Matilda Lindström
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 33 kunder tycker om Matilda Lindström

• Olof M skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi har både köpt och sålt bostadsrätt med samma mäklare, båda affärerna gick väldigt smidigt till. Bra bemötande, alltid svar inom rimlig tid och absolut en människa som anstränger sig för att det skall flyta på så bra som möjligt. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2018-12-06 Matilda L svarar Olof M
    Tack! Det har varit roligt att få hjälpa er med hela bostadsbytet :) Hoppas att ni får en fin ledighet över julen!
  • Henrik S skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Vi kunde inte vara nöjdare med den hjälp och det bemötande vi fick av Matilda vid köpet av vårt hus. Hon var mycket tillmötesgående och informerade om saker vi behövde tänka på inför och kring köpet. Också noggrann vid köptillfället och gick igenom allt grundligt samtidigt som hon gjorde processen effektiv och smidig. Kändes mycket tryggt och enkelt för oss som förstagångsköpare. Läs mer
    2018-11-30 Matilda L svarar Henrik S
    Tack! Hoppas att ni får en fin advent! :)
  • Ulrika G skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Matilda gav tydliga råd och vi kunde känna oss trygga i hela säljprocessen av vår bostadsrätt. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-11-20 Matilda L svarar Ulrika G
    Tack för era fina ord! Önskar er ett bra slut på 2018 och ser fram emot 2019. Nu går tiden fort fram till att ni får er nya bostad....
  • Evelina J skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Jag var på en privat visning för en bostadsrätt tillsammans med min pojkvän och mamma.
    Vi blev varmt välkomnande av Matilda som berättade om bostaden, vad man bör tänka på som ev. nyinflyttad och området.
    Hon var pålitlig och hade ärliga svar på alla frågor.
    När det uppstod frågetecken kring inredning och möblering var hon snabb med svar på hur man kunde föreställa sig annorlunda möblering vilket var väldigt positivt!
    Efter en grundlig genomgång av bostadsrätten inne och ute fick vi mycket bra information om priser i närområdet och hur hon tror marknaden kommer förändras.
    Jag ger henne ett toppenbetyg! Läs mer
    2018-10-22 Matilda L svarar Evelina J
    Det känns roligt att få hjälpa er i jakten på en ny bostad ;) Det blir spännande att se vart ni hittar hem!
  • Peter P skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Hon gav mig tipset på denna bostaden.

Hon var även idog på att jag skulle komma på förhandsvining osv.

Såg inte möjligheterna till denna fina bostad.

Hon gav massa bra idéer osv. Läs mer
  • Leif K skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Husförsäljning.

Matilda visade en proffsig och personlig attityd.

Hennes erfarenhet, kunnighet, marknadskännedom och vägledning var till stor hjälp vid denna affär, och Matilda överträffade våra förväntningar.

Det har varit en positiv erfarenhet att arbeta med Matilda, då allt har löpt mycket smidigt.

Vi ger Matilda våra varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-10-15 Matilda L svarar Leif K
    Tack för era varma ord och ett fint samarbete! Det har varit roligt att få hjälpa er med er unika fastighet!
  • Marie O skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Lyhörd. Tillmötesgående till oss som köpare. Snabb med admistrationen. En smidig affär Läs mer
    2018-09-10 Matilda L svarar Marie O
    Tack, det har gått smidigt att samarbeta med er! Hoppas nu att tiden fram till tillträder går fort så att ni får njuta av ert nya hus.
  • Stefan Å skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Matilda är verkligen hur kunnig, proffsig och trevlig som helst! Vi är mycket nöjda med Matilda som mäklare, hon har skött vår husförsäljning på absolut bästa sätt. Kan varmt rekommendera Matilda,vi kunde inte önska oss en bättre mäklare. Läs mer
    Matilda L gillar detta
  • Katrine L skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Mäklaren var noggrann o tillmötesgående. Trevlig o lyhörd.
    Uppfyllde alla förväntningar.
    Katrine Läs mer
  • Ida L
    Ida L skrev om Matilda Lindström en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund
    Matilda hjälpte oss med köpet av vårt drömhus! Hon var professionell, påläst, kunnig, engagerad och mycket lyhörd. Matilda levde med andra ord väl upp till förväntningarna man har på en mäklare. Kommunikativ och trevlig på alla vis. Som köpare kände vi oss trygga och välinformerade. Vi kan verkligen rekommendera Matilda. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Stephanie Wehage