Tomas Engström

Tomas Engström

Tomas Engström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs

Tomas Engström har varit registrerad mäklare sedan 2003-10. Tomas Engström har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 35 omdömen med ett betyg på 4.7. Tomas Engström har haft 9 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 35 Läs vad Tomas Engström

• sålde sitt hus med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2022-04-12 Verifierad kund
    Vi tycker att Tomas Engström som har gjort ett bra jobb när han sålt vårt hus.
    Han har agerat tryggt och lugnt och varit mycket snabb i återkoppling och vi har fått snabba svar.
    Vi kan varmt rekommendera Tomas Engström som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    • Ulfhäll
    2022-02-06 Verifierad kund
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    • Ulfhäll
    2022-02-04 Verifierad kund
    Bra bemötande med grym service, hjälpte till med saker utanför såsom banklån osv. 11/10
    2021-11-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Har utfört uppdraget på ett tryggt och utmärkt sätt för oss köpare.
    2021-11-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och verkade kunnig. Hörde av sig när han skulle och allt var smidigt utan krusiduller!
    2021-11-21 Verifierad kund
    Jag tyckte att Tomas bemötte mig på ett bra sätt, det en av de första visningarna jag gick på och han gick igenom lägenheten med mig och allt kändes bra. Det var inga konstigheter. Jag är jättenöjd och har köpt min första lägenhet med hjälp av Tomas som mäklare.
    Mvh Eddie Wahlström
    2021-11-20 Verifierad kund
    Tomas var väldigt proffsig genom hela processen. Han var ärlig vad gäller värdering, och tog det hela på stort allvar. Väldigt trevlig att ha att göra med!
    • Centrum
    2021-11-01 Verifierad kund
    Trevlig, driven kul att ha och göra med!
    2021-10-24 Verifierad kund
    Under hela tiden som gått sedan vi, min bror och jag, först träffade Tomas har vi blivit korrekt och bra bemötta.
    Vi har känt oss trygga med Tomas och han har skött försäljningen på ett föredömligt sätt.

Till saken hör att vi bor ca 40 mil från Strängnäs och att mammas lägenhet blev aktuell för stambyte i badrummet strax innan den skulle annonseras ut. Även i detta, som ju tillkom utöver "fastighetsförmedlingen", har Tomas utgjort ett stöd för oss.
    /Per Pettersson
  • sålde sin stuga med hjälp av Tomas Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Strängnäs
    2021-07-02 Verifierad kund
    Affären är ju inte slutförd ännu men jag tycker att han lade för stort ansvar på mig. Att den " trappa" med ökad arvode från 50000 och sedan 10% mer för varje 100000 över utgångsläget måste justeras eftersom det skulle ge ett arvode på 80000 kr och det är han verkligen inte värd. Han var inte tillräckligt närvarande och inte tillräckligt engagerd. Tre intresserade spekulanter fick jag själv ta hand om bl.a den som köpte huset.Jag kommer inte att ge honom något positivt betyg.Han får minusbetyg
    Väldigt tråkigt att du upplever mitt arbete och engagemang på det sättet. Jag anser att jag varit särskilt engagerad och ställt upp med både skjuts och extra stöd när fanns särskilda omständigheter att kommunicera via din telefon. Eftersom önskemålet var en snabb affär har du tagit visningar på tider då jag inte varit tillgänglig, vilket vi annars hade hittat en annan tid för där jag hade kunnat delta. Säljpriset slutade långt över förväntat slutpris och arvodet var i enlighet med det avtal du skrev under. Jag kontaktar dig gärna för att få reda på vad du tycker att jag kunde gjort ytterligare, då kundnöjdhet är extremt viktigt för mig. Tomas Engström