Josefine Simonsson
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 92 Läs vad Josefine Simonsson

• Bert B köpte sitt hus med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-03-04

Köpt Villa

Söt o rar, verkar veta vad hon sysslar med. Bockar o tackar- Läs mer
    2020-03-06 Josefine S svarar Bert B
    Hej Bert! Tack för dina ord :) Ni har köpt ett superfint hus och ni kommer trivas så bra där :) Välkomna till Vallentuna!
  • Anna H köpte sitt hus med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Vallentuna
    Serviceinriktad och stort tålamod med oss ovana husköpare... Läs mer
    2020-03-06 Josefine S svarar Anna H
    Anna, tack för ditt omdöme. Det var ett sant nöje att få hjälpa er igenom köpprocessen :)
  • Malin H sålde sitt hus med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Vallentuna
    Vi sålde vårat kedjehus. Det var en seg process med många visningar. Men Josefine gav inte upp och nu är det sålt! Läs mer
    2020-03-06 Josefine S svarar Malin H
    Tack Malin för dina ord på Reco! Klart vi inte ger upp :) Tack för ert samarbete och ert förtroende!
  • Love D köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Centrum
    Mitt köp av lägenhet var smidigt och enkelt och hanterades proffsigt av Josefine. Bra och ärlig kontakt rakt igenom. Läs mer
    2020-02-27 Josefine S svarar Love D
    Tack Love!! Vad roligt att ni är nöjda med kontakten och köpet av er lägenhet. Ser fram emot att få besöka er när i flyttat in :)
  • Ralph J köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Västra Bällsta
    Köpt lägenhet.
    Väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Väl förberedd. Läs mer
    2020-02-27 Josefine S svarar Ralph J
    Tack Ralph! Kul att jag fick hjälpa dig i denna process!
  • Linda P sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-02-26

Åby Park
    Sålde lägenhet i Vallentuna innan visning via Josefin!!! Jag var nöjd med både uppdrag och utförande av Svensk fastighetsförmedling och Josefin. Läs mer
    2020-02-27 Josefine S svarar Linda P
    Vad roligt att du blev nöjd Linda och att det blev en smidig försäljning för dig :) Att vi även fick ett superbra slutpris på Läge+ var ju kanon!
  • Jennie H sålde sitt hus med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-02-25

BROTTBY
    Proffsig, tydlig och gjorde en lyckad och snabb försäljning. Läs mer
    2020-02-27 Josefine S svarar Jennie H
    Tack för ditt omdöme Jennie! Är så glad att jag fick ert förtroende och att ni är nöjda med resultatet.
  • Christina F köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-02-23

Åby Park
    Josefin visste att jag sökte en bostad i åby park med uteplats, jag har nog varit lite tjatig på henne. Men nu kom tillfället och hon ringde mig och sa att jag kunde få titta på bostaden och jag föll direkt. Hon är mjuk och trevlig har hon varit irriterad på mig vilket jag kan förstå, så har hon inte visat det. En bra tjej. Läs mer
    2020-02-28 Josefine S svarar Christina F
    Christina, jag är så glad att jag kunde hjälpa dig att hitta en bostad i området du så gärna vill bo i. Det tog lite tid innan vi fick till en visning men jag har aldrig varit irriterad på dig, inte ens lite grann :)
  • Karl-erik M sålde sin stuga med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-01-25

Össeby-Garn
    Sålt ett fritidshus.
    Mäklaren har på ett bra sätt visat vägen och informerat oss genom processen. Mäklaren har hållit det hon lovat och återkommit som vi kommit överens om.
    Mäklaren har varit mycket noggrann och lyhörd för våra önskemål. Vi kan varmt rekommendera Josefine. Läs mer
    2020-02-10 Josefine S svarar Karl-erik M
    Tack för ert förtroende, det har varit väldigt trevligt att samarbeta tillsammans med er! Vad roligt att ni är nöjda med försäljningen :)
  • Fredrik S köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-01-24

Bällstalund
    Köpt bostaden av Josefine, och tyckte hon var väldigt bra , proffsig alltid tillgänglig så jag är nöjd. Läs mer
    2020-02-10 Josefine S svarar Fredrik S
    Tack för ditt omdöme Fredrik. Vad roligt att du är nöjd :) Ses snart igen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Malou Parkkila