Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

En del av Svensk Fastighetsförmedling www.svenskfast.se
  • BadgeEightYears
Ring 0159-302 30 Dela

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Strängnäs! Strängnäs i Södermanland är vackert beläget vid Mälarens södra strand. Här har du närhet till städer som Eskilstuna och Södertälje, samtidigt som naturen finns nära. Om du letar boende i Strängnäs eller området runt Mariefred finns vi på Svensk fastighetsförmedlings kontor...

911 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Sofie B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniella Tillberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Mariefred

Daniella har varit kanon sedan dag ett när hon hjälpte till att få fart på oss som endast var i tankestadiet om att köpa bostad. Hon är väldigt social och glad. Lättsam att ha att göra med. Köpa bostad är alltid lite läskigt och med det tillkommer 100 frågor som Daniella glatt svarar på och förklarar på ett pedagogiskt sätt, vilket har gjort att man känt sig trygg med henne från dag 1. Hon tar sin tid och förklarar hela processens väg från tanke till sälj samt ekonomiska, så man vet hur processen ser ut och uppdaterar...

Erik L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniella Tillberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Södertälje

Påläst. Glad. Trevlig. Kunnig. Omtänksam. Positiv.

Anna M
Mariefred

Daniella lyckades sälja vårt radhus i raketfart trots tuffa tider och hård konkurrens på marknaden, vilket gjorde att vi fick möjligheten att köpa det hus som vi hade gått och fallit för. Vi är otroligt tacksamma för det engagemang och den insats som hon bidragit med. Daniella är rak och tydlig, hon har en förmåga att sätta realistiska förväntningar samtidigt som hon sprider en väldigt positiv och förväntansfull stämning. Hon har verkligen tagit på allvar att vi velat få till en snabb affär, hon har varit flexibel med...

Casper M
Mariefred

Daniella är en riktigt duktig mäklare, lyhörd och väldigt trevlig. Hon lyckades få oss känna ett lugn i en rätt hektisk marknad och tidspressad situation. Vi är extremt nöjda över hur hon har hjälpt oss hitta vårt drömhem.

Helena B
Sålde sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Stallarholmen

Elisabet är en otroligt bra mäklare. Positivt och erfaren. Hon uppdaterar och gör dig delaktig i arbetet. Hon är flexibel och lyhörd och har god erfarenhet av både säljare och köpare. Har anlitat henne vid flera tillfällen och skulle varmt rekommendera andra att göra det.

Svar från Elisabet Jacobsen

Tusen tack för din fina reco Helena! Så roligt att få hjälpa dig! Mina bästa hälsningar, trevlig helg! Elisabet

Tomas T
Köpte sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Strängnäs

Annalena är noggrann och följer upp frågor som uppstår. Annalena arbetar också effektivt och inger stort förtroende.

Milad K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Karlberga Park

Upplever att Cajsa var för ensidig i denna affär. Frågade även en viktig fråga kring lägenheten som jag inte fick ett riktigt svar på men som jag senare efter köpet fick andra uppgifter än det jag fick av henne. Detta hade man önskat få innan köpet. Förutom det kunde man se att Cajsa är klok och hon var tillgänglig när man försökte kontakta henne vilket var positivt!

Svar från Cajsa Qvarfordt

Tack för ditt omdöme. Det är svårt att ge svar på något som varken jag eller säljarna kände till men som tur var så var det ju inget problem för er. Grattis till en fin lägenhet!

Folke E
Sålde sitt hus med hjälp av Daniella Tillberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Södertälje

Mycket kunnig och ett mycket vänligt och tillmötesgående sätt.. Hade alltid svar på våra frågor och var lätt att komma i kontakt med.

Taina L
Sålde sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Viksberg / Viksäter

En mäklare som verkligen lyssnar på oss som säljare och insatt i ekonomin på marknaden. Högt intresse av att lära sig om vårt objekt så spekulanter fick svar på sina frågor. Vi uppskattade verkligen tydligheten, proffsigheten och kunskapen hos Cajsa.

