Anna-Karin Vernberg
Registrerad mäklare sedan 2018-04-23
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-21
2019-08 - 2020-07

Läs vad 17 Läs vad Anna-Karin Vernberg

• Hannele C sålde sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-07-09

Hon var SUPER TOPPEN!
    Affären gick smidigt och snabbt. Läs mer
    Anna-Karin V gillar detta
  • Aina K sålde sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-05-28

Kode
    Valde Anna-Karin för att jag visste att hon nyss sånt ett annat hus på gatan. Tänkte om hon hade kvar intresserade för hus i närheten. Visste inget om henne, mer än så.
    Fick snart klart att Anna-Karin är en driven och professionell mäklare med mycket god kännedom om vårt område.
    Hon är lätt att få kontakt med, bra och snabb återkoppling. Man känner sig avslappnad i hennes närvaro och kan lätt välja att få full tillit.
    Vi är inte klara med affären ännu, men hittills allt gott och hoppas och känner att det nog håller hela vägen ut. Läs mer
    Anna-Karin V gillar detta
  • Britt-louise O sålde sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-05-26

Sålt en villa.
    Upplevde Anna-Karin kunnig och engagerad,
    blev väl bemött.
    Anlitar gärna henne igen om det skulle behövas. Läs mer
    Anna-Karin V gillar detta
  • Johan B sålde sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-05-03

Spekeröd
    Anna-Karin har varit jätte bra att ha att göra med. Läs mer
  • Björn O sålde sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-03-02

Stora Höga
    Sålt min fastighet på Olas väg! Väldigt nöjd med allt!! Läs mer
  • Lilian L sålde en tomt med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-02-15

Kyrkeby
    Vi sålde en tomt,vi fick all hjälp vi kunde få väldigt tydlig med alla uppgifter,trevligt bemötande vi är jättenöjda Läs mer
  • Nanna W köpte sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-02-09

Stora Höga
    Köpt villa med Anna-Karin som mäklare. Mycket nöjd med henens bemötande, fått bra svar på alla mina frågor, bra information och tillgänglig för kontakt. Bara positivt och skulle absolut anlita henne som mäklare om jag kommer sälja bostad igen i framtiden! Läs mer
  • Rebecka A köpte sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-02-01

Stenungsund
    Trevlig mäklare som ser dig som köpare. Köpte en villa och vi var väldigt nöjda med bemötandet och att hon var väldigt flexibel och tillmötesgående när vi ville komma tillbaka och se huset. Läs mer
  • Jenny M köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-01-25

3:a
    Snabbt, smidigt och enkelt! Rekommenderar Anna-Karin varmt. Läs mer
  • Anette I sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-01-23

3:a
    Sålt bostadsrätt.
    Anna-Karin visade direkt ett engagemang och intresse för oss och vår bostad.
    Kemin mellan oss stämde direkt och det blev personligt samarbete.
    Vi har känt oss trygga och hela tiden blivit uppdaterade.
    Vi är till 100% nöjda.
    Anette och Gabriel Ibañez Läs mer