Anna-Karin Vernberg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 13 Läs vad Anna-Karin Vernberg

• Björn O sålde sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-03-02

Stora Höga
    Sålt min fastighet på Olas väg! Väldigt nöjd med allt!! Läs mer
  • Lilian L sålde en tomt med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-02-15

Kyrkeby
    Vi sålde en tomt,vi fick all hjälp vi kunde få väldigt tydlig med alla uppgifter,trevligt bemötande vi är jättenöjda Läs mer
  • Nanna W köpte sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-02-09

Stora Höga
    Köpt villa med Anna-Karin som mäklare. Mycket nöjd med henens bemötande, fått bra svar på alla mina frågor, bra information och tillgänglig för kontakt. Bara positivt och skulle absolut anlita henne som mäklare om jag kommer sälja bostad igen i framtiden! Läs mer
  • Rebecka A köpte sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-02-01

Stenungsund
    Trevlig mäklare som ser dig som köpare. Köpte en villa och vi var väldigt nöjda med bemötandet och att hon var väldigt flexibel och tillmötesgående när vi ville komma tillbaka och se huset. Läs mer
  • Jenny M köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-01-25

Snabbt, smidigt och enkelt! Rekommenderar Anna-Karin varmt. Läs mer
  • Anette I sålde sin lägenhet med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-01-23

Sålt bostadsrätt.
    Anna-Karin visade direkt ett engagemang och intresse för oss och vår bostad.
    Kemin mellan oss stämde direkt och det blev personligt samarbete.
    Vi har känt oss trygga och hela tiden blivit uppdaterade.
    Vi är till 100% nöjda.
    Anette och Gabriel Ibañez Läs mer
    Anna-Karin V gillar detta
  • William S
    William S köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-01-23

Stenungsund
    Anna-Karin är en fantastisk energirik mäklare som skötte vår bostadsaffär galant! Fick privatvisning, snabba svar och hon var mycket påläst om området och kommunen i sin helhet. 5/5 alla dagar i veckan! Läs mer
    Anna-Karin V gillar detta
  • Martin A
    Martin A sålde sin bostad med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-12-24

Svenshögen
    Sålt gård i Svenshögen. Mycket seriös och förstående i vår familjesituation. Lät försäljningen gå över en längre tid utan att aldrig stressa på försäljningen. Alltid tillgänglig för diskussion. Lyhörd efter hur vi ville hur huset skulle bli presenterar i bild och annonsering. Trevligt bemötande och rekommenderar Anna-Karin! Läs mer
  • Annette N sålde sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-12-24

Stenungsund
    Hon har varit tillgänglig och saklig gällande frågor & funderingar, trevligt & hjälpsamt bemötande varje gång. Läs mer
  • Anna A köpte sin lägenhet med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-11-24

Stenungsund
    A-K Vernberg var flexibel, service-minded och mycket kunnig när jag köpte en tvåa i en äldre lägenhetsbyggnad centralt belägen i Stenungsund Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Stephanie Wehage