Tomas Engström
Registrerad mäklare sedan 2003-10-27
Aktiv på Reco.se sedan 2016-10-19
2019-07 - 2020-06

Läs vad 15 Läs vad Tomas Engström

• Jimmy E sålde sitt hus med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-06-18

STRÄNGNÄS
    Trevlig och enkel att ha och göra med!
    Samt duktig på sitt jobb! Läs mer
  • Daniel L sålde sin stuga med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-04-17

3:a
    Sålt en fritidsstuga.

Bemötandet var bra, vi hade ett första möte med en annan mäklare då detta var under semestertider. Vid fotograferingen var båda mäklarna med, efter detta skedde all kontakt med Tomas.

Hade inte några andra förväntningar än att få hjälp med försäljningen, gör inte detta så ofta, har därför egentligen ingenting att jämföra med.

Anser att första värderingen var lite väl optimistisk. I övrigt var upplevelsen bra, snabba återkopplingar, allt gick smidigt vi överlåtande m.m. Läs mer
  • Kjell O köpte sin stuga med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-04-13

3:a
    Eskilstuna
    Tobo 25
    Mäklare Tomas var mycket trevlig och tillmötesgående.
    Vi kommer att finna ro och sinnesfrid i Sörmländska bygden Läs mer
  • Ulrika L köpte sitt hus med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2020-04-09

Strängnäs
    Vi köpte ett fritidshus och fick bra hjälp av Tomas från visning till avslut. Kändes som att han hade en god relation till säljarna och till oss. Läs mer
  • Lars-Erik J sålde sin stuga med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-11-05

2:a
    Strängnäs
    Jag har sålt ett torp och min mäklare var över förväntningarna. Toppbetyg. Läs mer
    2019-12-04 Tomas E svarar Lars-Erik J
    Tack för de fina orden Lars-Erik.
  • Karin B köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Strängnäs
    Köpt en bostadsrätt i Strängnäs.
    Pos bemötande av mäklaren.
    Inget att klaga på! Läs mer
    2019-12-04 Tomas E svarar Karin B
    Tack för de fina orden och hoppas du kommer trivas här i Strängnäs.
  • Frida B sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Strängnäs
    Seriös, trevlig och kunnig, lätt att ha att göra med. Rekommenderas! Läs mer
    2019-12-04 Tomas E svarar Frida B
    Stort tack Frida för de fina orden.
  • Johan H sålde sin stuga med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Strängnäs
    Kändes osäker och ställde för mycket frågor Läs mer
  • Agneta W sålde sin stuga med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2:a
    Strängnäs
    Tomas sålde ett fritidshus åt oss på ett sätt vi är helt nöjda med. Trevlig, engagerad och positiv och serviceinriktad. Kan absolut rekommendera honom Läs mer
    2019-12-04 Tomas E svarar Agneta W
    Stort tack för de fina orden Agneta.
  • Sofia J sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

2019-10-22

Strängnäs
    Jag har sålt ett radhus, bostadsrätt. Jag valde Tomas som mäklare för att han verkade kunnig, trygg och ingav förtroende. Det visade han sedan genom hela köpet, gav svar på allt jag undrade (vilket är mycket i och med att det är första bostaden jag säljer). Väldigt lätt att kommunicera med och samarbeta med. Jag kände mig lugn och trygg genom hela affären och jag kände att jag hade kontroll så gott det går. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-12-04 Tomas E svarar Sofia J
    Hej Sofia och stort tack för ditt fina svar.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Linda Sköld