Svar från Cajsa Qvarfordt

Tack för ditt omdöme Taina och att jag fick hjälpa er :-)

Björn Erik J
Södertälje

Daniella har varit kunnig, engagerad, positiv, kreativ, alltid lätt att nå och trevlig att samarbeta med

Fredrik M
Köpte sitt hus med hjälp av Daniella Tillberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Södertälje

Trevlig, glad proffsig och tillmötesgående

Anastasia B
Mörkö

Daniella var vänlig, hjälpsam och tillgänglig under hela processen. Även när vi hade ytterligare frågor om fastigheten försökte hon hjälpa oss och klargöra eventuella osäkerheter. Vi är nöjda och kan rekommendera Daniella.

Fredrik G
Mariefred

Elisabet är Sveriges i särklass bästa mäklare, alla kategorier. Rekommenderas!

Svar från Elisabet Jacobsen

Wow, tusen tack Fredrik!! Det har varit så kul att få hjälpa er familj och nu andra gången till och med :) Ses snart! Mina varmaste hälsningar! /Elisabet

Karl Per Mattias L
Sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Sakkunnig,pedagogisk och väldigt effektiv

Hej, Stort tack för fint omdöme, vi ses framåt. Hälsningar Annalena

Brittmarie P
Köpte sitt hus med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Mariefred

Trevligt, juste, och korrekt bemötande. Bra på att snabbt svara på våra frågor och funderingsr

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack Brittmarie! Härligt att ni hittat hem här i Mariefred! Varma hälsningar från mig! /Elisabet

Tommy P
Mariefred

Trevlig, proffsig, kunnig. Lätt att få kontakt med.

Svar från Elisabet Jacobsen

Tack för dina fina ord Tommy! Roligt att vara den som välkomnar er till Mariefred! Mina varmaste hälsningar! /Elisabet

Seved Holger C
Strängnäs

Upplevde Annalena som mycket kunnig och proffsig. Fick bra tips vid första besöket och hur man skulle styla före fotograferingen. Hon är även mycket trevlig och hjälpsam jag kan verkligen rekommendera henne som mäklare.

Svar från Annalena Stening

Hej, Tackar för fina ord och rekommendationen. Vi ses snart igen ha det fint! //Annalena

Karolina M
Nykvarn

Trovärdig, kompetent och sanningsenlig.

Svar från Cajsa Qvarfordt

Kul med en så lyckad affär :-)

Rickard F
Mariefred

Trevligt första bemötande, fick endå hyfsat resultat i tid trots rådande omständigheter, samt enkel att ha och göra med

Karin F
Mariefred

Daniella är en varm och väldigt härlig mäklare! Stöttade oss som köpare med tips och råd, gav oss en trygghet, genom hennes kunskap och förståelse. Upprätthöll en väldigt bra och snabb kommunikation. Det kändes väldigt bra att ha henne med hela vägen och jag rekommenderar henne varmt!

Malin P
Nykvarn

Cajsa har hanterat mitt uppdrag på ett mycket proffsigt sätt. Trevlig, snabb och effektiv.

Kristin G
Mariefred

Elisabet kan jag varmt rekommendera till alla som ska sälja sin bostad. Hon är en trygghet i en sån här stor affär, är väldigt kunnig och framförallt tydlig och transparant med information. Snabb på att svara på alla mina frågor och kom med bra råd i olika situationer.

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack för din fina rekommendation Kristin! Så roligt att få hjälpa dig och att vi hittade så bra köpare! Vi ses snart igen, mina varmaste lycka till i ert nu stundande husletande!

Helena J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Sundby Park

Trevlig och tydlig mäklare. Var påläst om lägenheten oh vi har inget att klaga på. Det blev en snabb affär så Anna-lena behövde inte lägga så mycket tid på oss.

