Alla kategorier Mäklare Södermanland Strängnäs Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Trädgårdsgatan 25, 645 22 Strängnäs — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Strängnäs!

Strängnäs i Södermanland är vackert beläget vid Mälarens södra strand. Här har du närhet till städer som Eskilstuna och Södertälje, samtidigt som naturen finns nära. Om du letar boende i Strängnäs eller området runt Mariefred finns vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor här för att hjälpa dig.

Vi har koll på omgivningarna. Koll på alla bostadsområden. Dessutom har vi mer koll på mäklarbranschen än de flesta eftersom vår mäklarkejda har 80 års erfarenhet. Kontakta oss så får du hjälp med hela bostadsaffären!

Läs vad 15 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

• Anna H
    Anna H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi sålde en villa i juli 2018. Det bästa med vår mäklare, förutom att han sålde vår villa på 2 veckor mitt i sommaren, var att vi hela tiden blev uppdaterade och fick information om processen.

Vi har haft en bra dialog, och mäklaren har varit mycket flexibel och tillmötesgående. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Torbjörn sålde vårt torp. Allt hanterades mycket proffsigt. Läs mer
  • Gunnar F
    Gunnar F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vi fick en bra kontakt direkt med Mäklare Tomas Engström.
    Tomas gav ett seriöst intryck på oss redan från vårt första möte. Läs mer
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Gick på privata rekommendationer när jag valde mäklare och kan glatt rekommendera dom vidare nu när min affär är färdig!
    Tack Tomas Engström! Läs mer
  • Eva C
    Eva C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Allt var helt enligt förväntan, trevlig och seriös mäklare som det gick att prata med.
    Jag kanske var jobbig med mina sms,men inga sura miner där... Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Kunnig och saklig med bra bemötande. Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Mycket kunnig mäklare med bästa tänkbara områdeskännedom. Mkt proffsig och väldigt lätt att ha kontakt med. Lyssnar o tar hänsyn till kundens önskemål men kommer även med egna kreativa förslag när det behövs. Alltid snabb återkoppling vid frågor. Perfekt service från första kontakt till avslut av husaffär. Rekommenderas å det varmaste! Läs mer
    2017-05-07 Torbjörn L svarar Johan E
    Tack för förtroendet jag fick att sälja Er fastighet! Och tack för det fina samarbetet! Att sälja en fastighet handlar inte enbart om att mäklaren gör sitt jobb. Det handlar till största delen om att samarbetet mellan säljaren och mäklaren fungerar bra och med dig Johan o Cecilia ser jag att det fungerat perfekt! Därav ett resultat som vi båda är nöjda med! Välkomna tillbaka och till mig när Ni vill återvända till Strängnäs!
    Hälsningar Torbjörn
  • Linda E
    Linda E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Kompetent personal och alltid snabba svar. Mycket nöjda kunder. Läs mer
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Alltid bemötande över förväntan!! Alltid snabb service och snabb återkoppling!! Läs mer
  • Willy J
    Willy J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Fick ett mycket gott bemötande av Tomas som genast ingav stort förtroende.
    Skapade trivsam kontakt, visade stor kunnighet.

Jag kände mig som en betydelsefull kund Läs mer
  • Axel H
    Axel H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Bästa mäklaren jag pratat med! Supertrevlig och proffsig! Läs mer
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Proffsigt hanterat från början till slut. Alla våra förväntningar uppfyllda. Läs mer
  • Torgny S
    Torgny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Påläst och erfaren mäklare som vet vad han pratar om. Smidig att jobba med!😀😀 Läs mer
  • Maria K
    Maria K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Vår mäklare var mycket kunnig och påläst gällande marknaden för vår lgh.
    Vi fick oerhört värdefulla råd inför försäljning.
    Alla möten var mycket professionella och välplanerade.

Vi är oerhört nöjda och kommer fortsättningsvis bara att anlita den mäklare vi hade vid vår försäljning. Läs mer
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Ja är mycket nöjd med min mäklare.
    Ett mycket bra bemötande.
    Samt ett proffesionellt arbete.
    Kan varmt rekommendera till andra säljare. Läs mer

Trädgårdsgatan 25, 645 22 Strängnäs