på någonting! Professionell helhet som gjorde att jag var helt trygg!

Anette G
Borggård

Trevligt bemötande av alla. Det gick snabbt o smidigt. Rekommenderar svensk fastighetsförmedling till andra som ska sälja

Laura F

Väldigt bra mäklare! Rekommenderar dom verkligen 😊

Andreas F
Centralt

Helt perfekt bemötande av Daniel Ollhage, han levde upp till förväntningar samt att han var väldigt duktig på att återkoppla om läget och hur processen fortlöpte.

Carl Ö
Centralt

Jag är helt ny vad gäller både att köpa bostad och att ta lån och känner att jag nu fått lugn och tydlig hjälp med allting.

Patrik A
Månbyn

mäklaren tog sig tid och hade engagemang.............................................................................................................................

Christin L
Polonäsbyn

Hejsan! Mäklaren till vårt hus vi köpt har varit kanon med bra uppdatering och kommunikation och tydlig. Vi är supernöjda:))

Bianca R
Staffanstorp

Bra bemötande och tydlig förklaring

Amelie J
Borggård

Bra mäklare ,snabba svar o bra samarbete mellan mäklare o vår bank. Super nöjda