Anna Drangel
Registrerad mäklare sedan 2015-07-06
Aktiv på Reco.se sedan 2020-02-14
2019-08 - 2020-07

Läs vad 4 Läs vad Anna Drangel

• Annelie Å köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Drangel en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-05-08

Tyresö
    Proffsig och trevlig. Tydlig, informativ och återkom snabbt med svar och information. Läs mer
    2020-08-10 Anna D svarar Annelie Å
    Tack Annelie! Hoppas att du ska trivas i nya lägenheten!
    Anna D gillar detta
  • Sofia G sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Drangel en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-05-06

Tyresö
    Anna gav oss ett fantastiskt bemötande, jag kände mig väldigt trygg genom hela säkjprocessen av min bostadsrätt. Läs mer
    2020-05-06 Anna D svarar Sofia G
    Tack för omdömet och för ett gott samarbete! 🌸
  • Birgitta G sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Drangel en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-04-02

3:a
    Strand
    Anna och jag hade ett utmärkt samarbete vid försäljningen av min markplans 3:a med trädgård i vacka Tyresö Strand som genomfördes på endast några dagar.
    Anna är kunnig och får kunderna att känna sig bekväma och lita på att objektet och säljaren är seriösa, vilket leder till gott säljresultat Läs mer
    2020-04-02 Anna D svarar Birgitta G
    Tack detsamma för gott samarbete! Och stort tack för den fina rekommendation Birgitta! 🌺
    Anna D gillar detta
  • Jan-olof H köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Drangel en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-02-14

Centrala Tyresö
    Bostadsrätt
    Uppmärksamt men inte påträngande
    Våra förväntningar gällde lägenheten, men
    Anna bidrog starkt till att vi fick ett positivt intryck
    Vi har letat ett tag, men nu tyckte vi båda att detta var vad vi ville ha. Vi var både lättade och nöjda med ett avslut. Läs mer
    2020-02-14 Anna D svarar Jan-olof H
    Tack Lillian och Jan-Olof! Blir väldigt glad för ert omdöme😀! Det värmer!:) 🌺 Jag hoppas ni ska trivas i nya lägenheten! Trevlig helg!
    Med vänliga hälsningar/Anna Drangel

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tyresö