Helén Roth
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01

Läs vad 62 Läs vad Helén Roth

• Bertil E sålde sin lägenhet med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-02-05

Klädesholmen
    Både köpt och sålt bostad genom Helen Roth.
    Klanderfritt och proffsigt bemötande, jag har idel lovord och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Sven Olof P köpte sin lägenhet med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-02-05

Klädesholmen
    Köpt Nordsjökajen 5 l.1401 47150 Bleket
    Mycket väl bemötta.
    Mycket proffsigt genomfört.
    Kommer verkligen att rekommendera Helén till andra och själv anlita henne om så skulle behövas.
    Högsta betyg från oss.
    Gunilla o Sven Läs mer
    2020-02-05 Helen R svarar Sven Olof P
    Tack Sven Olof och Gunilla! Grattis till den finaste takvåningen! Jag är säker på att gladast av alla är sonhustrun. Vi ses ute på Mossholmen i sommar och kanske kan jag erbjuda en och annan torsk istället för makrill till er. Vi ses!
  • Svante S köpte sin lägenhet med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-02-02

Bleket
    Denna gång blev det en lägenhet, tidigare har ja köpt o sålt ett sommarhus alltid lika profsigt o till full belåtenhet Läs mer
    2020-02-03 Helen R svarar Svante S
    TACK Svante för värmande ord och välkommen "hem" till Mossholmen. Å Grattis till den finaste tvåan i området!
    Helen R gillar detta
  • Lennart T sålde sin lägenhet med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-01-30

Bleket
    Helen Roth är förmodligen den bästa mäklaren i hela STO regionen. Skärpt, påläst, samt kunnig. I mitt fall fick jag ett mycket bättre slutpris, än jag vågat hoppas på. Jag rekommenderar Helen alla dar i veckan. Lennart Läs mer
    2020-02-03 Helen R svarar Lennart T
    Tack Lennart! Alltid lika roligt när man kan överträffa säljarens förväntningar och jag är glad att vi hittade den bästa köparen.
  • Eva E
    Eva E köpte sin lägenhet med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-01-15

Stenungsund
    Bostadsrätt i Stenungsund
    Smidigt snabbt och väldigt professionell mäklare gjorde det väldigt behagligt att fatta ett sånt stort beslut. Kände mig väldigt trygg med mäklare (och säljare) jag gillar hur jag var bemött Läs mer
    2020-02-03 Helen R svarar Eva E
    Tack Eva! Jag hoppas att du kommer trivas riktigt bra i Stenungsund och jag vet att din son är mycket nöjd med att ha dej närmare sig. Grattis till en jättefin lägenhet!
    Helen R gillar detta
  • Claes T köpte sin lägenhet med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-01-07

Stora Höga-Getskär
    Snabbt svar och fick en bokad visning omgående, mycket nöjd så långt. Läs mer
    2020-02-03 Helen R svarar Claes T
    Tack Claes! Grattis till en jättefin lägenhet och grattis också till en bra försäljning av din lägenhet i Göteborg. Välkommen till Stora Höga!
    Helen R gillar detta
  • Rose-Marie J sålde sin lägenhet med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-12-19

Stenungsund
    Jag sålde min bostadsrätt. Jag blev bemött mycket bra av min mäklare då hon var väldigt hjälpsam, tillmötesgående och det märktes att hon var mycket erfaren. Min förväntning var att få den hjälp jag behövde vilket jag tyckte hon levde upp till. Jag är mycket nöjd med min mäklare då hon var väldigt hjälpsam. Läs mer
    2019-12-19 Helen R svarar Rose-Marie J
    Tack "Rosen" för alla fina ord! Jag önskar dig lycka till med packning, flytt och det nya boendet. Jag vet hur mycket du trivts i din lägenhet och hur mycket den betytt för dej, trots allt inte många som köar i mer än 24 timmar utomhus i mars för att komma först i kön, som värsta Springsteenkonserten. Som sagt, Lycka till!
    Rose-Marie J gillar detta
  • Åsa H köpte sitt hus med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-12-09

Stora Höga
    Köpt Rosens väg 13A, Stora Höga.
    Vi blev väldigt väl bemötta, har känt att Helene har varit tydlig i sin kommunikationen mot oss.
    Vi är väldigt tacksamma för att hon gav oss en visning med relativt kort varsel och på våra premisser.
    Vi kan inget annat än att rekommendera Helene varmt till andra. Läs mer
  • Alicia M köpte sitt hus med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-12-08

Jörlanda
    Köpte ett hus med hennes hjälp. Hon var lätt o få tag i. Löste visning snabbt och smidigt. enkel o prata och diskutera med. Blev väl bemött. Fixk en enkel o smidig affär Läs mer
  • Helena T
    Helena T sålde sitt hus med hjälp av Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-11-28

Ucklum
    Har sålt en gård i Ucklum. Fått jättebra bemötande och hjälp. Kunde inte varit bättre👍 Är mycket nöjd. Läs mer
    2019-11-29 Helen R svarar Helena T
    Tack Helena för alla fina ord! Det har varit ett nöje att få hjälpa er att hitta en köpare. Jag blev som ett litet barn när vi fiskade insjökräftor i samband med fotograferingen. Ni hade verkligen förvandlat gården till en pärla som nu nästa ägare får förvalta.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Stephanie Wehage