Läs vad 36 Läs vad Annalena Stening

• 2020-12-29
    Dom var ju två vid tillfället och mycket trevliga vid min visning av lägenheten ! Så kan bara ge possitiv feedback Mvh. S
    Susanna G
    • 3:a
    • 66.0 m²
    • Strängnäs
    köpte sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
  • 2020-12-24
    Vi sålde vårat radhus från 2016 och efter en lugn start med ett lägre bud, så fick vi det vi ville ha.
    Annalena skötte sig på ett proffesionellt sätt, och lyssnade verkligen på våra behov och önskningar.
    Sammanfattad upplevelse: väldigt bra.
    Anton K
    Anton K
    • 4:a
    • 96.0 m²
    • Strängnäs
    sålde sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Tack så mycket för er fina rekommendation. God fortsättning :-)

• 2020-12-16
    Mycket bra och duktig mäklare, bra och smidig affär
    Patrik E
    • 4:a
    • 96.0 m²
    Tack Patrik , för fina ord :-) //Annalena

• 2020-12-13
    Bra tillgänglighet, bra kommunikation och mycket trevligt bemötande.
    Daniel S
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • Strängnäs
    köpte sin stuga med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Hej Daniel tack så mycket för din rekommendation. Hälsningar Annalena

• 2020-11-26
    Jag har sålt min mammas radhus. Annalena tog stort ägandeskap över hela affären såsom kontakt med dödsboupprättaren och inblandade myndigheter. En snabb hantering av allt förarbete fram till visning och budgivning.
    Rekommenderas varmt!
    Robert C
    • 98.0 m²
    • Strängnäs
    sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Hej, tack så mycket för din fina rekommendation. :-) //Annalena

• 2020-11-11
    Duktig, erfaren samt en god kontakt mellan alla parter. Gick över förväntan och sålde snabbt samt smidigt.
    David A
    • 200.0 m²
    Hej David, tack för ditt fina omdöme. :-) //Annalena

• 2020-11-11
    Trevlig och lättsam. Snabb att återkoppla vid frågor oavsett tid på dagen.
    Linda E
    • 131.0 m²
    • Strängnäs
    köpte sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    Hej, tack så mycket för fint omdöme. Hälsningar Annalena

• 2020-11-10
    Väldigt professionellt och trevligt bemötande! Inte påträngande på något sätt, samtidigt personlig och transparent. Vi är väldigt nöjda.
    Tobias D
    • 200.0 m²
    Hej, tack för fina ord och omdöme. :-) //Annalena

• 2020-11-09
    Anna-Lena sålde mitt hus.
    Hon var glad, trevlig och positiv i sitt arbete.
    Att samarbeta med Annalena var jättekul och trevligt.
    Jag skulle varmt rekommendera henne.
    Stort tack från en jättenöjd kund.
    Alma M
    • 131.0 m²
    • Strängnäs
    Stort Tack Alma för fin rekommendation, det var väldigt roligt att få hjälpa till :-)

• 2020-09-26
    mycket trevlig person och jag fick svar på de frågor jag hade. Annalena kunde nog ha informerat mer om parkeringsplatser och bredband (fiber)
    Ulf K
    Ulf K
    • 5:a
    • 108.0 m²
    • Strängnäs
    Hej Ulf, tack för din rekommendation. Informationen om fiber och parkering fanns med i prospektet. Men jag ska absolut ta till mig detta och informera bättre till nästa gång. :-)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte