Anna-Karin Vernberg

Anna-Karin Vernberg

Anna-Karin Vernberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Anna-Karin Vernberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Anna-Karin Vernberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 60 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna-Karin Vernberg har haft 6 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

60 omdömen om Anna-Karin Vernberg

Sedan starten hos Reco 2019
Tommy O
Köpte sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Fagerfjäll

Trevlig och rättfram. Väldigt tydlig och pedagogisk vid kontraktsskrivning!

Anna R
Sålde sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Fagerfjäll

Anna Karin är en mycket engagerad och kunnig mäklare. Hon var mycket bra på att se till att vi var delaktiga och löste de dilemman som uppkom i processen på ett mycket bra sätt. Vi är helnöjda och vill varmt rekommendera Anna Karin till andra som vill sälja sitt hus!

Svar från Anna-Karin Vernberg

Tack för era rekommendationer! 🌸 För mig är det viktigt att ni är nöjda.

Håkan B
Mjörn

Supertrevlig, proffsig, tydlig och mycket okomplicerad.

Svar från Anna-Karin Vernberg

Tack för din feedback! För mig är det viktigt att ni är nöjda 🌸

Annika T
Ucklum

Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Engagerad och pålitligt!

Svar från Anna-Karin Vernberg

Tack Annika för ert förtroende!

John K
Ekbacken

Väldigt positiv erfarenhet. Förtroendeingivande, kunnig, realistisk o naturligt sätt.

Svar från Anna-Karin Vernberg

Tack John för ert förtroende att få hjälpa er med förmedlingen!

Mats-Göran D
Mjörn

Kompetent , kunnig och trevlig!

Svar från Anna-Karin Vernberg

Stort tack för att jag fick hjälpa er och att ni är nöjda!

Håkan B
Mjörn

Trevligt bemötande. Vänlig och förtroendeingivande. Kändes professionell och intresserad.

Svar från Anna-Karin Vernberg

Tack Håkan för fina ord. Känns skönt att ni är nöjda!

Solveig D
Mjörn

Trevlig lättsam kunnig o proffsig. Vi förväntade oss att vårt hus skulle säljas såklart. Det gick inte så fort men det gick till slut. Säkert jobbigt läge för både mäklare o säljare just nu. Kan varmt rekommendera Anna-Karin som mäklare till den som ska sälja eller köpa fastighet.

Svar från Anna-Karin Vernberg

Tack snälla för att jag fick hjälpa er! Och tack för ditt fina omdöme. Det värmer!

Moa T
Spekeröd

Snabba och bra svar, lätt att få kontakt med och väldigt hjälpsam! Vi fick visning snabbt och kunde skriva kontrakt snabbt därefter. Väldigt nöjd!

Kristian J
Kode

Man känner sig väl omhändertagen och trygg. Därför är det andra gången vi gör affärer med Anna-Karin. Snabb och effektiv när vårt hus behövdes säljas.