Emma Andersson

Emma Andersson

Emma Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Emma Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. Emma Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.7. Emma Andersson har haft 9 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

27 omdömen om Emma Andersson

Johanna A
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Stenungsund

Snabb och smidig gällande allt från visning, allmän info och kontraktsskrivningen.

Jessica R
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Stenungsund

Trevlig, seriös och väldigt kunnig! Anpassade vår försäljning efter våra behov och önskemål.

Karin H
Köpte sin bostad med hjälp av Emma Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Hålta

Professionell, ordningsam och trevlig mäklare!

Per Anders A
Klövedal

Emma visade ett mycket engagerat, handlingskraftigt och personligt förhållningssätt till uppdraget. Emma upplevdes noggrann och effektiv. Svarade mycket snabbt på våra frågeställningar. Emma är professionell, parat personlighet och en positiv inställning

Ann-Christine A
Klövedal

Emma var mycket professionell, tydlig och ambitiös. Hon svarade snabbt och tydligt på frågor och informerade under hand om processens gång. Skulle jag sälja ytterligare ett hus skulle jag definitivt välja Emma igen.

Alfred G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Ucklum

Emma är proffsig, noggrann och hjälper till så fort det är något eller om man har någon fråga. Jag skulle absolut rekommendera Emma!

Christian S
Stenungsund

Bra hjälpsamt bemötande. Professionell och kunnig med en vilja att lyssna på kunder å klienters önskemål och behov.

Anna-Karin V och Emma A gillar detta
Ann-Charlotte V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
Stenungsund

Trevlig blev väldigt bra bemött och Emma gjorde allt för att sälja våran fastighet. Mycket nöjd

Anna-Karin V och Emma A gillar detta
Jonas P
Ucklum

Snabbt och superbra bemötande! Lägenheten var såld på ett kick!

Lotta P
Ucklum

Trevlig, noggrann, realistisk och snabb. Fixade jättefina säljande bilder