Svar från Annalena Stening

Hej Helena, Tack för ditt omdöme ses snart igen ha det fint :-) Hälsningar Annalena

Irene H
Nykvarn

Mycket proffsig och dessutom hjälpsam och snäll mot en gammal tant . Irene

Kamal Ahmed A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Kallfors

Trevligt och professionellt på sitt arbete.

Pernilla F
Köpte sin stuga med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Torsjödal

Cajsa var under hela processen trevlig, proffsig, kom med snabba svar och var enkel att prata med kring de frågor jag hade. Jag är mycket nöjd!

Svar från Cajsa Qvarfordt

Tack för dina fina ord och grattis till ett fint köp!

Selma G
Kallfors

Professionell samtidigt som hon är personlig och ödmjuk. God kontakt med både köpare och säljare. Rekommenderar henne!

Jimmy F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Sundby Park

Anna-Lena är fantastiskt trevlig och engagerad mäklare med bred erfarenhet. Jag är mycket nöjd med hennes hantering av att sälja min lägenhet. Jag rekommenderar starkt att ni som går i säljtankar kontaktar Anna-Lena för ett säljuppdrag. Stort lycka till önskar jag Anna-Lena och även till er som funderar på att sälja en fastighet. //Jimmy

Svar från Annalena Stening

Tusen tack Jimmy för din rekommendation, tack för att jag fick hjälpa till. Ha det fint :-)

Pontus J
Sundby Park

Påläst, snabb återkoppling, glad, bra bemötande, ordningssam.

Hej, Tackar kul att kunna hjälpa till ses snart igen :-) //Annalena

Peter S
Köpte sitt hus med hjälp av Cajsa Qvarfordt en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Nykvarn

Trevlig person som är mycket snabb i sin kommunikation. Lovar hon något, så blir det gjort i god tid.

Linda H
Strängnäs

Mycket trevligt bemötande. Affären gick snabbt och smidigt. Elisabet känns kunnig o Inger trygghet. Kan varmt rekommendera Elisabet.

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack Linda! Så kul att ni äntligen hittade hem! Välkomna till Strängnäs! :) Mina varmaste hälsningar till er!

Bengt K
Järna

Snabb och säker process kring mäklandet. Hade alltid en plan när något oförutsett dök upp.

Arne Roland E
Centrala Södertälje

Mycket bra bemötande av mäklaren Kunnig om bostadsrättsföreningen Mycket trevlig ock hjälpsam med köpet

Anna L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Strängnäs

Mycket kompetent mäklare, koll på saker. Väldigt tillmötesgående och trevlig.

Svar från Elisabet Jacobsen

Åh TACK Anna, så roligt att höra att ni är nöjda! Mina varmaste hälsningar!

Kristofer L
Södertälje

Jag känner mig nöjd med Cajsa som mäklare, hon navigerade affären bra med sin erfarenhet som mäklare.

Nancy G
Glasberga

Mycket bra! Hon är väldigt glad med mycket energi och ger människor hopp om saker och ting. Vi hade svårt med försäljning men med hennes skicklighet lyckades vi fixa det. Mycket engagerad och flexibel mäklare. Eloge till henne och hennes insats 👍

Peter T
Strängnäs

Trevlig. Pratar så man förstår. Väldigt smidig försäljning. Svarar snabbt på mejl och SMS. Jag har använt Svensk Fast två gånger förut och har varit nöjd.

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack för dina fina ord och för ert förtroende med försäljningen Peter! Mina varmaste hälsningar! /Elisabet

Alice H
Ytterjärna

Kan inte tänka oss en bättre mäklare! Cajsa har varit ett självklart val för oss vid båda våra försäljningar, som gått väldigt lyckat och smidigt. En mycket kompetent, trygg och närvarande mäklare som vi varmt rekomenderar. /Alice och Samuel

Samuel B
Ytterjärna

Jag skulle ALDRIG vilja ha en annan mäklare. ALDRIG! Jag hoppas innerligt Cajsa är mäklare så länge jag lever och ska köpa eller sälja något. har både köpt av henne och sålt med henne. De är så bra och går så smidigt!! Hon har sålt 2 av våra bostäder och har köpt en av henne.. REKOMMENDERAR HENNE SÅ STARKT! KUNNIG! PROFFSIG. TREVLIG! har allt men behöver.

