Annalena Stening
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 11 Läs vad Annalena Stening

• Claes W sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-04-02

Strängnäs
    Vi har sålt en villa i Strängnäs och blev uppringd av Anna-Lena som hört på omväg att vi skulle sälja. Anna-Lena har bemött oss proffesionellt med ett glatt leende.
    Vi har gjort en snabb försäljning i en svår tid och har därför svårt att svara på om förväntningar uppfyllts.
    Totalt sett är upplevelsen bra. Läs mer
  • Mikael K köpte sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-04-02

Strängnäs
    Anna Lena. Hade har ett proffsigt men ändå avslappnat bemötande. Man känner sig bekväm och säker på att man får den hjälp man behöver. Läs mer
  • Britt-marie D köpte sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-03-13

Centrum
    Jag har köpt en bostadsrätt och ska sälja min bostadsrätt. Anna-Lena har hjälpt mig på bästa sätt och hon är alltid glad och trevlig. Nu på söndag den 15/3 är det visning på min lägenhet.
    Positivt bemötande gynnar alla. Det står Anna-Lena för. Läs mer
    2020-03-14 Annalena S svarar Britt-marie D
    Tack så mycket för fina ord Britt-marie, :-)
    Annalena S gillar detta
  • Edisa C köpte sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-02-21

Strängnäs
    Professionellt bemötande, tydlig och saklig Läs mer
    2020-02-21 Annalena S svarar Edisa C
    Tack så mycket Edisa för fina ord, ses i Juni igen.
    Annalena S gillar detta
  • Bengt Arne Olof K sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-02-19

Stallarholmen
    Mycket charmant mäklare med humor och dessutom serviceminded. Läs mer
    2020-02-20 Annalena S svarar Bengt Arne Olof K
    Tack Bengt, det var roligt att få hjälpa till vi ses snart igen :-) Hälsningar Annalena
    Annalena S gillar detta
  • Isabella O sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-12-16

Mariefred
    Vi hade Annalena som mäklare när hon hjälpte oss att sälja våran villa. Vilket gick både snabbt & enkelt. Vi Rekommenderar varmt henne, hon hade ett mycket proffsigt bemötande & långt över förväntan när de kom till tillgängligheten. Dessutom är Annalena väldigt jordnära med nära till skratt vilket gjort allt mycket roligare.

Vi är bara nöjda med Annalena & får våra varmaste rekommendationer som mäklare. Läs mer
    2019-12-17 Annalena S svarar Isabella O
    Tack fina Isabella för de varma rekommendationerna och tack för att jag fick hjälpa till med er försäljning.... tack också för alla skratt :-)
    Varma hälsningar Annalena
    Annalena S gillar detta
  • William L köpte sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-11-28

Strängnäs
    Köpte en liten fin tvåa i Strängnäs. Blev mycket trevligt bemött och fick svar på alla frågor jag hade. Uppföljning skedde inom ett par dagar efter visning och under processen av att köpa har Annalena varit till stor hjälp för mig som förstagångsköpare. Toppbetyg till en toppenmäklare. Läs mer
    2019-11-28 Annalena S svarar William L
    Hej William, tack för fina ord och fint betyg. :-) Hälsningar Annalena
    Annalena S gillar detta
  • Lennart B sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-11-23

Mariefred
    Håller tummarna för att affären går igenom på tisdag. Vi har fått backa lite på utropspriset, men det kan bero på fel säsong. Annalena har jobbat hårt för att sälja huset. Läs mer
  • Lars Å sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-10-22

Strängnäs
    Annalena hjälpte oss att sälja vårt hus utanför Strängnäs med en stor portion entusiasm och professionalism. Hela försäljningsprocessen gick snabbt och enkelt, och med ett glatt humör. Läs mer
    2019-10-22 Annalena S svarar Lars Å
    Hej, Tacksam över att få hjälpa till :-) //Annalena
    Annalena S gillar detta
  • Monica B köpte sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-10-15

Centrum
    Jag har köpt en bostadsrätt. Bemötandet var varmt personligt och korrekt. Det var smidigt, snabbt och det kändes tryggt att genomföra affären. Läs mer
    2019-10-15 Annalena S svarar Monica B
    Tack Monica, det var kul att få hjälpa till. :-)

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Linda Sköld