Alla kategorier Mäklare Södermanland Strängnäs Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Trädgårdsgatan 25, 645 22 Strängnäs — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Strängnäs!

Strängnäs i Södermanland är vackert beläget vid Mälarens södra strand. Här har du närhet till städer som Eskilstuna och Södertälje, samtidigt som naturen finns nära. Om du letar boende i Strängnäs eller området runt Mariefred finns vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor här för att hjälpa dig.

Vi har koll på omgivningarna. Koll på alla bostadsområden. Dessutom har vi mer koll på mäklarbranschen än de flesta eftersom vår mäklarkejda har 80 års erfarenhet. Kontakta oss så får du hjälp med hela bostadsaffären!

Läs vad 19 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

• Eva Annika L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Torbjörn har hjälpt mig att sälja ett hus jag ärvt. Han har delat med sig av sin kunskap och erfarenhet. Inga frågor har känts för små eller stora att ställa till honom. Torbjörn har givit snabb återkoppling efter visningar och varit lätt att få tag i. Ett glatt humör och bra humor är inte minst viktigt.

Jag rekommenderar gärna Torbjörn! Läs mer
  • Ann-Sofie T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Har sålt vår villa genom Svensk fastighetsförmedling med hjälp av mäklare Torbjörn Länn. Välbemött av mäklaren som har vårt fulla förtroende. Professionell och ärlig i sina råd. En trygg affär rakt igenom. Vi har anlitat samma mäklare förut och kommer vid behov göra det igen. Läs mer
    2018-11-19 Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs svarar Ann-Sofie T
    Tack för dom fina orden! Men Ni vet ju att en bra försäljning alltid bygger på ett fint samspel mellan säljare och mäklare. Med dig och Jari är det väldigt lätt att få till det bra. Ni är öppna och lyhörda, kommer med egna ideer och lyssnar på mina för att få till en bra försäljning. Jag tycker vi lyckades bra i den marknad som vi just nu är inne i och dom unga köparna är ju väldigt nöjda och förhoppningsfulla inför flytten till Åker. Stort tack för förtroendet för denna gång!
  • Bo Sören E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag sålde min bostadsrätt, 4 rok i Strängnäs. Jag fick ett mycket gott bemötande och kände mig väldigt trygg med mitt val av mäklare.
    Elisabeth är en fantastiskt varm och omhändertagande mäklare. Jag fick hela tiden information och hon var tillgänglig så fort jag hade någon fråga.
    Mina förväntningar innehöll en viss oro för att det inte skulle gå att sälja nu, då marknaden stannat av.
    Elisabeth bekräftade marknadsläget men var samtidigt så saklig, kunnig och positiv att jag kunde släppa min oro.
    En personlig och mycket kunnig mäklare som jag kan rekommendera med högsta betyg. '
    Elisabeth har verkligen ett helhets omhändertagande av hela försäljningen.

Stort tack från en supernöjd kund.

Mvh/Bosse Eriksson Läs mer
    2018-11-09 Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs svarar Bo Sören E
    Tack för förtroendet att sälja din fina lägenhet Bosse! Och många tack för de fina orden, de värmer! 😊

Ha en jättefin helg, vi ses snart igen!

Varma hälsningar/ Elisabet Jacobsen SvenskFast Strängnäs
    Elisabet J gillar detta
  • Monica R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Jag har sålt ett litet torp, som jag har bott i permanent. Jag har blivit bemött på ett respektfullt och mycket trevligt sätt. Mina intressen har tagits tillvara på ett professionellt sätt och mäklaren har varit väldigt engagerad och lagt ner ett otroligt bra arbete. Tomas har verkligen levt upp till mina förväntningar på ett mycket positivt sätt. Som kund känner man sig lyssnad på och han är otroligt seriös i sitt arbete. Jag är väldigt nöjd med det arbete som Tomas har lagt ner.
    Vänliga hälsningar Monica Rasmusson Läs mer
  • Anna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi sålde en villa i juli 2018. Det bästa med vår mäklare, förutom att han sålde vår villa på 2 veckor mitt i sommaren, var att vi hela tiden blev uppdaterade och fick information om processen.

Vi har haft en bra dialog, och mäklaren har varit mycket flexibel och tillmötesgående. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Daniel A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Torbjörn sålde vårt torp. Allt hanterades mycket proffsigt. Läs mer
  • Gunnar F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi fick en bra kontakt direkt med Mäklare Tomas Engström.
    Tomas gav ett seriöst intryck på oss redan från vårt första möte. Läs mer
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Gick på privata rekommendationer när jag valde mäklare och kan glatt rekommendera dom vidare nu när min affär är färdig!
    Tack Tomas Engström! Läs mer
  • Eva C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Allt var helt enligt förväntan, trevlig och seriös mäklare som det gick att prata med.
    Jag kanske var jobbig med mina sms,men inga sura miner där... Läs mer
  • Peter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Kunnig och saklig med bra bemötande. Läs mer
  • Johan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Mycket kunnig mäklare med bästa tänkbara områdeskännedom. Mkt proffsig och väldigt lätt att ha kontakt med. Lyssnar o tar hänsyn till kundens önskemål men kommer även med egna kreativa förslag när det behövs. Alltid snabb återkoppling vid frågor. Perfekt service från första kontakt till avslut av husaffär. Rekommenderas å det varmaste! Läs mer
    2017-05-07 Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs svarar Johan E
    Tack för förtroendet jag fick att sälja Er fastighet! Och tack för det fina samarbetet! Att sälja en fastighet handlar inte enbart om att mäklaren gör sitt jobb. Det handlar till största delen om att samarbetet mellan säljaren och mäklaren fungerar bra och med dig Johan o Cecilia ser jag att det fungerat perfekt! Därav ett resultat som vi båda är nöjda med! Välkomna tillbaka och till mig när Ni vill återvända till Strängnäs!
    Hälsningar Torbjörn
  • Linda E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Kompetent personal och alltid snabba svar. Mycket nöjda kunder. Läs mer
  • Jimmy E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Alltid bemötande över förväntan!! Alltid snabb service och snabb återkoppling!! Läs mer
  • Willy J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Fick ett mycket gott bemötande av Tomas som genast ingav stort förtroende.
    Skapade trivsam kontakt, visade stor kunnighet.

Jag kände mig som en betydelsefull kund Läs mer
  • Axel H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Bästa mäklaren jag pratat med! Supertrevlig och proffsig! Läs mer
  • Håkan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Proffsigt hanterat från början till slut. Alla våra förväntningar uppfyllda. Läs mer
  • Torgny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Påläst och erfaren mäklare som vet vad han pratar om. Smidig att jobba med!😀😀 Läs mer
  • Maria K
    Maria K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vår mäklare var mycket kunnig och påläst gällande marknaden för vår lgh.
    Vi fick oerhört värdefulla råd inför försäljning.
    Alla möten var mycket professionella och välplanerade.

Vi är oerhört nöjda och kommer fortsättningsvis bara att anlita den mäklare vi hade vid vår försäljning. Läs mer
  • Jimmy E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Ja är mycket nöjd med min mäklare.
    Ett mycket bra bemötande.
    Samt ett proffesionellt arbete.
    Kan varmt rekommendera till andra säljare. Läs mer

Trädgårdsgatan 25, 645 22 Strängnäs