Stephanie Wehage
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är de starka kundrelationer som byggs upp, mötet med människor i alla skeden i livet. Ett ansvars- och meningsfullt yrke där man sannerligen har möjlighet att göra en så pass stor affär både framgångsrik och trygg.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Du ska välja mig som fastighetsmäklare därför att vi som kedja och jag som mäklare gör det lilla extra, jag lägger ned min själ i mitt arbete och lämnar ingenting åt slumpen.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Ambitiös, affärssinnad, omtänksam, driven och engagerad ut i fingerspetsarna! Läs mer

Läs vad 80 Läs vad Stephanie Wehage

• Tobias H köpte sitt hus med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-02-22

Trevlig och tydlig. Visade stort engagemang och kunskap. Läs mer
  • Rebecka A sålde sitt hus med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2020-02-21

Stora Höga
    Jag har sålt ett parhus och är jättenöjd med all den hjälp vi fick från Stephanie! Hon var alltid bara ett samtal bort, dag, kväll som helg! Proffsig, kunnig och serviceminded. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Göran L sålde sitt hus med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Centralt
    Vi har sålt friliggande villa, hon skötte sig bra i kontakt med säljare och spekulanterna vi hade hoppas på 4,5 miljoner men nåde ändå 4,4 och det får vi känna oss nöjda med. Läs mer
  • Birgitta L sålde sitt hus med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Centralt
    Sålt friliggande villa centralt i Stenungsund Läs mer
  • Jonas A sålde sitt hus med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Stora Höga
    Det här tyckte vi om Stephanie

*alltid kontaktbar
    *återkommande feedback på hur läget är och processen
    *engagemanget var fantastiskt
    *kunskap om vad eventuella säljare kommer vilja veta om ens bostad
    *jagar svar på allt, även små detaljer som man som säljare inte tänker på men som är guld värt o ha när en eventuell köpare frågar
    *Väldigt bra människokännare

Överlag var vi extremt imponerade av Stepanhie och i våra ögon gjorde hon ett fantastik jobb och vi kommer verkligen rekommendera henne till vänner o bekanta som ska eventuellt sälja Läs mer
  • Jesper L sålde sin lägenhet med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-12-13

Strandnorum
    En extremt duktig mäklare, lyhörd, engagerad och hårt arbetande.
    Listan kan göras lång, men det räcker att säga - Stenungsunds bästa mäklare.
    Ingen annan vi har mött har varit i närheten, hon är den enda jag kan rekommendera till mina nära och kära. Vi kommer definitivt välja Stephanie nästa gång vi säljer. Läs mer
    2019-12-13 Stephanie W svarar Jesper L
    Finner inga ord!! 🙏 Det har varit en ära ☺️
    Stephanie W gillar detta
  • Carl-Philip V sålde sin lägenhet med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-10-29

Hallerna
    Sålt vår bostad med hjälp av Stephanie. Ett lägenhets/radhus på 67 kvm med toppläge uppe på Hallerna

Stephanie är fantastisk på kundmöten både när det kommer till oss men det var även tydligt vid kontraktsskrivning där hon anpassar sig bra till olika personlighetstyper vilket känns avgörande i mäklarbranschen. En bra lyssnare som ständigt är positiv och driven i att alla ska känna trygga med henne och att allt ska gå så bra som möjligt.

Stephanie var något dyrare än den andra mäklaren vi jämförde med vilket ganska förståeligt ökar förväntningarna. Dock så var det första mötet med henne så självklart redan från första handskakningen till mötets avslut så det var inget snack om att det var henne vi ville jobba med. Förväntningarna hon fick med den något högre prislappen levde hon upp till och mer därtill i vårt fall, supernöjda!

Stephanie lyckades redan från första mötet långt innan försäljning övertyga oss om att hon skulle bli vår mäklare, detta genom hennes gemytliga och charmiga sätt att vara där hon kändes erfaren i allt hon pratade om. Hon var saklig, hon återkopplade regelbundet och trots att vi från första gången vi träffades fram tills det var dags på allvar att dra igång försäljningen var något veliga så kändes hon aldrig nånsin besvärad utan hon slängde på sitt härliga leende och ingav det lugn vi behövde från personen som skulle hantera vår hittills största bostadsaffär i livet vilket kändes oerhört skönt.

En riktig stjärna helt enkelt! Läs mer
    2019-10-29 Stephanie W svarar Carl-Philip V
    Calle! Finner inga ord! Det har varit och är ett sant nöje att stå vid er sida genom er bostadsaffär. Ni är bara bäst!
    Stephanie W gillar detta
  • Emma K köpte sin lägenhet med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-10-29

Hallerna
    Jag har köpt en bostad.
    Har fått bra bemötande, bra genomgång av alla papper som ska signeras.
    Min mäklare har varit positiv och hjälpsam.
    Jag kan varmt rekommendera Svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-10-29 Stephanie W svarar Emma K
    Tack för fint omdöme Emma! Så roligt att du hittat hem. Ser fram emot att träffa dig snart igen :)
  • Annika R sålde en tomt med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-10-19

Strandnorum
    Jag har blivit mycket professionellt bemött av Stephanie Wehage. Hon är påläst, kunnig och mycket kompetent samt återkommer snabbt på mina frågeställningar både via mail och telefon.

Jag hittade henne när jag sökte efter bra mäklare på nätet.
    Jag sökte efter en mäklare med ett "modernt" tankesätt att marknadsföra. Hon hade toppbetyg vilket jag även kan intyga. Hon infriade absolut mina förväntningar.
    En god lyssnare, förstår kundens behov och är lyhörd.

Sammanfattningsvis kan jag varmt rek Stephanie Läs mer
    2019-10-19 Stephanie W svarar Annika R
    Tack Annika för din fina rekommendation! Det har varit ett nöje!
    Stephanie W gillar detta
  • Mikael G sålde sin lägenhet med hjälp av Stephanie Wehage en del av Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

2019-10-19

Stenungsund
    Sålt lägenhet, bemötandet var energiskt positivt och allmänt trevlig. Vi märkte av en tydlig kunnighet och optimism. Tävlingsdjävul som har hamnat i rätt bransch.

Vi ser inte hur en mäklare skulle kunna gjort ett bättre jobb än Stephanie. Betyget borde vara 6/5 Läs mer
    2019-10-19 Stephanie W svarar Mikael G
    Bästa ni! Jag tackar ödmjukast - så fint skrivet! Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Stenungsund

Stephanie Wehage