Helén Roth
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 29 Läs vad Helén Roth

• Camilla B skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-07-07

Vi anlitade Svensk fastighetsförmedling, Helen Roth. Vi blev professionellt bemötta. Materialet som lade grunden till försäljningen var professionellt och trevligt presenterat. Vi fick goda råd om hur vi skulle gå till väga och vilka eventuella försäkringar mm som vi som säljare skulle använda för att få en trygg försäljning för både säljare och köpare. Läs mer
    2019-07-07 Helen R svarar Camilla B
    Tack Camilla! Tack för att jag än en gång fick förtroendet att hjälpa er med en försäljning. Tack också för att du alltid är så glad och positiv.
  • Anders L skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-07-01

Engagerad, professionell, snabb och mycket trevlig! Läs mer
    2019-07-01 Helen R svarar Anders L
    Tack Anders! Roligt att just ni blev köpare till fastigheten. Jag önskar er en riktigt trevlig sommar ute på Bohusläns svar till Saltkråkan. Hoppas inte badbollarna blåser bort första dagen. Lycka till!
  • Maria U skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-06-25

Vi har köpt en bostadsrätt i Stenungssund.
    Vi fick ett trevligt bemötande, bra och informativa svar på våra frågor.
    Mäklaren är kunnig och erfaren.
    Affären gick snabbt ett professionellt genomförd köp. Läs mer
    2019-06-26 Helen R svarar Maria U
    Tack Maria! Å grattis till er fantastiska lägenhet! Ni kommer behöva nypa er i armen varje morgon, när ni blickar ut över havet, för att förstå att det inte är en dröm. Snabbt gick det allt och det beror på er, tog väl max 12,5 minut innan ni sa, vi tar den! Tack och grattis än en gång!
  • Crister K skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-06-24

Fick ett utmärkt bemötande av mäklaren Läs mer
    2019-07-09 Helen R svarar Crister K
    Tack Crister! Jag är så tacksam att jag fick hjälpa er att sälja ute på Flatholmen. Alltid roligt att få åka båt på arbetstid (vi måste dock träna på tilläggningar). Lycka till med allt nu!
  • Emil D skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-06-10

Helen Roth hjälpte oss förverkliga våra drömmar av att flytta till ett magiskt lantställe med mark och hav. Hon var otroligt kunnig, hjälpsam, trevlig och förtroendeingivande under hela processen. Hon var alltid tillgänglig för oss och gjorde så att alla parter blev nöjda. Nu när vi flyttar kommer vi aldrig göra oss av med detta paradis-ställe, men vi ser så fram emot att Helen kommer att vara den som representerar och hjälper oss i alla framtida bostadsaffärer! 6 av 5 till Helen!! Läs mer
    2019-07-17 Helen R svarar Emil D
    Tack Emil! 6 av 5, inte illa! Bästa betyg jag fått på reco! Ni är så välkomna ut till Orust och jag hoppas jag får komma och hälsa på när påfåglarna kommit på plats. Kanske checkar era mammor in på heltid i gästhuset? Då kan ni fly upp till altanen med 180 graders utsikt och dricka bubbel och bubbla ikapp med dem. TACK än en gång!
  • Günther L
    Günther L skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-05-17

Sålde en bostadsrätt. Mycket trevlig och pålitlig mäklare.
    Gjorde ett fantastiskt jobb och jag kan bara rekommendera henne vidare. Läs mer
    2019-05-18 Helen R svarar Günther L
    Tack Günther! Jag hoppas att allt blir bra nu när du flyttar tillbaka till Tyskland. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen.
  • Vigert B skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-05-11

Vi har tidigare sålt en fastighet via Svensk Fastighetsförmedling, och även den här gången valde vi dem.
    Vid försäljningen av vår villa i Höviksnäs så föll valet på mäklaren Helén Roth.
    Hon har ett trevligt bemötande, är proffsig, aktiv och engagerad. Tydlig i kommunikationen och är mycket förtroendeingivande. Försäljningen i Läge+ gick snabbt och smidigt, från första besöket till besiktning, styling, fotografering och visning med avslut inom 3 veckor.
    Vi kan starkt rekommendera Helén och Svensk Fastighetsförmedling i Stenungsund. Läs mer
    2019-05-13 Helen R svarar Vigert B
    Tack Vigert och Lena! Ett stort nöje för oss på Svensk Fastighetsförmedling att än en gång få hjälpa er med en husförsäljning! Jag hoppas att det inte gick för fort för er. Jag hoppas också att ni känner er trygga med ett långt tillträde och att ni exakt vet vart ni står ekonomiskt nu när ni letar nytt boende. Min förhoppning är så klart att Svensk Fastighetsförmedling också är inblandade i ert nya köp. Lycka till!
  • Dimce P
    Dimce P skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-05-05

Sålde strandfastighet i Stenungsund
    Helene på Svensk Fastighetsförmedling är verkligen fullblodsproffs och noggrann , korrekt ,trevlig och kundfokuserad Läs mer
    2019-05-05 Helen R svarar Dimce P
    Dimce, det har varit fantastiskt att få hjälpa dig att sälja ett läge som definitivt är långt utöver det vanliga! Fullblodsproffs, ingen dålig komplemang. TACK!
  • Henrik L skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-04-03

Köpt villa.
    Helén är påläst, rak och tillmötesgående.
    Om det blir försäljning i framtiden kommer vi använda oss av Helén. Läs mer
    2019-04-11 Helen R svarar Henrik L
    Tack Henrik och Grattis till ett fantastiskt läge! Det ska bli ett nöje att följa eran ombyggnation av huset (om än från vägen). Jag hoppas att eran familj kommer trivas riktigt bra!
  • Anette G skrev om Helén Roth en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-04-01

Som dödsbodelägare har min syster och jag sålt min pappas hus.
    Vi har haft väldigt bra kontakt med vår säljare, alltid funnits till hands och snabb återkoppling. UTMÄRKT! Läs mer
    2019-04-11 Helen R svarar Anette G
    Tusen Tack för rekommendationen Anette! Det har varit ett nöje att hjälpa er. Ni har alltid varit otroligt glada och positiva trots alla känslor med att sälja föräldrarhemmet. Tack än en gång!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Stephanie Wehage