Josefine Simonsson

Josefine Simonsson

Josefine Simonsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Josefine Simonsson har varit registrerad mäklare sedan 2008-04. Josefine Simonsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 123 omdömen med ett betyg på 4.8. Josefine Simonsson har haft 49 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 123 Läs vad Josefine Simonsson

• sålde sitt hus med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    • Uthamra
    2021-07-20
    Hon är en mycket professionell mäklare och har ett trevligt sätt och bemötande.
    En säker och trygg mäklare som jag skulle rekomendera till mina vänner.
    Tack Karin för det fina omdömet och tack för ditt förtroende! Josefine Simonsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    • Ekebydal
    2021-07-07
    Josefin är Väldigt hjälpsamt person. Uppmärksam och positivt.
    Tack Alaleh, vad roligt att få göra affärer med er igen :) Josefine Simonsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    • Sörgården
    2021-06-26
    Upplevde Josefine som ordningsam, ärlig och följsam i vår försäljning.
    Tack Daniel för ert förtroende! Så roligt att få sälja föreningens finaste lägenhet :) Josefine Simonsson
    • Rosengården
    2021-06-24
    Trevligt bemötande
    Hade nog inte några direkta förväntningar, hon jobbade på bra
    Allt gick smidigt o relativt snabbt
    Tack för ditt omdöme Gunilla och att jag fick hjälpa dig med försäljningen. Önskar dig en fin sommar! Josefine Simonsson
    • Södra Haga
    2021-06-17
    Josefine lyssnade på vad vi hade tänkt oss med försäljningen och gav oss råd utifrån hennes erfarenheter vilket resulterade till en försäljning där alla var nöjda.
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Glad att jag fick hjälpa er :) Josefine Simonsson
  • Tommie W
    • Vallentuna
    2021-05-20
    Förtroendeingivande och snabb och korrekt återkoppling vid frågor.
    Tack Tommie för ditt omdöme :) Önskar dig en fin helg! Josefine Simonsson
    • Nyby
    2021-03-13
    Josefine var professionell och personlig genom hela processen. Hon var även tillgänglig och tydlig samt fick både oss som köpare såväl som hennes säljare att vara nöjda.

Vid framtida försäljning är Josefine ett självklart val för oss.
    Vad roligt att ni är nöjda, Daniel! Tack för fina ord. Ni kommer passa så bra i det området :) Vi ses snart igen! Josefine Simonsson
    • Nyby
    2021-03-12
    Villa. Hon duktig, snabb, lätt att få tag på, häl peter o lotta
    Tack Peter och Lotta! Det har varit ett sant nöje att samarbeta med er :) Tack för ert förtroende! Josefine Simonsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna
    • Centrum
    2021-02-18
    Vi köpte en lägenhet och är nöjd med bostadsaffären. Mäklaren var flexibel och proffsig.
    Tack János för ditt omdöme. Ser fram emot att hälsa på er när ni flyttat in :) Josefine Simonsson
    • Brottby - Karby
    2021-01-25
    Sålt bostad. Josefin har varit trevlig, smidig, tillgänglig och professionell genom hela processen och jag kan inte tänka mig en bättre mäklare. Högsta betyg från min sida!
    Tack Magnus för dina fina ord och tack för ert förtroende. Ett väldigt fint hus att få ha på sin meritlista :) Josefine Simonsson