Tomas Engström

Tomas Engström

Tomas Engström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Tomas Engström har varit registrerad mäklare sedan 2003-10. Tomas Engström har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.6. Tomas Engström har haft 15 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 26 Läs vad Tomas Engström

• sålde sin stuga med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-07-02
    Affären är ju inte slutförd ännu men jag tycker att han lade för stort ansvar på mig. Att den " trappa" med ökad arvode från 50000 och sedan 10% mer för varje 100000 över utgångsläget måste justeras eftersom det skulle ge ett arvode på 80000 kr och det är han verkligen inte värd. Han var inte tillräckligt närvarande och inte tillräckligt engagerd. Tre intresserade spekulanter fick jag själv ta hand om bl.a den som köpte huset.Jag kommer inte att ge honom något positivt betyg.Han får minusbetyg
    Väldigt tråkigt att du upplever mitt arbete och engagemang på det sättet. Jag anser att jag varit särskilt engagerad och ställt upp med både skjuts och extra stöd när fanns särskilda omständigheter att kommunicera via din telefon. Eftersom önskemålet var en snabb affär har du tagit visningar på tider då jag inte varit tillgänglig, vilket vi annars hade hittat en annan tid för där jag hade kunnat delta. Säljpriset slutade långt över förväntat slutpris och arvodet var i enlighet med det avtal du skrev under. Jag kontaktar dig gärna för att få reda på vad du tycker att jag kunde gjort ytterligare, då kundnöjdhet är extremt viktigt för mig. Tomas Engström
    2021-05-22
    Fritidshus
    Trevligt bemötande
    Förväntade mig aktivt agerande och fortlöpande information under säljfasen vilket uppfylldes på ett bra sätt.
    En fullgod insats under trevliga former
  • sålde sitt hus med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-05-06
    Sålt radhus efter min fars död. Proven med försäljningen flutit mycket bra.
    2021-04-03
    Sålt fritidshus.
    Sammanfattningsvis är vår åsikt att Tomas är den enda mäklare vi hittills träffat, under alla år, som upplevs ta lika mycket hand om köpare som säljare.
    En bra person, helt enkelt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    • Centrum
    2021-03-31
    Sålt en bostadsrätt.
    Tomas höll mig uppdaterad i alla steg och gjorde det enkelt att sälja på längre avstånd.
    Han skötte affären 5 stjärningt
  • 2021-03-18
    Vi har köpt en bostadsrätt i Strängnäs. Upplevelsen vid visningen var mycket god. På grund av vår ålder var vi tveksamma ifall vi skulle kunna gå på visningen. Men Tomas Engström var uppmärksam och släppte bara in några i taget och höll oss isär.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-01-09
    Köpte en trea genom Tomas, proffsigt och bra bemötande!
    2020-12-17
    Köpt lägenhet. Bra kommunikation, snabb återkoppling med svar på frågor. Ordna visningar på obekväm arbetstid utan att krångla eller föreslå alternativa tider.

Att förbättra på kontoret för alla, gäller att säkerställa att dokument som ges ut är den sist utgivna versionen innan det går till kund. T.ex. Årsredovisning, stadgar.
  • köpte sitt hus med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2020-10-30
    Genomförde ett husköp med Tomas som mäklare. Alltid tillgänglig. Bra förberedelser inför kontraktskrivningen. Inga problem med frågor eller extra visning.
    2020-07-10
    Tomas hjälpte oss att sälja vårt hus med professionell effektivitet och hög kvalitet.