Fredrica Glatstein

Fredrica Glatstein

Fredrica Glatstein är mäklare på HusmanHagberg Täby

Fredrica Glatstein har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Fredrica Glatstein har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 112 omdömen med ett betyg på 4.9. Fredrica Glatstein har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

112 omdömen om Fredrica Glatstein

Sedan starten hos Reco 2021
Dan G
Kragstalund

Proffesionell, påläst och pedagogisk. Jag har både köpt och sålt via Fredrica, lika nöjd båda gångerna.

Svar från Fredrica Glatstein

Tusen tack för Reco och också jag ska säga tack för ett fint samarbete! Du gjorde ett bra jobb med att vara noggrann och tillgänglig vilket gjorde mitt arbete lättare. En toppensäljare, tack Dan! :)

Wilhelm H
Skarpäng

Tummen upp för bra service! Ordnade kontakt med besiktningsman en söndag! Wow

Svar från Fredrica Glatstein

Tusen tack för den feedbacken, Wille!

Linda L
Skarpäng

Fredrica är en otroligt engagerad och väl insatt mäklare med en stor kunskapsbank. Vi är otroligt nöjda med köpet av vårt första hus via henne :)

Svar från Fredrica Glatstein

Vad roligt. Ni kommer trivas så bra i Skarpäng, det vet jag! Tack, Linda!

Dan G
Kragsta

Trevligt och proffsigt bemötande som ingav förtroende.

Svar från Fredrica Glatstein

Tack Dan, att du skrev en reco! Hoppas vi ses snart.

Sona C
Kragsta

Vi har både köpt av och sålt med Fredrica. Fredrica är professionell, påläst, tillgänglig och hjälpsam. Jag har stort förtroende för henne och kan varmt rekommendera henne. Om jag säljer igen är hon den förta mäklaren jag kontaktar.

Svar från Fredrica Glatstein

Tusen tack för rekommendationen! Jag är övertygad om att vi kommer hålla kontakten. Kram till dig.

Olof Fredrik W
Gribbylund

Vi är mycket nöjda. Vi är mycket nöjda. Vi är mycket nöjda. Vi är mycket nöjda.

Svar från Fredrica Glatstein

Tack, och tack för förtroendet under denna tid. Önskar er allt gott!

Rebecka V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
Centrum

Kändes pålitlig och var påläst om objektet. Vi tyckte att hon skötte budgivningen på ett bra sätt. Ordnade visning m.m. smidigt och vi kände oss uppdaterade. Hon skötte kommunikationen bra. Vi är nöjda och kommer säkert anlita henne när vi som köpare vill sälja.

Svar från Fredrica Glatstein

Vad fint skrivet och blir glad över att ni kan tänka mig att anlita mig i framtiden. Jag hoppas att ni kommer trivas i Täby och om det är något som helst så är ni alltid välkomna att höra av er!

Ivanna Aida N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrica Glatstein en del av HusmanHagberg Täby
Centrum

Professionell. Snäll och trevlig!

Svar från Fredrica Glatstein

Tack Ivanna. Hoppas att ni kommer trivas bra i Uppsala.

Anders H
Bällsta

Grymt dedikerad, trevlig, tillgänglig och ser till att hitta lösningar.

Svar från Fredrica Glatstein

TACK! Och bra samarbete, grundliga uppgifter och upplysningar från er. Jättetack för förtroendet! Ni får bjuda mig på invigning till nya huset sen, ojämn vecka denna gång ;) Kram Fredrica

Mikael H
Bällsta

Fredrica gjorde ett fantastiskt jobb med att föra säljare och köpare samman genom affären. Vi köpte fastighet via Fredrica.

Svar från Fredrica Glatstein

Tusen tack Mikael! Blev väldigt glad för din rekommendation och att ni kände er omhändertagna. Vi hörs av framöver om allt. :)