Daniel H
Strängnäs

Kan verkligen rekommendera Elisabet. Kunnig, proffsig, tydlig och trevlig. Ger ett glatt och positivt bemötande och har oftast haft svar på mina frågor på en gång. Har hon inte haft svar så har det tagit max 15 minuter innan hon har återkommit med ett svar. Sammanfattningsvis: Glad, lyhörd, proffsig och otroligt kunnig.

Svar från Elisabet Jacobsen

Tusen tack för din fina rekommendation Daniel, det värmer verkligen! Härligt att ni hittat hem till slut, varmt välkommen till Strängnäs! :) Mina varmaste hälsningar!

Harriet E
Strängnäs

En proffsig och kunnig tjej. Lugn och trevlig, bra bemötande. Alltigenom supernöjd!!!

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort TACK Harriet! Kändes så fint att få hjälpa er! Mina varmaste hälsningar!

Johan W
Östertälje

Hon är alltid lika trevlig. Jobbar hårt och effektivt. Och hjälper till i alla lägen.

Mia S
Östertälje

Vi är otroligt nöjda med Cajsa som mäklare vid vår försäljning. Så duktig, trygg och enormt engagerad! Närhelst vi hört av oss så har vi fått svar med detsamma. Ordning och reda i varenda detalj. Kompetens och glädje i ett paket. Vill verkligen rekommendera Cajsa!!

Maria O
Strängnäs

Mycket trevligt bemötande där man kände sig sedd och lyssnad på. Tydlig kommunikation.

Svar från Annalena Stening

Hej Maria, tack för din fina respons till min reco. Ses snart igen må så gott :-)

Lotta S
Södertälje

Har blivit välbemött , fått svar på mina frågor o lägenheten blev såld omgående o okomplicerat

Patricia Ö
Södertälje

Hon var lätt tillgänglig, trevlig och kunnig. Hela processen gick väldigt fort och smidigt. Rekommenderar Daniella starkt som mäklare! 😊

Marita F
Strängnäs

Anna-lena är mycket proffsig, supertrevlig ooh jättebra både som person och mäklare. Vi är jättenöjda med försäljningen av vår bostad på tranbärsstigen 22b strängnäs.

Svar från Annalena Stening

Hej igen Marita, Tack så mycket för fina ord till mig jättekul att få hjälpa till , ses snart igen :-) //Annalena

Nichlas B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabet Jacobsen en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Strängnäs

Har haft en jättebra kontakt genom hela resan, och hon lyckades sälja lägenheten för betydligt mer än vad jag vågade hoppas på. Jag är supernöjd. //Nichlas

Svar från Elisabet Jacobsen

TACK Nichlas!!! Jag blir väldigt glad! Roligt att höra du är så nöjd! Det har varit kul att jobba med dig! Mina varmaste hälsningar! /Elisabet

Orvokki N
Strängnäs

Mycket professionellt gjort arbete. Kan varmt rekommendera henne

Svar från Elisabet Jacobsen

Stort tack Orvokki, det var roligt att kunna hjälpa er! Vi ses snart igen! Mina varmaste hälsningar/Elisabet

Margareta B
Ritorp

Cajsa Qvarfordt är tillmötesgående,lugn,lyhörd,kunnig och saklig ! Visade stor hjälpsamhet med alla moment vid försäljning av huset! Mycket omtyckt av mig! Så tacksam att jag valde henne !

Svar från Cajsa Qvarfordt

TACK Margareta, det har varit ett nöje att få hjälpa dig :-)