Josefine Simonsson
Registrerad mäklare sedan 2008-04-17
Aktiv på Reco.se sedan 2017-07-12
2019-07 - 2020-06

Läs vad 98 Läs vad Josefine Simonsson

• Tomas Vilhelm B köpte sitt hus med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-06-22

Älgeby
    Snabbt och enkelt skött vid vårt köp, gav snabb kontakt och återkoppling.

Tomas och Anna Läs mer
    2020-06-22 Josefine S svarar Tomas Vilhelm B
    Tack Tomas för ditt omdöme :) Ni kommer trivas så bra i ert nya hem!
  • Nigel B
    Nigel B sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-06-17

3:a
    Bällstalund
    Jag har sålt en bostadsrätt. Jag tycker att mäklaren har varit trevlig och kunnig. Läs mer
    2020-06-22 Josefine S svarar Nigel B
    Tack Nigel för ditt förtroende. Det har varit väldigt trevligt att samarbeta med dig!
  • Anna Sofia S köpte sitt hus med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-06-14

Vallentuna
    Allt beror inte bara på mäklare. Det beror på säljare, objekt och köpare.
    Tycker Josefine har återkopplat snabbt och varit tydlig i sin information. Läs mer
    2020-06-22 Josefine S svarar Anna Sofia S
    Tack för ditt omdöme Sofia! Känns roligt att det blev du som till slut köpte radhuset :)
  • Simon B sålde sitt hus med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-05-15

Brottby
    Vi anlitade Josefine för försäljning av en villa.

Vi är mycket nöjda med Josefine som guidade oss genom en väldigt smidig och snabb fastighetsaffär. Läs mer
    2020-05-15 Josefine S svarar Simon B
    Jag är så glad att jag fick ert förtroende! Kul att intresset blev så stort och att ni är nöjda med resultatet :)
  • Carina G
    Carina G köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-05-07

4:a
    Centrum
    Jag har köpt en lägenhet på Centralvägen som Josefine förmedlat, hon är väldigt trevlig och jag köpte även min lägenhet som jag säljer nu av henne. Läs mer
    2020-05-07 Josefine S svarar Carina G
    Alltid roligt med återkommande kunder :) Du kommer trivas så bra i din nya lägenhet! Tack för ditt omdöme, Carina.
  • Per-Arne K sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-04-06

4:a
    Centrum
    Köpt en tvåa och ska sälja min fyra snart.....
    Proffsigt bemötande av en kunnig mäklare.
    Hade inga riktiga förväntningar men blev väldigt
    glad och lite överraskad av den hjälp jag fick.
    Helt suverän hjälp😄👍 Läs mer
    2020-04-07 Josefine S svarar Per-Arne K
    Vad roligt att vi kunde överträffa dina förväntningar! :) Det gör mig glad att du är nöjd, du kommer trivas så bra i din nya lägenhet!
  • Bert B köpte sitt hus med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2020-03-04

Köpt Villa

Söt o rar, verkar veta vad hon sysslar med. Bockar o tackar- Läs mer
    2020-03-06 Josefine S svarar Bert B
    Hej Bert! Tack för dina ord :) Ni har köpt ett superfint hus och ni kommer trivas så bra där :) Välkomna till Vallentuna!
  • Anna H köpte sitt hus med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Vallentuna
    Serviceinriktad och stort tålamod med oss ovana husköpare... Läs mer
    2020-03-06 Josefine S svarar Anna H
    Anna, tack för ditt omdöme. Det var ett sant nöje att få hjälpa er igenom köpprocessen :)
  • Malin H sålde sitt hus med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Vallentuna
    Vi sålde vårat kedjehus. Det var en seg process med många visningar. Men Josefine gav inte upp och nu är det sålt! Läs mer
    2020-03-06 Josefine S svarar Malin H
    Tack Malin för dina ord på Reco! Klart vi inte ger upp :) Tack för ert samarbete och ert förtroende!
  • Love D köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Simonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

2:a
    Centrum
    Mitt köp av lägenhet var smidigt och enkelt och hanterades proffsigt av Josefine. Bra och ärlig kontakt rakt igenom. Läs mer
    2020-02-27 Josefine S svarar Love D
    Tack Love!! Vad roligt att ni är nöjda med kontakten och köpet av er lägenhet. Ser fram emot att få besöka er när i flyttat in :)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Vallentuna

Malou Parkkila