Annalena Stening

Annalena Stening

Annalena Stening är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Annalena Stening har varit registrerad mäklare sedan 2018-01. Annalena Stening har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 132 omdömen med ett betyg på 4.8. Annalena Stening har haft 46 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

132 omdömen om Annalena Stening

Sedan starten hos Reco 2019
Denniz N
Sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Åkers styckebruk

Vi är mycket nöjda med Annalena, trevlig som person och professionellt Bemötande i sin yrkesroll

Svar från Annalena Stening

Hej Denniz, tusen tack för ditt fina omdöme önskar er en fin midsommar. :-) hälsningar Annalena

Johan N
Köpte sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Fantastisk! Seriös, kunnig & förtroendeingivande

Svar från Annalena Stening

Hej Tack för ett mycket fint omdöme vi hörs och ses snart igen. Hälsningar Annalena

Niclas H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
Centrum

Alltid tillgänglig för frågor och ger snabbt svar Trevligt bemötande Mycket kunnig och erfaren Bra uppdaterad på objektet

Hej, Tusen tack för fin bedömning. Lycka till med lägenheten. :-) //Annalena

Ann E
Strängnäs

Saklig information, bra kommunikation, hämtade ytterligare begärd information snabbt och smidigt, flexibel.

Hans Christian A
Strängnäs

Vi fastnade snabbt för Annalena trots att vi träffade flera mäklare. Hon är trygg, vänlig och omtänksam. Samtidigt som hon är proffsig och jobbar hårt. Vi är djupt tacksamma att hon tog hand om oss och ger henne våra allra varmaste rekommendationer.

Svar från Annalena Stening

Tusen tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen av ert fina hus, så roligt! Tack för fin rekommendation :-) ses snart igen //Annalena

Margareta Elisabet F
Centrum

Annalena var under hela processen från visning av objektet till slutförande av köpet hjälpsam och engagerad .

Svar från Annalena Stening

Hej, Tack för fint omdöme lycka till med nya lägenheten. :-) hälsningar Annalena

Pontus B

Proffsig, hjälpsam, snabb återkoppling

Svar från Annalena Stening

Tack så mycket Pontus, tack för att jag fick hjälpa till. Vi ses på tillträdet. //Annalena

Tomas T
Strängnäs

Annalena är noggrann och följer upp frågor som uppstår. Annalena arbetar också effektivt och inger stort förtroende.

Tusen tack Tomas för en fin bedömning. Vi hörs framåt :-) //Annalena

Karl Per Mattias L

Sakkunnig,pedagogisk och väldigt effektiv

Hej, Stort tack för fint omdöme, vi ses framåt. Hälsningar Annalena

Seved Holger C
Strängnäs

Upplevde Annalena som mycket kunnig och proffsig. Fick bra tips vid första besöket och hur man skulle styla före fotograferingen. Hon är även mycket trevlig och hjälpsam jag kan verkligen rekommendera henne som mäklare.

Svar från Annalena Stening

Hej, Tackar för fina ord och rekommendationen. Vi ses snart igen ha det fint! //Annalena