Annalena Stening
Registrerad mäklare sedan 2018-01-26
Aktiv på Reco.se sedan 2019-10-12
2019-08 - 2020-07

Läs vad 20 Läs vad Annalena Stening

• Bengt R sålde sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-07-06

Strängnäs
    Jättetrevlig och hjälpsam vid försäljningen. Läs mer
  • Sofia Harriette Marianne E köpte sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-06-16

Köpt villa
    Annalena har varit trygg och professionell genom hela köpet.
    Jätte trevligt bemötande Läs mer
    2020-06-16 Annalena S svarar Sofia Harriette Marianne E
    Hej Sofia,
    Tack så mycket, ha en härlig sommar :-)
    Annalena S gillar detta
  • Kersti H köpte sin lägenhet med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-06-15

2:a
    Strängnäs
    Trevligt bemötande, snabb information! Läs mer
    2020-06-16 Annalena S svarar Kersti H
    Hej Kersti,
    Tack för rekommendationen :-) Syns snart igen...
    Annalena S gillar detta
  • Åsa S köpte sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-06-05

Strängnäs
    Jag och min man har köpt ett fritidshus i Strängnäs. Annalena är engagerad och påläst. Hon håller det hon lovar och återkommer snabbt med svar på alla våra frågor. Läs mer
    2020-06-05 Annalena S svarar Åsa S
    Hej, tack Åsa för din rekommendation. Syns i nästa vecka :-)
    Annalena S gillar detta
  • Nicole T köpte sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-05-09

Strängnäs
    Trevlig och hjälpsam hela vägen. Läs mer
    2020-05-11 Annalena S svarar Nicole T
    Tack för fina ord Nicole. Ha det fint. hälsningar Annalena
    Annalena S gillar detta
  • Charlotte L sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-05-09

Strängnäs
    Har fått den bästa och mest professionella hjälpen med att sälja min villa. Kan varmt rekommendera Annalena och Svensk fastighetsförmedling i Strängnäs! Läs mer
    2020-05-11 Annalena S svarar Charlotte L
    Tack så mycket Lotta för fina ord och din rekommendation. :-)
    Hälsningar Annalena
    Annalena S gillar detta
  • Karl N sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-05-04

Strängnäs
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Annalena som mötte oss med ett proffsigt betennde. Bra och rak kommunikation och Annlena svarade alltid när vi sökte henne. Myckey nöjd. Läs mer
    2020-05-04 Annalena S svarar Karl N
    Tack för fint omdöme! :-) kul att få hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Hälsningar Annalena
    Annalena S gillar detta
  • Eva Lena N sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-05-04

Sålt en villa.
    Fick snabb återkoppling,proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-05-04 Annalena S svarar Eva Lena N
    Tack Eva-Lena för fint omdöme. Roligt att få hjälpa till :-) Hälsningar Annalena
    Annalena S gillar detta
  • Ingrid Christina W sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-04-17

Strängnäs
    Jag har sålt mitt fritidshus på Fogdö.

Annalena är en öppen positiv person och lätt att ha göra med. Gav mig information hela tiden hur många som kom på visningen och hur det löpte på

Jag hade förväntat mig en budgivning och högre pris men tiderna är just nu osäkra. Läs mer
    2020-04-18 Annalena S svarar Ingrid Christina W
    Tack så mycket för ett fint omdöme, roligt att få hjälpa till.
    Annalena S gillar detta
  • Claes W sålde sitt hus med hjälp av Annalena Stening en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-04-02

Strängnäs
    Vi har sålt en villa i Strängnäs och blev uppringd av Anna-Lena som hört på omväg att vi skulle sälja. Anna-Lena har bemött oss proffesionellt med ett glatt leende.
    Vi har gjort en snabb försäljning i en svår tid och har därför svårt att svara på om förväntningar uppfyllts.
    Totalt sett är upplevelsen bra. Läs mer
    2020-04-08 Annalena S svarar Claes W
    Hej och tack, det var roligt att få hjälpa till, känns bra att försäljningen gick så snabbt och smidigt som ni önskade.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Linda Sköld