Tomas Engström
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 11 Läs vad Tomas Engström

• Lars-Erik J sålde sin stuga med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-11-05

Strängnäs
    Jag har sålt ett torp och min mäklare var över förväntningarna. Toppbetyg. Läs mer
    2019-12-04 Tomas E svarar Lars-Erik J
    Tack för de fina orden Lars-Erik.
  • Karin B köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Strängnäs
    Köpt en bostadsrätt i Strängnäs.
    Pos bemötande av mäklaren.
    Inget att klaga på! Läs mer
    2019-12-04 Tomas E svarar Karin B
    Tack för de fina orden och hoppas du kommer trivas här i Strängnäs.
  • Frida B sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Strängnäs
    Seriös, trevlig och kunnig, lätt att ha att göra med. Rekommenderas! Läs mer
    2019-12-04 Tomas E svarar Frida B
    Stort tack Frida för de fina orden.
  • Johan H sålde sin stuga med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Strängnäs
    Kändes osäker och ställde för mycket frågor Läs mer
  • Agneta W sålde sin stuga med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Strängnäs
    Tomas sålde ett fritidshus åt oss på ett sätt vi är helt nöjda med. Trevlig, engagerad och positiv och serviceinriktad. Kan absolut rekommendera honom Läs mer
    2019-12-04 Tomas E svarar Agneta W
    Stort tack för de fina orden Agneta.
  • Sofia J sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-10-22

Strängnäs
    Jag har sålt ett radhus, bostadsrätt. Jag valde Tomas som mäklare för att han verkade kunnig, trygg och ingav förtroende. Det visade han sedan genom hela köpet, gav svar på allt jag undrade (vilket är mycket i och med att det är första bostaden jag säljer). Väldigt lätt att kommunicera med och samarbeta med. Jag kände mig lugn och trygg genom hela affären och jag kände att jag hade kontroll så gott det går. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-12-04 Tomas E svarar Sofia J
    Hej Sofia och stort tack för ditt fina svar.
  • Monica R skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2018-10-05

Jag har sålt ett litet torp, som jag har bott i permanent. Jag har blivit bemött på ett respektfullt och mycket trevligt sätt. Mina intressen har tagits tillvara på ett professionellt sätt och mäklaren har varit väldigt engagerad och lagt ner ett otroligt bra arbete. Tomas har verkligen levt upp till mina förväntningar på ett mycket positivt sätt. Som kund känner man sig lyssnad på och han är otroligt seriös i sitt arbete. Jag är väldigt nöjd med det arbete som Tomas har lagt ner.
    Vänliga hälsningar Monica Rasmusson Läs mer
  • Gunnar F skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2018-04-17

Vi fick en bra kontakt direkt med Mäklare Tomas Engström.
    Tomas gav ett seriöst intryck på oss redan från vårt första möte. Läs mer
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2017-12-20

Gick på privata rekommendationer när jag valde mäklare och kan glatt rekommendera dom vidare nu när min affär är färdig!
    Tack Tomas Engström! Läs mer
  • Eva C skrev om Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2017-11-23

Allt var helt enligt förväntan, trevlig och seriös mäklare som det gick att prata med.
    Jag kanske var jobbig med mina sms,men inga sura miner där... Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Linda Sköld